PDA

Bekijk Volledige Versie : voor alle IE gebruikers



plexus
05-07-04, 20:47
From Yahoo News: 'The Department of Homeland Security's U.S. Computer Emergency Readiness Team touched off a storm this week when it recommended for security reasons using browsers other than Microsoft's Internet Explorer.'" In related news, rocketjam writes "According to Wired, the widespread Internet Explorer security exploit last week and CERT's subsequent recommendation that IE users should consider switching to another browser has resulted in a large spike in downloads of the Mozilla Organization's Mozilla and Firefox web browsers."

barfly
05-07-04, 21:24
Deze is al zo oud dat er inmiddels honderduizenden pc's zijn gekraakt. Jammer dat je voor de ondersteuning van Microsoft hartelijk de pleuris kan krijgen. Maar och wat kost een WinXP licentie nou eigenlijk :p

Isaac
05-07-04, 21:47
Geplaatst door barfly
Deze is al zo oud dat er inmiddels honderduizenden pc's zijn gekraakt. Jammer dat je voor de ondersteuning van Microsoft hartelijk de pleuris kan krijgen. Maar och wat kost een WinXP licentie nou eigenlijk :p

Was ik maar niet zo'n games liefhebber, dan had ik Windows allang gedumpt voor Linux.

samir_re
05-07-04, 22:08
Geplaatst door plexus
From Yahoo News: 'The Department of Homeland Security's U.S. Computer Emergency Readiness Team touched off a storm this week when it recommended for security reasons using browsers other than Microsoft's Internet Explorer.'" In related news, rocketjam writes "According to Wired, the widespread Internet Explorer security exploit last week and CERT's subsequent recommendation that IE users should consider switching to another browser has resulted in a large spike in downloads of the Mozilla Organization's Mozilla and Firefox web browsers."

Ik gebruik allang mozilla firefox als browser en heb nu een stuk minder last van spyware en dergelijke. Opera heb ik een tijdje gebruikt, is ook redelijk goed.

barfly
05-07-04, 22:30
Geplaatst door Isaac
Was ik maar niet zo'n games liefhebber, dan had ik Windows allang gedumpt voor Linux.

Idd, hier is 't nog erger ik heb kinderen waarvan de oudste graag spelletjes speelt en mij dan ff een uurtje met rustlaat... Overigens komen spelletjes wel meer vrij voor Linux. Unreal en Quake zijn daar voorbeelden van Jagged Alliance2 (helaas failliet) Wie weet meer :)

Isaac
05-07-04, 23:11
Geplaatst door barfly
Idd, hier is 't nog erger ik heb kinderen waarvan de oudste graag spelletjes speelt en mij dan ff een uurtje met rustlaat... Overigens komen spelletjes wel meer vrij voor Linux. Unreal en Quake zijn daar voorbeelden van Jagged Alliance2 (helaas failliet) Wie weet meer :)

Kinderen!? :schrik:

Ik had je zo rond mijn leeftijd geschat, ergens in de twintig ofzo. :D

barfly
05-07-04, 23:19
Geplaatst door Isaac
Kinderen!? :schrik:

Ik had je zo rond mijn leeftijd geschat, ergens in de twintig ofzo. :D

Ik was er vroeg bij :duim:

:D

assassijn
06-07-04, 00:06
Konqueror als browser...nergens last van.

barfly
06-07-04, 00:19
Geplaatst door assassijn
Konqueror als browser...nergens last van.

KDE roels!

Firefox is trouwens net ff wat handiger overigens... :)

Konquerer is wel lekker snel, t zou gelinkt moeten worden aan het Mozilla project.

Isaac
06-07-04, 00:33
Geplaatst door barfly
KDE roels!

Firefox is trouwens net ff wat handiger overigens... :)

Konquerer is wel lekker snel, t zou gelinkt moeten worden aan het Mozilla project.

KDE zuigt! Vooral die semi-vrije licentie.

Geeft mij maar XFCE4. Das tenminste niet zo'n opgeblazen desktop met allerlei shit die je toch niet nodig hebt.

barfly
06-07-04, 00:38
Geplaatst door Isaac
KDE zuigt! Vooral die semi-vrije licentie.

Geeft mij maar XFCE4. Das tenminste niet zo'n opgeblazen desktop met allerlei shit die je toch niet nodig hebt.

XFCE gebruik ik op dit moment, zelf, op mijn werkstation. Goeie GUI! Als je geen hardware hebt die KDE aan kan... Mijn P4 kleptop draait gewoon KDE 3.x en ik ben er erg tevreden over..

assassijn
06-07-04, 00:44
Geplaatst door barfly
KDE roels!

Firefox is trouwens net ff wat handiger overigens... :)

Konquerer is wel lekker snel, t zou gelinkt moeten worden aan het Mozilla project.

Vind persoonlijk Konqueror lekker simpel zonder al te veel poespas.

Mozilla is weer helemaal teruggekomen nadat ze van de markt waren geknikkerd door Bill Gates's IE.Open-source begint langzaam maar zeker weer terein te winnen :nerd:

barfly
06-07-04, 00:47
Geplaatst door assassijn
Vind persoonlijk Konqueror lekker simpel zonder al te veel poespas.

Mozilla is weer helemaal teruggekomen nadat ze van de markt waren geknikkerd door Bill Gates's IE.Open-source begint langzaam maar zeker weer terein te winnen :nerd:

Power to the people! Weg met Microsnot! :p

assassijn
06-07-04, 01:01
Geplaatst door barfly
Power to the people! Weg met Microsnot! :p

Over een aantal jaren heeft iedereen Unix of een aftakking hiervan draaien.
Waar je jezelf helemaal blauw aan betaald bij Micro$oft,kan je gratis en voor niets krijgen als je een Unix OS gaat draaien.
De hele meuk operationeel krijgen is tegenwoordig ook niet meer alleen weggelegd voor geeks...kijk maar naar enkele Linux varianten zoals Suse en RedHat,ceedeetje erin en klaar is Klara.

barfly
06-07-04, 01:05
Geplaatst door assassijn
Over een aantal jaren heeft iedereen Unix of een aftakking hiervan draaien.
Waar je jezelf helemaal blauw aan betaald bij Micro$oft,kan je gratis en voor niets krijgen als je een Unix OS gaat draaien.
De hele meuk operationeel krijgen is tegenwoordig ook niet meer alleen weggelegd voor geeks...kijk maar naar enkele Linux varianten zoals Suse en RedHat,ceedeetje erin en klaar is Klara.

Precies. Nog een tip voor de aarzelende digibeet met een brander in de PC?

Knoppix! <- klik (http://www.knoppix.org/)

Draait vanaf CD dus geen install. Kan je op je gemak wennen aan de nieuwe generatie computeren :)