PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Amerikaanse marinier onthoofd'



S@deeQ.
03-07-04, 22:19
Uitgegeven: 3 juli 2004 20:48

DUBAI - De Amerikaanse marinier Wassef Ali Hassoun die in juni werd ontvoerd in Irak, zou door zijn gijzelnemers zijn onthoofd. Dit staat in een verklaring die de groep Ansar al-Sunna zaterdag op een islamitische website heeft geplaatst.

De groep meldt in de boodschap, die gericht is aan de Amerikaanse president Bush, dat er binnenkort een video openbaar zal worden gemaakt waarop de onthoofding te zien zal zijn.

De islamitische marinier, van Libische afkomst, werd op 21 juni ontvoerd. Hij was gelegerd in de stad Fallujah. Pas op 30 juni bevestigde het Amerikaanse leger dat de man was gegijzeld.


:knife_hea

sylk
03-07-04, 22:23
vreselijk

barneveld
03-07-04, 22:34
is het nu een amirikaan of libieer

sylk
03-07-04, 22:36
een mens

ZbaqZbaq
03-07-04, 22:40
een verrader

S@deeQ.
03-07-04, 22:40
Geplaatst door sylk
een mens

en een soldaat

S@deeQ.
03-07-04, 22:42
Geplaatst door ZbaqZbaq
een verrader

of een spion van kadaffi die probeerde te infiltreren in het amerikaanse army

sylk
03-07-04, 22:42
en iemands zoon, iemands broer en iemands man en vader

barneveld
03-07-04, 22:42
Geplaatst door S@deeQ.
en een soldaat


beest

sylk
03-07-04, 22:44
jakkes

S@deeQ.
03-07-04, 22:45
Geplaatst door sylk
en iemands zoon, iemands broer en iemands man en vader

en ook een iemand die heeft gekozen om een land te bezetten of daaraan mee te helpen en de daar wonende bevolking te vernederen en te terorriseren

S@deeQ.
03-07-04, 22:46
Geplaatst door sylk
jakkes

kip uit barneveld snapt alleen ieeegg of tfoe

barneveld
03-07-04, 22:47
Geplaatst door S@deeQ.
kip uit barneveld snapt alleen ieeegg of tfoe


toktok snap ik ook

Robbedoes
03-07-04, 22:55
een verrader

ZbaqZbaq/Nabil Marmouch volgens mij was jij soldaat in het Nederlandse leger toen dat leger Bosnië bezette! Jij als Marokkaan en moslim diende in een westers leger dat een ander land bezette. Was jij ook een verrader?

sylk
03-07-04, 22:55
quote:
Geplaatst door sylk
en iemands zoon, iemands broer en iemands man en vader


en ook een iemand die heeft gekozen om een land te bezetten of daaraan mee te helpen en de daar wonende bevolking te vernederen en te terorriseren

ja dat is een keuze geweest. En misschien een ideele keus? En bewust? Ik weet het niet. Bewust vernederen en terroriseren? Ik weet het niet.
En ik blijf het vreselijk vinden dat een mens vernederd, bezet, geterroriseerd en onthoofd wordt. Wie het ook doet.

barfly
03-07-04, 23:02
Geplaatst door Robbedoes
ZbaqZbaq/Nabil Marmouch volgens mij was jij soldaat in het Nederlandse leger toen dat leger Bosnië bezette! Jij als Marokkaan en moslim diende in een westers leger dat een ander land bezette. Was jij ook een verrader?

Was het leger toen dienstplichtig? Zo ja dan ka n ém niets verweten worden denk ik. En anders is het landverrraad oid denk ik :)

Al Sawt
03-07-04, 23:57
Geplaatst door sylk
en iemands zoon, iemands broer en iemands man en vader Dat zijn ook Saddam en zijn consorten.

sylk
03-07-04, 23:59
en zo blijven we mekkeren over wie nu eigenlijk gelijk heeft. Wie de echt verrader is. Of de echte infiltrant. Of wie echt het beste voor heeft met zijn medemens. Of het slechtste. Of de macht wil of confisceert. Sja. wie het weet moet het zeggen. Ik weet het in ieder geval niet.

Al Sawt
04-07-04, 00:01
Geplaatst door sylk
en zo blijven we mekkeren over wie nu eigenlijk gelijk heeft. Wie de echt verrader is. Of de echte infiltrant. Of wie echt het beste voor heeft met zijn medemens. Of het slechtste. Of de macht wil of confisceert. Sja. wie het weet moet het zeggen. Ik weet het in ieder geval niet. Een militair die een onderdeel vormt van een iligale bezettingsmacht, is een legitieme doelwit. Zijn sociale netwerk ten spijt.

sylk
04-07-04, 00:06
Met een legitiem doelwit bedoel je dat zijn dood legitiem is. Dat hij zichzelf ook doelbewust tot doeltwit heeft gemaakt. Dat zou kunnen. Maar dat wist het verdriet van zijn geliefden niet uit. En met ieder (legitiem) doelwit wordt meer verdriet veroorzaakt. En zo gaan we maar door. Steeds meer doden, steeds meer verdriet, steeds meer wrok en steeds meer haat.

S@deeQ.
04-07-04, 00:18
Geplaatst door sylk
Met een legitiem doelwit bedoel je dat zijn dood legitiem is. Dat hij zichzelf ook doelbewust tot doeltwit heeft gemaakt. Dat zou kunnen. Maar dat wist het verdriet van zijn geliefden niet uit. En met ieder (legitiem) doelwit wordt meer verdriet veroorzaakt. En zo gaan we maar door. Steeds meer doden, steeds meer verdriet, steeds meer wrok en steeds meer haat.

Als je geen respect hebt voor het leven van anderen ,moet je ook niet verwachten dat anderen respect voor je leven zullen hebben.

dat hadden die amerikaanse idioten hun arme soldaat moeten vertellen.

sylk
04-07-04, 00:24
Toch zal iemand moeten beginnen met respect tonen. Niet voor iemands daden (NO WAY) maar wel voor iemands leven. Jij zegt: als ze geen respect voor mijn leven hebben, heb ik ook geen respect voor hun leven. En als ik geen respect voor hun leven heb, is het tenslotte niet verwonderlijk dat ze mijn leven ook niet respecteren. Zo houdt het toch nooit op. Wie moet beginnen met respect? Wiens taak is dat?

barfly
04-07-04, 01:49
Wassef Ali Hassoun

Gave head.

'Amerikaanse marinier onthoofd'

Uitgegeven: 3 juli 2004 20:48
DUBAI - De Amerikaanse marinier Wassef Ali Hassoun die in juni werd ontvoerd in Irak, zou door zijn gijzelnemers zijn onthoofd. Dit staat in een verklaring die de groep Ansar al-Sunna zaterdag op een islamitische website heeft geplaatst.

De groep meldt in de boodschap, die gericht is aan de Amerikaanse president Bush, dat er binnenkort een video openbaar zal worden gemaakt waarop de onthoofding te zien zal zijn.

De islamitische marinier, van Libische afkomst, werd op 21 juni ontvoerd. Hij was gelegerd in de stad Fallujah. Pas op 30 juni bevestigde het Amerikaanse leger dat de man was gegijzeld.

Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=353403&c=22

RIP

BiL@L
04-07-04, 11:21
Geplaatst door S@deeQ.
of een spion van kadaffi die probeerde te infiltreren in het amerikaanse army

Khadafi kun je vergelijken met Saddam en Assad, 1 pot nat.




http://www.troid.org/articles/manhaj/innovation/splittinguptheummah/saddaamhusayn.pdf