PDA

Bekijk Volledige Versie : Gefeliciteerd TonH!



Tomas
01-07-04, 22:09
De finale.

Echt verdiend vond ik het niet. Maargoed. Da's ook het mooie van voetbal.

barfly
01-07-04, 22:16
Ik ben benieuwd naar de finale, al denk ik dat de Portugezen over de Grieken heen gaan walsen maar dat dacht ik ook van de Tjechen.

mark61
01-07-04, 23:22
Gefeliciteerd Ton! :fparty: Twas wel niet echt verdiend inderdaad, maar goed, Dellas scoort en Tsjechië niet. Eigen schuld. Kweeniet of Portugal zo makkelijk zijn revanche krijgt.

prikkerd
02-07-04, 02:58
soms is geloven in voorbestemming onvermijdelijk ..... ook voor atheïsten.....

De belessure van Nedved..... niet gegeven strafschop voor Koller... niet gegeven rode kaarten aan de grieken..... Gemiste kansen van de Tsjechen......Een doepunt in "The dieing minutes" ....en the Saga Continues........


Toch blijf ik geloven in mooi voetbal met "flair" en gun ik het de portugezen eerder dan de griekse rugby-spelers


p.s De grieken gaan hun nieuw talent laten spelen in de finale zijn naam is : Piemelos Wijzijndeklos :wink:

Joesoef
02-07-04, 08:58
Nu weet ik weer wie ik zondag miste.

mark61
02-07-04, 13:55
Veerapen?

Joesoef
02-07-04, 14:01
Geplaatst door mark61
Veerapen?

Ook ja, maar wie weet heb ik die wel ontmoet het is tenslotte een pseudoniem. Nee ik bedoel TonH.

mark61
02-07-04, 14:29
Geplaatst door Joesoef
Ook ja, maar wie weet heb ik die wel ontmoet het is tenslotte een pseudoniem. Nee ik bedoel TonH.

Ja die drijft nu eenmaal op een houtvlot in de Yukon.

Julien
02-07-04, 14:40
Leve de Zuid-Europese voetballanden!

mark61
02-07-04, 14:42
Geplaatst door Julien
Leve de Zuid-Europese voetballanden!

Ligt la France dit jaar wat noordelijker? Qua resultaat?

Julien
02-07-04, 14:50
Geplaatst door mark61
Ligt la France dit jaar wat noordelijker? Qua resultaat?

mwah.. ik had liever ook een Frans (en Italiaans en Spaans) aandeel gezien..maar de finale is in ieder geval wel Zuid-Europees ;)

dicksr
02-07-04, 15:36
Geplaatst door Julien
mwah.. ik had liever ook een Frans (en Italiaans en Spaans) aandeel gezien..maar de finale is in ieder geval wel Zuid-Europees ;)

Leve de europese voetballanden, de finale is in ieder geval europees.