PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Ayaan bewijst kwelgeesten een dienst'



BiL@L
02-07-04, 09:35
============

Mark
02-07-04, 09:45
Geplaatst door BiL@L

Dat nummer kan niet, en als er meerdere van dat soort nummers zijn kan dat ook niet. Des te sterker de signaal voor de redelijke zin, dat deze vrouw niet geschikt is als volksvertegenwoordigster. Wel als volksmenner. [understatement]

des te sterker de signaal voor de redelijke zin? :vreemd:

wat bedoel je?

David
02-07-04, 09:53
Omdat er slechte en gemene sinterklaasrijmelarijtjes over het kind worden gemaakt is zíj niet geschikt? Da's een frappante redenatie. Of snap ik het nu ook verkeerd?

Goodnight
02-07-04, 09:54
Geplaatst door Mark
des te sterker de signaal voor de redelijke zin? :vreemd:

wat bedoel je?

dat vroeg ik me dus ook af :vreemd:

Nog niet wakker ZS...euhm sorry Bil@l?

Ik vind het nummer ook niet kunnen, ongeacht of het spelen met woorden is of niet.
je gaat niet mensen lopen beledigen en uitschelden zonder eigenlijk te verwoorden waar je het niet mee eens bent.Als je je mening wil uiten bestaan er tal van andere mogelijkheden.
Ik vind de ophef eromheen aan de andere kant wel weer typisch: heilige AHA wordt 'bedreigd'......

Die gasten moeten goed toegesproken worden, desnoods een straf.
Maar dat hele geforceerde gedoe slaat totaal nergens op.

Mark
02-07-04, 09:56
Nu is de meeste gangstarap natuurlijk redelijk hersenloos, en in het nederlands klinkt het helemaal belachelijk. Maar goed ieder zijn smaak.

Ik vind dat je best nare dingen over mensen mag zeggen, maar er zijn uiteraard grenzen.

sienia
02-07-04, 10:02
Geplaatst door Mark
Nu is de meeste gangstarap natuurlijk redelijk hersenloos, en in het nederlands klinkt het helemaal belachelijk. Maar goed ieder zijn smaak.

Ik vind dat je best nare dingen over mensen mag zeggen, maar er zijn uiteraard grenzen.

Zoals de hetze omtrent Dick Advocaat? Achterlijke volkshysterie.

Mark
02-07-04, 10:03
Geplaatst door sienia
Zoals de hetze omtrent Dick Advocaat? Achterlijke volkshysterie.

no comment :stout:

prikkerd
02-07-04, 10:45
Geplaatst door David
Omdat er slechte en gemene sinterklaasrijmelarijtjes over het kind worden gemaakt is zíj niet geschikt? Da's een frappante redenatie. Of snap ik het nu ook verkeerd?

wat mij wel cool lijkt is als er ipv van die slijmerige sinterklaas-rijmpjes DIS-sinterklaas-rijmpjes komen :fuckit:
irritante goede heilige man



zou ik dan aangeklaagd worden door iemand die niet bestaat????

Mark
02-07-04, 10:47
Geplaatst door prikkerd
wat mij wel cool lijkt is als er ipv van die slijmerige sinterklaas-rijmpjes DIS-sinterklaas-rijmpjes komen :fuckit:
irritante goede heilige man



zou ik dan aangeklaagd worden door iemand die niet bestaat????

Degenen die wel in hem geloven klagen je dan aan in zijn naam :)

prikkerd
02-07-04, 11:21
Geplaatst door Mark
Degenen die wel in hem geloven klagen je dan aan in zijn naam :)

ze moeten een ondergetekende machtiging van de Sint hebben, heb ik me laten vertellen door mijn advocaten :schok:

MokroMike
02-07-04, 11:31
Geplaatst door ZbaqZbaq
width=300 height=300


DHC rulez.

sienia
02-07-04, 11:39
Geplaatst door prikkerd



zou ik dan aangeklaagd worden door iemand die niet bestaat????
Ayaan bestaat ook niet.

taouanza
02-07-04, 12:59
Geplaatst door David
Omdat er slechte en gemene sinterklaasrijmelarijtjes over het kind worden gemaakt is zíj niet geschikt? Da's een frappante redenatie. Of snap ik het nu ook verkeerd?

Verkeerd gesnapt is wel heel zwak uitgedrukt. :fpotver: