PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie zegt dat israeliers geen humor hebben?



assassijn
29-06-04, 10:08
(bron: Gazet van Antwerpen)

28/06 Israël bereid tot deelname aan NAVO-missies tegen terrorisme.


Israël heeft zich bereid verklaard tot deelname aan de NAVO-missies ter bestrijding van het terrorisme. Het land deed dat bij monde van een legerofficier die anoniem wenste te blijven. Dat meldt de pro-Likoedkrant Jerusalem Post maandag.

Het zou gaan om een engagement op korte termijn. Het Israëlische leger wil de NAVO ook helpen bij de verdediging van raketinstallaties en bij het opzetten van verdedigingshekkens en grensversperringen, aldus de officier, die nauw betrokken zou zijn bij het dossier. "De NAVO beseft dat wij een autoriteit zijn op het gebied van anti-terrorisme en wij van onze kant willen ons profileren in de strijd tegen het terrorisme, niet enkel in ons land, maar wereldwijd", zo klinkt het.

Concreet is het Israëlische leger bereid experts in anti-terrorisme en de ontmijning van explosieven te leveren. Volgens de officier staat de NAVO "open voor het idee". De samenwerking zou onderdeel kunnen zijn van de beslissing van de NAVO om het nieuwe Iraakse leger op te leiden. Dat zou niet gebeuren in Irak, maar hoogstwaarschijnlijk in Duitsland.

Iemand die zich schuldig maakt aan staatsterrorisme op bezet gebied,gaat zich nu inzetten tegen de strijd tegen terrorisme?Ik kan alleen maar bedenken dat het hier om een slechte grap gaat.

echnaton
29-06-04, 10:17
Geplaatst door assassijn
(bron: Gazet van Antwerpen)

28/06 Israël bereid tot deelname aan NAVO-missies tegen terrorisme.


Israël heeft zich bereid verklaard tot deelname aan de NAVO-missies ter bestrijding van het terrorisme. Het land deed dat bij monde van een legerofficier die anoniem wenste te blijven. Dat meldt de pro-Likoedkrant Jerusalem Post maandag.

Het zou gaan om een engagement op korte termijn. Het Israëlische leger wil de NAVO ook helpen bij de verdediging van raketinstallaties en bij het opzetten van verdedigingshekkens en grensversperringen, aldus de officier, die nauw betrokken zou zijn bij het dossier. "De NAVO beseft dat wij een autoriteit zijn op het gebied van anti-terrorisme en wij van onze kant willen ons profileren in de strijd tegen het terrorisme, niet enkel in ons land, maar wereldwijd", zo klinkt het.

Concreet is het Israëlische leger bereid experts in anti-terrorisme en de ontmijning van explosieven te leveren. Volgens de officier staat de NAVO "open voor het idee". De samenwerking zou onderdeel kunnen zijn van de beslissing van de NAVO om het nieuwe Iraakse leger op te leiden. Dat zou niet gebeuren in Irak, maar hoogstwaarschijnlijk in Duitsland.

Iemand die zich schuldig maakt aan staatsterrorisme op bezet gebied,gaat zich nu inzetten tegen de strijd tegen terrorisme?Ik kan alleen maar bedenken dat het hier om een slechte grap gaat.

Eigenlijk zou het best een goed idee zijn om Israël helemaal op te nemen in de NAVO. Met het IDF erbij zou de slagkracht van de NAVO enorm vergroot worden.

barfly
29-06-04, 10:20
Geplaatst door echnaton
Eigenlijk zou het best een goed idee zijn om Israël helemaal op te nemen in de NAVO. Met het IDF erbij zou de slagkracht van de NAVO enorm vergroot worden.

Lijkt me een slechte keus, ik dnek dat heel veel landen dan de NAVO verlaten

assassijn
29-06-04, 10:21
Geplaatst door echnaton
Eigenlijk zou het best een goed idee zijn om Israël helemaal op te nemen in de NAVO. Met het IDF erbij zou de slagkracht van de NAVO enorm vergroot worden.

