PDA

Bekijk Volledige Versie : Mein Kampf



ElfjeGlamdring
30-06-04, 14:13
Hallo! Weet iemand waar ik het verboden boek van onze grote vriend Adolf Hitler , Mein Kampf, kan vinden op het internet, want bij de boekhandel kregen ze een hartaanval toen ik er naar vroeg, het boek is verboden in NL, hoezo vrijheid van meningsuiting?

Mark
30-06-04, 14:15
www.google.com

en natuurlijk je lokale bieb

Joesoef
30-06-04, 14:22
Het is niet verboden om het boek te hebben maar om het te verkopen. Schijnt op het waterloplein verkrijgbaar te zijn. Maar ook kazaa.....

David
30-06-04, 14:27
In Utrecht in de bilbiotheek hebben ze het, je moet er wel naar vragen. Ik heb het ooit geleend en gelezen. Ik raad het je niet aan, het is geen leuk boek. Jackie Collins is véél fijner.

Joesoef
30-06-04, 14:36
Ja het is nu niet echt een boek voor op het nachtkastje.

Proselyte
30-06-04, 15:12
Wie is nou het eerste beest en wie het tweede, (from the bible )?

beslis zelf !

Arvid
30-06-04, 15:28
Ik heb dat boek ook een tijdje gehad maar het is echt vet boring.
De Donald Duck is veel leuker.

Mähden
30-06-04, 15:33
Had deze schrijver, in the name of his faulty lord, niet ook iets tegen de Joden ?

euhh
30-06-04, 16:12
Geplaatst door Joesoef
Het is niet verboden om het boek te hebben maar om het te verkopen. Schijnt op het waterloplein verkrijgbaar te zijn. Maar ook kazaa.....

Mits een orginele druk aangezien de auteursrecht hebbende vermenigvuldiging en verspreiding verboden heeft.

whisper
20-07-04, 14:35
Geplaatst door ElfjeGlamdring
Hallo! Weet iemand waar ik het verboden boek van onze grote vriend Adolf Hitler , Mein Kampf, kan vinden op het internet, want bij de boekhandel kregen ze een hartaanval toen ik er naar vroeg, het boek is verboden in NL, hoezo vrijheid van meningsuiting?

[quote]je kan het gewoon huren bij de biep...zonder probleem

Proselyte
20-07-04, 14:54
op een gegeven moment waren er wel 20 miljoen Russische doden te betreuren, wanneer je zijn hongersnoden meerekent,

fascisme, het rode nog meer dan het bruine, heeft altijd al veel mensenlevens gekost !

Zie het contemporane Irak met Hoessein en zijn offspring !

dit keer verborg men zich achter iets groens !

Joesoef
20-07-04, 15:13
Geplaatst door Proselyte
op een gegeven moment waren er wel 20 miljoen Russische doden te betreuren, wanneer je zijn hongersnoden meerekent,



6 miljoen russische soldaten, 12 miljoen russische burgers. De nazi's hadden ook een hekel aan de Russen zelf en niet alleen de joden daar.
In totaal zijn in de 2e wereldoorlog 15 miljoen soldaten omgekomen en 36 miljoen burgers (waarvan 6 miljoen joden).

De russen hebben een groot offer gebracht in die 2e wereldoorlog.

whisper
20-07-04, 16:18
Geplaatst door Proselyte
op een gegeven moment waren er wel 20 miljoen Russische doden te betreuren, wanneer je zijn hongersnoden meerekent,

fascisme, het rode nog meer dan het bruine, heeft altijd al veel mensenlevens gekost !

Zie het contemporane Irak met Hoessein en zijn offspring !

dit keer verborg men zich achter iets groens !



het sociallisme heeft levens gekost....hitler begon goed ...gelijk sadam hoesein ...allebij begonnen ze veel voor het volk te doen ....je krijg macht en dan word het moorden.
wat hitler gedaan heeft is onvergetelijk ....en mag niet meer gebeuren. alles moest weg...invalide ...geestelijkgehandicapt...joden...jehovagetuigen. ...anders denkende ....en als je haar zwart was en geen blauwe ogen had ....moest je ook dood.

Proselyte
21-07-04, 09:51
Geplaatst door whisper
het sociallisme heeft levens gekost....hitler begon goed ...gelijk sadam hoesein ...allebij begonnen ze veel voor het volk te doen ....je krijg macht en dan word het moorden.
wat hitler gedaan heeft is onvergetelijk ....en mag niet meer gebeuren. alles moest weg...invalide ...geestelijkgehandicapt...joden...jehovagetuigen. ...anders denkende ....en als je haar zwart was en geen blauwe ogen had ....moest je ook dood.





je krijg macht en dan word het moorden.

daarom is er the checks and balances dat democratie heet uitgevonden en daar heeft men zeer lang over gedaan,

deze Trooster die zou komen !!!!!!

want ook "heilige" geestelijken kunnen de zaak volledig corrumperen, niets menselijks is hun vreemd, ook (juist) niet wanneer ze zich hebben verslaafd aan de koran !!