PDA

Bekijk Volledige Versie : Israël belangrijke oorzaak Iraq-oorlog



Beëlzebub
05-07-04, 22:04
Dit lijkt mij een uitstekend en belangwekkend artikel van Justin Raimondo, te vinden op Antiwar.

http://www.antiwar.com/justin/?articleid=2933

Hier geef ik voor het gemak vast de hoogtepunten weer:

Uit: ISRAEL UNLEASHED

In the guise of Israeli entrepreneurs, Mossad agents, according to Seymour Hersh, have infiltrated the Kurdish territories for the purpose of creating a buffer – Kurdistan – between Israel and the emerging Shi'ite-dominated Iraqi state, which is heavily influenced by the Iranians. The entire "handover" process, while not signaling American withdrawal, nevertheless indicates nervousness in Washington over being too closely identified with the unfolding disaster, and the Israelis see this as a bad sign. Is Uncle Sam going wobbly? That question has worried the neoconservative faction of the Right – which effectively functions as Israel's fifth column in the U.S. – and rightly so, from their perspective. That's what motivates all this activity in Kurdistan, and elsewhere. The idea is to spread the chaos, escalate the war, and make it impossible for George W. Bush to somehow pull us out the Iraqi quagmire.

In an effort at damage control, the Israel lobby is making a concerted effort to smear whomever states the obvious: a great deal of the "intelligence" used to lie us into war came directly from Tel Aviv and was "stovepiped" into the White House by neocon White House advisors, and that, in retrospect, this war has been to the strategic advantage of one and only one nation on earth: Israel.

If "Israel was never near the top of the list" when it comes to motives for this war, then how is it that Tel Aviv turns out to be the chief beneficiary in so many ways? As the Mossad infiltrates Kurdistan, demands recognition from the Iraqi "government," and even sends its skilled torturers to help the American occupiers subjugate and degrade their Arab charges more effectively, the demonstrable evidence that Israel's most loyal supporters led the way to war is not so easily brushed aside.

- Justin Raimondo

Beëlzebub
05-07-04, 22:59
Is there life on Earth?

S@deeQ.
05-07-04, 23:08
Geplaatst door Beëlzebub
Is there life on Earth?

:student: De zionisten zijn de bron van alle ellende op deez wereld :jammer:

Beëlzebub
05-07-04, 23:17
Geplaatst door S@deeQ.
:student: De zionisten zijn de bron van alle ellende op deez wereld :jammer:

Ja, daar begint het wel naar uit te zien. Vreemd eigenlijk dat er zo weinig op dit bericht gereageerd wordt. Zijn onze forumbezoekers moegestreden (waar is Echnaton, want die zou nu toch geprikkeld moeten worden) of is het komkommertijd en moeten de berichten daaraan aangepast worden? Eens kijken of er nog iets leuks in de Havenloods staat voor op het forum.

Robbedoes
05-07-04, 23:20
De zionisten zijn de bron van alle ellende op deez wereld

Volgens mij mensen met een andere ideologie/religie.

Beëlzebub
05-07-04, 23:22
Geplaatst door Robbedoes
Volgens mij mensen met een andere ideologie/religie.

Bedoel je mensen met een andere ideologie/religie dan het zionisme? Of bedoel je mensen met een andere id./rel. dan jij hebt?

S@deeQ.
05-07-04, 23:24
Geplaatst door Robbedoes
Volgens mij mensen met een andere ideologie/religie.

volgens mij debiele varkens :maf2:

S@deeQ.
05-07-04, 23:25
Geplaatst door Beëlzebub
Ja, daar begint het wel naar uit te zien. Vreemd eigenlijk dat er zo weinig op dit bericht gereageerd wordt. Zijn onze forumbezoekers moegestreden (waar is Echnaton, want die zou nu toch geprikkeld moeten worden) of is het komkommertijd en moeten de berichten daaraan aangepast worden? Eens kijken of er nog iets leuks in de Havenloods staat voor op het forum.

:lekpuh: het is vrije dag vandag voor onze CIDI mederwerkers

Beëlzebub
05-07-04, 23:28
Geplaatst door S@deeQ.
:lekpuh: het is vrije dag vandag voor onze CIDI mederwerkers

Misschien een of andere joodse feestdag? (Ik ben geen kenner van dat geloof!)

