PDA

Bekijk Volledige Versie : Ophef rond DHC.



Rabi'ah.
06-07-04, 10:28
"Much ado about nothing." :moe:

Kwaitnait
06-07-04, 10:30
Wat was de ophef over de musical Aïsha dan?

Rabi'ah.
06-07-04, 10:54
Geplaatst door Kwaitnait
Wat was de ophef over de musical Aïsha dan?

Het was een opera. En ik kan niet beoordelen of die ophef ergens op gebaseerd was of niet, want daarvoor ben ik niet voldoende op de hoogte van het libretto en de verhaallijn.

Maar nu vraag ík aan jou: Wat vind jij van de ophef rond een domme diss die geschreven is door een paar jongens met te veel tijd en een hobby?

Waarom moet er nu ineens weer een publiek debat gevoerd worden over rap en gangstarap en hoever je daarin kunt gaan?

Waarom zijn die jongens aangeklaagd?

Waarom wordt er zo gezeurd over 1 liedje?

.............................


Het is wel duidelijk dat Ayaan een tijd te weinig media-aandacht heeft gehad en dat het komkommertijd is. :moe:


Groetjes,

Rabiah.

Max Stirner
06-07-04, 10:57
Geplaatst door Rabi'ah.
Het was een opera. En ik kan niet beoordelen of die ophef ergens op gebaseerd was of niet, want daarvoor ben ik niet voldoende op de hoogte van het libretto en de verhaallijn.

Maar nu vraag ík aan jou: Wat vind jij van de ophef rond een domme diss die geschreven is door een paar jongens met te veel tijd en een hobby?

Waarom moet er nu ineens weer een publiek debat gevoerd worden over rap en gangstarap en hoever je daarin kunt gaan?

Waarom zijn die jongens aangeklaagd?

Waarom wordt er zo gezeurd over 1 liedje?

.............................


Het is wel duidelijk dat Ayaan een tijd te weinig media-aandacht heeft gehad en dat het komkommertijd is. :moe:


Groetjes,

Rabiah.


Misschien heeft 6 mei 2002 er iets mee te maken :)

Simon
06-07-04, 11:04
Geplaatst door Rabi'ah.
"Much ado about nothing." :moe:

Vandaar dat je dacht .... laat ik er nog eens een topic over openen ....

Kwaitnait
06-07-04, 11:21
Misschien een goede gelegenheid Aïsha als opera nog eens uit de kast te halen en op te voeren. Misschien kan het nu wel zonder islamitisch protest!

taouanza
06-07-04, 12:17
Geplaatst door sjeng
like it or not, its the law
iedereen in nederland mag aangifte doen van een strafbaar feit en indien de officier van justitie daar reden toe ziet kan hij vervolgen. Op deze manier beschermt de wet ELKE nederlander.
die jongens zijn dus aangeklaagd omdat zij een wettelijk verbod hebben overtreden, bedreiging nota bene een misdrijf, het zijn dus verdachten (we hebben het allemaal kunnen horen dus erg verdacht zijn ze niet meer) het zijn criminelen. De echte vraag is :
waarom vragen mensen zich af waarom deze jongens vervolgd moeten worden?.

Ik zou geen moeite hebben met THE LAW als het consequent toegepast werdt. Er zijn mensen in elkaar geslagen en verkracht en met lege handen naar huis gestuurd.Welke law?:moe:

Joesoef
06-07-04, 12:17
Geplaatst door Kwaitnait
Misschien een goede gelegenheid Aïsha als opera nog eens uit de kast te halen en op te voeren. Misschien kan het nu wel zonder islamitisch protest!

Is goed. Maar het vuil, de stad en de dood moet dan ook kunnen zonder ophef en gezeur.

Rabi'ah.
06-07-04, 12:17
Geplaatst door Kwaitnait
Misschien een goede gelegenheid Aïsha als opera nog eens uit de kast te halen en op te voeren. Misschien kan het nu wel zonder islamitisch protest!

Ik ben op jouw vraag ingegaan, dus nu verwacht ik dat je ophoudt te zeuren over die opera en ingaat op mijn vragen. :moe:

taouanza
06-07-04, 12:28
Geplaatst door sjeng
ik ga er ook niet vanuit dat jij iets begrijpt van de rechtsgang rond elke aparte zaak en de complicaties die juridische nuancering met zich mee brengt. Jouw antwoord is niets meer dan cafe sharona borrelpraat.

