PDA

Bekijk Volledige Versie : Kan iemand mij uitleggen op grond waarvan !



vgeld
04-07-04, 18:38
Mijn beredenering liet mij in de steek.!
Kan iemand mij uitleggen op grond waarvan de DHC-leden zijn opgepakt?

ZbaqZbaq
04-07-04, 18:40
art. 121 wvv



width=300 height=100


en natuurlijk weer ff een DHC promo in deze topic ;)

euhh
04-07-04, 18:40
Geplaatst door vgeld
Mijn beredenering liet mij in de steek.!
Kan iemand mij uitleggen op grond waarvan de DHC-leden zijn opgepakt?

het bedreigen van een kamerlid, is niet zo moeilijk, normaal iemand bedreigen = strafbaar, kamerlid bedreigen = helemaal een NoNo in nederland, zeker na het akkefietje met ene Pim F. uit R.

vgeld
04-07-04, 18:42
Geplaatst door ZbaqZbaq
art. 121 wvv
Dat is dan een selectief artikel.

ZbaqZbaq
04-07-04, 19:02
foutje... art. 121 WvS en niet WvV

Art. 121.

Hij die door geweld of bedreiging met geweld een vergadering van de beide kamers der Staten-Generaal of van een van deze uiteenjaagt, tot het nemen of niet nemen van enig besluit dwingt, een lid uit die vergadering verwijdert of opzettelijk een lid verhindert die vergadering bij te wonen of daarin vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste twintig jaren of geldboete van de vijfde categorie.

vgeld
04-07-04, 19:27
Geplaatst door ZbaqZbaq
foutje... art. 121 WvS en niet WvV

Art. 121.

Hij die door geweld of bedreiging met geweld een vergadering van de beide kamers der Staten-Generaal of van een van deze uiteenjaagt, tot het nemen of niet nemen van enig besluit dwingt, een lid uit die vergadering verwijdert of opzettelijk een lid verhindert die vergadering bij te wonen of daarin vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste twintig jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Ik heb niets met dit wonderlijke vak maar ik lees nog nergens dat je een rap-groep de mond moet snoeren.
Zolang wij Marokkanen(DHC bestaat uit Marokkanen geloof ik) niet achter elke Marokkaan gaat staan, zal het OM met haar fascistoïde neigingen, Marokkanen om het minste en geringste opsluiten.

PS: Stuur ook een CC naar het OM dat ik haar aan het demoniseren ben. Vgeld heeft een politieke opsluiting nodig!!

mrz
04-07-04, 19:36
Wie had het over opgepakt??? :vreemd:

PS: :) Thnx, voor een beetje zuurstof. :P

barneveld
04-07-04, 19:43
Geplaatst door ZbaqZbaq
foutje... art. 121 WvS en niet WvV

Art. 121.

Hij die door geweld of bedreiging met geweld een vergadering van de beide kamers der Staten-Generaal of van een van deze uiteenjaagt, tot het nemen of niet nemen van enig besluit dwingt, een lid uit die vergadering verwijdert of opzettelijk een lid verhindert die vergadering bij te wonen of daarin vrij en onbelemmerd zijn plicht te vervullen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste twintig jaren of geldboete van de vijfde categorie.


geld dit ook voor een kamersled . hirshi ali is geen kamerlid maar een vvd hoor

Julien
04-07-04, 22:20
kunnen jullie dan bewijzen dat als deze rapgroep niet Marokkaans waren geweest, ze niet waren opgepakt??

overigens vind ik vrijheid van meningsuiting niet vrijblijvend. ik ben voor een strenge toepassing. alle haatzaaiers mogen van mij vervolgd worden, ook types als Theo van Gogh en Jan Mulder.

mrz
04-07-04, 22:24
Geplaatst door mrz
:) Thnx, voor een beetje zuurstof. :P

vgeld
04-07-04, 22:33
Geplaatst door Julien
kunnen jullie dan bewijzen dat als deze rapgroep niet Marokkaans waren geweest, ze niet waren opgepakt??

overigens vind ik vrijheid van meningsuiting niet vrijblijvend. ik ben voor een strenge toepassing. alle haatzaaiers mogen van mij vervolgd worden, ook types als Theo van Gogh en Jan Mulder.

Julien my dear,

Vraag aan de christenen te bewijzen dat Christus wel blond krullen had.

PS: Je hoeft niet te bewijzen dat Laetitia ....

Julien
04-07-04, 23:50
Geplaatst door vgeld
Julien my dear,

Vraag aan de christenen te bewijzen dat Christus wel blond krullen had.

PS: Je hoeft niet te bewijzen dat Laetitia ....

Jesus zag er uit als een Marokkaan ;)

enuuh wat over Laetitia.. si j'pouvè choisir 'ntre une Linda de Mol en totale ou un main d'Laetitia allors j'choissisè l'dernier ebè :D