PDA

Bekijk Volledige Versie : a.s zondag ALI-B en VIGILANTE op het MERCATORPLEIN



gwizz
02-07-04, 21:01
http://www.y-art.nl/festival.jpg

Op zondag 4 juli 2004 vindt op het Mercatorplein het Y-ART festival plaats.
Hoofdacts zijn ALI-B, Vigilanté, DJ-Jerry en host Ruby Funkdooby . Daarnaast treden allerlei jonge talenten uit Amsterdam West op. Het festival is van 12.00 uur tot 19.30 uur. De toegang is gratis!


Op het festival krijgen de jonge talenten de mogelijkheid om hun kunsten te laten zien, maar natuurlijk zullen er ook grote namen op het podium te zien zijn! Hieronder rapper ALI-B, die zijn nieuwste single komt promoten, Vigilanté zal hun nieuwste tracks laten horen met een live band, jongeren van Kunstbende en andere culturele instanties zullen te zien en horen zijn. Verder zal er een dans battle worden gehouden. Het programma zal gepresenteerd worden door DJ Jerry en host Ruby Funkdooby. Dit mag je niet missen.



Y-art festival
Locatie: Mercatorplein Amsterdam
Aanvang: 12:00 tot 20:30
Fee: Gratis




Meer info:
www.y-art.nl (http://www.y-art.nl)

850
02-07-04, 21:09
:o Iedereen kan beter naar de Westergasfabriek gaan :boogie:

:o Wordt veeeeeel leuker en veeeeeel gezelliger

barneveld
02-07-04, 21:15
Geplaatst door 850
:o Iedereen kan beter naar de Westergasfabriek gaan :boogie:

:o Wordt veeeeeel leuker en veeeeeel gezelliger


ik word altijd uit gegooid uit gasfabriek

850
02-07-04, 21:40
Geplaatst door barneveld
ik word altijd uit gegooid uit gasfabriek

:student: Dat is heel goed.
Wij, de bewoners van de Staatsliedenbuurt letten er erg op dat er geen vuig volk rondhangt.

Met andere woorden: Géén boeren in onze wijk.

ZbaqZbaq
02-07-04, 21:49
Als DHC niet komt wordt het niks !

width=300 height=100

Ron Haleber
03-07-04, 07:52
Geplaatst door ZbaqZbaq
Als DHC niet komt wordt het niks !

width=300 height=100

Sinds wanneer is de AEL een promotie-club voor rappers geworden?

Welk cd-tje van de familie Marmouch krijg ik gratis toegestuurd als ik mijn contributie betaal?


Ik opteer voor eentje van die Belg, rapper DAJJ... Is die al uit?

Rabi'ah.
03-07-04, 08:44
Geplaatst door Ron Haleber
Sinds wanneer is de AEL een promotie-club voor rappers geworden?

Welk cd-tje van de familie Marmouch krijg ik gratis toegestuurd als ik mijn contributie betaal?


Ik opteer voor eentje van die Belg, rapper DAJJ... Is die al uit?

O dus je hebt NOG STEEDS NIET betaald? :schok:

Pfffff, Hollandse gierigheid......... :droef:

































:moe:

Ron Haleber
03-07-04, 09:18
Geplaatst door Rabi'ah.
O dus je hebt NOG STEEDS NIET betaald? :schok:

Pfffff, Hollandse gierigheid......... :droef:

:moe:

Jij en Freya zitten duidelijk op de AEL-penningen - dat is me duidelijk...! Ik had gehoopt dat er van jullie kant eindelijk wat meer duidelijkheid komt dat de AEL-NL echt iets gaat bijdragen aan de emancipatie van Marokkanen (moslims) in Nederland... :nl:

Iedere keer als ik denk, ja hoera, waar ligt een girokaart: nu gaat er wat komen dat me overtuigt, dan knap ik - zoals de laatste dagen weer af op dat rappergedoe (als jegens AHA) van de familie Marmouch, dat Nabil in feite promoot...


Rabi'ah, jij bent van huis uit een gelovige - die uiteindelijk gelooft in wat op papier staat en wat je als waar wordt voorgehouden. Jij hoeft dus - makkelijk - nooit meer te worden overtuigd... :rood: Ik zit ff anders in elkaar... :duivels:


In het verborgene koester ik altijd nog de hoop dat de Belgen DAJJ uitzetten naar Nederland zodat hij hier de kar moet trekken! Dan is mijn twijfel voorgoed verdwenen - hoewel ook hij wel eens een scheve schaats zal rijden, maar ja dat neem je dan op de koop toe...


Eigenlijke reden: ik krijg (je weet ik ben activistisch besmet) in mijn stadsdelen in Asd Oost géén ene Marokkaanse hand op elkaar voor jouw club - en zolang ik Marokkanen ervoor niet enthousiast kan maken - of zie dat ze hier de zaak oppakken - :huil2: ja, wie ben ik dan om in mijn uppie achter Nabil aan te gaan rennen...? Jawad had ik overigens echt wel trouw gebleven...

Ik heb de Marokkanen hier - als de MRZ of Essadaaka - heus vaak voorgesteld om één van jou - liefst jouzelf :blij: - uit te nodigen, maar kreeg steeds nul op mijn mooi request... :fplet:



Jouw Naima kijkt me daarbij heel erg diep wantrouwend in de ogen als ze me ziet... :duivel:


Rabi'ah, Groetjes van Ron! :fpetaf: :zwaai:

Rabi'ah.
03-07-04, 09:55
Geplaatst door Ron Haleber
Jij en Freya zitten duidelijk op de AEL-penningen - dat is me duidelijk...! Ik had gehoopt dat er van jullie kant eindelijk wat meer duidelijkheid komt dat de AEL-NL echt iets gaat bijdragen aan de emancipatie van Marokkanen (moslims) in Nederland... :nl:

Iedere keer als ik denk, ja hoera, waar ligt een girokaart: nu gaat er wat komen dat me overtuigt, dan knap ik - zoals de laatste dagen weer af op dat rappergedoe (als jegens AHA) van de familie Marmouch, dat Nabil in feite promoot...


Rabi'ah, jij bent van huis uit een gelovige - die uiteindelijk gelooft in wat op papier staat en wat je als waar wordt voorgehouden. Jij hoeft dus - makkelijk - nooit meer te worden overtuigd... :rood: Ik zit ff anders in elkaar... :duivels:


In het verborgene koester ik altijd nog de hoop dat de Belgen DAJJ uitzetten naar Nederland zodat hij hier de kar moet trekken! Dan is mijn twijfel voorgoed verdwenen - hoewel ook hij wel eens een scheve schaats zal rijden, maar ja dat neem je dan op de koop toe...


Eigenlijke reden: ik krijg (je weet ik ben activistisch besmet) in mijn stadsdelen in Asd Oost géén ene Marokkaanse hand op elkaar voor jouw club - en zolang ik Marokkanen ervoor niet enthousiast kan maken - of zie dat ze hier de zaak oppakken - :huil2: ja, wie ben ik dan om in mijn uppie achter Nabil aan te gaan rennen...? Jawad had ik overigens echt wel trouw gebleven...

Ik heb de Marokkanen hier - als de MRZ of Essadaaka - heus vaak voorgesteld om één van jou - liefst jouzelf :blij: - uit te nodigen, maar kreeg steeds nul op mijn mooi request... :fplet:



Jouw Naima kijkt me daarbij heel erg diep wantrouwend in de ogen als ze me ziet... :duivel:


Rabi'ah, Groetjes van Ron! :fpetaf: :zwaai:

Slap excuus, Ron. :moe:
Als je lid bent van een organisatie betaal je contributie, dat is de normaalste zaak van de wereld.
Voor kritiek op het functioneren van de organisatie verwijs ik je met liefde door naar het bestuur, en voor nadere informatie over projecten van AEL-NL naar de interne mails. :) :strik:
En aangezien sinds kort ook niet-moslims en niet-Arabieren actief lid kunnen worden, zal jij met jouw expertise, kennis en opbouwende kritiek zeker een bijdrage kunnen leveren aan de verdere opbouw van de organisatie. :)

Dus ik zou zeggen, vul het formulier in op de site, neem contact op met het bestuur en steek je handen uit je mouwen. :zwaai:

Groetjes,

Rabiah.

freya
03-07-04, 10:06
Geplaatst door Ron Haleber
Jij en Freya zitten duidelijk op de AEL-penningen - dat is me duidelijk...! Ik had gehoopt dat er van jullie kant eindelijk wat meer duidelijkheid komt dat de AEL-NL echt iets gaat bijdragen aan de emancipatie van Marokkanen (moslims) in Nederland... :nl:

Iedere keer als ik denk, ja hoera, waar ligt een girokaart: nu gaat er wat komen dat me overtuigt, dan knap ik - zoals de laatste dagen weer af op dat rappergedoe (als jegens AHA) van de familie Marmouch, dat Nabil in feite promoot...


Rabi'ah, jij bent van huis uit een gelovige - die uiteindelijk gelooft in wat op papier staat en wat je als waar wordt voorgehouden. Jij hoeft dus - makkelijk - nooit meer te worden overtuigd... :rood: Ik zit ff anders in elkaar... :duivels:


In het verborgene koester ik altijd nog de hoop dat de Belgen DAJJ uitzetten naar Nederland zodat hij hier de kar moet trekken! Dan is mijn twijfel voorgoed verdwenen - hoewel ook hij wel eens een scheve schaats zal rijden, maar ja dat neem je dan op de koop toe...


Eigenlijke reden: ik krijg (je weet ik ben activistisch besmet) in mijn stadsdelen in Asd Oost géén ene Marokkaanse hand op elkaar voor jouw club - en zolang ik Marokkanen ervoor niet enthousiast kan maken - of zie dat ze hier de zaak oppakken - :huil2: ja, wie ben ik dan om in mijn uppie achter Nabil aan te gaan rennen...? Jawad had ik overigens echt wel trouw gebleven...

Ik heb de Marokkanen hier - als de MRZ of Essadaaka - heus vaak voorgesteld om één van jou - liefst jouzelf :blij: - uit te nodigen, maar kreeg steeds nul op mijn mooi request... :fplet:



Jouw Naima kijkt me daarbij heel erg diep wantrouwend in de ogen als ze me ziet... :duivel:


Rabi'ah, Groetjes van Ron! :fpetaf: :zwaai:

Uh :confused:

waarom zit je hier dan al een vol jaar te beweren dat je wel lid bent?

:maf2:

Rabi'ah.
03-07-04, 10:15
Geplaatst door freya
Uh :confused:

waarom zit je hier dan al een vol jaar te beweren dat je wel lid bent?

:maf2:

:rolleyes:

Hij is lid van de AEL, alleen heeft hij na een vol jaar nog steeds zijn contributie niet betaald. :moe:

Ron Haleber
03-07-04, 11:27
Geplaatst door Rabi'ah.
Slap excuus, Ron. :moe:
Als je lid bent van een organisatie betaal je contributie, dat is de normaalste zaak van de wereld.
Voor kritiek op het functioneren van de organisatie verwijs ik je met liefde door naar het bestuur, en voor nadere informatie over projecten van AEL-NL naar de interne mails. :) :strik:
En aangezien sinds kort ook niet-moslims en niet-Arabieren actief lid kunnen worden, zal jij met jouw expertise, kennis en opbouwende kritiek zeker een bijdrage kunnen leveren aan de verdere opbouw van de organisatie. :)

Dus ik zou zeggen, vul het formulier in op de site, neem contact op met het bestuur en steek je handen uit je mouwen. :zwaai:

Groetjes,

Rabiah.

Rabi'ah, ik steun de AEL net als Piet Grijs, Hugo Brand Corstius, de columnist van de Volkskrant. Jawad stelde mijn steun als Nederlands intellectueel idem dito erg op prijs. Maar onze steun als toch in principe buitenstaanders - wij zijn nu eenmaal noch moslims noch Marokkanen ligt toch wel iets minder eenvoudig dan jij stelt...

Ik zie daarbij de AEL-NL als heel iets anders dan lid van Amnesty en Greenpeace met nog miljioenen anderen... Kijk ook de PvdA duwt mij regelmatig een inschrijfformulier onder de neus - ik vertelde hier uitgebreid over Klaas Meijer... Daar ontbreekt het me niet aan - ook de lieve Naïma Azough telt me als één der haren...


Maar ik heb ondanks mijn verzoeken daartoe - na mijn intensieve contacten en ontmoetingen met Jawad en zijn boys - nog nooit een uitnodiging voor een echte AEL-vergadering gehad... Wel mijn personalia en email aan AELers doorgegeven zonder resultaat. Kijk ik vind het shit om mezelf als het ware te gaan "verkopen", te gaan bedelen of ze het leuk vinden dat ik zou meedoen...

En om "een bijdrage te kunnen leveren aan de verdere opbouw van de organisatie": daarover vertelde ik je al dat ik bot ving bij de naffers...

Nabil kent me persoonlijk, hij heeft mijn personalia - maar nog nooit een mailtje van hem ontvangen! Ik weet dus niet of ik in feite wel gewenst ben door jouw Marokkanen... Capito? :traan2:



Bij de laatste uitnodiging - DAJJ op de UvA - trof ik jouw wantrouwende Naima en Freya (voor mij incognito) aan als de twee enige AEL-mensen - verder geen één Marokkaan in velden of wegen te bekennen - waarmee ik dus graag contact had opgenomen! :fpotver:

Op de zaken die ik je noemde ga je overigens niet in... :giechel:


Stuur me dus maar aub adres van een persoon hier in Asd Oost - waar het stikt van de Marokkanen, waar ik contact mee kan opnemen...! :(


Groetjes Ron. :fpetaf:

Julien
03-07-04, 15:14
laten we het ontopic houden.. ik ga er naar toe.

Rabi'ah.
03-07-04, 18:10
Geplaatst door Julien
laten we het ontopic houden.. ik ga er naar toe.

Taouanza en ik gaan naar het Nafferfestival in Westerpark, is echt heel leuk, met raï en Marokkaanse volksmuziek en klassieke Arabische muziek en een buikdansoptreden. :)

Minstens even leuk als Ali B :ego:

Kom je ook? :strik:

Julien
04-07-04, 22:07
Geplaatst door Rabi'ah.
Taouanza en ik gaan naar het Nafferfestival in Westerpark, is echt heel leuk, met raï en Marokkaanse volksmuziek en klassieke Arabische muziek en een buikdansoptreden. :)

Minstens even leuk als Ali B :ego:

Kom je ook? :strik:

Nee ben niet geweest ;) alhoewel ik Arabische muziek wel kan waarderen. Aangezien wij satelliet in huis hebben, kijk ik soms ook een beetje Marokkaanse/ Algerijnse of Tunesische TV en ik hoor er soms leuke liedjes. Overigens hoor ik heel veel Frans op Marokkaanse tv, erg leuk om te horen want daardoor versta ik een hoop ;)

Maareh Mercatorplein was leuk, jammer genoeg slecht weer :( maar de optredens waren MAGNIFIQUE!

850
04-07-04, 22:28
Geplaatst door Julien
Nee ben niet geweest ;) alhoewel ik Arabische muziek wel kan waarderen. Aangezien wij satelliet in huis hebben, kijk ik soms ook een beetje Marokkaanse/ Algerijnse of Tunesische TV en ik hoor er soms leuke liedjes. Overigens hoor ik heel veel Frans op Marokkaanse tv, erg leuk om te horen want daardoor versta ik een hoop ;)

Maareh Mercatorplein was leuk, jammer genoeg slecht weer :( maar de optredens waren MAGNIFIQUE!

:student: Mercatorplein was weinig aan. Vol met pubers en hangjongeren. Saaai

:melig: Westergasfabriek was véééééééél leuker. Gezellig sfeertje en gemoedelijk.

:auw: Door dat rottige Mercatorplein feest ben ik tot 2x aan toe Sindibad misgelopen op het Nafferfeest.

Rabi'ah.
04-07-04, 22:29
Geplaatst door Julien
Nee ben niet geweest ;) alhoewel ik Arabische muziek wel kan waarderen. Aangezien wij satelliet in huis hebben, kijk ik soms ook een beetje Marokkaanse/ Algerijnse of Tunesische TV en ik hoor er soms leuke liedjes. Overigens hoor ik heel veel Frans op Marokkaanse tv, erg leuk om te horen want daardoor versta ik een hoop ;)

Maareh Mercatorplein was leuk, jammer genoeg slecht weer :( maar de optredens waren MAGNIFIQUE!

Bij ons was het gezelli, het begon om 13:00, we waren er rond half twee, dat was dus ruim een half uur te vroeg :D

We hebben lekker gechilld op het grasveld en ook nog gedanst later in de open lucht en genoten van 2 keer een broodje gehakt en lekkere Marokkaanse muntthee. (pardon ik bedoel heeeel veel suiker met een beetje thee...:D )

De optredens waren bij ons ook leuk, echt heel leuke sfeer ook, jong en oud, autochtoon en allochtoon, echt allerlei types liepen daar rond. (En er was er weer een die dacht dat ik uit Zuid-Marokko kwam, hehehehe, dat blijf je houden.... :D)

Maar leuk te horen dat Mercatorplein ook leuk was. :)


Groetjes,

Rabiah.

taouanza
04-07-04, 22:45
Geplaatst door Rabi'ah.
Bij ons was het gezelli, het begon om 13:00, we waren er rond half twee, dat was dus ruim een half uur te vroeg :D

We hebben lekker gechilld op het grasveld en ook nog gedanst later in de open lucht en genoten van 2 keer een broodje gehakt en lekkere Marokkaanse muntthee. (pardon ik bedoel heeeel veel suiker met een beetje thee...:D )

De optredens waren bij ons ook leuk, echt heel leuke sfeer ook, jong en oud, autochtoon en allochtoon, echt allerlei types liepen daar rond. (En er was er weer een die dacht dat ik uit Zuid-Marokko kwam, hehehehe, dat blijf je houden.... :D)

Maar leuk te horen dat Mercatorplein ook leuk was. :)


Groetjes,

Rabiah.

Ik heb ook nog van iets een anders genoten. Ik had een heel leuk uitzicht namelijk.:zozo:

Rabi'ah.
04-07-04, 22:47
Geplaatst door taouanza
Ik heb ook nog van iets een anders genoten. Ik had een heel leuk uitzicht namelijk.:zozo:

:stout:


:wink:


:duim:

taouanza
04-07-04, 22:51
Geplaatst door Rabi'ah.
:stout:


:wink:


:duim:

:p

Julien
04-07-04, 23:36
Geplaatst door 850
:student: Mercatorplein was weinig aan. Vol met pubers en hangjongeren. Saaai

:melig: Westergasfabriek was véééééééél leuker. Gezellig sfeertje en gemoedelijk.

:auw: Door dat rottige Mercatorplein feest ben ik tot 2x aan toe Sindibad misgelopen op het Nafferfeest.

ja jij hoort natuurlijk niet tot de doelgroep ;) :blij:

ik vond het juist erg gezellig met al die andere jongeren.. leuk sfeertje.. daarna nog met een hoop de finale gekeken van het voetbal.

Julien
04-07-04, 23:38
Geplaatst door Rabi'ah.
Bij ons was het gezelli, het begon om 13:00, we waren er rond half twee, dat was dus ruim een half uur te vroeg :D

We hebben lekker gechilld op het grasveld en ook nog gedanst later in de open lucht en genoten van 2 keer een broodje gehakt en lekkere Marokkaanse muntthee. (pardon ik bedoel heeeel veel suiker met een beetje thee...:D )

De optredens waren bij ons ook leuk, echt heel leuke sfeer ook, jong en oud, autochtoon en allochtoon, echt allerlei types liepen daar rond. (En er was er weer een die dacht dat ik uit Zuid-Marokko kwam, hehehehe, dat blijf je houden.... :D)

Maar leuk te horen dat Mercatorplein ook leuk was. :)


Groetjes,

Rabiah.

heheheh.. was die man Ron Haleber ;)

Marokkaanse muntthee is lekkeeeer trouwens :p

850
04-07-04, 23:54
Geplaatst door Julien
ja jij hoort natuurlijk niet tot de doelgroep ;) :blij:

ik vond het juist erg gezellig met al die andere jongeren.. leuk sfeertje.. daarna nog met een hoop de finale gekeken van het voetbal.

:schreeuw: Ik ben te oud geworden voor dat gedoe op het Mercatorplein.

Maar er hing wel een relaxte sfeer ja.
Duurde erg lang voordat die Ali B opkwam dus waren we maar weer naar het Nafferfeest gegaan.

:boogie: Al met al was het een swingende zondag in Amsterdam

taouanza
05-07-04, 08:13
Geplaatst door 850
:student: Mercatorplein was weinig aan. Vol met pubers en hangjongeren. Saaai

:melig: Westergasfabriek was véééééééél leuker. Gezellig sfeertje en gemoedelijk.

:auw: Door dat rottige Mercatorplein feest ben ik tot 2x aan toe Sindibad misgelopen op het Nafferfeest.

Je hebt niks gemist hoor zowel Sindibad als Tamount waren waardeloos. Die gasten moesten maar eerst een paar teksten uit hun hoofd leren. Ze kwamenn allebei niet verder dan refreinen.Tjah zo kan ik het ook.
En trouwens Dakka zonder te3rija noem ik geen Dakka.:ego:
Hoewel ik Marokkaanse muziek leuker vind was Mixup de beste band.Eerlijk is eerlijk.

Rabi'ah.
05-07-04, 10:24
Geplaatst door Julien
heheheh.. was die man Ron Haleber ;)

Marokkaanse muntthee is lekkeeeer trouwens :p


Brrrr.......zeg niet zulke enge dingen :(

Munthee is idd verslavend ja :hihi:

@ Taouanza: Mixed up was idd :duim: , alleen kon ik die verkrachte remix van nour el ain minder waarderen. :rolleyes:

Zelf vond ik Sindibad het leukste, maar Cheb Amraoui met zn jazzmixes was ook leuk, vooral op het laatst toen hij Abdelkadr ging zingen. :) :wohaa:

Al met al was het een leuke middag, alleen jammer dat we het buikdansoptreden hebben gemist; daar was ik erg nieuwsgierig naar. :strik:

Owja en die band met die Sousmuziek vond ik niet veel aan met die intro's van uren en urenlange tussenspelen. :moe:

Ok, dat was het. :)


Groetjes,

Rabiah.

Ron Haleber
05-07-04, 11:15
Geplaatst door Julien
heheheh.. was die man Ron Haleber ;)

Marokkaanse muntthee is lekkeeeer trouwens :p

Julien, ik ken het verschil tussen een Suri en een Soussiah nog wel hoor!

Ik ga naar dat soort happenings altijd samen met mijn Marokkaanse vrienden.

En ik ben als berucht en weinig bemind AEL-dissident (zie boven) net als mijn Marokkaans vriend dit keer, (Bil@l had ik dit keer maar afgezegd!) - tuk op buikdansen! :strik: :strik: :strik:

En dat tiental danseressen en de Konya-danser was echt van kwaliteit. Nooit gedacht dat het Arabisch dansen in Amsterdam al tot zulke hoge prestaties leidt! We hebben genoten. Ook als was het dansen speciaal voor naffer-kleutertjes bedoeld...

Bil@l en Nabil hadden hier zeker ingegrepen en de zedenpolitie gealarmeerd! :vingers:


De muziek was - behalve Amraoui die al op het Roots was - leuk voor de gemiddelde maroc-groep...

Over Rabiah twijfel ik. Ik zat met mijn kont droog op het enig aanwezige blik met de elctriciteitskabels. En vlak voor mijn neus danste een blanke Suri (?) heel perfect met Taouanza (?)...

Ik genoot er van en trok aan mijn vriend om hem ook aan het dansen te krijgen... Haar te vragen of zij Rabiah was, lag me wel op lippen, maar dat kun je natuurlijk als wat oudere niet maken! :rolleyes:

Wel stel ik mij in mijn dromen Rabiah zo perfect dansend voor! Ik zal haar niet gauw vergeten, dat paradijsvogeltje - maar zij durft me natuurlijk niet te zeggen dat zij het was! :verward:


Ik zal later speciaal voor Rabiah nog een paar plaatjes van de door haar gemiste act plaatsen!

850
05-07-04, 11:21
Geplaatst door taouanza
Je hebt niks gemist hoor zowel Sindibad als Tamount waren waardeloos. Die gasten moesten maar eerst een paar teksten uit hun hoofd leren. Ze kwamenn allebei niet verder dan refreinen.Tjah zo kan ik het ook.
En trouwens Dakka zonder te3rija noem ik geen Dakka.:ego:
Hoewel ik Marokkaanse muziek leuker vind was Mixup de beste band.Eerlijk is eerlijk.

:hardlach: Dat Sindibad waardeloos was zeg je alleen maar om bij mij de pijn te verzachten dat ik ze gemist hebt.
Ik zag het laatste stukje van hun toen ze in de kindertent stonden te spelen en dat klonk erg goed. Lekker hard beuken op die trommels. Maar helaas was het na 1 minuut alweer afgelopen.

Was Tamount die sous-band? Wat een tering lange intro's hadden die gasten maar als ze eenmaal loskwamen klonk het wel okey.

Mixup :slapen: deadboring muziek.

:hihi: Heb je nog een hippie zien rondlopen met een zwarte broek en groene legerjas en haar in een staart?
Volgens mij heb ik jullie wel gezien. Paarse jas en bruine jas?

taouanza
05-07-04, 11:28
Geplaatst door 850
:hardlach: Dat Sindibad waardeloos was zeg je alleen maar om bij mij de pijn te verzachten dat ik ze gemist hebt.
Ik zag het laatste stukje van hun toen ze in de kindertent stonden te spelen en dat klonk erg goed. Lekker hard beuken op die trommels. Maar helaas was het na 1 minuut alweer afgelopen.

Was Tamount die sous-band? Wat een tering lange intro's hadden die gasten maar als ze eenmaal loskwamen klonk het wel okey.

Mixup :slapen: deadboring muziek.




Nou zoals ik al zei Dakka zonder t3rija vind ik niks en ze kenden geen enkel complete songteks alleen refrijnen opzich hoort wel bij Dakka liedjes aan elkaar zingen maar ietsie meer tekst mocht wel.Geld ook voor Tamount was schandalig ze zongen geen enkel liedje compleet.
Die tering lange intro's zijn gebruikelijk bij Marokkaanse muziek.:rolleyes:



:hihi: Heb je nog een hippie zien rondlopen met een zwarte broek en groene legerjas en haar in een staart?
Volgens mij heb ik jullie wel gezien. Paarse jas en bruine jas?

Hoe kan je mij missen met mijn rodewitstreepjestas, laffaard.:duivels:
We dachten trouwens dat je iemand anders was die vonden we zo stom dat we hem niet aanspraken maar dat was jij toch niet.:hihi:

Rabi'ah.
05-07-04, 11:52
Geplaatst door Ron Haleber
Julien, ik ken het verschil tussen een Suri en een Soussiah nog wel hoor!

Ik ga naar dat soort happenings altijd samen met mijn Marokkaanse vrienden.

En ik ben als berucht en weinig bemind AEL-dissident (zie boven) net als mijn Marokkaans vriend dit keer, (Bil@l had ik dit keer maar afgezegd!) - tuk op buikdansen! :strik: :strik: :strik:

En dat tiental danseressen en de Konya-danser was echt van kwaliteit. Nooit gedacht dat het Arabisch dansen in Amsterdam al tot zulke hoge prestaties leidt! We hebben genoten. Ook als was het dansen speciaal voor naffer-kleutertjes bedoeld...

Bil@l en Nabil hadden hier zeker ingegrepen en de zedenpolitie gealarmeerd! :vingers:


De muziek was - behalve Amraoui die al op het Roots was - leuk voor de gemiddelde maroc-groep...

Over Rabiah twijfel ik. Ik zat met mijn kont droog op het enig aanwezige blik met de elctriciteitskabels. En vlak voor mijn neus danste een blanke Suri (?) heel perfect met Taouanza (?)...

Ik genoot er van en trok aan mijn vriend om hem ook aan het dansen te krijgen... Haar te vragen of zij Rabiah was, lag me wel op lippen, maar dat kun je natuurlijk als wat oudere niet maken! :rolleyes:

Wel stel ik mij in mijn dromen Rabiah zo perfect dansend voor! Ik zal haar niet gauw vergeten, dat paradijsvogeltje - maar zij durft me natuurlijk niet te zeggen dat zij het was! :verward:


Ik zal later speciaal voor Rabiah nog een paar plaatjes van de door haar gemiste act plaatsen!

Haha nou, veel Marokkanen weten dus kennelijk niet het verschil tussen een Surinaamse en een Soussia, want ik werd dus weer voor Soussia aangezien. :hihi:

Bij voorbaat dank voor de foto's, maar wit ben ik niet.......ik ben dus creools. :wijs:

Rabi'ah.
05-07-04, 11:53
Geplaatst door 850
:
Volgens mij heb ik jullie wel gezien. Paarse jas en bruine jas?

Jepz, dat waren wij. :) :strik:

Ik had een paarse jas aan :wink:

850
05-07-04, 12:14
Geplaatst door taouanza
Nou zoals ik al zei Dakka zonder t3rija vind ik niks en ze kenden geen enkel complete songteks alleen refrijnen opzich hoort wel bij Dakka liedjes aan elkaar zingen maar ietsie meer tekst mocht wel.Geld ook voor Tamount was schandalig ze zongen geen enkel liedje compleet.
Die tering lange intro's zijn gebruikelijk bij Marokkaanse muziek.:rolleyes:

Hoe kan je mij missen met mijn rodewitstreepjestas, laffaard.:duivels:
We dachten trouwens dat je iemand anders was die vonden we zo stom dat we hem niet aanspraken maar dat was jij toch niet.:hihi:

:D Nietus, ik lees net bij Rabiah dat jij dus een bruine jas aan had. Maar volgens mij keekje niet zo :moe:
Ik had geen idee dat het jullie waren maar ik las in deze topic dat jullie met zn tweetjes waren dus leek het me wel voor de handliggend dat jullie die meiden waren die vooraan bij het podium zaten.
:maf: Je dacht dat ik iemand anders was? Ja er liepen nogal wat gasten met dreads rond. veel alternatief volk kwam erop af.
:( Jullie hebben mij dus niet gezien? :huil2: Ik val ook nooit op.

:D Nietus. Ik heb een batterij aan sous-tapes en daar vallen die intro's wel mee. Wat die sous gasten op het Nafferfeest presteerde was bijna alleen maar intro's met een klein stukje muziek er tusendoor.

Ron Haleber
05-07-04, 12:20
Geplaatst door Rabi'ah.
Haha nou, veel Marokkanen weten dus kennelijk niet het verschil tussen een Surinaamse en een Soussia, want ik werd dus weer voor Soussia aangezien. :hihi:

Bij voorbaat dank voor de foto's, maar wit ben ik niet.......ik ben dus creools. :wijs:

Ik zou de blanke creolen met kroeshaar in de Bijlmer niet te eten willen geven want dan kom ik ruimte tekort... :D :D

Mij valt in de metro op dat de zwarte creolen zo op ze af geven! Ze kunnen het maar niet verkroppen dat er ook blanke Surinamers zijn! Viel het je nooit op? :duivel: :mrt:

Groetjes Ron

850
05-07-04, 12:21
Geplaatst door Rabi'ah.
Jepz, dat waren wij. :) :strik:

Ik had een paarse jas aan :wink:

:gniffel: Ik dacht ook dat je een sousia was.
Toen ik kwam aanlopen op het terrein was die sousband bezig en ik zag je breedlachend meeklappen dus ik zag je ook voor een berbersousia aan

MocroStyle
05-07-04, 12:28
Geplaatst door 850
:gniffel: Ik dacht ook dat je een sousia was.
Toen ik kwam aanlopen op het terrein was die sousband bezig en ik zag je breedlachend meeklappen dus ik zag je ook voor een berbersousia aan

Volgens mij waren die twee zelfs op AT5 te zien. :staart:

taouanza
05-07-04, 12:28
Geplaatst door 850
:D Nietus, ik lees net bij Rabiah dat jij dus een bruine jas aan had. Maar volgens mij keekje niet zo :moe:
Ik had geen idee dat het jullie waren maar ik las in deze topic dat jullie met zn tweetjes waren dus leek het me wel voor de handliggend dat jullie die meiden waren die vooraan bij het podium zaten.
:maf: Je dacht dat ik iemand anders was? Ja er liepen nogal wat gasten met dreads rond. veel alternatief volk kwam erop af.
:( Jullie hebben mij dus niet gezien? :huil2: Ik val ook nooit op.

:D Nietus. Ik heb een batterij aan sous-tapes en daar vallen die intro's wel mee. Wat die sous gasten op het Nafferfeest presteerde was bijna alleen maar intro's met een klein stukje muziek er tusendoor.

