PDA

Bekijk Volledige Versie : Actrice Lubna Azabal: seks en islam



rafiq
01-07-04, 18:13
In Frankrijk schittert ze inmiddels tussen Catherine Deneuve en Gérard Depardieu, in eigen land is ze nog zo goed als onbekend. Lubna Azabal, Belgische actrice van Marokkaanse afkomst, draagt hoofddoek noch muilkorf:

“Ik ga niet naakt rondhuppelen voor de deur van de iman, maar als ik in een film uit de kleren ga, is dat nog altijd mijn zaak.”



Copyright; DengMagazine

Joesoef
01-07-04, 18:15
Belgische Lubna Azabal gehuldigd in Berlijn
(belga) - Op het vierenvijftigste filmfestival van Berlijn is zondag de Belgische actrice Lubna Azabal gehuldigd als beloftevolle Europese debutante. Dit jaar werden in Berlijn 21 jonge Europese acteurs en actrices uitgekozen als 'Shooting Star'.
De Franstalige Lubna Azabal speelde onder meer een rol in de film 'Loin' van André Téchiné (2001), in het Marokkaanse familiedrama 'Une minute de soleil en moins' van Nabil Ayouch (2002) en in de prent 'Viva Laldjérie' van Nadir Moknèche die dit jaar vertoond wordt op het filmfestival van Berlijn.


11:53 - 09/02/2004
Copyright © Tijdnet


http://www.maghrebarts.ma/cinema/films/104.html

plexus
01-07-04, 18:37
leven & laten leven

Tomas
01-07-04, 18:38
Foto's?

Joesoef
01-07-04, 19:05
Rafiq,

Heb je wel verder gelezen dan de Telegraaf quote's?

mark61
01-07-04, 20:56
http://www.filmfestivalrotterdam.com/photo/film/010610A/s-380.jpg

Joesoef
01-07-04, 21:08
Het jammere is dat je dit soort films moeilijk kunt huren, ook in het alternatieve videotheken circuit. Bij de laatste keer dat ik een film "huurde" bij een supermarktje met videos onder de toonbank is er zoveel rotzooi aan de video koppen komen te zitten dat ik een nieuwe moest kopen.

Tomas
01-07-04, 21:12
Geplaatst door Joesoef
Het jammere is dat je dit soort films moeilijk kunt huren, ook in het alternatieve videotheken circuit. Bij de laatste keer dat ik een film "huurde" bij een supermarktje met videos onder de toonbank is er zoveel rotzooi aan de video koppen komen te zitten dat ik een nieuwe moest kopen.

Wat een gore films kijk jij.

Joesoef
01-07-04, 21:20
Geplaatst door Tomas
Wat een gore films kijk jij.

Wie weet zat er wel sex op de film, sex in de film heb ik niet gezien.

sienia
01-07-04, 22:38
Geplaatst door Joesoef
Het jammere is dat je dit soort films moeilijk kunt huren, ook in het alternatieve videotheken circuit. Bij de laatste keer dat ik een film "huurde" bij een supermarktje met videos onder de toonbank is er zoveel rotzooi aan de video koppen komen te zitten dat ik een nieuwe moest kopen.

Koop een schotel. 2M zend ze nog wel eens uit.

Joesoef
02-07-04, 06:39
Geplaatst door sienia
Koop een schotel. 2M zend ze nog wel eens uit.


Heb ik, alleen dat van 2M wist ik niet. Kijk wel regelmatig TV5 of ARTE, die hebben ook regelmatig dit soort films.

Bedankt voor de tip :duim:.

David
02-07-04, 08:45
Geplaatst door Joesoef
Heb ik, alleen dat van 2M wist ik niet. Kijk wel regelmatig TV5 of ARTE, die hebben ook regelmatig dit soort films.

Bedankt voor de tip :duim:.


De Cultvieotheek aan de Amstel, vlakbij het Waterlooplein, heeft deze films. OOk de videotheek op de Eerste Oosterparkstraat.

Joesoef
02-07-04, 09:01
Geplaatst door David
De Cultvieotheek aan de Amstel, vlakbij het Waterlooplein, heeft deze films.

Ik fiets er vaak langs, en ik maar denken dat ze er alleen maar het griezel genre hebben....... Ook jij bedankt voor de tip.


Moet ik mijzelf natuurlijk wel los kunnen maken van maroc.nl........

David
02-07-04, 09:02
Geplaatst door Joesoef
Ik fiets er vaak langs, en ik maar denken dat ze er alleen maar het griezel genre hebben..............




Hahaha! ze hebben inderdaad ook een hele sjieke afdeling met titels als Ninja vixens en Revenge of The Ninja Vixens, en de comlete Ilsa-trilogie, maar daarnaast ook alle klassiekers vanover de hele wereld, en het complete werk van de meeste interessante "auteurs".

prikkerd
02-07-04, 09:47
lubna is joods voor degenen die het niet wisten

Mark
02-07-04, 09:49
Geplaatst door prikkerd
lubna is joods voor degenen die het niet wisten

We zullen haar op de jodenlijst zetten naast van Aartsen prikkerd.

Joesoef
02-07-04, 10:59
Geplaatst door prikkerd
lubna is joods voor degenen die het niet wisten


Je moest eens weten wat ik ben.

kspeciaal
02-07-04, 11:53
Jaja Zelfs een vuilnisvrouw (Azabal) kan een "Shooting star of the year " worden! goed zeg! Voorbeeldfunctie :hihi: :hihi: :hihi:
Misschien iets voor mij! :confused:

Mark
02-07-04, 12:02
Geplaatst door kspeciaal
Jaja Zelfs een vuilnisvrouw (Azabal) kan een "Shooting star of the year " worden! goed zeg! Voorbeeldfunctie :hihi: :hihi: :hihi:
Misschien iets voor mij! :confused:

ben je vuilnisman dan? :D

kspeciaal
02-07-04, 13:36
Geplaatst door Mark
ben je vuilnisman dan? :D
Jip , een leuke job! Shouf Shouf Habibi II wordt mijn volgende stap in mijn carriere dus :wink: !

Rabi'ah.
03-07-04, 12:00
Geplaatst door prikkerd
lubna is joods voor degenen die het niet wisten

Ja en? :rolleyes:

Volgens mij zie jij overal joden. :rolleyes:

BiL@L
03-07-04, 13:35
Geplaatst door prikkerd
lubna is joods voor degenen die het niet wisten

Hmmm Joods? Een Marokkaanse allochtoontje dus...

vlegeltje
03-07-04, 13:43
Geplaatst door BiL@L
Hmmm Joods? Een Marokkaanse allochtoontje dus...

Er wonen al meer dan 2000 jaar joden in Marokko.

Als je zo redeneert zijn de arabieren in Marokko ook allochtonen.

mark61
03-07-04, 13:49
Allochtoon, allochtoner, allochtoonst.

Tomas
03-07-04, 13:53
ALs ze joods is slaat de topic-titel nergens op. Daarom is het in dit geval relevant.