PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlander keel overgesneden op Rock Werchter



Marsipulami
04-07-04, 17:32
Nederlander neergestoken op camping Rock Werchter

13:59:08

BRUSSEL - Op de camping van Rock Werchter heeft een onbekende een Nederlander zaterdagnacht de keel overgesneden. De man werd geraakt aan de halsslagader, maar zondagmiddag was zijn toestand stabiel.

De Nederlander had bij zijn buren op de camping zijn beklag gemaakt dat er te veel lawaai was. Even later sleurden onbekenden de man in een bestelwagen, waar men hem de keel oversneed, zegt persmagistraat Vits van het Leuvense parket. Zijn vrienden konden het slachtoffer bevrijden en brachten hem naar de Rode Kruispost, vanwaar hij onder begeleiding van een Medisch Urgentieteam (MUG) in allerijl naar het UZ Gasthuisberg in Leuven werd gebracht.
De politie heeft tien verdachten opgepakt, onder wie beroepsmilitairen. De speurders proberen uit te maken wie bij de ruzie betrokken was en wie de messteek toebracht. De dader zal zich moeten verantwoorden wegens poging tot doodslag.


- belga

nard
04-07-04, 18:01
Maken zich lekker populair, de Belzen ...

Marsipulami
04-07-04, 18:05
Geplaatst door nard
Maken zich lekker populair, de Belzen ...


Nah, Belgen houwen er gewoon niet van om opmerkingen te krijgen van Nederlanders. :belgie:

nard
04-07-04, 18:16
Geplaatst door Marsipulami
Nah, Belgen houwen er gewoon niet van om opmerkingen te krijgen van Nederlanders. :belgie:


:hihi:

Niet alleen van Nederlanders heb ik de indruk .....

Intolerant zootje

Marsipulami
04-07-04, 18:29
Geplaatst door nard
:hihi:

Niet alleen van Nederlanders heb ik de indruk .....

Intolerant zootje

Zeg nu zelf. Die man blijft overnachten in een tentje op de festivalweide van een Rockfestival waar zeventigduizend dolgedraaide bezoekers rondlopen en dan gaat ie beginnen zeuren dat hij 's nachts niet kan slapen. Hij had wel eerder kunnen bedenken dat zo'n festivalweide niet de ideale plek is voor een ongestoorde nachtrust. Daar moet je Nederlander voor zijn om zoiets te kunnen begrijpen. :cheefbek:

nieuwsgierig
04-07-04, 18:40
geweld begrijpen is de eerste stap

Tomas
04-07-04, 18:52
Geplaatst door Marsipulami
Zeg nu zelf. Die man blijft overnachten in een tentje op de festivalweide van een Rockfestival waar zeventigduizend dolgedraaide bezoekers rondlopen en dan gaat ie beginnen zeuren dat hij 's nachts niet kan slapen. Hij had wel eerder kunnen bedenken dat zo'n festivalweide niet de ideale plek is voor een ongestoorde nachtrust. Daar moet je Nederlander voor zijn om zoiets te kunnen begrijpen. :cheefbek:

Klagen over geluidsoverlast op een rockfestifal is hollandse humor. Dat begrijpen belgen niet.

Ik heb daar trouwens heel wat jaartjes geleden ook nog gestaan. Torhout-werchter heette dat toen nog.

mulan
04-07-04, 19:12
Geplaatst door Tomas
Klagen over geluidsoverlast op een rockfestifal is hollandse humor. Dat begrijpen belgen niet.


Hahhaa...grappig ben jij man..... :hihi:

Ben ik aan het overdrijven..?!?..... :zozo:

vgeld
04-07-04, 19:40
Ik zeg wat ik denk werkt tot aan Roosendaal.

RinC
04-07-04, 20:12
Geplaatst door vgeld
Ik zeg wat ik denk werkt tot aan Roosendaal.

Sssssssst :ergleuk:

barfly
04-07-04, 20:21
Geplaatst door vgeld
Ik zeg wat ik denk werkt tot aan Roosendaal.

Jeetje wat jij hebt gerookt had k ook graag willen roken :blij:

nard
05-07-04, 07:28
Geplaatst door Marsipulami
Zeg nu zelf. Die man blijft overnachten in een tentje op de festivalweide van een Rockfestival waar zeventigduizend dolgedraaide bezoekers rondlopen en dan gaat ie beginnen zeuren dat hij 's nachts niet kan slapen. Hij had wel eerder kunnen bedenken dat zo'n festivalweide niet de ideale plek is voor een ongestoorde nachtrust. Daar moet je Nederlander voor zijn om zoiets te kunnen begrijpen. :cheefbek:

O, sorry... ik zat nog even vastgeplakt aan het onbeduidende detail dat daar op volgde.
Daar moet je Bels voor zijn om dat te begrijpen....

taouanza
05-07-04, 10:16
Het waren militairen.Militairen die tijdens een festival iemands keel doorsnijden.Kun je nagaan wat ze doen in oorlogsgebieden.Neehoor alleen gebrainwashed moslims doen zulke dingen. Westerlingen met hun westerse beschaafde visie doen dat niet.