S@deeQ.
05-07-04, 23:30
Geplaatst door Beëlzebub
Misschien een of andere joodse feestdag? (Ik ben geen kenner van dat geloof!)

de beurs in amerika is ook gesloten :verrassin

Beëlzebub
05-07-04, 23:41
Geplaatst door S@deeQ.
de beurs in amerika is ook gesloten :verrassin

Naftaniël is aan het overleggen over hoe hij moet reageren op dit (bovenstaand) nieuws.

assassijn
06-07-04, 00:18
Voorspelbare reactie moet denk ik nog komen......tis even wachten of men gaat pogen de discussie een andere draai te geven.

De relatie Irak oorlog en Israel is inmiddels bij velen bekend.Voor de golf-oorlog was Irak het sterkste land in regio en vormde een bedreiging voor Israel.

barfly
06-07-04, 00:34
Ik zie ook een groot gebrek aan autochtone reacties. Ik ga ervan uit dat die ook allemaal zionisten zijn.

sjaen
06-07-04, 00:54
quote: 'Are you an interpreter?' He said, 'No, I'm an interrogator.' And I said, 'Oh, are you from here?' And he said, 'No, actually, I'm from Israel.']

mossad agents! Year Wright!! :ergleuk:

sjo
06-07-04, 01:18
Geplaatst door assassijn


De relatie Irak oorlog en Israel is inmiddels bij velen bekend.Voor de golf-oorlog was Irak het sterkste land in regio en vormde een bedreiging voor Israel.

Voor de veiligheid van Israel is dat pure winst . Die vooruitgang wordt door niemand ontkend.

groet
sjo

sjaen
06-07-04, 01:38
Geplaatst door Beëlzebub
Ja, daar begint het wel naar uit te zien. Vreemd eigenlijk dat er zo weinig op dit bericht gereageerd wordt. Zijn onze forumbezoekers moegestreden (waar is Echnaton, want die zou nu toch geprikkeld moeten worden) of is het komkommertijd en moeten de berichten daaraan aangepast worden? Eens kijken of er nog iets leuks in de Havenloods staat voor op het forum.

http://www.sprookjes.nu/

:slapen:

Gtr28
06-07-04, 03:42
het grote isreal plan ;p daar zijn ze op uit :D hebben ze paar landjes voor nodig die bombarderen ze nu :D

taouanza
06-07-04, 07:53
Geplaatst door sjo
Voor de veiligheid van Israel is dat pure winst . Die vooruitgang wordt door niemand ontkend.

groet
sjo

Islamitische verzetstrijders spreken ook altijd van vooruitgang na een aanslag maar dat is zo fout want dan sterven onschuldige burgers die op het punt staant te trouwen, net getrouwd zijn of een kanariepiet hebben die hun mist.
Ja ik kijk echt op tegen de westerse menselijke beschaving die massamoord martelen en vernietiging vooruitgang noemen. Kunnen die moslims nog veel van leren.Oh dat doen ze al.:moe:

Sarit
06-07-04, 08:39
Israel zit toch ook overal achter...:vreemd:





















:kotsen:

taouanza
06-07-04, 08:55
Geplaatst door Sarit
Israel zit toch ook overal achter...:vreemd:


Nee hoor de islam zit overal achter.




















:kotsen:

nard
06-07-04, 10:11
Geplaatst door barfly
Ik zie ook een groot gebrek aan autochtone reacties. Ik ga ervan uit dat die ook allemaal zionisten zijn.

Gek hé ?!

Het enige dat een groot aantal moslims nog schijnt te kunnen zeggen is dat werkelijk alle ellende veroorzaakt wordt door Israël....
Dit is tot mantra verheven en dient dagelijks minimaal 10 keer gegild te worden om de innerlijke rust te waarborgen.
Probeer een christen maar eens te verbieden te bidden.... Die vergelijking maak ik dan maar, en dan begrijp ik de moslim ook wel weer.

Bijvoorbeeld: westerlingen zijn varken en het westerse systeem van waarden/cultuur is een zwijnenstal. Dat is ook zo'n mantra van een aantal. En probeer er maar niet tegenin te praten, want je komt toch nergens.

Alleen, wat ik wél vreemd vind, is dat de gemiddelde moslim hier op deze stek niet in staat is in te zien dat ie maatschappelijk niet serieus meer wordt genomen als gesprekspartner.
Boos worden als de tegenpartij vermoeid reageert (of helemaal niet meer reageert) in de zin van "Ze lopen toch alleen maar onbeargumenteerd te krijsen dat alles aan de Joden ligt. Terwijl de rest van de moslim-gemeente geen enkele dempende, nivellerende invloed uitoefent".
En de demonische paniekreacties als dus degenen die het voor het zeggen hebben in dit land, gewoon hun keuzen maken, onafhankelijk van de moslims.
Dat vind ik persoonlijk een bééé-tje vreemd ......

Maar ook wel weer humor ....

;)

Sarit
06-07-04, 10:38
Geplaatst door taouanza


Alles wat niet Christelijk is zit er achter :duim:

Hylke
06-07-04, 10:40
Aerial bombardment of civilians
The government of Sudan has made extensive use of attack aircraft – mainly Antonov supply planes dropping crude but lethal “barrel bombs” filled with metal shards, but also helicopter gunships and MiG jet fighters - in many areas of Darfur inhabited by Masalit, Fur, and Zaghawa civilians.66 It has bombed not only villages, but also some towns where the displaced have congregated.

Significantly, Antonov bombing has seldom been used along the southern part of the international border with Chad, although there has been significant bombing north around Tine and Kulbus, where two rebel groups have had a presence. In border areas of Dar Masalit, helicopters and Antonov planes have however, often been used for reconnaissance, both before and after attacks.

http://www.hrw.org/reports/2004/sudan0504/5.htm#_Toc71531696

TheRevolution
06-07-04, 11:45
Geplaatst door sjo
Voor de veiligheid van Israel is dat pure winst . Die vooruitgang wordt door niemand ontkend.

groet
sjo Voor nu, ja!
Maar alles wat Israel nu doet, zal in de toekomst een zeer negatieve werking voor Israel resulteren.

TheRevolution
06-07-04, 11:47
Geplaatst door Hylke
Aerial bombardment of civilians
The government of Sudan has made extensive use of attack aircraft – mainly Antonov supply planes dropping crude but lethal “barrel bombs” filled with metal shards, but also helicopter gunships and MiG jet fighters - in many areas of Darfur inhabited by Masalit, Fur, and Zaghawa civilians.66 It has bombed not only villages, but also some towns where the displaced have congregated.

Significantly, Antonov bombing has seldom been used along the southern part of the international border with Chad, although there has been significant bombing north around Tine and Kulbus, where two rebel groups have had a presence. In border areas of Dar Masalit, helicopters and Antonov planes have however, often been used for reconnaissance, both before and after attacks.

http://www.hrw.org/reports/2004/sudan0504/5.htm#_Toc71531696 Weer een zielige figuur, die helemaal in de ban is van Soedan en Darfoer.

Terwijl hij nog nooit eerder van Soedan heeft gehoord.

Gtr28
06-07-04, 13:15
Beste Mensen over dit stukje wil ik graag jullie meningen .. ook van mensen van joodse afkomst .. dit stukje heb ik ergens vandaan .. en ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen ..

alvast bedankt :D

Beste Mensen,

Over deze aanslagen wil ik mijn mening met jullie delen kijk ik keur deze aanslag niet goed maar ik snap wel waarom ze hem gepleegt hebben. Het is een gebaar tegen de Amerikanen en Isrealiers(logische de aanslag is op een sysnogoge gericht) ... waarom ? nou ik denk dat je moet kijken wat ze in de oslo akkoorden hebben besloten ... daarin staat dat ze een bepaalde stuk land krijgen ... dit stuk zit een groot deel in turkije en irak .. de isrealiers hebben turkije al in handen(grof gezegt) ... en de amerikanen hebben irak in handen .. ze hebben ook al de grond van de palestijnen grotendeels gekregen ... dit is na de 2e wereldoorlog besloten daar de VN raad .. waar de amerikanen de grootste invloed op hebben en hadden ... ik zou me gelijk afvragen waarom ze niet ergens in europa of amerika hun land konden vestigen nou dit heeft te maken met wat in de thora staat (heilige boek van de joden Hz. Davud) daarin staat dat isreal een bepaalde stuk land moet hebben .... waarom helpen de amerikanen de isrealiers ? dit is omdat volgens de christenen de joden hun beloofde land moeten krijgen zodat jezus christus(hz.isah) terug kan keren op aarde.


