PDA

Bekijk Volledige Versie : Bidden met sperma op kleren

Gzus
06-07-04, 11:52
Ik kwam laatst een aantal hadiths tegen die zeggen dat Aisja Mohammeds sperma vlekken van zijn kleren afwaste voordat hij ging bidden, maar dat er nog wel plekken van water zichtbaar waren wanneer Mohammed ging bidden.

Bijv. uit Sahih Buchari;

Volume 1, Book 4, Number 229:
Narrated 'Aisha:
I used to wash the traces of Janaba (semen) from the clothes of the Prophet and he used to go for prayers while traces of water were still on it (water spots were still visible).
Volume 1, Book 4, Number 231:
Narrated Sulaiman bin Yasar:
I asked 'Aisha about the clothes soiled with semen. She replied, "I used to wash it off the clothes of Allah's Apostle and he would go for the prayer while water spots were still visible."
Volume 1, Book 4, Number 232:
Narrated 'Amr bin Maimun:
I heard Sulaiman bin Yasar talking about the clothes soiled with semen. He said that 'Aisha had said, "I used to wash it off the clothes of Allah's Apostle and he would go for the prayers while water spots were still visible on them.
Volume 1, Book 4, Number 233:
Narrated 'Aisha:
I used to wash the semen off the clothes of the Prophet and even then I used to notice one or more spots on them.

Ik wil vragen of het een moslim toegestaan is om met sperma op zijn kleren te bidden.

KrushFanta
06-07-04, 12:21
uuuuh, wat is er niet duidelijk aan je eigen geciteerde Hadieths?.....

:)

Gzus
06-07-04, 12:34
Ze zijn mij wel duidelijk, maar ze vertellen niet of dit nu een van bovenaf opgelegde regel zou zijn of dat dit iets is wat of Mohammed`s of Aisja`s voorkeur zou hebben. Soelaiman bin Yasar vroeg erover aan Aisja, en die vertelde slechts wat zei deed zonder daar verder op in te gaan.

Ik vraag mij trouwens af of je sperma er wel volledig af krijgt met een beetje water en wat boenen.

Eelke
06-07-04, 12:41
Geplaatst door Gzus
Ik vraag mij trouwens af of je sperma er wel volledig af krijgt met een beetje water en wat boenen.

Offtopic: Je moet het met heet water doen, de eiwitten gaan dan stollen en het gaat plakken. Kun je het als lijm gebruiken.

Groet, groet Eelke

ElfjeGlamdring
06-07-04, 12:52
Omfg waar gaat dit for fuck sake over!

Mohaa
06-07-04, 21:07
Geplaatst door ElfjeGlamdring
Omfg waar gaat dit for fuck sake over!

over een fetish van de topicstarter

06-07-04, 23:35
Sperma wordt als rijn beschouwt naar mijn weten. Na de grote wassing verricht te hebben is het afvegen van de kledingstuk voldoende. Wat is Islaam toch makkelijk!
:)

KrushFanta
07-07-04, 10:23
Van oven opgelegde regel? Mohammed (vzmh) zijn voorkeur? WAAR HEB JE HET IN GODNAAM OVER???

De Profeet was Moslim en was een voorbeeld voor Moslims... Dus als hij zich ergens over uitliet of iets deed of iets afraadde dan heeft dat de goedkeuring van Allah (anders was er wel een vers gekomen die iets anders zegt)..

Geplaatst door Gzus
Ze zijn mij wel duidelijk, maar ze vertellen niet of dit nu een van bovenaf opgelegde regel zou zijn of dat dit iets is wat of Mohammed`s of Aisja`s voorkeur zou hebben. Soelaiman bin Yasar vroeg erover aan Aisja, en die vertelde slechts wat zei deed zonder daar verder op in te gaan.

Gzus
08-07-04, 14:55
Dus KrushFanta, bidden met sperma op je kleren zou toegestaan zijn aangezien Aisja de sperma niet volledig van zijn kleren afkreeg?

Sperma wordt als rijn beschouwt naar mijn weten.

Yep dat lijkt mij ook dan [email protected] Maar betekend dit dan ook gelijk dat het niet erg zou zijn wanneer een vrouw het in haar mond krijgt?

KrushFanta
08-07-04, 15:03
Kijk mijn filosofie is:

Alles waar geen verbod op is (via profeet en Koran) is toegestaan... anders was er wel een verbod op gekomen...

Gzus
08-07-04, 15:12
Geplaatst door KrushFanta
Kijk mijn filosofie is:

Alles waar geen verbod op is (via profeet en Koran) is toegestaan... anders was er wel een verbod op gekomen...

Je bedoelt via de koran en sunna? En hoe controleer je de authenticiteit daarvan?

KrushFanta
08-07-04, 15:25
De authenticiteit van Hadith sahih staat al vast. is immers door geleerden onderzocht, gewogen en tot juist verklaard. M.a.w. deze hadieths komen uit betrouwbare bronnen en stroken met elkaar..
Dat de Koran Authentiek is, is te traceren op dezelfde manier.. Vlak na de dood van de Profeet (vzmh) hebben betrouwbare personen de texten verzameld en opgeschreven...

Verder komt het neer op wat je wilt geloven.. In de Koran staat tevens genoemd dat deze niet veranderd kan worden:

18:27 And recite (and teach) what has been revealed to thee of the book of thy Lord: none can change His Words, and none wilt thou find as a refuge other than Him.