PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw slaan kost 150 euro in Nederland



Mark
05-07-04, 16:14
Boete van 150 euro voor mishandelen verkoopster 05-07-2004



Een 34-jarige man uit Hoevelaken heeft een boete gekregen van 150 euro, omdat hij tijdens de Boerenmaandag in april een verkoopster in een winkel klappen heeft gegeven. De verkoopster probeerde in te grijpen, nadat de man zijn vriendin had afgetuigd in een Nijkerkse winkel. Hij deed dit in het bijzijn van zijn negenjarige zoon.

De slachtoffers hebben aangifte gedaan. De man uit moest een verklaring afleggen bij de politie. Inmiddels had hij spijt betuigd tegenover zijn vriendin. De man had de verkoopster ook een brief geschreven. Alleen zijn vriendin trok haar aangifte vervolgens in.

Mark
05-07-04, 16:16
Geplaatst door Mark
Inmiddels had hij spijt betuigd tegenover zijn vriendin. De man had de verkoopster ook een brief geschreven. Alleen zijn vriendin trok haar aangifte vervolgens in.

Deze mevrouw en haar zoontje gaan een glorieuze toekomst tegemoet

sienia
05-07-04, 16:24
Geplaatst door Mark
Deze mevrouw en haar zoontje gaan een glorieuze toekomst tegemoet

Dit gebeurde in een winkel, benieuwd wat er achter gesloten deuren gebeurd.
Sommige vrouwen zou je een schop moeten geven. :hihi:

Mark
05-07-04, 16:28
Geplaatst door sienia
Dit gebeurde in een winkel, benieuwd wat er achter gesloten deuren gebeurd.
Sommige vrouwen zou je een schop moeten geven. :hihi:

Dat komt vast wel goed.

Die vrouw is gewoon dom, ik heb weinig medelijden met haar, haar zoontje kan er minder aan doen.

Tomas
05-07-04, 16:36
Geplaatst door Mark
Dat komt vast wel goed.

Die vrouw is gewoon dom, ik heb weinig medelijden met haar, haar zoontje kan er minder aan doen.

Alsof domme mensen wel ergens aan kunnen doen. Ik vind domheid juist wel een goed excuus.

KrushFanta
05-07-04, 16:54
Idd dat arme kind.... Die vrouw zou geslagen moeten worden voor het feit dat ze het laat gebeuren en die man, ik zou em helemaal verrot slaan als ik erbij was geweest (een tijdje zitten voor een goede daad kan geen kwaad)........[

QUOTE]Geplaatst door Mark
Dat komt vast wel goed.

Die vrouw is gewoon dom, ik heb weinig medelijden met haar, haar zoontje kan er minder aan doen. [/QUOTE]

Mark
05-07-04, 17:25
Geplaatst door Tomas
Alsof domme mensen wel ergens aan kunnen doen. Ik vind domheid juist wel een goed excuus.

ok, ipv domheid kun je ook op de verkeerde types vallen lezen

Tomas
05-07-04, 18:05
Geplaatst door Mark
ok, ipv domheid kun je ook op de verkeerde types vallen lezen

Nou, dan nog kan je soms best medelijden met zo'n vrouwtje hebben. Niet dat ze daarop zitten te wachten van zo'n type als ik. Maar toch. Het kan wel.

Mark
05-07-04, 18:16
Geplaatst door Tomas
Nou, dan nog kan je soms best medelijden met zo'n vrouwtje hebben. Niet dat ze daarop zitten te wachten van zo'n type als ik. Maar toch. Het kan wel.

het kan, dat is jouw goed recht

nl-x
05-07-04, 18:46
Hoe kan het nou in vredesnaam zijn dat je een boete van 150 euro krijgt voor het aftuigen van een complete vreemde !? :duizelig:

Mark
05-07-04, 18:53
Geplaatst door nl-x
Hoe kan het nou in vredesnaam zijn dat je een boete van 150 euro krijgt voor het aftuigen van een complete vreemde !? :duizelig:

zo gaat dat in Nederland.