jullie zullen nu wel denken dat ik anti-amerika en anti-isreal ben ... ja en nee waarom ja? omdat ze vieze spelletjes spelen om alles voor me kaar te krijgen .. zoals smoesen verzinnen om irak aan te vallen ... huh huh waar zijn de kern wapens dan. De voornaamste reden dat ze Irak hebben is dat ze Kernwapens zouden hebben. Nee Saddam is niet de liefste .. maar nu hebben ze het fijn. ... damn ... waarom vallen ze noord-korea dan niet aan ... hmm daar zit de land van isreal niet die in de thora is beschreven ... dat land geeft zelfs toe dat ze met kernaktieviteiten bezig zijn .. hmm interresant ... een paar weken geleden was er een stemming in de VN-raad ... over de bouw van de muur tussen isrealische gebieden en de palestijnse gebieden ... hmm isreal en de VS stemden voor met nog 2 andere landen ... de rest tegen .. je zou denk nu wordt die muur niet meer verder gebouwt ... hmm nee hoor meneer sharon gaat gewoon door ... de vs en isreal hebben er gewoon lak aan ... hmm en je hoort er verder nix meer over ... hmm ook een paar weken geleden valt isreal ineens syrie binnen .. huh ? dat kan toch niet ... wat zou er gebeuren als cuba ff met een paar vliegtuigen over de usa vliegt en een paar doelen bombardeert ... hmm dan zou er redelijk veel bommen op cuba vallen .. oorlog .. zou ut dan worden. hmm amerika zei er nix over en het bleef stil .. dat kan toch niet. niemand in de midden-oosten heeft kernwapens ... behalve ISREAL ... waarom hebben zei dan wel kernwapens okey om zich te verdedigen .. maar dan mogen de andere landen dat dan ook toch wel ... ow ze zijn dan een bedreiging voor deze wereld .. vrede ... maar waarom zal isreal ze niet kunnen gebruiken dan ? zei zitten midden in een oorlog dus helemaal niet goed ... die verhoudingen kloppen dus helemaal niet ..

zo nee zoals ik al vertelde dit heeft te maken met wat in de thora staat (heilige boek van de joden Hz. Davud) daarin staat dat isreal een bepaalde stuk land moet hebben .... waarom helpen de amerikanen de isrealiers ? dit is omdat volgens de christenen de joden hun beloofde land moeten krijgen zodat jezus christus(hz.isah) terug kan keren op aarde.


ik hoop dat ik met jullie goed kan discusseren over deze onderwerp ...


Met Vriendelijke Groet

Gtr28

taouanza
06-07-04, 13:39
Geplaatst door sjeng
nee als je iets tegen israel wil duidelijk maken dan pleeg je een aanslag ( je kan ook gewoon praten of demonstreren of diplomatieke wegen bewandellen) je pleegt GEEN aanslag tegen een synagoge. Ik vind het ook walgelijk dat jij zoiets kan 'begrijpen'. Als ik een probleem heb met de turkse onderdrukking van de koerden pleeg ik toch ook geen aanslag op een moskee in dordrecht?

Verder vind ik dat het stuk vooral de 8000ste versie is op 'israel, de joden, de zionisten, willen de wereld beheersen bla bla bla.
Ik verlang naar de dag dat een moslim een vogel uit een boom ziet vallen en NIET roept " kijk dat heeft israel gedaan".

Hmmm geen vooruitgang?

taouanza
06-07-04, 13:39
Geplaatst door nard
Gek hé ?!

Het enige dat een groot aantal moslims nog schijnt te kunnen zeggen is dat werkelijk alle ellende veroorzaakt wordt door Israël....
Dit is tot mantra verheven en dient dagelijks minimaal 10 keer gegild te worden om de innerlijke rust te waarborgen.
Probeer een christen maar eens te verbieden te bidden.... Die vergelijking maak ik dan maar, en dan begrijp ik de moslim ook wel weer.

Bijvoorbeeld: westerlingen zijn varken en het westerse systeem van waarden/cultuur is een zwijnenstal. Dat is ook zo'n mantra van een aantal. En probeer er maar niet tegenin te praten, want je komt toch nergens.

