PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik heb het nu dus ff helemaal gehad......



Rabi'ah.
29-06-04, 13:18
:(

Mark
29-06-04, 13:25
:aanwal: sterkte meid... hopelijk gaat het snel weer beter

nard
29-06-04, 13:27
Er wordt wel eens gezegd dat ongeluk nooit op zijn eentje komt. Soms lijkt het alsof alle dingen bij mekaar komen.

Veel sterkte

David
29-06-04, 13:27
Hou je taai. Alles gaat voorbij, het goede én het nare. Kop op!

BiL@L
29-06-04, 13:28
Geplaatst door Mark
:aanwal: sterkte meid... hopelijk gaat het snel weer beter

Jah sterkte. En probeer een beetje afleiding buiten je computer te zoeken. Dat wil nog welleens helpen. Ik zou dat ook wat vaker moeten doen.
:)

Goodnight
29-06-04, 13:28
Het klinkt als en schrale troost maar heb een beetje Sabr meid.
Als new born muslima moet je in dit soort dingen altijd het positieve zien.
Ja ik heb makkelijk praten...i know.Ik zou waarschijnlijk ook zo reageren.

maar probeer ht een beetje ok?

Sterkte....

Joesoef
29-06-04, 13:29
Ik denk dat ik wel weet hoe jij je voelt. Het is herkenbaar. Het zijn die momenten die het allemaal even moeilijk maken maar je wel sterken (al heb je daar nu weinig aan).

Kopop meid! Even iets geheel anders gaan doen waarbij je niet veel hoeft na te denken. Saber is een beetje een dooddoener maar hij werkt wel.......

Mark
29-06-04, 13:33
Geplaatst door BiL@L
Jah sterkte. En probeer een beetje afleiding buiten je computer te zoeken. Dat wil nog welleens helpen. Ik zou dat ook wat vaker moeten doen.
:)

dat geldt voor veel mensen hier :vreemd:

Joesoef
29-06-04, 13:35
Geplaatst door Mark
dat geldt voor veel mensen hier :vreemd:


:hihi: een gevoel van herkening........

taouanza
29-06-04, 14:54
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik heb het nu dus echt ff helemaal gehad: Mijn oma is pas overleden, ik heb liefdesverdriet, mijn zusje wordt misschien opgenomen in een psychiatrische inrichting, ik heb ruzie met mijn beste vriend, mijn moeder heeft geen tijd voor me en ratelt maar steeds door over Palestina en dan verder ook nog een hoop achterstallig schoolwerk dus nu blijf ik misschien nog zittten ook. :(
Dus ik zit er nu dus echt even helemaal doorheen. :( :droef:

Mischien moet je met je moeder gaan praten over wat je echt dwars zit.
Ik denk dat ze dan wel even ophoudt over Palestina te ratelen.

850
29-06-04, 16:48
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik heb het nu dus echt ff helemaal gehad::( :droef:

Das wel erg veel wat je in 1 klap op je bord krijgt

:gsm: Probeer het goed te maken met je beste vriend want je hebt op dit soort momenten wel een schouder nodig.

:kusgrijs: het beste ermee en veel geluk

:o En je weet toggg: Rabi'ah is onverslaanbaar.

Julien
29-06-04, 16:51
rabi'ah .. Sterkte!! ;)

ik weet hoe het voelt om depressief te zijn.. tis echt zwaar klote..

maar bij mij ging het gelukkig al zeer gauw over en dan voel je je weer superchill!!

suc6! ;)

sylk
29-06-04, 20:09
sterkte meissie. Alles komt heus wer goed, blijf daarin geloven!!

~Panthera~
29-06-04, 21:07
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik heb het nu dus echt ff helemaal gehad: Mijn oma is pas overleden, ik heb liefdesverdriet, mijn zusje wordt misschien opgenomen in een psychiatrische inrichting, ik heb ruzie met mijn beste vriend, mijn moeder heeft geen tijd voor me en ratelt maar steeds door over Palestina en dan verder ook nog een hoop achterstallig schoolwerk dus nu blijf ik misschien nog zittten ook. :(
Dus ik zit er nu dus echt even helemaal doorheen. :( :droef:
--------------------

