PDA

Bekijk Volledige Versie : Jim weigert homo rol!



Sarit
05-07-04, 08:12
AMSTERDAM - Zanger/acteur Jim Bakkum wil geen homo spelen. De finalist van Idols heeft een hoofdrol in de nieuwe Belgisch-Nederlandse speelfilm Steen der Hulp afgeslagen omdat het een homorol betrof. Hij is bang dat zijn fans de scheiding tussen feit en fictie niet kunnen maken.

Dat heeft de 16-jarige Bakkum vrijdag gezegd. "Ik zou het zelf ook niet willen. Ik heb geen zin om met een jongen te gaan zoenen. Ik wil wel dingen doen waar ik achter sta."

Steen der Hulp vertelt het verhaal van een jonge onderduiker die in de Tweede Wereldoorlog terechtkomt bij een Zeeuws gezin. Hij wordt verliefd op de zoon des huizes. De onderduiker wordt gespeeld door Egbert Jan Weeber. Jim Bakkum was gevraagd voor de rol van zoon. De ouders worden gespeeld door Olga Zuiderhoek en Rik van Uffelen.

Een woordvoerder van Kemna Casting bevestigt dat de Belgische regisseur Bavo Defurne het Nederlandse tieneridool graag in de hoofdrol wilde hebben. "Hij heeft absoluut talent, dat heeft hij al bewezen in onder meer Baantjer. Bovendien heeft Jim fysiek precies het uiterlijk dat de regisseur voor de rol in gedachten had. " Wie nu de rol gaat invullen, is nog niet bekend. De opnames voor de film beginnen eind september.

Bakkum maakt binnenkort zijn acteerdebuut op het witte doek in de romantische komedie Snowfever. Verder is hij binnenkort te horen als bulldog in de Nederlandse nasynchronisatie van de film Garfield.


Ehmmm, ontkenningsfase? :giechel: :p :giechel:

Tomas
05-07-04, 09:02
Homo's weigeren Jim.