PDA

Bekijk Volledige Versie : Jammer



Mark
05-07-04, 12:37
Was wel een goeie discussie, misschien kan ie over zonder naar personen te wijzen maar het wat algemener te houden?

taouanza
05-07-04, 12:39
Echt niet!
Het ging nergens over iedereen sprak langs elkaar heen zoals gewoonlijk.:moe:

Mark
05-07-04, 12:40
Geplaatst door taouanza
Echt niet!
Het ging nergens over iedereen sprak langs elkaar heen zoals gewoonlijk.:moe:

in het begin wel, maar na een tijdje werd er toch wel redelijk serieus gereageerd?

Bofko
05-07-04, 12:41
Geplaatst door taouanza
Echt niet!
Het ging nergens over iedereen sprak langs elkaar heen zoals gewoonlijk.:moe:

Waar is de ferme hand van de discussieleider !

mark61
05-07-04, 12:42
Waarom istie eigenlijk afgekapt? Ik zat pas op pagina 4, dus miste de pret. Ik probeerde er juist een algemeen verhaal van te maken.

Mark
05-07-04, 12:43
Geplaatst door mark61
Waarom istie eigenlijk afgekapt? Ik zat pas op pagina 4, dus miste de pret. Ik probeerde er juist een algemeen verhaal van te maken.

Ik denk omdat er werd verwezen naar personen die hun prive problemen niet in het openbaar willen hebben.

mulan
05-07-04, 12:45
Is ie verwijdert......hoezo dat dan....

Joesoef
05-07-04, 12:46
Kom ik terug uit overleg, wil wat stoom afblazen. Topic weg !

mrz
05-07-04, 12:46
Was te laat met, tegen Robbedoes zeggen: Mits je getrouwd bent natuurlijk, ofzo. Was ff douchen. Sry! :/

mulan
05-07-04, 12:47
Oh ok....het zal allemaal wel. :zegniets:

mark61
05-07-04, 12:48
Geplaatst door Mark
Ik denk omdat er werd verwezen naar personen die hun prive problemen niet in het openbaar willen hebben.

Tsjah. Degenen (zoals jij en ik) die niet weten over wie het gaat, weten het toch niet. Degenen die het wel weten weten het toch al. Denk eerder dat 'Afrux' de rode lap was. We kunnen het nog eens doen over het algemene verschijnsel van roddel en loslopende dochters.

Mark
05-07-04, 12:49
Geplaatst door mulan
Oh ok....het zal allemaal wel. :zegniets:

tja, het zal eens interessant worden.....

Mark
05-07-04, 12:50
Geplaatst door mark61
Tsjah. Degenen (zoals jij en ik) die niet weten over wie het gaat, weten het toch niet. Degenen die het wel weten weten het toch al. Denk eerder dat 'Afrux' de rode lap was. We kunnen het nog eens doen over het algemene verschijnsel van roddel en loslopende dochters.

nee dank je, ik heb al 16 strafpunten, plaats jij het maar. Ik hou me bij de veilige nieuwsfeitjes.

mark61
05-07-04, 12:50
Geplaatst door taouanza
Echt niet!
Het ging nergens over iedereen sprak langs elkaar heen zoals gewoonlijk.:moe:

Ik meende nog even in een flits te zien dat je het helemaal gehad had met mij. Met hetzelfde citaat als waar je eerder op gereageerd had. Klopt dat? En zo ja, hoezo?

mark61
05-07-04, 12:53
Geplaatst door Mark
nee dank je, ik heb al 16 strafpunten, plaats jij het maar. Ik hou me bij de veilige nieuwsfeitjes.

:hihi:

veilig, zegtie. Is it safe?

Mark
05-07-04, 12:54
Geplaatst door mark61
:hihi:

veilig, zegtie. Is it safe?

voor controversie log ik gewoon in als afrux :blij:

mark61
05-07-04, 13:15
Geplaatst door Mark
voor controversie log ik gewoon in als afrux :blij:

Gek. Had die niet minder strafpunten dan jij? Maar misschien dat ie nu geband is...

Mark
05-07-04, 13:17
Geplaatst door mark61
Gek. Had die niet minder strafpunten dan jij? Maar misschien dat ie nu geband is...

ach ja de strafpunten, dat kan ik niet al te serieus nemen :wijs:

Isaac
05-07-04, 13:17
Geplaatst door mark61
Gek. Had die niet minder strafpunten dan jij? Maar misschien dat ie nu geband is...

Afrux heeft nu ook 16 strafpunten. Dus als het goed is is ie nog onder ons.

mark61
05-07-04, 13:19
Geplaatst door Mark
ach ja de strafpunten, dat kan ik niet al te serieus nemen :wijs:

Hmm. Wordt zo wel tijd voor nog een andere nick.

Mark
05-07-04, 13:21
Geplaatst door mark61
Hmm. Wordt zo wel tijd voor nog een andere nick.

hoezo? ik heb sinds mijn strafpunten niks verkeerds gezegd.

ik vind trouwens dat ik hoogstens 8 punten had moeten krijgen. De andere punten waren volkomen onterecht omdat Dick mij persoonlijk niet mag.