Nou, als je nu geen reden hebt om je kloten te voelen, dan weet ik het niet meer.
Je MAG je dus ook kloten voelen, lijkt me heel gewoon.
Effe goed HARD janken, lucht lekker op.
Sterkte meid.

barneveld
29-06-04, 21:31
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik heb het nu dus echt ff helemaal gehad: Mijn oma is pas overleden, ik heb liefdesverdriet, mijn zusje wordt misschien opgenomen in een psychiatrische inrichting, ik heb ruzie met mijn beste vriend, mijn moeder heeft geen tijd voor me en ratelt maar steeds door over Palestina en dan verder ook nog een hoop achterstallig schoolwerk dus nu blijf ik misschien nog zittten ook. :(
Dus ik zit er nu dus echt even helemaal doorheen. :( :droef:

dit hoor ik vaak van mijn kippen

Mark
29-06-04, 21:33
Geplaatst door barneveld
dit hoor ik vaak van mijn kippen

:moe:

S@deeQ.
29-06-04, 21:38
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik heb het nu dus echt ff helemaal gehad: Mijn oma is pas overleden, ik heb liefdesverdriet, mijn zusje wordt misschien opgenomen in een psychiatrische inrichting, ik heb ruzie met mijn beste vriend, mijn moeder heeft geen tijd voor me en ratelt maar steeds door over Palestina en dan verder ook nog een hoop achterstallig schoolwerk dus nu blijf ik misschien nog zittten ook. :(
Dus ik zit er nu dus echt even helemaal doorheen. :( :droef:

:huil: :huil:


kop op, je hebt voor hetere vuren gestaan :blauwkus:


:droef:

barneveld
29-06-04, 21:42
Geplaatst door S@deeQ.
:huil: :huil:


kop op, je hebt voor hetere vuren gestaan :blauwkus:


:droef:

:vlammen: :vlammen: :vlammen: :vlammen:

ZbaqZbaq
29-06-04, 21:45
sterkte Rabiah. :brozac:

barneveld
29-06-04, 22:02
Geplaatst door ZbaqZbaq
sterkte Rabiah. :brozac:

is dit alles wat je te zegen hebt

Rabi'ah.
30-06-04, 15:34
Geplaatst door ZbaqZbaq
sterkte Rabiah. :brozac:

Dankjewel. :) :wink:

@ Alle anderen: Bedankt voor jullie reacties, dat doet een mens goed. :)
Ik heb gisteren de hele middag en een groot deel van de avond bij een vriendin gezeten en bij haar heb ik goed uit kunnen huilen.
Een aantal dingen zijn me nu een stuk duidelijker geworden, waar ik blij om ben.
Daarom heb ik ook besloten een tijdje niet op maroc. te komen, om tot mezelf te komen en een aantal dingen te verwerken.
Ik vind jullie reacties echt heel erg lief, ook van de mensen met wie ik niet altijd op even goede voet heb gestaan (yes Nard, I'm talking to u :hihi: :p :wink: )
Via pm blijf ik echter wel bereikbaar, voor degenen die daar behoefte aan hebben. :wink:

Groetjes,

Rabiah.

Mark
30-06-04, 16:19
Geplaatst door Rabi'ah.
Dankjewel. :) :wink:

@ Alle anderen: Bedankt voor jullie reacties, dat doet een mens goed. :)
Ik heb gisteren de hele middag en een groot deel van de avond bij een vriendin gezeten en bij haar heb ik goed uit kunnen huilen.
Een aantal dingen zijn me nu een stuk duidelijker geworden, waar ik blij om ben.
Daarom heb ik ook besloten een tijdje niet op maroc. te komen, om tot mezelf te komen en een aantal dingen te verwerken.
Ik vind jullie reacties echt heel erg lief, ook van de mensen met wie ik niet altijd op even goede voet heb gestaan (yes Nard, I'm talking to u :hihi: :p :wink: )
Via pm blijf ik echter wel bereikbaar, voor degenen die daar behoefte aan hebben. :wink:

Groetjes,

Rabiah.

tot snel :duim:

nard
30-06-04, 16:21
Geplaatst door Rabi'ah.
.
Ik vind jullie reacties echt heel erg lief, ook van de mensen met wie ik niet altijd op even goede voet heb gestaan (yes Nard, I'm talking to u :hihi: :p :wink: )

Groetjes,

Rabiah. [/B]


welcome !