Als mensen inderdaad met lege handen naar huis worden gestuurd nemen ze een advocaat in de arm, ald de ovj niet wil procederen start je artikel 12 sv procedure (zegtj e toch geen bal waarschijnlijk) , krijg je in eerste aanleg geen gelijk, dan ga je in beroep.

Van waar dit denigrerend toontje?:moe:

Rabi'ah.
06-07-04, 12:29
Geplaatst door Joesoef
Is goed. Maar het vuil, de stad en de dood moet dan ook kunnen zonder ophef en gezeur.

Idd.

taouanza
06-07-04, 12:33
Geplaatst door sjeng
dat heet antwoord op maat.


Ach je denkt zeker dat onder de indruk ben van je beledigingen.

I say and dooooooooohoooooo what i like.:boogie:

Rabi'ah.
06-07-04, 12:59
Geplaatst door taouanza
Ach je denkt zeker dat onder de indruk ben van je beledigingen.

I say and dooooooooohoooooo what i like.:boogie:

:wink:

You go girl! :wohaa:


:) :strik:

Rabi'ah.
06-07-04, 13:03
Geplaatst door sjeng
moet je ook vooral doen, ik verwacht niet dat iets wat ik zeg ook maar de geringste verbetering zal bereiken.



:rolleyes:



:moe:

Ron Haleber
06-07-04, 13:28
Geplaatst door Rabi'ah.
:rolleyes:
:moe:

Jammer dat dit topic van je een uitwijkpoging is om de aan jou gestelde vragen op andere identieke topics niet te hoeven beantwoorden! :staart:

groetjes Ron :haha:

Rabi'ah.
06-07-04, 13:30
Geplaatst door Ron Haleber
Jammer dat dit topic van je een uitwijkpoging is om de aan jou gestelde vragen op andere identieke topics niet te hoeven beantwoorden! :staart:

groetjes Ron :haha:

Nou, stel ze dan nog eens? :rolleyes:

Ron Haleber
06-07-04, 13:43
Geplaatst door Rabi'ah.
Nou, stel ze dan nog eens? :rolleyes:

Nee dat wil ik je echt niet aandoen - wordt onsportief want ze missen hier de juiste context! :staart:

Rabi'ah.
06-07-04, 14:07
Geplaatst door Ron Haleber
Nee dat wil ik je echt niet aandoen - wordt onsportief want ze missen hier de juiste context! :staart:

:rolleyes:


Ik herinner me die vragen van jou niet eens. :confused:

Waarschijnlijk waren ze zo verward geformuleerd en zaten ze zo vol met roddels dat ik ze niet eens als vragen herkende. :moe:


Groetjes,


Rabiah.

Ron Haleber
06-07-04, 14:30
Geplaatst door Rabi'ah.
:rolleyes:


Ik herinner me die vragen van jou niet eens. :confused:

Waarschijnlijk waren ze zo verward geformuleerd en zaten ze zo vol met roddels dat ik ze niet eens als vragen herkende. :moe:


Groetjes,


Rabiah.

Om met 850 te spreken: Wablief, je begint al aardig op tante Ta te lijken! Niet zoveel met haar in het natte gras gaan zitten hoor! Dat heeft een heel slechte uitwerking op je... :knife_hea

Welk leuk die foto van je... Ik mag hem wel gebruiken als op buursites AEL-ers me pmmetjes sturen hè... Of ze je kennen zodat ik ze kan opzoeken... Want het adres van iemand in Oost weet je dus niet?! :melig2:

Mark
06-07-04, 14:33
Geplaatst door Ron Haleber
Welk leuk die foto van je... Ik mag hem wel gebruiken als op buursites AEL-ers me pmmetjes sturen hè... Of ze je kennen zodat ik ze kan opzoeken... Want het adres van iemand in Oost weet je dus niet?! :melig2:

:eek:

Joesoef
06-07-04, 14:37
Blij dat ik waar ik ook kom incognito verschijn. Geen jpegjes van deze jongeman.....

dicksr
06-07-04, 14:45
Geplaatst door Rabi'ah.
Het was een opera. En ik kan niet beoordelen of die ophef ergens op gebaseerd was of niet, want daarvoor ben ik niet voldoende op de hoogte van het libretto en de verhaallijn.

Maar nu vraag ík aan jou: Wat vind jij van de ophef rond een domme diss die geschreven is door een paar jongens met te veel tijd en een hobby?

Waarom moet er nu ineens weer een publiek debat gevoerd worden over rap en gangstarap en hoever je daarin kunt gaan?

Waarom zijn die jongens aangeklaagd?

Waarom wordt er zo gezeurd over 1 liedje?

.............................


Het is wel duidelijk dat Ayaan een tijd te weinig media-aandacht heeft gehad en dat het komkommertijd is. :moe:


Groetjes,

Rabiah.

Vraag 1) De grens van het toelaatbare (wettelijk) overtreden.
Vraag 2) Het is nog maar de vraag of er over deze rap een publiek debat goerd gaat worden, of dat het gaat over hoe ver je in het algemeen kunt/mag gaan in 'culturele' expressie.
vraag 3) Vooralsnog zijn de jongens niet aangeklaagd, maar worden ze verdacht van openlijke bedreiging en/of aanzetting tot geweld. Aanklagen gebeurt in de rechtzaal, het huidige stadium is dat van een vooronderzoek.
vraag 4) Omdat verondersteld wordt dat de grenzen van het wettelijk toelaatbare zijn overtreden.

Stelling: Subjectief en vooringenomen zonder substantie.

dicksr

nard
06-07-04, 14:50
Geplaatst door Ron Haleber
Welk leuk die foto van je... Ik mag hem wel gebruiken als op buursites AEL-ers me pmmetjes sturen hè... Of ze je kennen zodat ik ze kan opzoeken... Want het adres van iemand in Oost weet je dus niet?! :melig2:


This feels mean ....

Of vergis ik me dan?

Mill
06-07-04, 14:55
Waarom wijst niemand erop dat DHC kapot wacke rappers zijn! Da's toch veel erger dan die puberbedreigingen?

Joesoef
06-07-04, 14:55
Geplaatst door nard
This feels mean ....

Of vergis ik me dan?


Mocht Ronnie het ooit in zn hoofdhalen, ik douw die camera ergens waar de zon niet schijnt.

nard
06-07-04, 14:59
Geplaatst door Joesoef
Mocht Ronnie het ooit in zn hoofdhalen, ik douw die camera ergens waar de zon niet schijnt.

Dan ben ik niet de enige die het zo las......

Ron Haleber
06-07-04, 15:14
Geplaatst door nard
This feels mean ....

Of vergis ik me dan?

Ja jij bent heel erg mean - jij staat daarom nummer 1 op de black list van Angkor...! :auw2:

Aan jou heeft Rabiah nog heel slechte herinneringen... :rambo:

Jij hebt haar voor moordenares van Bush uitgemaakt - klaar met haar AEL-kalasnikof - geleend van DAJJ - in de aanslag... :motorzaag

Gelukkig viel het mij en Angkor op en hebben we er een stokje voor kunnen steken. Anders had de AIVD haar opgepakt, die onschuldige meid! :stomp:

nard
06-07-04, 15:33
Geplaatst door Ron Haleber
Ja jij bent heel erg mean - jij staat daarom nummer 1 op de black list van Angkor...! :auw2:

Aan jou heeft Rabiah nog heel slechte herinneringen... :rambo:

Jij hebt haar voor moordenares van Bush uitgemaakt - klaar met haar AEL-kalasnikof - geleend van DAJJ - in de aanslag... :motorzaag

Gelukkig viel het mij en Angkor op en hebben we er een stokje voor kunnen steken. Anders had de AIVD haar opgepakt, die onschuldige meid! :stomp:


Ho ho!!!

Dat was een (zij het ongelukkige) interpretatie van jouw suggestieve opmerkingen.

:hihi:

Ron Haleber
06-07-04, 15:36
Geplaatst door Rabi'ah.
:rolleyes:

Ik herinner me die vragen van jou niet eens. :confused:

Waarschijnlijk waren ze zo verward geformuleerd en zaten ze zo vol met roddels dat ik ze niet eens als vragen herkende. :moe:

Groetjes,

Rabiah.


Vond er toevallig nog één terug.

