PDA

Bekijk Volledige Versie : Zouden het allochtonen zijn?



taouanza
01-07-04, 10:19
Rellen in Oss na uitschakeling Oranje

AMSTERDAM, 01-07-2004 - Enkele honderden jongeren hebben zich na het verlies van Oranje in en tegen Portugal misdragen in het centrum van Oss. Zij trokken na de verloren halve finale het centrum van de stad in, waarbij vooral winkels het moesten ontgelden. Tientallen winkelruiten werden vernield, vechtpartijen braken uit en spullen werden gestolen.

De politie had veel moeite de relschoppers te verspreiden. Drie jongeren zijn aangehouden, omdat ze de bevelen van de politie niet opvolgden. Rond 01.30 uur was de rust in het centrum van Oss teruggekeerd. De politie stelt een onderzoek in.

Het Nederlands Elftal verloor de halve finale op het EK voetbal met 2-1.


Wat zou de invloed van hun geloof zijn en wat voor opvoeding krijgen ze thuis?
En gaan dit allemaal betalen?

Joesoef
01-07-04, 10:23
Het eerste wat ik dacht toen ik het vanmorgen op de radio hoorde. Komt ook omdat ik vanmorgen plotseling sportstrepen aan de zijkant van mn auto had. Gekregen van een sportieveling die niet tegen zijn verlies kon denk ik.

Iemand hier handig in uitdeuken?

Mark
01-07-04, 10:24
Geplaatst door Joesoef


Iemand hier handig in uitdeuken?

Kleine deukjes kan je met een gootsteen "plopper" verwijderen :)

euhh
01-07-04, 10:28
Geplaatst door taouanza

En gaan dit allemaal betalen?

Wat mij betreft wordt het verhaalt op de evt aangehouden daders, laat ze maar betalen totdat ze geen cent meer bezitten

Julien
01-07-04, 10:36
eh ff ander onderwerp; hier in Leiden keken ook veel Marokkanen mee op de Haarlemmerstraat naar het Nederlands elftal.. en ze waren Nederland soms nog fanatieker aan het supporten dan de autochtonen :D :p wel grappig om te zien..

en bij de gewonnen wedstrijd tegen Zweden zag ik beelden uit Rotterdam van Turken in auto's die uit geluk toeterden..

Zou de integratie toch gelukt zijn? :stout:

taouanza
01-07-04, 10:55
Geplaatst door Julien
eh ff ander onderwerp; hier in Leiden keken ook veel Marokkanen mee op de Haarlemmerstraat naar het Nederlands elftal.. en ze waren Nederland soms nog fanatieker aan het supporten dan de autochtonen :D :p wel grappig om te zien..

en bij de gewonnen wedstrijd tegen Zweden zag ik beelden uit Rotterdam van Turken in auto's die uit geluk toeterden..

Zou de integratie toch gelukt zijn? :stout:


Als je dit op Fok zou plaatsen zouden ze zeggen dat je de discussie aan het verzieken bent. Kom op je kent vast wel allochtonen die geen woord Nederlands spreken. Daar moet je het over hebben.

Als ik aQua hoor zeggen:We gaan winnen he? We gaan door he?:hihi:

echnaton
01-07-04, 11:04
Geplaatst door taouanza
Rellen in Oss na uitschakeling Oranje


Wat zou de invloed van hun geloof zijn en wat voor opvoeding krijgen ze thuis?
En gaan dit allemaal betalen?

Volgens mij zou jij het prachtig hebben gevonden als er veel meer rellen waren uitgebroken. Nu moet je het jammer genoeg doen met een opstootje in Oss.

Joesoef
01-07-04, 11:37
Geplaatst door Mark
Kleine deukjes kan je met een gootsteen "plopper" verwijderen :)


Formaat voetbal valt daar denk ik niet onder :fplet:

Julien
01-07-04, 11:39
Geplaatst door taouanza
Als je dit op Fok zou plaatsen zouden ze zeggen dat je de discussie aan het verzieken bent. Kom op je kent vast wel allochtonen die geen woord Nederlands spreken. Daar moet je het over hebben.

Als ik aQua hoor zeggen:We gaan winnen he? We gaan door he?:hihi:

:D nu je het zegt, er was 1 marokkaan die niet meezong bij het Wilhelmus. Afschieten die gasten! :duivels: ;)

taouanza
01-07-04, 12:10
Geplaatst door echnaton
Volgens mij zou jij het prachtig hebben gevonden als er veel meer rellen waren uitgebroken. Nu moet je het jammer genoeg doen met een opstootje in Oss.

Volgens mij ben jij erg ziek en denk je nog steeds dat we dat niet door hebben.

Maar ik blijf het herhalen
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.:fpetaf: