PDA

Bekijk Volledige Versie : Bin Laden gaat los in europa



Mark
02-07-04, 09:58
Al-Qaeda dreigt met aanslagen in Europa

Uitgegeven: 2 juli 2004 10:26

DUBAI - De terreurorganisatie al-Qaeda dreigt met aanslagen in Europa, als het eenzijdig bestand dat leider Osama bin Laden in april aanbood, is afgelopen. Dat staat in een brief van een groepering die banden zou hebben met al-Qaeda. Dat berichtte de Arabische krant Asharq al-Awsat vrijdag.

Op 15 april bood de Saudische terrorist Osama bin Laden Europa vrede aan. Het bestand zou drie maanden duren en dus medio juli aflopen. In ruil voor vrede zouden alle Europese militairen zich uit islamitische landen moeten terugtrekken.


"Aan het Europese volk. U hebt nog een paar dagen om het bestand van Bin Laden te accepteren of anders zal u uzelf de schuld moeten geven", aldus de verklaring die wordt toegeschreven aan de Abu Hafs al-Masr Brigades.

Deze groepering zegt ook verantwoordelijk te zijn voor de aanslagen van 11 maart in Madrid, waardoor ruim 190 mensen de dood vonden.

De Europese landen wezen destijds het aanbod van Bin Laden voor een bestand met grote eensgezindheid af.

dicksr
02-07-04, 13:09
STAPHORST ONDER DE WAPENEN
Staphorster koerier, 2 juli 2004

In reactie op de recente publicatie in de Arabische krant Asharq al-Awsat met betrekking tot het ultimatum van de Saudische terrorist Osama bin Laden heeft ds. N.I. te Vinden, de protestantse voorganger van de Staphorster gemeente, alle mannen tussen 9 en 75 jaar opgeroepen hun zusters met rust te laten, de rug te rechten en zich te bewapenen.

Klokke middernacht zal de fiere Staphorster weerbaarheid oprukken van het dorpsplein en met 17 door tractoren getrokken hooiwagens het beleg slaan rond het plaatselijke AZC.

ds. N.I. te Vinden zette zijn oproep kracht bij met de woorden:"Mijn dochter naai ik zelf wel".

lennart
02-07-04, 14:19
Laten we niet vergeten dat de Abu Hafs al-Masri Brigades ook de blackouts in de VS en London van vorig jaar heeft veroorzaakt ;)

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/0C143104-FD66-42E6-A560-A083C59EEB5C.htm

Ze roepen alle moslims op om weg te trekken uit Europa naar moslim landen. Nu is het vanaf 15 juli zomervakantie, dus dat zal de meeste wel handig uitkomen.

En voor zij die achterblijven, zorg ervoor dat je genoeg geld en eten in huis hebt voor een maand.
:loens:

Goodnight
02-07-04, 14:24
Geplaatst door dicksr
STAPHORST ONDER DE WAPENEN
Staphorster koerier, 2 juli 2004

In reactie op de recente publicatie in de Arabische krant Asharq al-Awsat met betrekking tot het ultimatum van de Saudische terrorist Osama bin Laden heeft ds. N.I. te Vinden, de protestantse voorganger van de Staphorster gemeente, alle mannen tussen 9 en 75 jaar opgeroepen hun zusters met rust te laten, de rug te rechten en zich te bewapenen.

Klokke middernacht zal de fiere Staphorster weerbaarheid oprukken van het dorpsplein en met 17 door tractoren getrokken hooiwagens het beleg slaan rond het plaatselijke AZC.

ds. N.I. te Vinden zette zijn oproep kracht bij met de woorden:"Mijn dochter naai ik zelf wel".

:duivels:

Julien
02-07-04, 14:40
en Europa gaat vervolgens los op Ben Laden ;)

lennart
02-07-04, 14:45
Geplaatst door Julien
en Europa gaat vervolgens los op Ben Laden ;)

Oh.. weet Europa dan wel waar hij zit?

Julien
02-07-04, 14:48
Geplaatst door lennart
Oh.. weet Europa dan wel waar hij zit?

maar z'n volgelingen krijgen we wel te pakken.

Mark
02-07-04, 14:48
Geplaatst door lennart
Oh.. weet Europa dan wel waar hij zit?

Hij woont bij mij in de achterkamer ;)

dicksr
02-07-04, 14:52
Geplaatst door Mark
Hij woont bij mij in de achterkamer ;)

Pas op: Dat gaat meteen door naar Staphorst!

lennart
02-07-04, 14:53
Geplaatst door Julien
maar z'n volgelingen krijgen we wel te pakken.

Hoe dan?

Julien
02-07-04, 14:54
Geplaatst door lennart
Hoe dan?

het is Spanje toch ook gelukt na 11 maart?

Julien
02-07-04, 14:55
Geplaatst door lennart
Hoe dan?

maar waarom lijkt het nou alsof jij mogelijke moordenaars van onze families verdedigt?

lennart
02-07-04, 14:56
Geplaatst door Julien
het is Spanje toch ook gelukt na 11 maart?

Hoe weet jij dat dan? Er is bij mijn weten nog niemand veroordeeld.

lennart
02-07-04, 14:57
Geplaatst door Julien
maar waarom lijkt het nou alsof jij mogelijke moordenaars van onze families verdedigt?

Geen idee, ik stel slechts een vraag. Als jij daarin dan steun herkent aan moordenaars, is voor jouw rekening.

Simon
02-07-04, 14:58
Geplaatst door Mark

De Europese landen wezen destijds het aanbod van Bin Laden voor een bestand met grote eensgezindheid af.

Je zou er niet eens op moeten reageren. Maar een mogelijke aanslag zal wel weer een heksenjacht verzoorzaken op mogelijke daders en veel maatschappelijke onrust veroorzaken. Lennart komt dit allemaal niet slecht uit. Zoveel is wel duidelijk.

Bofko
02-07-04, 15:00
:regie: Al Qaeda komt naar u toe deze zomer !

lennart
02-07-04, 15:00
Geplaatst door Simon
Je zou er niet eens op moeten reageren. Maar een mogelijke aanslag zal wel weer een heksenjacht verzoorzaken op mogelijke daders en veel maatschappelijke onrust veroorzaken. Lennart komt dit allemaal niet slecht uit. Zoveel is wel duidelijk.

Ik ben er juist bang voor, als ik Julien zo lees.

Daarom vraag ik ook de Hoe vraag.

Julien
02-07-04, 15:00
Geplaatst door lennart
Hoe weet jij dat dan? Er is bij mijn weten nog niemand veroordeeld.

:rolleyes: nee maar dat gebeurt niet zo even snel, dat weet je best. het is een serieuze zaak. en de politie heeft de verantwoordelijken echt wel opgepakt hoor, daar ben ik van overtuigd.

Julien
02-07-04, 15:03
Geplaatst door lennart
Ik ben er juist bang voor, als ik Julien zo lees.

Daarom vraag ik ook de Hoe vraag.

o.k. ik snap nu wel je hoe-vragen steeds.. maareh tjongejonge... ik zou eerder bang zijn voor je naasten dan je druk te maken om een mogelijke heksenjacht (ook erg natuurlijk, maar ik zie het niet echt gebeuren).

waarom reageer je niet verafschuwd over deze terreurdreiging, en wel over iets waar geen sprake van is op dit moment; een heksenjacht.

lennart
02-07-04, 15:04
Geplaatst door Julien
het is Spanje toch ook gelukt na 11 maart?

Wist jij trouwens dat een van de "volgelingen" van Bin Laden in Spanje een politie informant van Guardia Civil was. Deze informant was degene die de aanslagplegers in contact stelde met de explosieven leverancier. Toen deze informant werd opgepakt bleek hij het nummer van het hoofd van de Guardia Civil in zijn telefoon te hebben. Naar het schijnt heeft hij de Guardia Civil diverse malen op de hoogte gesteld van de mogelijk aanslag: Spaans (http://www.libertaddigital.com/noticias/noticia_1276225805.htm) en Engels (http://www.globalresearch.ca/articles/OWE406A.html)

lennart
02-07-04, 15:06
Geplaatst door Julien
o.k. ik snap nu wel je hoe-vragen steeds.. maareh tjongejonge... ik zou eerder bang zijn voor je naasten dan je druk te maken om een mogelijke heksenjacht (ook erg natuurlijk, maar ik zie het niet echt gebeuren).

waarom reageer je niet verafschuwd over deze terreurdreiging, en wel over iets waar geen sprake van is op dit moment; een heksenjacht.

Waarom zou ik verafschuwd moeten zijn over deze "terreurdreiging". Ik heb zo mijn twijfels over deze "groep" en met mij de inlichtingendiensten van Frankrijk en Duitsland. Ze hebben zoals ik eerder zei ook de blackouts van vorig jaar in de VS en London geclaimt, dus of ze nou zo heel erg geloofwaardig zijn..

lennart
02-07-04, 15:07
Geplaatst door Julien
:rolleyes: nee maar dat gebeurt niet zo even snel, dat weet je best. het is een serieuze zaak. en de politie heeft de verantwoordelijken echt wel opgepakt hoor, daar ben ik van overtuigd.

Ik nog niet zolang de Europese pers de link naar de Guardia Civil negeert.

dicksr
02-07-04, 15:16
Geplaatst door Bofko
:regie: Al Qaeda komt naar u toe deze zomer !

Hoe ziet z'n promo-team eruit?

Bofko
02-07-04, 15:21
Geplaatst door dicksr
Hoe ziet z'n promo-team eruit?

Burqa Cheergirls die zure bommen uitdelen.

dicksr
02-07-04, 15:27
Geplaatst door Bofko
Burqa Cheergirls die zure bommen uitdelen. :wohaa:

Vertel me dat ze op een scooter komen.

850
02-07-04, 15:51
Geplaatst door dicksr
:wohaa:

Vertel me dat ze op een scooter komen.

Ze komen in van die stoere Taliban landrovers.

dicksr
02-07-04, 16:09
Geplaatst door 850
Ze komen in van die stoere Taliban landrovers.

Wat zeg je, Taliblandrovers ?

GroteWolf
02-07-04, 16:15
Dat Osama bin Laden dat ' aanbod ' deed leek mij een duidelijk teken dat de cellen nog niet klaar waren. Ze zijn/waren iets aan het voorbereiden voor drie maanden na April (of later), simultaan, in diverse landen. Denk ik.

Deze brigade is wellicht niet serieus te nemen, maar OBL was echt wel serieus toen hij zijn ' aanbod ' deed.

dicksr
02-07-04, 16:37
Geplaatst door GroteWolf
Dat Osama bin Laden dat ' aanbod ' deed leek mij een duidelijk teken dat de cellen nog niet klaar waren. Ze zijn/waren iets aan het voorbereiden voor drie maanden na April (of later), simultaan, in diverse landen. Denk ik.

Deze brigade is wellicht niet serieus te nemen, maar OBL was echt wel serieus toen hij zijn ' aanbod ' deed.

Het blaten van een verdoold en verslaafd en in een grot verdwaald lam, beste Grote Wolf, kun je als staat toch niet serieus nemen.

Net zoals hij alle arme dwazen koopt om zijn fantasien uit te leven, koopt hij nu een 'prettig' promo-team in Taliblandrovers om zijn imago wat op te poetsen.

850
02-07-04, 16:54
Geplaatst door dicksr
koopt hij nu een 'prettig' promo-team in Taliblandrovers om zijn imago wat op te poetsen.

:vreemd: Onderschat dat niet!
Veronica is er in de jaren 80 de grootste mee geworden in omroepland.

:handbang: Alkaida is jong, snel en wild!