Dan zouden clubjes als Al-Qaida eventueel ook bij het clubje passen....ik bedoel Al-Qaida...Israel..ik zie het verschil niet.

echnaton
29-06-04, 10:26
Geplaatst door barfly
Lijkt me een slechte keus, ik dnek dat heel veel landen dan de NAVO verlaten

Welke, denk je?

barfly
29-06-04, 10:32
Geplaatst door echnaton
Welke, denk je?

Turkije in ieder geval gok ik en wellicht wel wat anderen. Sowieso wat zou Israel in de NAVO moeten doen? Huizen slopen in andere landen? Burgers bombarderen? Als Israel in de NAVO komt dan kan Libië er ook wel bij en Noord Korea.

echnaton
29-06-04, 10:38
Geplaatst door barfly
Turkije in ieder geval gok ik en wellicht wel wat anderen. Sowieso wat zou Israel in de NAVO moeten doen? Huizen slopen in andere landen? Burgers bombarderen? Als Israel in de NAVO komt dan kan Libië er ook wel bij en Noord Korea.

Ik denk niet dat het wat Turkije betreft een probleem zou zijn. Dat land is sowieso al blij dat bij het de club mag horen. Ook in de tijd dat Turkije en Griekenland nog aartsvijanden waren deden ze niet moeilijk. Bovendien, Turkije heeft nu al hele goede banden met Israël, ook militaire. Het land maakt bijvoorbeeld gebruik van Israëlische anti-terrorisme experts. Ook andere landen zouden kunnen profiteren van de Israëlische know-how op dit gebied.

taouanza
29-06-04, 10:47
Geplaatst door echnaton
Ik denk niet dat het wat Turkije betreft een probleem zou zijn. Dat land is sowieso al blij dat bij het de club mag horen. Ook in de tijd dat Turkije en Griekenland nog aartsvijanden waren deden ze niet moeilijk. Bovendien, Turkije heeft nu al hele goede banden met Israël, ook militaire. Het land maakt bijvoorbeeld gebruik van Israëlische anti-terrorisme experts. Ook andere landen zouden kunnen profiteren van de Israëlische know-how op dit gebied.

ze weten vooral hoe je het moet kweken. Ze hebben eigen markt gecreerd.

Faithless
29-06-04, 10:51
Geplaatst door taouanza
ze weten vooral hoe je het moet kweken. Ze hebben eigen markt gecreerd.

Door als jood geboren te worden...

taouanza
29-06-04, 10:56
Geplaatst door Faithless
Door als jood geboren te worden...

Check mijn onderschrift!
:zwaai:

echnaton
29-06-04, 10:59
Geplaatst door taouanza
Check mijn onderschrift!
:zwaai:

Maar hij heeft wel gelijk.

Ik ben overigens niet van plan me te verontschuldigen voor de vooroordelen waarvan jij denkt dat ik ze heb.

Faithless
29-06-04, 11:05
Geplaatst door taouanza
Check mijn onderschrift!
:zwaai:

Check! Helemaal goed Taouanza, geen taalfouten in je onderschrift!

echnaton
29-06-04, 11:07
Geplaatst door Faithless
Check! Helemaal goed Taouanza, geen taalfouten in je onderschrift!

Maar er zit wel een stijlfout in.

Faithless
29-06-04, 11:13
Geplaatst door echnaton
Maar er zit wel een stijlfout in.

"...me te verontschuldigen van jouw vooroordelen"

is inderdaad wat krom.

taouanza
29-06-04, 11:14
Geplaatst door echnaton
Maar hij heeft wel gelijk.

Ik ben overigens niet van plan me te verontschuldigen voor de vooroordelen waarvan jij denkt dat ik ze heb.

Oh ja vertel?
waarin heeft hij gelijk?

echnaton
29-06-04, 11:16
Geplaatst door Faithless
"...me te verontschuldigen van jouw vooroordelen"

is inderdaad wat krom.

Het beste is:

Ik ben niet bereid me te verontschuldigen voor jouw vooroordelen of er afstand van te nemen.

assassijn
29-06-04, 11:18
Geplaatst door Faithless
Door als jood geboren te worden...

Joden hebben hier helemaal niets mee te maken.......dat is typisch een argument wat menig zionist in de strijd gooit.

Max Stirner
29-06-04, 11:25
Geplaatst door assassijn
Joden hebben hier helemaal niets mee te maken.......dat is typisch een argument wat menig zionist in de strijd gooit.

Ga jij dat ff lekker duidelijk maken aan die kutkinderen die dat joodse jongetje in Antwerpen hebben neergestoken....

freya
29-06-04, 11:27
Geplaatst door Faithless
Door als jood geboren te worden...


Hoe kan het dan dat ik zo veel joden ken die helemaal geen terrorisme uitlokken?!

:alien:

freya
29-06-04, 11:28
Geplaatst door Max Stirner
Ga jij dat ff lekker duidelijk maken aan die kutkinderen die dat joodse jongetje in Antwerpen hebben neergestoken....

Zullen we even afwachten wat de aanleiding van die ruzie is geweest?

assassijn
29-06-04, 11:28
Geplaatst door Max Stirner
Ga jij dat ff lekker duidelijk maken aan die kutkinderen die dat joodse jongetje in Antwerpen hebben neergestoken....

Op 1 voorwaarde.

Als jij al het hersenloos rechts gepeupel wijsmaakt dat Al-qaida niets met de islam te maken heeft.

echnaton
29-06-04, 11:29
Geplaatst door Max Stirner
Ga jij dat ff lekker duidelijk maken aan die kutkinderen die dat joodse jongetje in Antwerpen hebben neergestoken....

Altijd hebben de terroristen Joden weten te vinden. Het is goed dat Israël zich verdedigt.

echnaton
29-06-04, 11:30
Geplaatst door freya
Hoe kan het dan dat ik zo veel joden ken die helemaal geen terrorisme uitlokken?!

:alien:

Omdat ze ervoor kiezen om in Amsterdam hun keppeltje thuis te laten.

Faithless
29-06-04, 11:33
Geplaatst door freya
Hoe kan het dan dat ik zo veel joden ken die helemaal geen terrorisme uitlokken?!

Dat moet je aan Taouanza vragen...


Geplaatst door Taouanza
ze weten vooral hoe je het moet kweken. Ze hebben eigen markt gecreerd.

Faithless
29-06-04, 11:39
Geplaatst door assassijn
Op 1 voorwaarde.

Als jij al het hersenloos rechts gepeupel wijsmaakt dat Al-qaida niets met de islam te maken heeft.

mischien zou jij je eerder druk moeten maken om het feit dat Al-qaida zelf daar nog niet van op de hoogte is.

freya
29-06-04, 11:42
Geplaatst door echnaton
Omdat ze ervoor kiezen om in Amsterdam hun keppeltje thuis te laten.

Vaut

freya
29-06-04, 11:44
Geplaatst door Faithless
Dat moet je aan Taouanza vragen...

Het ging hier over Israel en het IDF, waarom moet jij daar zo nodig joden in het algemeen van maken?

het is puur antisemitisch om alle joden verantwoordelijk te stellen voor de misdaden door zionisten gepleegd.

Rabi'ah.
29-06-04, 12:06
Geplaatst door echnaton
Eigenlijk zou het best een goed idee zijn om Israël helemaal op te nemen in de NAVO. Met het IDF erbij zou de slagkracht van de NAVO enorm vergroot worden.

Jij kent echt geen schaamte he? :moe:

Joepie
29-06-04, 12:25
Geplaatst door freya
Zullen we even afwachten wat de aanleiding van die ruzie is geweest?

ow ja tuurlijk ,een jood heeft een marokaantje als allochtoon uitgescholden wat hem zeker het recht geeft dit jongetje te vermoorden....? Maw, geen enkel motief kan deze daad rechtvaardigen.

echnaton
29-06-04, 12:29
Geplaatst door Rabi'ah.
Jij kent echt geen schaamte he? :moe:

Ik schaam me nooit voor mijn mening.

Rabi'ah.
29-06-04, 12:33
Geplaatst door echnaton
Ik schaam me nooit voor mijn mening.

Terwijl dat in jouw geval niet misplaatst zou zijn. :moe:

Faithless
29-06-04, 12:33
Geplaatst door freya
Het ging hier over Israel en het IDF, waarom moet jij daar zo nodig joden in het algemeen van maken?

Je hebt gelijk, in Israel wonen helemaal geen joden...

Dat gegoochel met woorden - zionist, jood, Israelier - dat is wel zo'n goedkope truc.


Geplaatst door freya
het is puur antisemitisch om alle joden verantwoordelijk te stellen voor de misdaden door zionisten gepleegd.

Jammer, voor al die joden in de grote steden van o.a. Frankrijk en Nederland, dat velen dit onderscheid niet kunnen maken.

Terrorisme tegen zionisten beperkt zich helaas niet alleen tot de joden in Israel...

850
29-06-04, 12:38
Geplaatst door barfly
Turkije in ieder geval gok ik en wellicht wel wat anderen. Sowieso wat zou Israel in de NAVO moeten doen? Huizen slopen in andere landen? Burgers bombarderen? Als Israel in de NAVO komt dan kan Libië er ook wel bij en Noord Korea.

Hohoho wil je ff gas terug nemen a.u.b. Je gaat kort door de bocht om Libya samen met N.Korea en Israhel te noemen terwijl dat land op geen enkele manier ook maar in de buurt komt van die 2 andere landen.

:ninja2: Don't mess with Libya

850
29-06-04, 12:41
Geplaatst door Faithless
Je hebt gelijk, in Israel wonen helemaal geen joden...

Dat gegoochel met woorden - zionist, jood, Israelier - dat is wel zo'n goedkope truc.


:aftel:
Wat jij ziet als een goedkope truc is bedoeld om zo zuiver mogelijk het beesje bij de naam te noemen om zo op die manier een hoop problemen te vermijden.

Faithless
29-06-04, 12:52
Geplaatst door 850
:aftel:
Wat jij ziet als een goedkope truc is bedoeld om zo zuiver mogelijk het beesje bij de naam te noemen om zo op die manier een hoop problemen te vermijden.

Met andere woorden, joden zijn okay, zolang ze maar duidelijk maken dat ze anti-Israel zijn?

Is dat zoiets als van Nederlandse moslims verlangen dat ze zich uitspreken tegen Al-qaida etc.?

850
29-06-04, 14:44
Geplaatst door Faithless
Met andere woorden, joden zijn okay, zolang ze maar duidelijk maken dat ze anti-Israel zijn?

Is dat zoiets als van Nederlandse moslims verlangen dat ze zich uitspreken tegen Al-qaida etc.?

:vreemd: Ik geloof niet dat ik dat beweerd hebt.
Joden moeten zelf weten wat ze denken en voelen.

Nogmaals, wat jij een goedkope truc noemt is bedoeld om misverstanden uit de weg te gaan en problemen te voorkomen.
Tis niet zo handig om het over "de joden" te hebben als het om Israhel gaat. Dat lijkt mischien in jouw kippige oogies gegoochel met woorden maar geloof me nou maar dat het problemen voorkomt.

assassijn
29-06-04, 14:49
Inderdaad,het beestje bij de naam noemen.Anders valt straks elke vorm van kritiek op zionistan of het zionisme onder de noemer anti-semitisme.

850
29-06-04, 16:34
Geplaatst door sjeng

Libyie is een dictatuur. Israel is een democratie in oorlog, als je je geopolitiek plaatje niet kent moet je stil zijn.

De levensstandaard, veiligheid en comfort is in Libya beduidend beter geregeld dan in Israhel. En de bevolking heeft daar een grotere vinger in de pap dan je op het 1e gezicht zou denken.

taouanza
29-06-04, 17:08
Geplaatst door Faithless
Je hebt gelijk, in Israel wonen helemaal geen joden...

Dat gegoochel met woorden - zionist, jood, Israelier - dat is wel zo'n goedkope truc.



Jammer, voor al die joden in de grote steden van o.a. Frankrijk en Nederland, dat velen dit onderscheid niet kunnen maken.

Terrorisme tegen zionisten beperkt zich helaas niet alleen tot de joden in Israel...

Jij bent goedkoop met woorden aan het goochelen om mij de mond te snoeren.

Julien
29-06-04, 17:22
Geplaatst door echnaton
Welke, denk je?

ik denk Frankrijk en Belgie.

barfly
29-06-04, 17:33
Geplaatst door sjeng
noord korea heeft 2 miljoen mensen laten verhongeren heeft een vaste populatie van circa 200.000 man in vernietigingskamepn, voert medische experimenten uit op gevangenen en is een totalitaire staat.
Libyie is een dictatuur. Israel is een democratie in oorlog, als je je geopolitiek plaatje niet kent moet je stil zijn.

Mijn vergelijking heeft niets met geopolitiek te maken, ik bedoel dus dat als schurkenstaat Israel bij de NAVO kan de andere schurkenstaten er ook wel bij kunnen. En je hebt gelijk Israel vermoord minder mensen dan Noord Korea....

echnaton
29-06-04, 17:45
Geplaatst door Julien
ik denk Frankrijk en Belgie.

Die kunnen we wel missen.

barfly
29-06-04, 19:49
Geplaatst door sjeng
en israel zit in een heel andere situatie (oorlog versus vrede)
israel is een heel ander soort staat (democratische rechtsstaat met scheiding der machten versus totalitare staat)
israel vermoordt niet alleen minder mensen maar onderdrukt er ook een stuk minder dan noord korea

eerst bestuderen dan mondje open doen, sorry maar die vergelijking gaat op zoveeel punten mank dat die niet eens bij je op zou mogen komen. Noord korea is het meest walgelijke regime ter wereld, en in een aantal opzichten is het zelfs verdedigbaar het in de top 3 van meest zieke regimes ter wereld te plaatsten. Er gaan heel wat andere landen israel voor in de top 100 alle tijden. Als je een zinnige uitspraak wil doen over, of een vergelijk wil trekken tussen landen ben je altijd met geopolitieke verhoudingen. Dus je hebt gelijk, je "vergelijking heeft niets met geopolitiek te maken"

Israel is een staat die op dit moment bezig is om haar medeburgers uit te moorden en in verkapte kampen op te sluiten. We kunnen misschien praten van een democratie maar dat is dan ook alles. Ik kan me voorstellen dat de meeste Israeli's het dus eens zijn met de huidige binnenlandse politiek. Wat mij opvalt aan Israel is het stelselmatig schenden van de mensen rechten en het ordinair stelen van andermans eigendommen. Ik heb daar niet eens AlJazeera voor hoeven volgen, de Publieke omroep brengt dat regelmatig op de buis.
Dat jij de vergelijking met Noord-Korea vindt mank gaan kan wel zo wezen maar dat Israel een staat is die zich niet stoort aan internationale wetgeving en mensenrechten met voeten treedt is duidelijk. Mijn vergelijking om Israel dus op een lijn te plaatsen met collega schurkenstaat Noord-Korea blijft wat mij betreft staan, ongeacht de mate van schendingen van allerlei wetgeving en rechten.

850
29-06-04, 20:11
Geplaatst door barfly
Mijn vergelijking om Israel dus op een lijn te plaatsen met collega schurkenstaat Noord-Korea blijft wat mij betreft staan, ongeacht de mate van schendingen van allerlei wetgeving en rechten.

:roker: Ik vind t allemaal best zolang je Libya ermaar buiten laat.

vlegeltje
29-06-04, 20:15
Geplaatst door echnaton
Het beste is:

Ik ben niet bereid me te verontschuldigen voor jouw vooroordelen of er afstand van te nemen.

Jij bent niet bereid om je te verontschuldigen voor mijn vooroordelen?

Zou ik ook niet doen als ik jou was, 't zijn mijn vooroordelen. Waarom zou jij je daarvoor moeten verontschuldigen?

En je neemt er ook geen afstand van...
Dus je gaat erin mee?
Je gaat mee in mijn vooroordelen, en jij bent niet bereid om je te verontschuldigen voor mijn vooroordelen. :argwaan:

Wat taouanza bedoelt te zeggen is:
Ik ben niet bereid om mij te verontschuldigen voor vooroordelen die jij ten onrechte bij mij veronderstelt, of afstand te nemen van die veronderstelde vooroordelen.

Wat jij doet echnaton, is iemand foutief corrigeren.

Maar ja, jij doet bijna niet anders. :duivels:

barfly
29-06-04, 20:21
Geplaatst door 850
:roker: Ik vind t allemaal best zolang je Libya ermaar buiten laat.

Libya? Mooi land rijke cultuur! Mooie stranden en heerlijk eten. Nee Libya is een land naar mijn hart :maf2:

Ok alleen ghadaffi zuigt harder dan z'n moeder!

850
29-06-04, 20:25
Geplaatst door barfly
Libya? Mooi land rijke cultuur! Mooie stranden en heerlijk eten. Nee Libya is een land naar mijn hart :maf2:

Ok alleen ghadaffi zuigt harder dan z'n moeder!

:student: Die mooie stranden, lekkere eten en rijke cultuur wordt juist door Qathafi in stand gehouden.


:student: Qathafi is ook een groot voetbal liefhebber

barfly
29-06-04, 20:37
Geplaatst door 850
:student: Die mooie stranden, lekkere eten en rijke cultuur wordt juist door Qathafi in stand gehouden.


:student: Qathafi is ook een groot voetbal liefhebber

Ja hij heeft een Italiaanse voetbalclub gekocht voor z'n zoontje ofzo heh? :D

freya
29-06-04, 20:44
Geplaatst door Faithless
Je hebt gelijk, in Israel wonen helemaal geen joden...

Dat gegoochel met woorden - zionist, jood, Israelier - dat is wel zo'n goedkope truc.



Jammer, voor al die joden in de grote steden van o.a. Frankrijk en Nederland, dat velen dit onderscheid niet kunnen maken.

Terrorisme tegen zionisten beperkt zich helaas niet alleen tot de joden in Israel...

En omdat types zoals jij er op staan om alle begrippen en daarmee alle joden op een hoop te gooien, hou je het misverstand dat alle joden Israel steunen in stand.

Hoe moet een 14 jarige VMBOer het verschil tussen een jood en een zionist snappen, als de joodse zionisten maar steeds over "wij joden" blijven praten als ze het over zichzelf hebben :moe:
Zo kweek je dus (bewust?) antisemitisme :loens:

echnaton
29-06-04, 21:01
Geplaatst door vlegeltje
[BWat taouanza bedoelt te zeggen is:
Ik ben niet bereid om mij te verontschuldigen voor vooroordelen die jij ten onrechte bij mij veronderstelt, of afstand te nemen van die veronderstelde vooroordelen.

[/B]

Dat bedoel ik juist te zeggen met de aanpassing van T's onderschrift, die ik voor mijn rekening neem. Zou het zijn dat T. dat ook bedoelt? Ze zegt het in ieder geval niet.

Dit is het originele onderschrift van Taou:


Ik ben niet bereid me te verontschuldigen of afstand te nemen van jouw vooroordelen.

Hierna volgt de aanpassing die ik voor mijn rekening zou willen nemen, waarbij ik haar aanspreek want ik veronderstel dat zij denkt dat ik vooroordelen heb.


Ik ben overigens niet van plan me te verontschuldigen voor de vooroordelen waarvan jij denkt dat ik ze heb.

Bij mijn correctie van T.'s onderschrift (zie het citaat hieronder) doe ik niets anders dan een voorstel geven om een stijlfout te verbeteren in de oorspronkelijke uitspraak van T. Ik veronderstel namelijk dat het 'verontschuldigen' en het 'afstand nemen' allebei betrekking heeft op 'jouw vooroordelen'. Hierbij gebruikt ze dan een verkeerd voorzetsel bij 'verontschuldigen', namelijk: 'van'. Dat kan niet, ze moet hier eigenlijk 'voor' gebruiken. Ze kom ik tot het volgende correctievoorstel:


Ik ben niet bereid me te verontschuldigen voor jouw vooroordelen of er afstand van te nemen.

Een tweede mogelijkheid, die ik nog niet genoemd heb, maar die precies hetzelfde betekent, zou zijn:


Ik ben niet bereid me te verontschuldigen voor of afstand te nemen van jouw vooroordelen.

Maar dat vind ik zelf niet zo mooi.

Ik zie trouwens dat Taouanza er geen moer op uit doet en alles gewoon laat staan. Dat mag ik wel, zou ik ook doen.

barneveld
29-06-04, 21:10
Geplaatst door taouanza
Check mijn onderschrift!
:zwaai:


ik heb iemand horen zegen dat er 2 manen op de werld waren die iets goeds hebben gedaan.

1 er van was Farao de 2de leefde in de jaren 30 en 40.



lees mijn onderschrift

vlegeltje
29-06-04, 21:19
Geplaatst door echnaton
Dat bedoel ik juist te zeggen met de aanpassing van T's onderschrift, die ik voor mijn rekening neem.

Jij beweert dat jouw "aanpassing" het beste is:


Geplaatst door echnaton
Het beste is:

Ik ben niet bereid me te verontschuldigen voor jouw vooroordelen of er afstand van te nemen.

Maar je geeft toe dat mijn formulering qua betekenis overeenkomt met wat jij bedoelt te zeggen.
En jouw formulering niet.

Mijn formulering is dus "het beste".

En ik heb jouw foutieve correctie gecorrigeerd :ego:

barneveld
29-06-04, 21:24
Geplaatst door vlegeltje
Jij beweert dat jouw "aanpassing" het beste is:



Maar je geeft toe dat mijn formulering qua betekenis overeenkomt met wat jij bedoelt te zeggen.
En jouw formulering niet.

Mijn formulering is dus "het beste".

En ik heb jouw foutieve correctie gecorrigeerd :ego:


wil je de mijne ook verbeteren

echnaton
29-06-04, 21:27
Geplaatst door vlegeltje
Jij beweert dat jouw "aanpassing" het beste is:



Maar je geeft toe dat mijn formulering qua betekenis overeenkomt met wat jij bedoelt te zeggen.
En jouw formulering niet.

Mijn formulering is dus "het beste".

En ik heb jouw foutieve correctie gecorrigeerd :ego:

Ik beweer nergens dat mijn aanpassing het beste is. Ik neem die aanpassing voor mijn eigen rekening want die laat mijn eigen mneing het beste uitkomen. Jouw formulering komt inderdaad overeen met wat ik in mijn aanpassing probeer te zeggen. Alleen, mijn aanpassing is korter en verdient dus volgens mij de voorkeur. Dat is echter persoonlijk. Ze zijn allebei even goed.

Mijn aanpassing en jouw formulering komen volgens mij niet overeen met wat T. bedoelt. In elk geval is haar zinsbouw verkeerd en die heb ik in de correctie aangepast.

Diepe zucht.

echnaton
29-06-04, 21:29
Geplaatst door barneveld
wil je de mijne ook verbeteren

Dat is bijna een hopeloze zaak. Dat moet je helemaal opnieuw, van de grond af aan, opbouwen.

vlegeltje
29-06-04, 21:30
Geplaatst door barneveld
wil je de mijne ook verbeteren

Jij bent niet voor verbetering vatbaar :p

Mark
29-06-04, 21:32
het wordt ook met de dag zinlozer hier

barneveld
29-06-04, 21:37
Geplaatst door echnaton
Dat is bijna een hopeloze zaak. Dat moet je helemaal opnieuw, van de grond af aan, opbouwen.


ken je een goed bouwvaker

barneveld
29-06-04, 21:40
Geplaatst door vlegeltje
Jij bent niet voor verbetering vatbaar :p

maar ik kan wil mijn veters striken

echnaton
29-06-04, 21:42
Geplaatst door barneveld
maar ik kan wil mijn veters striken

Ja? Heb je ook het strikdiploma? Dat valt me niet van je tegen!

barneveld
29-06-04, 21:45
Geplaatst door echnaton
Ja? Heb je ook het strikdiploma? Dat valt me niet van je tegen!

erkend strikdiploma van sponge bob squirpance

echnaton
29-06-04, 21:47
Geplaatst door barneveld
erkend strikdiploma van sponge bob squirpance

Ik sta paf.

mvitlongue
29-06-04, 21:49
En het is toch zo simpel. Gewoon wat interpunctie toevoegen.

Zoals drs. P al zei:

Tabak is niet verfoeilijk, naar mij dunkt. Si-
garetten en sigaren, in hun functie
Van wesp- en mugverdrijver doen veel goeds
En zonder ongewenste interpunctie.

Ik ben niet bereid me te verontschuldigen voor, of afstand te nemen van, jouw vooroordelen.

De regel is simpel. Zet een komma neer als je die hoort, in gedachten of bij het uitspreken. Maar krakelen jullie rustig verder, off-topic and all.

barneveld
29-06-04, 21:50
Geplaatst door echnaton
Ik sta paf.


daarna stage gelopen bij Bob de Bouwer

vlegeltje
29-06-04, 21:57
Geplaatst door mvitlongue
En het is toch zo simpel. Gewoon wat interpunctie toevoegen.

Zoals drs. P al zei:

Tabak is niet verfoeilijk, naar mij dunkt. Si-
garetten en sigaren, in hun functie
Van wesp- en mugverdrijver doen veel goeds
En zonder ongewenste interpunctie.

Ik ben niet bereid me te verontschuldigen voor, of afstand te nemen van, jouw vooroordelen.

De regel is simpel. Zet een komma neer als je die hoort, in gedachten of bij het uitspreken. Maar krakelen jullie rustig verder, off-topic and all.

Grammatica is één, betekenis iets anders.

Waarom zou jij je moeten verontschuldigen voor mijn vooroordelen?


Zet er dan tenminste "over mij" achter:
Ik ben niet bereid me te verontschuldigen voor, of afstand te nemen van, jouw vooroordelen over mij.

barneveld
29-06-04, 22:01
Geplaatst door vlegeltje
Grammatica is één, betekenis iets anders.

Waarom zou jij je moeten verontschuldigen voor mijn vooroordelen?


Zet er dan tenminste "over mij" achter:
Ik ben niet bereid me te verontschuldigen voor, of afstand te nemen van, jouw vooroordelen over mij.



:schreeuw: :schreeuw: :schreeuw:

echnaton
30-06-04, 11:41
Geplaatst door barneveld
ik heb iemand horen zegen dat er 2 manen op de werld waren die iets goeds hebben gedaan.

1 er van was Farao de 2de leefde in de jaren 30 en 40.



lees mijn onderschrift

Het klopt dat ze allebei iets goeds hebben gedaan. De een heeft zich verzopen in de Rode Zee, de ander zichzelf doodgeschoten in zijn bunker.