Alleen, wat ik wél vreemd vind, is dat de gemiddelde moslim hier op deze stek niet in staat is in te zien dat ie maatschappelijk niet serieus meer wordt genomen als gesprekspartner.
Boos worden als de tegenpartij vermoeid reageert (of helemaal niet meer reageert) in de zin van "Ze lopen toch alleen maar onbeargumenteerd te krijsen dat alles aan de Joden ligt. Terwijl de rest van de moslim-gemeente geen enkele dempende, nivellerende invloed uitoefent".
En de demonische paniekreacties als dus degenen die het voor het zeggen hebben in dit land, gewoon hun keuzen maken, onafhankelijk van de moslims.
Dat vind ik persoonlijk een bééé-tje vreemd ......

Maar ook wel weer humor ....

;)


Bron?

taouanza
06-07-04, 13:44
Geplaatst door sjeng
tja hahahaa dat valt ze nog niet op nee.

Jawel hoor. Maar je moet wel begrijpen dat dat wederzijds is.
So who is kidding who?:rolleyes:

taouanza
06-07-04, 13:48
Geplaatst door sjeng
sorry jij bent echt te slim voor mij.
zet mij maar op je ignore lijstje want jouw replieken....daar kan ik gewoon niet tegen op :brozac:

Zie mijn onderschrift.:strik:
Ik denk dat jouw kwartje niet is gevallen.

Gtr28
06-07-04, 13:50
Sjeng, kijk ik snap wel wat je bedoelt over demonsteren .. maar dat heeft geen zin .. heeft geen effect .. geef maar toe .. wtf boeit het nou dat die palenstijnen zitten te demonsteren .. worden best wel vaak demonstratie gehouden .. helpt het nee ..

dat bedoel ik ermee ..

over de koerden heb ik een gehele andere mening ;) maar ja dat terzijde :D

taouanza
06-07-04, 13:53
Geplaatst door Gtr28
Sjeng, kijk ik snap wel wat je bedoelt over demonsteren .. maar dat heeft geen zin .. heeft geen effect .. geef maar toe .. wtf boeit het nou dat die palenstijnen zitten te demonsteren .. worden best wel vaak demonstratie gehouden .. helpt het nee ..

dat bedoel ik ermee ..

over de koerden heb ik een gehele andere mening ;) maar ja dat terzijde :D

Als ze demonstreren worden ze neergeknalt. Het verschil is met bomaanslagen dat demonstraties geen voorpaginanieuws is.

taouanza
06-07-04, 13:56
Geplaatst door sjeng
ga nou maar de h&m gids lezen

Nee hoor ik lees nu
Rana Kabbani-Brief van een islamitische vrouw
Fatima Mernissi-Sultanes de macht van vrouwen in de wereld van de islam
Koert ter Veen-De tempeliers afreking met een legende
Johannes Lehmann-Kruisvaarders avonturiers in de naam van God.

:strik:

sjaen
06-07-04, 13:58
Geplaatst door sjeng
nee als je iets tegen israel wil duidelijk maken dan pleeg je een aanslag ( je kan ook gewoon praten of demonstreren of diplomatieke wegen bewandellen) je pleegt GEEN aanslag tegen een synagoge. Ik vind het ook walgelijk dat jij zoiets kan 'begrijpen'. Als ik een probleem heb met de turkse onderdrukking van de koerden pleeg ik toch ook geen aanslag op een moskee in dordrecht?

Verder vind ik dat het stuk vooral de 8000ste versie is op 'israel, de joden, de zionisten, willen de wereld beheersen bla bla bla.
Ik verlang naar de dag dat een moslim een vogel uit een boom ziet vallen en NIET roept " kijk dat heeft israel gedaan".

:blij: :lole:

sjaen
06-07-04, 14:01
Geplaatst door sjeng
tja demonstreren tegen de komst van weer een moskee in rotterdam had ook geen zin moeten mensen dan maar een bomaanslag plegen?

Als de palestijnen zich zouden distantieeren van HAMAS en hun kinderen gewoon naar school zouden sturen om KENNIS te verzamelen in plaats van liedjes te lopen zingen over hoe allah wil dat je jezelf opblaast in een bus, mischien dan zouden meer mensen aandacht hebben voor hun pleidooi. Maar dit is een discussie zonder eind die altijd uitdraait op hoe slecht israel wel niet is en hoe verheven de moslims wel niet zijn dus dont bother.

Wise words brother! :duim:

taouanza
06-07-04, 14:03
Geplaatst door sjeng
tja demonstreren tegen de komst van weer een moskee in rotterdam had ook geen zin moeten mensen dan maar een bomaanslag plegen?

Als de palestijnen zich zouden distantieeren van HAMAS en hun kinderen gewoon naar school zouden sturen om KENNIS te verzamelen in plaats van liedjes te lopen zingen over hoe allah wil dat je jezelf opblaast in een bus, mischien dan zouden meer mensen aandacht hebben voor hun pleidooi. Maar dit is een discussie zonder eind die altijd uitdraait op hoe slecht israel wel niet is en hoe verheven de moslims wel niet zijn dus dont bother.

Welke school? Die platgewalste school? In de platgewalste dorp? Waar een fraaie nederzetting wordt geplaatst?
Ach als Hamas maar niet bestond.
Wat was jou excuus voor Hamas.H&Mgids?

taouanza
06-07-04, 14:04
Geplaatst door sjeng
wederom een voorbeeld hoe kennis niet noodzakelijkerwijs leidt tot inzicht of intelligentie.

Ik bewonder je zelfkennis. :fpetaf:

Gtr28
06-07-04, 14:05
Sjeng, je maakt een denkfout .. kijk jij verglijkt iets met iets anders terwijl het een andere achtergrond heeft .. je kan zulke dingen niet verglijken .. kijk ik zal je mischien duidelijk proberen te maken .. die kerel denken dat ze geen toekomst hebben .. kijk naar hun leef omstandigheden .. oeoe wat zijn die goed .. vind je ook niet .. het is niet zo makkelijk als je denkt .. zij hebben nog steeds het gevoel dat hun land is ingepikt .. ik weet niet of dit waar is en heb er nog steeds niet zoveel kennis van .. over de geschiedenis .. mischien dat iemand anders dat kan vertellen .. naja .. het boeit niet .. het feit is dat hun denken dat er met aanslagen resultaten worden geboekt .. of ik het goed vind dat is een ander verhaal .. maar 1 ding weet ik wel ik begrijp de situatie van zowel de isrealiers en de palestijnen een beetje.

taouanza
06-07-04, 14:15
Geplaatst door sjeng
weet je nog toen ik je die link gaf naar de palestijnse schooltjes waar kindertjes worden geindoctrineerd om zelfmoordenaar te worden?
Die leuke video beeldjes van babys met nep explosieven rond hun middel en de ouders die hard allah u akbar roepen?
weet je nog wat je toen zij? iets in de trend van dat wil ik niet zien?
oogkleppen mevrouw, gigantische oogkleppen.

Dus jij wilt zeggen dat er geen huizen en scholen worden platgewalst?
Sta jij achter land inpikken van Palestijnen?
Of wil jij dat ook ontkennen?

En waar blijven de kinderen die niet worden opgeleidt tot zelfmoordenaar? Waar blijven hun huizen en scholen? Waar blijven hun dorpen en steden?

Volgens mij (jij vult ook altijd voor mij in dus waarom zou ik het niet mogen) ben jij harstikke blij met zulke schooltjes dan kun je de rest goed praten.


Wie is nou dom als je denkt dat zonder Palestijns verzet er wel vrede komt? De Palestijnen komen helemaal niet voor in het grote plan voor Godsland. Als je nieuw land gaat ontginnen dan haal je ook het onkruid eruit.Niet omdat het hardnekkig is maar omdat het niet in je tuin past.
Makkelijk onkruid kost je gewoon minder moeite en voor hardnekkig onkruid gebruik je zwaarder materiaal. Maar onkruid weghalen doe je zo wie zo. En zo worden Palestijnen gezien als onkruid op Godsgrondgebied.

Julien
06-07-04, 17:51
Geplaatst door sjeng
weet je nog toen ik je die link gaf naar de palestijnse schooltjes waar kindertjes worden geindoctrineerd om zelfmoordenaar te worden?
Die leuke video beeldjes van babys met nep explosieven rond hun middel en de ouders die hard allah u akbar roepen?
weet je nog wat je toen zij? iets in de trend van dat wil ik niet zien?
oogkleppen mevrouw, gigantische oogkleppen.

wordt je niet moe van het steeds maar verdedigen van die terroristische staat Israel? :cheefbek:

BiL@L
06-07-04, 17:54
Geplaatst door Julien
wordt je niet moe van het steeds maar verdedigen van die terroristische staat Israel? :cheefbek:

Word jij niet moe van ademen dan?

Julien
06-07-04, 18:08
Geplaatst door BiL@L
Word jij niet moe van ademen dan?

een Saoedie-Arabier die het opneemt voor een Sharon-aanhanger, grappig!

(ach, de Saoedische dictatuur is natuurlijk vergelijkbaar, allebei schoothondjes van Amerika)

S@deeQ.
06-07-04, 18:33
Geplaatst door sjeng
nee hoor ik doe het met trost, natuurlijk zijn er dingen die israel radicaal fout doet, maar als ik het vergelijk met de barabaarse regimes en ideologieen door wie zij omringd worden denk ik, voor een democratie in oorlog doen ze het nog aardig.

maffe zionist :auw2:

Als je zo redeneert dan heeft hitler het ook aardig gedaan, was ook een democratie in oorlog :lol:

Arvid
06-07-04, 18:37
Geplaatst door S@deeQ.
maffe zionist :auw2:

Als je zo redeneert dan heeft hitler het ook aardig gedaan, was ook een democratie in oorlog :lol:

he, hitler wordt niet meer gecensureerd? Waar zijn de *'s?

sjaen
06-07-04, 18:44
Geplaatst door S@deeQ.
maffe zionist :auw2:

Als je zo redeneert dan heeft hitler het ook aardig gedaan, was ook een democratie in oorlog :lol:


Zoveel domheid en **********heid moest strafbaar zijn! :aftel:

nard
06-07-04, 18:49
Geplaatst door S@deeQ.
maffe zionist :auw2:

Als je zo redeneert dan heeft hitler het ook aardig gedaan, was ook een democratie in oorlog :lol:

In één opzicht klopt deze vergelijking wel: als Hitlers regime te vergelijken is met Israël dan zijn verschillende arabische regimes dus nog een graadje erger dan het Nazi-regime.

Daar zit een kern van waarheid in, dat klopt!

taouanza
06-07-04, 18:58
Geplaatst door sjeng
nee hoor ik doe het met trost, natuurlijk zijn er dingen die israel radicaal fout doet, maar als ik het vergelijk met de barabaarse regimes en ideologieen door wie zij omringd worden denk ik, voor een democratie in oorlog doen ze het nog aardig.

Beantwoord mijn vraag nou maar.:rolleyes:

BiL@L
06-07-04, 19:02
Geplaatst door Julien
een Saoedie-Arabier die het opneemt voor een Sharon-aanhanger, grappig!

(ach, de Saoedische dictatuur is natuurlijk vergelijkbaar, allebei schoothondjes van Amerika)

Ik denk dat heel Europa meer schoothondje is van Amerika dan SA.
:slaap:

S@deeQ.
06-07-04, 19:05
Geplaatst door nard
In één opzicht klopt deze vergelijking wel: als Hitlers regime te vergelijken is met Israël dan zijn verschillende arabische regimes dus nog een graadje erger dan het Nazi-regime.

Daar zit een kern van waarheid in, dat klopt!

:maf2:

ooh die nardje de alwetende varkentje,

ik neem aan dat je me een paar voorbeeldjes gaat noemen :wijs:

Beëlzebub
06-07-04, 19:06
De Israël-aanhang op dit forum kwijt zich maar matig van zijn taak. Ik zie veel gemopper en het bij voorbaat alle schuld naar de Arabische wereld schuiven. Maar wie van deze mensen kan nu weerleggen wat in het artikel 'Israël unleashed' staat? Bijvoorbeeld dat de info over Irak door Israël's intelligence gefaked werd? Of dat Mossad actief is in Irakees Kurdistan? Of dat er Israëlische martel-deskundigen in Irak rondhuizen? Daar hoor geen duidelijke ontkrachtende feiten over.

Rabi'ah.
06-07-04, 19:12
Geplaatst door S@deeQ.
:maf2:

ooh de nardje de alwetende varkentje,

ik neem aan dat je me een paar voorbeeldjes gaat noemen :wijs:

:melig:

Beëlzebub
06-07-04, 23:15
Daar zijn ze dan. How cute! Zoals ze zo vaak samen gezellig een kopje thee genomen hebben.

nard
07-07-04, 13:42
Geplaatst door S@deeQ.
:maf2:

ooh de nardje de alwetende varkentje,

ik neem aan dat je me een paar voorbeeldjes gaat noemen :wijs:

Geen bezwaar tegen scherpzinnige reacties hoor, maar verklijnwoorden hebben het litwoort "hed".

;)