Lezen meneer lezen. Ik zei dat ik zo kijk als ik alleen ben. Ik was toch niet alleen?!:rolleyes:

En welke sousbandjes heb je?

taouanza
05-07-04, 12:30
Geplaatst door MocroStyle
Volgens mij waren die twee zelfs op AT5 te zien. :staart:

Ja ik denk het ook wij zaten achter 2 jongens die gefilmd werden toen ze dansten.:argwaan:
En mischien komen we ook in het Parool. :p

taouanza
05-07-04, 12:32
Geplaatst door Rabi'ah.
Haha nou, veel Marokkanen weten dus kennelijk niet het verschil tussen een Surinaamse en een Soussia, want ik werd dus weer voor Soussia aangezien. :hihi:

Bij voorbaat dank voor de foto's, maar wit ben ik niet.......ik ben dus creools. :wijs:

Nee je werdt dit keer voor Marakchia aangezien.
En ik wordt niet eens voor Marokkaans aangezien laat staan Sousia of Mrakchia.:moe:

Ron Haleber
05-07-04, 12:42
Geplaatst door taouanza


En ik wordt niet eens voor Marokkaans aangezien laat staan Sousia of Mrakchia.:moe:

:ego: :gniffel: :fpetaf:

Ron Haleber
05-07-04, 12:45
Geplaatst door taouanza
En mischien komen we ook in het Parool. :p

:eek: :maf3:

MocroStyle
05-07-04, 12:46
Geplaatst door taouanza
Ja ik denk het ook wij zaten achter 2 jongens die gefilmd werden toen ze dansten.:argwaan:
En mischien komen we ook in het Parool. :p

Wat heb je dan met ze gedaan? :verward:

Ron Haleber
05-07-04, 12:49
Geplaatst door MocroStyle
Wat heb je dan met ze gedaan? :verward:

Jij wil de Kliklijn van Nabil natuurlijk gaan gebruiken! :boer:

Die meiden hebben jouw wel door! :fpotver:

Rabi'ah.
05-07-04, 12:50
Geplaatst door taouanza
Nee je werdt dit keer voor Marakchia aangezien.
En ik wordt niet eens voor Marokkaans aangezien laat staan Sousia of Mrakchia.:moe:

Ah.......ben je nu jaloers? :p :hihi:

Rabi'ah.
05-07-04, 12:54
Geplaatst door taouanza
Ja ik denk het ook wij zaten achter 2 jongens die gefilmd werden toen ze dansten.:argwaan:

Ja was geen onaardig gezicht he. :)



Geplaatst door taouanza

En mischien komen we ook in het Parool. :p

:wohaa: :strik: :ninja2:

MocroStyle
05-07-04, 12:55
Geplaatst door Ron Haleber
Jij wil de Kliklijn van Nabil natuurlijk gaan gebruiken! :boer:

Die meiden hebben jouw wel door! :fpotver:

Wie moet ik dan bellen om te verklikken dat de 2 andere vermiste laptops in de tuin van Nabil zijn begraven? :zozo:

Rabi'ah.
05-07-04, 12:56
Geplaatst door Ron Haleber
Jij wil de Kliklijn van Nabil natuurlijk gaan gebruiken! :boer:

Die meiden hebben jouw wel door! :fpotver:

Whahahahahahahahaa......

Nee de kliklijn is van Cheppih, na gisteren moeten Taouanza en ik namelijk behoed worden voor DE vuur. :hihi:

taouanza
05-07-04, 12:57
Geplaatst door MocroStyle
Wat heb je dan met ze gedaan? :verward:

Wie wat bedoel je?

Rabi'ah.
05-07-04, 12:58
Geplaatst door taouanza
Wie wat bedoel je?

Hij wil weten wat we met die dansende gasten voor ons hebben gedaan. :wink: :duivels:

Ron Haleber
05-07-04, 13:00
Geplaatst door MocroStyle
Wie moet ik dan bellen om te verklikken dat de 2 andere vermiste laptops in de tuin van Nabil zijn begraven? :zozo:


Zolang het vermiste laptops zijn, wordt Nabil altijd vrijgesproken :wohaa:


Als het maar geen vermiste afvallige AEL-moslimaas zijn :fuckit:

Je weet daar haal je tegenwoordig nogal het nieuws mee...:knife_hea

MocroStyle
05-07-04, 13:03
Geplaatst door Rabi'ah.
Hij wil weten wat we met die dansende gasten voor ons hebben gedaan. :wink: :duivels:

Bespaar me de details. :)

850
05-07-04, 13:04
Geplaatst door taouanza
Lezen meneer lezen. Ik zei dat ik zo kijk als ik alleen ben. Ik was toch niet alleen?!:rolleyes:

En welke sousbandjes heb je?

verveeld De meesten zijn in het arabisch en kan ik niet lezen wie het zijn maar kheb verschillende tapes van Aicha Tachinwite, Ighrassen, Fatima Tihihite Imzine, Boutaxi, El Baz, Arsmmouk, El Marrakchi
:boogie:

MocroStyle
05-07-04, 13:05
Geplaatst door Ron Haleber
Zolang het vermiste laptops zijn, wordt Nabil altijd vrijgesproken :wohaa:


Als het maar geen vermiste afvallige AEL-moslimaas zijn :fuckit:

Je weet daar haal je tegenwoordig nogal het nieuws mee...:knife_hea

Tja, een afvallige AEL-er is een beschermde menssoort..daar moet je voorzichtig mee zijn.

taouanza
05-07-04, 13:07
Geplaatst door 850
verveeld De meesten zijn in het arabisch en kan ik niet lezen wie het zijn maar kheb verschillende tapes van Aicha Tachinwite, Ighrassen, Fatima Tihihite Imzine, Boutaxi, El Baz, Arsmmouk, El Marrakchi
:boogie:

el Baz en Arsmouk zijn:duim:

Ron Haleber
05-07-04, 13:09
Geplaatst door MocroStyle
Tja, een afvallige AEL-er is een beschermde menssoort..daar moet je voorzichtig mee zijn.

Hoeveel liggen er bij jou van in de tuin onder de grond... :aftel:

Of spaar je ze op voor een rustiek plekje in Borgerhout! :schrik:

taouanza
05-07-04, 13:11
Geplaatst door MocroStyle
Bespaar me de details. :)

Madawa tienit?:argwaan:

Rabi'ah.
05-07-04, 13:13
Geplaatst door 850
verveeld De meesten zijn in het arabisch en kan ik niet lezen wie het zijn maar kheb verschillende tapes van Aicha Tachinwite, Ighrassen, Fatima Tihihite Imzine, Boutaxi, El Baz, Arsmmouk, El Marrakchi
:boogie:

Pffff.......diehard. :)

Ik luister meestal naar raï en gnawa en Egyptische meezingers. :) :strik:

MocroStyle
05-07-04, 13:14
Geplaatst door taouanza
Madawa tienit?:argwaan:

desbertoe3 ata.

ben al weg:)

MocroStyle
05-07-04, 13:15
Geplaatst door Ron Haleber
Hoeveel liggen er bij jou van in de tuin onder de grond... :aftel:

Of spaar je ze op voor een rustiek plekje in Borgerhout! :schrik:

Ik moet stoppen met prikken van men pro-deo advocaat. :vingers:

taouanza
05-07-04, 13:16
Geplaatst door MocroStyle
desbertoe3 ata.

ben al weg:)

Ik zeg niet dat je weg moet maar wat bedoel je?
Wat is desbertoe3?:argwaan:

850
05-07-04, 13:26
Geplaatst door Rabi'ah.
Pffff.......diehard. :)

Ik luister meestal naar raï en gnawa en Egyptische meezingers. :) :strik:

Die hard?
:lekpuh: Mijn verzameling atlas muziek is pas echt groot.

:ninja: Khou nie van Rai en Egyptisch.......slappe drek.

:handbang: gnouwa is wel lekker stevig

850
05-07-04, 13:28
Geplaatst door taouanza
el Baz en Arsmouk zijn:duim:

:duim: Zeker!


:lole: hebben we eindelijk eens iets gemeenschappelijks

850
05-07-04, 13:50
:verliefd: Ik heb net Tao en Rabi'ah close up op AT5 gezien. :verliefd:


:moe: Ik was natuurlijk niet gefilmd

taouanza
05-07-04, 13:54
Geplaatst door 850
:verliefd: Ik heb net Tao en Rabi'ah close up op AT5 gezien. :verliefd:


:moe: Ik was natuurlijk niet gefilmd

Toch niet dansend he?:schok:

taouanza
05-07-04, 13:56
Geplaatst door 850
:duim: Zeker!


:lole: hebben we eindelijk eens iets gemeenschappelijks

dat hadden we allang. Ik ben een grote heavymetalfan.:rolleyes:

850
05-07-04, 14:04
Geplaatst door taouanza
Toch niet dansend he?:schok:

Half dansend.

taouanza
05-07-04, 14:06
Geplaatst door 850
Half dansend.

En hoe zag het eruit?:nerveus:
Ik wist niet dat ik gefilmd werd.:mad:

850
05-07-04, 14:11
Geplaatst door taouanza
En hoe zag het eruit?:nerveus:
Ik wist niet dat ik gefilmd werd.:mad:

:verliefd: Zag er goed uit.
Gezellig op de grond zittend aan het swingen en klappen en allebei met een big smile van oor tot oor.

:hihi: Jullie zijn beeldvullend gefilmd



:student: Lachen staat je stukken beter dan :moe:

Rabi'ah.
05-07-04, 14:11
Geplaatst door taouanza
En hoe zag het eruit?:nerveus:
Ik wist niet dat ik gefilmd werd.:mad:

Hij bedoelt toen we op het grasveld zaten, iemand 2 andere mensen van pb hadden ons namelijk ook al gezien. :) :strik:

taouanza
05-07-04, 14:12
Geplaatst door 850
:verliefd: Zag er goed uit.
Gezellig op de grond zittend aan het swingen en klappen en allebei met een big smile van oor tot oor.

:hihi: Jullie zijn beeldvullend gefilmd



:student: Lachen staat je stukken beter dan :moe:

Ships ik wil het zien:cheefbek:

Rabi'ah.
05-07-04, 14:13
Geplaatst door 850
:verliefd: Zag er goed uit.
Gezellig op de grond zittend aan het swingen en klappen en allebei met een big smile van oor tot oor.

:hihi: Jullie zijn beeldvullend gefilmd



:student: Lachen staat je stukken beter dan :moe:

:haha:

Maroc.nl in da house!!!!!!!

Gelieve aan degene die zich daartoe geroepen voelt de uitzending op het pb te gooien........trouwens, ik zit nog steeds op de foto's van het dansoptreden te wachten, Ron zou ze posten........ :hihi: :p

taouanza
05-07-04, 14:14
Geplaatst door Rabi'ah.
Hij bedoelt toen we op het grasveld zaten, iemand 2 andere mensen van pb hadden ons namelijk ook al gezien. :) :strik:

Mokrostyle en?

Rabi'ah.
05-07-04, 14:14
Geplaatst door taouanza
Ships ik wil het zien:cheefbek:

Ik ook :(

850
05-07-04, 14:15
Geplaatst door taouanza
Ships ik wil het zien:cheefbek:

:o Ik heb het opgenomen op video

:zwaai: Het wordt nog tot 18.00 herhaald

Rabi'ah.
05-07-04, 14:15
Geplaatst door taouanza
Mokrostyle en?

Freya :)

taouanza
05-07-04, 14:20
Geplaatst door Rabi'ah.
Freya :)

Vraag hoe me haar zat?:strik:

Ron Haleber
05-07-04, 14:31
Geplaatst door Rabi'ah.
[Btrouwens, ik zit nog steeds op de foto's van het dansoptreden te wachten, Ron zou ze posten........ :hihi: :p [/B]

Doe jij de jouwe maar eerst...! - jouw polaroid gaat toch veel vlugger - je trekt ze eruit en klaar is kees...


Ik moet ze:

1. van de chip in camera op pc overzetten
2. ze gaan bewerken van 1500 naar 50 kb
3. bijknippen en sorteren / volgorde / namen geven
4. via ftp op webserver over gaan zetten
5. met codes uitproberen op notetab pro
6. tekst erbij schrijven
7. nieuwe codes schrijven om ze op maroc.nl zetten
8. afwachten of beheer ze er niet meteen afgooit
zoals mijn leuke reportage over naffer Hind
- die sneuvelde al meteen op 2 cm van haar blote buik...! :strik:
9. het afseiken negeren
10. de strafpunten op de koop toenemen voor mn werk...

Als ik daarmee klaar ben pffuhhh...

Daarbij moet ik nu urgent met mijn vriend Farid mailen / maatregelen adviseren / omdat hij met een NEKSCHOT werd bedreigd... hij is wel geen lid van de AEL - maar des te moediger - en serieuzer dan Nabil!



Dus dat duurt nog wel effe. Maar ik houd niemand tegen om zn reportage alvast te plaatsen!

Jammer dat ik de afgelopen 2 jaar nog geen ene foto van de prikkers heb gezien - ja wat opgoogelen - ja dat kan mn nichtje van 5 net als sadeeq ook!

850
05-07-04, 18:42
Geplaatst door Rabi'ah.
Gelieve aan degene die zich daartoe geroepen voelt de uitzending op het pb te gooien


:auw2: Blijkbaar wordt dat toch niet op prijs gesteld.....

Mark
05-07-04, 19:23
volgens mij is het niet de bedoeling fotos van prikkers te plaatsen?

taouanza
05-07-04, 19:25
Haal mijn foto weg!:mad:

850
05-07-04, 19:37
Geplaatst door taouanza
Haal mijn foto weg!:mad:

Rabiah vroeg erom.........

taouanza
05-07-04, 19:40
Geplaatst door 850
Rabiah vroeg erom.........

Ik ben Rabiah niet.:verward:

850
05-07-04, 19:47
Geplaatst door taouanza
Ik ben Rabiah niet.:verward:

Nee maar dan had je vanmiddag toch wel ff tegen haar kunnen zeggen dat je dat niet wilt.
:watte?: Had mij weer werk gescheeld...........

Mark
05-07-04, 19:49
volgens mij mag je sowieso geen fotos van prikkers plaatsen, of het nou van diegene mag of niet.

taouanza
05-07-04, 19:51
Geplaatst door 850
Nee maar dan had je vanmiddag toch wel ff tegen haar kunnen zeggen dat je dat niet wilt.
:watte?: Had mij weer werk gescheeld...........

ik had het niet gezien en trouwens je kon het ook pmen.

850
05-07-04, 19:54
Geplaatst door taouanza
ik had het niet gezien en trouwens je kon het ook pmen.

Ja dat is waar maar omdat ze het zo expleciet opschreef leek mij er niets mis mee.
Jullie staan er allebei leuk op en het was een foto die ook nog eens vanaf gisteravond tot aan 18.00 vandaag tig keer herhaald is op AT5. Het ging dus niet om een besloten meeting ofzo. Maar goed, hij is al weg.

echnaton
05-07-04, 19:58
Geplaatst door 850
Ja dat is waar maar omdat ze het zo expleciet opschreef leek mij er niets mis mee.
Jullie staan er allebei leuk op en het was een foto die ook nog eens vanaf gisteravond tot aan 18.00 vandaag tig keer herhaald is op AT5. Het ging dus niet om een besloten meeting ofzo. Maar goed, hij is al weg.

Jammer, ik had zo graag willen zien of Taouanza een hoofddoekje op had.

taouanza
05-07-04, 20:00
Geplaatst door echnaton
Jammer, ik had zo graag willen zien of Taouanza een hoofddoekje op had.

Is dat het enige wat voor jou telt?:moe:

echnaton
05-07-04, 20:07
Geplaatst door taouanza
Is dat het enige wat voor jou telt?:moe:

Je maakt je van mensen altijd een voorstelling. Je bent sowieso wel nieuwsgierig of die voorstelling klopt.

nl-x
05-07-04, 20:10
Geplaatst door echnaton
Jammer, ik had zo graag willen zien of Taouanza een hoofddoekje op had.
Ik geloof dat taouanza ook wel van jou had willen zien dat ... euhh.... euuh... Ow wacht. Ik geloof dat taouanza jou helemaal niet had willen zien. :hihi:

echnaton
05-07-04, 20:12
Geplaatst door nl-x
Ik geloof dat taouanza jou helemaal niet had willen zien. :hihi:

Dat weet ik wel zeker.

taouanza
05-07-04, 20:12
Geplaatst door nl-x
Ik geloof dat taouanza ook wel van jou had willen zien dat ... euhh.... euuh... Ow wacht. Ik geloof dat taouanza jou helemaal niet had willen zien. :hihi:

:hihi:

850
05-07-04, 20:21
Geplaatst door echnaton
Jammer, ik had zo graag willen zien of Taouanza een hoofddoekje op had.

:p Ik kan het me niet meer herineren.
Maar ze ziet er in iedergeval niet zo uit :moe:

echnaton
05-07-04, 20:23
Geplaatst door 850
:p Ik kan het me niet meer herineren.
Maar ze ziet er in iedergeval niet zo uit :moe:

Deze komt denk ik wel in de buurt: :kwaad:

850
05-07-04, 20:28
Geplaatst door echnaton
Deze komt denk ik wel in de buurt: :kwaad:

:hihi:
Nee ook niet.....

:strik: Deze komt er een heel klein beetje in de buurt

echnaton
05-07-04, 20:31
Geplaatst door 850
:hihi:
Nee ook niet.....

:strik: Deze komt er een heel klein beetje in de buurt

Dat valt nog niet eens tegen. Ik had hem eerder bij Rabiah gedacht.

850
05-07-04, 20:41
Geplaatst door echnaton
Dat valt nog niet eens tegen. Ik had hem eerder bij Rabiah gedacht.

Allebei hadden ze een stralende lach.

echnaton
05-07-04, 20:42
Geplaatst door 850
Allebei hadden ze een stralende lach.

Dan heb ik toch iets gemist.

850
05-07-04, 20:46
Geplaatst door echnaton
Dan heb ik toch iets gemist.

Als je 2 minuten eerder was geweest had je het kunnen zien.........

echnaton
05-07-04, 20:51
Geplaatst door 850
Als je 2 minuten eerder was geweest had je het kunnen zien.........

Volgende keer beter...

Ron Haleber
06-07-04, 00:16
Geplaatst door Mark
volgens mij mag je sowieso geen fotos van prikkers plaatsen, of het nou van diegene mag of niet.


Mark waar heb je die regel opgediept? Kan waar zijn, interessant!

Maar in mijn geval staat mijn foto's op mijn website. Ik heb hem wel beschermd met copyright. Dus ik kan vandaar eisen dat hij weggehaald wordt.

Maar ik heb dus legio keer op dit pb gestaan. Als het met normaal respect gebeurt en ook iets informatiefs dient heb ik er niet zoveel bezwaar tegen.

Wel als men mij en anderen belachelijk wil maken. En dat is meestal het geval. Dan vind ik dat beheer ertegen moet optreden. Zo ging cous-cous smerige riooltrucs uithalen via fotomontages - daar hoeven mensen niet van gediend te zijn.


Ik zelf had net een probleem met foto's. Ik had met eerdere toestemming van ex-prikker Albert van der Vliet een stel foto's van de zijne in de bieb gemaakt om hem wat leuke publiciteit te geven - een tijdrovend karwei van een dag. En toen ik ze hem op een proef-webpagina liet zien, kwam hij er op terug... Dus alles voor noppes...



Nu de meiden hier ook als pubertjes beginnen te seiken van: ik wil wel op de foto / ik wil nu weer niet op de foto hier - dan zoeken ze het verder zelf maar uit... :boos:

En laat ik ook de rest van het naffer-festival maar weg. Want tegen mooie buikdansfoto's van knappe jonge mooie meiden zal hier dan helemaal niemand tegen kunnen...

Zeker als die twee doodgewone meiden die in het gras zitten (ik maakte er een foto van via AT5), al een groot taboe schenden en gegil oproepen...! :schreeuw:



Ceterum censeo: ik ben principieel helemaal tegen het verneukeratieve alias-gedoe en vind dat websites zich altijd aan de regels van normale journalistiek moeten houden!! :duivel: