PDA

Bekijk Volledige Versie : Seks via de webcam



Isaac
03-07-04, 12:44
Door Martijn Koolhoven

AMSTERDAM - Op een paar meter van het bureau met de pc ligt in de hoek van de zolderkamer een tweepersoonsmatras. Iets dichterbij staat een zwartleren bank. Op de computer houdt het 'spiedend oog' van de camera alles nauwlettend in de gaten. De bureaustoel staat met de rugleuning in de meest schuine stand, zo comfortabel mogelijk.

Dit is de nieuwe werkplek van Petra* (25) uit Breda, moeder van Jordan (6 jaar) en de kleine Peter (18 maanden). Blond, 1,83 meter, 60 kilo, bruine ogen, borsten maat 70A. Voorheen fulltime huisvrouw, daarvoor werkte ze in een schoenenzaak. Sinds half april dit jaar staat ze onder contract bij Cashmaster bv, en is ze een officieel geregistreerde webcamedame van www.camz.nl. Cashmaster is een nog jong bedrijf van de Twentse hbo-studenten Kelvin en Olaf. In twee maanden tijd hebben zich duizend vrouwen en mannen bij de hbo-studenten aangemeld, 600 van hen zijn, aldus Kelvin, inmiddels 'geactiveerd'. Peter van 18 maanden doet zijn middagdutje en ondertussen zijn Pietertje, Hommel en Buikje (allen aliassen) 'on line'. Ze betalen 80 eurocent per minuut om Petra (op de webcam actief onder de naam Leaudissey) te begluren en ze kunnen via de chatbox speciale verzoeken aan de Bredase huisvrouw richten. Zo'n sessie duurt gemiddeld 10 tot 15 minuten en levert zo'n acht euro op. "Mijn man werkt bij een ministerie als programmeur, dus we zijn hier thuis handig met computers", zegt Petra, nadat ze haar webcam even heeft uitgezet. "Ik woon nu drie jaar samen en ik vind dit echt ideaal. Ik heb geen oppas nodig als de kleine ligt te slapen, ik kan gewoon het huishouden doen en 's avonds, als mijn man beneden voor de tv zit, ben ik boven aan het werk. De zolder is mijn werkplek, ik heb er twee computers neergezet, zodat, als het rustig is, ik ook kan internetten. Ik werk altijd alleen, mijn man komt wel eens boven, maar die is als de dood dat hij met zijn gezicht in beeld komt. Maar ik vind als mensen zo veel betalen om mij te zien, dan moet ik ook mijn gezicht laten zien."

Doorslag

"Het leek me heel leuk dat ik er wat mee kon verdienen. Wat ik niet wist, is dat het zó goed betaalt. Ik krijg 22 eurocent per minuut voor iedere bezoeker vanuit Nederland. Ik probeer elke dag 30 euro te halen, na mijn eerste maand kreeg ik 800 euro en vorige maand kreeg ik 1488 euro overgemaakt. Het geld heeft voor mij absoluut de doorslag gegeven. Ik kan nu wat dingen doen die ik anders niet zo snel zou aanschaffen: een nieuwe wasmachine, een nieuwe computer, ik heb nieuwe schoenen voor de kinderen gekocht. En volgende maand ga ik met een vriendin naar een beautyfarm..."

Uit onderzoek van deze krant blijkt dat er in korte tijd vrijwel ongemerkt een nieuwe generatie van thuiswerkers is ontstaan: de webcamvrouwen. Op verzoek van De Telegraaf verstrekten de zes grootste webcambedrijven gegevens over het aantal geregistreerde thuiswerkers en hun verdiensten (zie kader). In twee jaar tijd hebben zich 3000 vrouwen (en enkele mannen) laten registreren om thuis achter de pc met minicamera uit de kleren te gaan. Het totale aantal is veel groter (meer dan 7000) maar veel vrouwen hebben zich bij verschillende webcamplatforms laten registreren. "Als je een redelijk snelle internetverbinding hebt en een computer met een webcam, kun je tegenwoordig al aan de slag. Wij regelen de techniek en de betalingen en we zorgen dat de site bezoekers trekt", vertelt Mart, directeur van Tjeeze (met de site www.tjeeze.nl) ("het is nu tien uur 's ochtends, er zijn dertig cams in de lucht" ) heeft in twee jaar tijd 2500 vrouwen en echtparen geregistreerd als thuiswerkers met een webcam. In de nog jonge webcamsector gelden een paar strikte regels voor de nieuwe thuiswerkers die achter de eigen pc aan de slag willen. Zo vragen alle bedrijven een kopie van het identiteitsbewijs omdat de minimumleeftijd 18 jaar moet zijn. Ook moeten de huisvrouwen een verklaring ondertekenen waarin zij verklaren dat ze niets zullen doen dat tegen de wet ingaat, dus zeker geen seks met kinderen. Sommige webbeheerders willen bovendien geen seks met dieren en geen geklieder met poep en plas, maar andere ondernemers laten de dames daar helemaal vrij in.

Joesoef
03-07-04, 12:53
:kotsen:


Beetje sluikreclame aan het maken voor je eigen bedrijfje......... :kalasniko

barneveld
05-07-04, 20:47
Geplaatst door Joesoef
:kotsen:


Beetje sluikreclame aan het maken voor je eigen bedrijfje......... :kalasniko


ik ga daar echt niet voor betalen. loop wel langs de naaktstrand

nl-x
05-07-04, 21:01
http://www.fu-fme.com <-- ik wacht rustig op deze uitvinding.

barneveld
05-07-04, 21:13
Geplaatst door nl-x
http://www.fu-fme.com <-- ik wacht rustig op deze uitvinding.

waneer komt ie op de markt uit

Sarit
06-07-04, 08:53
Geplaatst door barneveld
waneer komt ie op de markt uit

Je kunt hem nu al bestellen.