Isaac
05-07-04, 13:24
Geplaatst door Mark
hoezo? ik heb sinds mijn strafpunten niks verkeerds gezegd.


Ja ja, dat zeggen ze allemaal.

mark61
05-07-04, 13:25
Geplaatst door Mark
hoezo? ik heb sinds mijn strafpunten niks verkeerds gezegd.

ik vind trouwens dat ik hoogstens 8 punten had moeten krijgen. De andere punten waren volkomen onterecht omdat Dick mij persoonlijk niet mag.

Hou op man, we weten allemaal dat die punten nergens op sloegen. Jij begon over je afruxaccountje als bliksemafleider :haha:

Kent ie je persoonlijk dan?

Mark
05-07-04, 13:27
Geplaatst door mark61
Hou op man, we weten allemaal dat die punten nergens op sloegen. Jij begon over je afruxaccountje als bliksemafleider :haha:

Kent ie je persoonlijk dan?

nee ik ken bijna niemand hier persoonlijk

sienia
05-07-04, 13:29
Serieuze poging.

Op een bepaald moment liepen er twee discussies door elkaar, nl de afkeur over het geroddel en dat iemand zich over andermans leed verkneukelt en de tweede was het feit of een Marokkaanse meid wel of niet met een Nederlandse man mag/kan en de eventuele bekrompenheid er van.

Wat mij verder opviel was dat men vooral ´hoort´ wat men wil ´horen´.
Ik tikte iets sarcastisch over een stinkhoer die haar vader te schande had gemaakt. Wie dat wilde hoorde het sarcasme niet en vond het heerlijk om ´zie je wel, toch bekrompen!!´ te roepen.

Tomas
05-07-04, 13:31
Geplaatst door sienia

Wat mij verder opviel was dat men vooral ´hoort´ wat men wil ´horen´.
Ik tikte iets sarcastisch over een stinkhoer die haar vader te schande had gemaakt. Wie dat wilde hoorde het sarcasme niet en vond het heerlijk om ´zie je wel, toch bekrompen!!´ te roepen.

Dat laatste was nog wel het minste. Je had Julien moeten lezen.

Isaac
05-07-04, 13:32
Geplaatst door sienia

Wat mij verder opviel was dat men vooral ´hoort´ wat men wil ´horen´.
Ik tikte iets sarcastisch over een stinkhoer die haar vader te schande had gemaakt. Wie dat wilde hoorde het sarcasme niet en vond het heerlijk om ´zie je wel, toch bekrompen!!´ te roepen.

Je sarcasme zou terecht zijn als die opvattingen geen rol spelen onder de Marokkanen in Nederland, en het puur een vooroordeel van autochtonen zou zijn.

Maar het blijft gewoon een feit dat veel Marokkannen dat meisje daadwerkelijk als een "stinkhoer" zien.

mark61
05-07-04, 13:32
Geplaatst door sienia
Serieuze poging.

Op een bepaald moment liepen er twee discussies door elkaar, nl de afkeur over het geroddel en dat iemand zich over andermans leed verkneukelt en de tweede was het feit of een Marokkaanse meid wel of niet met een Nederlandse man mag/kan en de eventuele bekrompenheid er van.

En ik probeerde 'aan te tonen' dat de ene discussie niet los te zien is van de andere.


Wat mij verder opviel was dat men vooral ´hoort´ wat men wil ´horen´. Ik tikte iets sarcastisch over een stinkhoer die haar vader te schande had gemaakt. Wie dat wilde hoorde het sarcasme niet en vond het heerlijk om ´zie je wel, toch bekrompen!!´ te roepen.

Ja je hebt er die kijken niet verder dan hun neus lang is. he Juul?

Joesoef
05-07-04, 13:33
:moe:

euhh
05-07-04, 13:37
Geplaatst door Joesoef
:moe:
:verveeld:

sienia
05-07-04, 13:39
Geplaatst door Isaac
Je sarcasme zou terecht zijn als die opvattingen geen rol spelen onder de Marokkanen in Nederland, en het puur een vooroordeel van autochtonen zou zijn.

Maar het blijft gewoon een feit dat veel Marokkannen dat meisje daadwerkelijk als een "stinkhoer" zien.

Het was idd zelfkritiek, ik als marokkaanse weet hoe er over zo´n meid wordt gedacht. Juist daarom.

Maar kun je je ook inleven in de oudere generatie die dat vindt?

Voor wat de jongere generatie betreft die er zo over denkt, dat zijn idd een stel bekrompen hypocrieten.

taouanza
05-07-04, 13:42
Geplaatst door Isaac
Je sarcasme zou terecht zijn als die opvattingen geen rol spelen onder de Marokkanen in Nederland, en het puur een vooroordeel van autochtonen zou zijn.

Maar het blijft gewoon een feit dat veel Marokkannen dat meisje daadwerkelijk als een "stinkhoer" zien.

maar jij hebt geen vooroordelen he?
Nee jij bent autochtoon die zijn standaard beschaafd en wijs.
:kotsen:

Ik zou eigenlijk medelijden met je moeten hebben.

Isaac
05-07-04, 13:46
Geplaatst door taouanza
maar jij hebt geen vooroordelen he?
Nee jij bent autochtoon die zijn standaard beschaafd en wijs.
:kotsen:

Ik zou eigenlijk medelijden met je moeten hebben.

Ik heb best vooroordelen. Al zou ik niet weten welke, want dan zijn het geen vooroordelen meer. Maar ik geef iedereen de kans om ze te weerleggen.

taouanza
05-07-04, 13:48
Geplaatst door Isaac
Ik heb best vooroordelen. Al zou ik niet weten welke, want dan zijn het geen vooroordelen meer. Maar ik geef iedereen de kans om ze te weerleggen.

Nee ga jij ze maar eens onderbouwen.:duivels:

mark61
05-07-04, 22:14
Joehoe Sienia?

taouanza
06-07-04, 07:03
Geplaatst door mark61
Ik meende nog even in een flits te zien dat je het helemaal gehad had met mij. Met hetzelfde citaat als waar je eerder op gereageerd had. Klopt dat? En zo ja, hoezo?

Omdat jij mijn mening (en van anderen) probeert te verklaren uit je studie ipv mijn posts.
"Volgens Ottomanen zus volgen Koerden zo blablablablabla bedoel je dat?''
Nee dat bedoel ik niet wat ik bedoel schrijf ik hier en nu!
Ik ben geen archeologisch vondst dat je naar welbelieven kan verklaren omdat het toch al minstens 10000 jaar dood is!:mad:
Ik ben een persoon met een mening.
En ik vind jouw denigrerende betuttelende houding des te vreemder omdat je zogenaamd een voorvechter ben van vrouwenrechten.
Wat dat betreft ben geen haar beter dan Ron Haleber.

nl-x
06-07-04, 08:11
Wáár gáát het hier toch over ?! Heeft iemand een thread titel die ik kan nazoeken ofzo !?

taouanza
06-07-04, 08:16
Geplaatst door nl-x
Wáár gáát het hier toch over ?! Heeft iemand een thread titel die ik kan nazoeken ofzo !?

Ouderwets oerdegelijke Marokkaans geroddel. bent foelan dert. Maar volgens onze autochtone prikkers een verademing omdat het over iemand uit de AEL gaat.:moe:
Dus ging het ipv over asociaal geroddel over relatie met een hollander.
Je hebt niks gemist.:moe:

Rabi'ah.
06-07-04, 09:55
Geplaatst door nl-x
Wáár gáát het hier toch over ?! Heeft iemand een thread titel die ik kan nazoeken ofzo !?

Het topic heette: "De complex van haantje de voorste" en was geplaatst door Afrux. Voor meer info, zie de bijdragen van Taouanza en Sienia in dit topic.


Groetjes,


Rabiah.

mark61
06-07-04, 11:14
Geplaatst door taouanza
Omdat jij mijn mening (en van anderen) probeert te verklaren uit je studie ipv mijn posts.
"Volgens Ottomanen zus volgen Koerden zo blablablablabla bedoel je dat?''
Nee dat bedoel ik niet wat ik bedoel schrijf ik hier en nu!
Ik ben geen archeologisch vondst dat je naar welbelieven kan verklaren omdat het toch al minstens 10000 jaar dood is!:mad:
Ik ben een persoon met een mening.
En ik vind jouw denigrerende betuttelende houding des te vreemder omdat je zogenaamd een voorvechter ben van vrouwenrechten.
Wat dat betreft ben geen haar beter dan Ron Haleber.

Overdrijf je niet een beetje? Ik probeer jouw mening nooit te verklaren, en al helemaal niet uit mijn studie. Je haalt 2 dingen doorelkaar. Als het over geschiedenis gaat, (9 van de 10 keer begint iemand anders erover, wil ik het wel s over het OR hebben. Wat heeft dat te maken met NL hier en nu?

Waar heb ik dat hier gedaan? Hier was ik gewoon ik. Ik had eigenlijk niet eens een mening over het hele ding. Waar denigreer en betuttel ik dan wel? Ik was eerder de enige die de gemoederen wilde bedaren. Maar soms moet er blijkbaar lekker gescholden worden. Al dat beheerste gedoe, bah. Enfin, zie maar.

taouanza
06-07-04, 11:40
Geplaatst door mark61
Overdrijf je niet een beetje? Ik probeer jouw mening nooit te verklaren, en al helemaal niet uit mijn studie. Je haalt 2 dingen doorelkaar. Als het over geschiedenis gaat, (9 van de 10 keer begint iemand anders erover, wil ik het wel s over het OR hebben. Wat heeft dat te maken met NL hier en nu?

Waar heb ik dat hier gedaan? Hier was ik gewoon ik. Ik had eigenlijk niet eens een mening over het hele ding. Waar denigreer en betuttel ik dan wel? Ik was eerder de enige die de gemoederen wilde bedaren. Maar soms moet er blijkbaar lekker gescholden worden. Al dat beheerste gedoe, bah. Enfin, zie maar.

Nee ik overdrijf niet.:moe: