PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik hoop dat je doodgaat



Waterval
02-07-04, 19:41
..

Tomas
02-07-04, 19:44
Ik denk dat je je zin uiteindelijk wel krijgt.

barneveld
02-07-04, 19:56
maar niet zoals mijn kippen en berg

Tomas
02-07-04, 19:57
Geplaatst door barneveld
maar niet zoals mijn kippen en berg

Berg?

barneveld
02-07-04, 20:01
Geplaatst door Tomas
Berg?


volgens mij een hond uit amerika

Ron Haleber
02-07-04, 20:04
Geplaatst door Waterval
..

Als je nou een vent bent zet je erbij wie je bedoelt...! :student:

Een Marokkaanse kennis van mij heeft er al 100 uur taakstraf en een fikse boete voor gekregen - hij is in hoger beroep gegaan!

Wat verwacht jij als je er de naam bijzet die je al in gedachten hebt..??? :boos:

barneveld
02-07-04, 20:07
Geplaatst door Ron Haleber
Als je nou een vent bent zet je erbij wie je bedoelt...! :student:

Een Marokkaanse kennis van mij heeft er al 100 uur taakstraf en een fikse boete voor gekregen - hij is in hoger beroep gegaan!

Wat verwacht jij als je er de naam bijzet die je al in gedachten hebt..??? :boos:

we gaan het hier niet over hirshi ali. anders hebben we geen pispaal meer

Ron Haleber
02-07-04, 20:10
Geplaatst door barneveld
we gaan het hier niet over hirshi ali. anders hebben we geen pispaal meer

Fout! Terug naar AF. Het ging niet om een kip maar om een haan... Nog een keer raden!

barneveld
02-07-04, 20:15
Geplaatst door Ron Haleber
Fout! Terug naar AF. Het ging niet om een kip maar om een haan... Nog een keer raden!


ik dacht jan maat maar die is al lang dood

Ron Haleber
03-07-04, 07:38
Geplaatst door barneveld
ik dacht jan maat maar die is al lang dood

Dat weet je toch: aan jouw dooie kippen maken we op dit forum geen woord meer vuil...

Het gaat ons om jouw haantjes die elke ochtend in de 2e kamer weer als kip zonder kop beginnen te kraaien! :schreeuw:

Beëlzebub
03-07-04, 08:10
De verdachte Geert W.?

nard
03-07-04, 10:31
DAJJ ............ ???


Misschien ???

Waterval
03-07-04, 11:28
Iets hopen wat normaal is. Dat is alles. Ik hoop dat ik ooit dood ga.

Ron Haleber
03-07-04, 12:01
Geplaatst door Beëlzebub
De verdachte Geert W.?

Juist, de verdachte van wie het nuttig is als jij hem eens in het beklaagdenbankje zet! :hihi:

Verdachte Farid A. is al weer een keer door hem op de rol gezet. :boos:

Farid. A. wordt zelf ook op de Gravendammer met een nekschot bedreigd! :fuckit:

En ook thuis gebeld en met de dood bedreigd - (volgens mij althans) zogenaamd - door de verdachte Geert W. :dood: :dood: :dood:

Maarten
03-07-04, 12:27
Geplaatst door Waterval
Iets hopen wat normaal is. Dat is alles. Ik hoop dat ik ooit dood ga.

:duim: Sterke zin, Waterval!
Goed slapen, en verder gewoon je ding doen. En op tijd stilstaan bij de keuzes die je maakt.. En dat goed doen. Je kunt niet meer..
En wat de tijd brengt, dat kun je helemaal niet weten, noch voorzien, noch voorspellen, I tell you.. ( :hihi: vrij naar Shahaff.)

Bedenk maar dit: Dood kun je nog een miljoen jaar zijn.. zul je ook nog miljoenen jaren zijn.. Het is niet anders..

assassijn
03-07-04, 12:33
Farid moet nog veel leren.

Als je de heer rara-welke-roadkill-heb-ik-op-m'n-hoofd Wilders wilt bedreigen,dan moet je het op de "Wilders manier" doen.
Zoals hij dat enige tijd geleden in een interview met HP de Tijd formuleerde:

''Maar ik wil er wel iets aan toevoegen. Mocht het ooit tot rellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan. Met die rellen schudt de samenleving de politiek wakker en dwingt haar alsnog daadkrachtig in te grijpen, voordat het echt te laat is.''(voor de mensen die het artikel niet hebben gelezen....hiermee doelt hij op rassenrellen jegens o.a. moslims)

Farid moet het dus anders doen.

Mocht Wilders ooit door iemand(of meerdere personen)worden vermoord,wat ik dus echt niet wil,dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan. Met die moord schudt de samenleving de politiek wakker en dwingt haar alsnog daadkrachtig in te grijpen, voordat het echt te laat is.

Zo....en nu wachten totdat Nova deze stek ontdekt :jammer:

850
03-07-04, 12:50
Geplaatst door Waterval
Iets hopen wat normaal is. Dat is alles. Ik hoop dat ik ooit dood ga.

Dan had je in de topictitel moeten schrijven: Ik hoop dat ik doodga

Maarten
03-07-04, 13:57
Geplaatst door 850
Dan had je in de topictitel moeten schrijven: Ik hoop dat ik doodga

Moet je nou ook nog Néderlands geleerd worden i.v.m. interpretatie van zinnen??!..

850
03-07-04, 14:12
Geplaatst door Maarten
Moet je nou ook nog Néderlands geleerd worden i.v.m. interpretatie van zinnen??!..

:lachu: Haah daar komt onze labiele zionisten-hater weer om de hoek lopen...........

Julien
03-07-04, 15:09
Wv, ik hoop dat je doodgaat! :terrorist

Maarten
03-07-04, 17:28
Geplaatst door 850
:lachu: Haah daar komt onze labiele zionisten-hater weer om de hoek lopen...........

Zelfs als het om táal gaat heeft die man niks beters te melden!..

Ik zit hier, omdat ik van mensen kan houden, weet je.. Maar dat pro-Israelvolk op deze site, daar vraag ik me ten zeerste van af wat die hier doen, gezien het spoor van bagger wat hier voortdurend achter gelaten wordt.

Overigens ben ik ook zionist, voor zover je dat als niet-jood kunt zijn. Ben alleen van mening dat je om die reden nog geen achterlijke denkculturen moet steunen...

Beëlzebub
03-07-04, 17:31
Geplaatst door Ron Haleber
Juist, de verdachte van wie het nuttig is als jij hem eens in het beklaagdenbankje zet! :hihi:

Ik ben in ieder geval bereid hem even te 'taarten'! Wie van jullie levert de taart? En wie wil me dan nog even bij hem afzetten? :D

Beëlzebub
03-07-04, 17:37
Geplaatst door Maarten
Overigens ben ik ook zionist, voor zover je dat als niet-jood kunt zijn.

Nee, jij toch niet!? :droef:

850
03-07-04, 23:47
Geplaatst door Maarten
Zelfs als het om táal gaat heeft die man niks beters te melden!..


Tegenover jou heb ik inderdaad niks beters te melden nee.
Iemand die het voor elkaar krijgt om in 1 topic tot 3x aan toe de joden de schuld te geven van antisemitisme is mijn aandacht amper waard en krijg je dus van mij niet veel zinnigs te lezen.
Dat ik uberhaupt nog inga op jouw idiote gebrarrel komt voort uit fatsoen maar verder dan dat kan ik niet gaan. Daar schat ik je te laag voor in..........

Waterval
04-07-04, 16:53
Geplaatst door Julien
Wv, ik hoop dat je doodgaat! :terrorist



:)

saidaatje
04-07-04, 21:06
Geplaatst door 850
Tegenover jou heb ik inderdaad niks beters te melden nee.
Iemand die het voor elkaar krijgt om in 1 topic tot 3x aan toe de joden de schuld te geven van antisemitisme is mijn aandacht amper waard en krijg je dus van mij niet veel zinnigs te lezen.
Dat ik uberhaupt nog inga op jouw idiote gebrarrel komt voort uit fatsoen maar verder dan dat kan ik niet gaan. Daar schat ik je te laag voor in..........

Hier hang je uit!! Heb je al zoooo lang niet meer gezien op WSDB!!!!

850
04-07-04, 23:12
Geplaatst door saidaatje
Hier hang je uit!! Heb je al zoooo lang niet meer gezien op WSDB!!!!

Haa die Saidaatje........
Ja je hebt gelijk, ik zal snel weer eens op WSDB gaan prikken.......

:zwaai:

Maarten
04-07-04, 23:27
Geplaatst door 850
voor elkaar krijgt om in 1 topic tot 3x aan toe de joden de schuld te geven van antisemitisme is mijn aandacht amper waard

Wat moet jij die Israelische joden Avnery en Hacohen haten zeg!..
Die bouwen complete filosofieen rond dat thema!
En wat erger is: er is nog geen speld tussen te krijgen ook! Hihi...
Eindelijk nuchtere jongens... Kunnen de feiten gewoon zien zoals ze zijn, en oorzaak-gevolg-redeneringen houden die voor de rest van de wereld tenminste óók nog begrijpelijk zijn! :hihi:

Verder lees ik bij jou vooral weer bijvoegelijke naamwoorden.. verbaast me niet.. Nooit beter geweest bij de pro-Israel-aanhang hier.. Heb de hoop allang opgegeven dat het ooit ergens over gaat. Totaal gebrek aan basis en visie.. In 3 jaar tijd nog nooit iets gelezen dat echt hout sneed.. Uiterst slaapverwekkend.. "t zal best, dat je die discussies niet meer ziet hier... volstrekt hopeloos..

850
04-07-04, 23:44
Geplaatst door Maarten
Wat moet jij die Israelische joden Avnery en Hacohen haten zeg!..

Ik haat niemand

En wat erger is: er is nog geen speld tussen te krijgen ook! Hihi...
Eindelijk nuchtere jongens... Kunnen de feiten gewoon zien zoals ze zijn,

Je hoeft jouw racistische troep niet te onderbouwen met joodse namen. Dat doet namelijk niets af aan jouw rotte hersenkronkels

Verder lees ik bij jou vooral weer bijvoegelijke naamwoorden.. verbaast me niet..

Ja maarten, ik weet zelf ook wel dat mijn Nederlands verre van goed is. Ik heb slechts een LTS diploma en met Nederlands ben ik altijd ondermaats geweest. Ik heb nu eenmaal veel moeite met het leren van talen.
bedankt dat je dat in mijn gezicht wilt wrijven maar ik wist het zelf al.

Heb de hoop allang opgegeven dat het ooit ergens over gaat. Totaal gebrek aan basis en visie.. In 3 jaar tijd nog nooit iets gelezen dat echt hout sneed

:rolleyes: Jammer dat je dan toch verbeten door blijft gaan met het bestrijden van spooklegers en tragisch om te zien dat het je naar het hoofd is gestegen en dat je er zelfs paranoia van bent geworden............

Ron Haleber
05-07-04, 07:51
Geplaatst door Beëlzebub
Ik ben in ieder geval bereid hem even te 'taarten'! Wie van jullie levert de taart? En wie wil me dan nog even bij hem afzetten? :D


Beëlzebub, verdachte G.W. (en ff gratis exclusieve tip voor 850: ook Maarten) zijn Limburgers en die etnische groep is immuun voor Hollandse taarten... :aftel:

Bewijs: Ook op oude Hollandse taarten als Sjaen heb ik Maarten op dit pb nooit zien vallen :fuckit2:


Je moet die groep dus te lijf gaan met iets dat "vlaaien" heet. Maarten weet daarvoor natuurlijk het beste adres...Hoewel ik vertrouwelijk weet dat hij ze goedkoop en oudbakken bij Albert koopt.

Maarten kan je in elk geval wel vertellen welke vlaai van deze oneetbare producten - in de aanbieding bij Albert -, als beste in het gezicht blijft plakken... :huil2:

Gebruikt tegen Limburgers rekent de rechter het gebruik van lokale "vlaaien" als verzachtende omstandigheid aan (volgens Maartens jurisprudentie-bundel) :maf:

Maarten vervoert je voor je doel gratis van het Mooswief naar Venlo...