PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor Bil@l



Mark
30-06-04, 12:52
Leeuwarden pakt overlast vrijende homo's aan

Uitgegeven: 30 juni 2004 11:57

LEEUWARDEN - De gemeente Leeuwarden en de politie Friesland gaan de overlast van vrijende homo's bij natuurgebied de Groene Ster aanpakken. Ouders met kinderen die het gebied bezoeken, worden regelmatig geconfronteerd met homostellen die seks met elkaar hebben.

De gemeente en de politie hebben dat woensdag gezegd. Op 'topmiddagen' zijn er tachtig tot honderd ontmoetingen tussen homo's op een parkeerplaats bij de Groene Ster.

Mill
30-06-04, 12:54
Geplaatst door Mark
Leeuwarden pakt overlast vrijende homo's aan

Uitgegeven: 30 juni 2004 11:57

LEEUWARDEN - De gemeente Leeuwarden en de politie Friesland gaan de overlast van vrijende homo's bij natuurgebied de Groene Ster aanpakken. Ouders met kinderen die het gebied bezoeken, worden regelmatig geconfronteerd met homostellen die seks met elkaar hebben.

De gemeente en de politie hebben dat woensdag gezegd. Op 'topmiddagen' zijn er tachtig tot honderd ontmoetingen tussen homo's op een parkeerplaats bij de Groene Ster.

De Groene Ster :haha:

Bil@l kan gerust zijn, die ouders hebben al kinderen. Het gevaar is geweken.

Mark
30-06-04, 12:56
Geplaatst door Mill
De Groene Ster :haha:
.

Ik wilde het niet zeggen HAHAHAHAHAHAHA

de bruin/rode ster zou een betere naam zijn biraat


even on topic: ik zag ook een keer een stel half n**ken op het strand terwijl een familie met kinderen ernaast zat, asociaal en na een paar hele boze blikken van het halve strand hoepelden ze op... get a room zeg ik dan.

David
30-06-04, 12:57
Geplaatst door Mark
Leeuwarden pakt overlast vrijende homo's aan

Uitgegeven: 30 juni 2004 11:57

LEEUWARDEN - De gemeente Leeuwarden en de politie Friesland gaan de overlast van vrijende homo's bij natuurgebied de Groene Ster aanpakken. Ouders met kinderen die het gebied bezoeken, worden regelmatig geconfronteerd met homostellen die seks met elkaar hebben.

De gemeente en de politie hebben dat woensdag gezegd. Op 'topmiddagen' zijn er tachtig tot honderd ontmoetingen tussen homo's op een parkeerplaats bij de Groene Ster.


Tja, en dan parkeren die ouders snel de buggy onder een struik, en duiken massaal op die homostellen om er onveilige sodomie mee te bedrijven, en intussen worden al die kinderen doodziek.

Inderdaad, een rommeltje. Petje af voor de gemeente Leeuwarden!

BiL@L
30-06-04, 13:18
Naar aanleiding van die andere topic ben ik ervan overtuigt dat zo lang dit als overlast gezien wordt, het in het voordeel van de homo's en lesbie's zal zijn. Raar he...
:)