Onze grote godgeleerde Bil@l nam de moeite die te beantwoorden! Nou dan moet jij daar toch nog effe als vrouw je godgeleerd commentaar op geven!

(#)
quote:

Geplaatst door Ron Haleber


Rabi'ah, alles goed en wel, je moet niet vergeten dat die door jou gekochte Marokkaanse gangsta-rap door Zbaqzbaq als "big business" gezien wordt! Het legt jou dus geen windeieren.

Voor leden AEL trouwens 20% discount! :geld:


Toch zielig hè voor die jonge Marokkanen dat ze daardoor nog erger gediscrimineerd worden en geen stageplaatsen - laat staan werk - krijgen - zie de laatste aflevering van "Contrast". :nl:

Maar ja dan is er gelukkig weer wat om steen en been te klagen..

En het schone einddoel van de AEL: volledige segregatie van de normale maatschappij, komt zo zienderogen naderbij! :duivels:

Proficiat...!




Rabi'ah, was het niet effe wennen voor je, toen je van Nabil die bandjes van Koran-recitatie door Marokkaanse gangsta-rap moest vervangen...? :boos:

Maar ja, voor de goede zaak moet je tenslotte wat over hebben! :duim:

De AEL van Nabil gaat tenslotte boven alles! :handbang:



Groetjes Ron :engel:






BiL@L
Don't innovate, imitate..

Geslacht: Man
Registratie: Apr 2002
Locatie: Earthling
Berichten: 2534
Strafpunten: 0

Status: Offline


:duim: :gniffel:

Ron Haleber
06-07-04, 15:41
Geplaatst door nard
Ho ho!!!

Dat was een (zij het ongelukkige) interpretatie van jouw suggestieve opmerkingen.

:hihi:

Ja nard lul je er maar weer uit! Altijd een ander de schuld geven! Ben je soms een kloon van Schaap? :boer:

Julien
06-07-04, 16:13
Geplaatst door Ron Haleber
Om met 850 te spreken: Wablief, je begint al aardig op tante Ta te lijken! Niet zoveel met haar in het natte gras gaan zitten hoor! Dat heeft een heel slechte uitwerking op je... :knife_hea

Welk leuk die foto van je... Ik mag hem wel gebruiken als op buursites AEL-ers me pmmetjes sturen hè... Of ze je kennen zodat ik ze kan opzoeken... Want het adres van iemand in Oost weet je dus niet?! :melig2:

:maf2: op het natte gras zitten met Touanza en Rabi'ah .. daar droom jij zeker altijd van? :boos: bah.

Ron Haleber
06-07-04, 18:06
Geplaatst door Julien
:maf2: op het natte gras zitten met Touanza en Rabi'ah .. daar droom jij zeker altijd van? :boos: bah.

Ja ik moet me met die simpele uit de klei getroken moslima's behelpen... :o


Jij ook met al je Symboles de France aux plages de la Méditerranée... :koppel:

Makkelijk opscheppen! Dat is geen concurrentie voor mij! :kwaad:

Rabi'ah.
06-07-04, 18:10
Geplaatst door Ron Haleber
Ja ik moet me met die simpele uit de klei getroken moslima's behelpen... :o

Uit de klei getrokken? PARDON? :mad:

Nog altijd uit de rode grond van Marrakesj en de vruchtbare bruine aarde van Switi Sranan hoor. :ego:

S@deeQ.
06-07-04, 18:10
Geplaatst door Ron Haleber
Ja ik moet me met die simpele uit de klei getroken moslima's behelpen... :o




:maf2:

ik heb toch wel wat anders gehoord :vreemd:

Rabi'ah.
06-07-04, 18:15
Geplaatst door S@deeQ.
:maf2:

ik heb toch wel wat anders gehoord :vreemd:

:confused:

Wat heb je gehoord dan? :duivels:

Ron Haleber
06-07-04, 18:43
Geplaatst door Rabi'ah.
Uit de klei getrokken? PARDON? :mad:

Nog altijd uit de rode grond van Marrakesj en de vruchtbare bruine aarde van Switi Sranan hoor. :ego:

Het was enkel maar comparatief bedoeld hoor! :zozo:

Je weet toch hoe die Italiaanse Fransen kunnen overdrijven? La douce France gaat altijd bij ze voor! :italie: