PDA

Bekijk Volledige Versie : Weer zo'n triest geval.

leukejongen
06-07-04, 12:02
Het zoveelste Marokkaanse meisje dat weer eens niet met haar hoofd denkt maar met haar doos. Erg triest is dit. Als ik kijk naar de Turkse meiden die in de zelfde grote getalen aanwezig zijn in Nederland kunnen die erg trots zijn op hun zelf. Is het niet een (ongelovige) neger dan is het wel een Hollander. Waarschijnlijk een hype of zo. Wat ook een hype is vooral in de grote steden, voor Marokkaanse meisjes zijn piercings, tattoo's, veelvuldig abortussen en andere hoerige onsmakelijkheden. Merk vaak dat meiden altijd over jongens beginnen te klagen, terwijl er maar 20% van deugt.
Diep en diep triest.

Joesoef
06-07-04, 12:07
En alle mannen zijn braaf en perfect :giechel:

Zeker afgewezen door een dame dat jij je gal nu even er uit moet gooien.

Gzus
06-07-04, 12:11
Volgens mij is niet elk Marrokaans meisje moslim, of hoort dat wel zo te zijn?

En volgens mij zie ik veel meer Marrokaanse jongens met blanke meisjes dan Marrokaanse meisjes met blanke jongens.

Fykria
06-07-04, 14:59
Men moet eerlijk zijn ja niet alle Marokkaanse meiden zijn engeltjes. Maar dat zijn de Marokkaanse jongens ook niet. Ik ken veel meisjes die gescheiden zijn na hel van een huwelijk. Die nog graag nog willen hertrouwen maar niet met een marokkaanse man. En anders ook er zijn vele jongens die niets moeten hebben van marokkaanse meiden omdat ze niet deugen.
Laat me dan zeggen dat er overal uitzonderingen zijn. Daarbij moeten we niet al te snel oordelen over lichamelijk aspecten. Het feit dat je een hoofddoek draagt maakt je geen heilige. En het feit dat je een knierok draagt maatkt je nog geen slet. Men moet eens meer zien wat een mens van binnen heeft. Dit maakt een groot verschil. :maf2:

seniorita1988
06-07-04, 15:03
Geplaatst door leukejongen
Het zoveelste Marokkaanse meisje dat weer eens niet met haar hoofd denkt maar met haar doos. Erg triest is dit. Als ik kijk naar de Turkse meiden die in de zelfde grote getalen aanwezig zijn in Nederland kunnen die erg trots zijn op hun zelf. Is het niet een (ongelovige) neger dan is het wel een Hollander. Waarschijnlijk een hype of zo. Wat ook een hype is vooral in de grote steden, voor Marokkaanse meisjes zijn piercings, tattoo's, veelvuldig abortussen en andere hoerige onsmakelijkheden. Merk vaak dat meiden altijd over jongens beginnen te klagen, terwijl er maar 20% van deugt.
Diep en diep triest.

haha lul niet, er zijn owk ISLAMITISCHE negers :)
hahahha zo zo ik wee niet waar jij woont,
maar kom es naar adam toe hahaha,
kijk es dan ff goed naar de marokkaanse jongens,
je ogen zullen uit je oogkassen rollen ;)
die pakken alles wat los en vast zit..
marokkanen, negers, nl'ers, somaliers ? :P whahah alles dusj..
oja en ik deug wel ;)
hahahahah en het zijn trouwens de jongens die met et verkeerde lichaamsdeel denken...think about it

sienja
06-07-04, 22:44
je ziet wel te klagen over de marokkaanse meisjes, maar vraag je je niet af waarom ze in plaats van een marokkaan te nemen een nederlander nemen. dat is omdat ze meestal alleen maar in de maling genomen worden door de marokkanen en dan heb ik het niet over alle marokkanen maar iemand die op jou lijkt veel vooroordelen hebben en niets waar kunnen maken. probeer in plaats van over de meiden te klagen naar je zelf te kijken.en geloof mij ze zijn niet allemaal het zelfde. het feit dat turkse meisjes het bij hun cultuur blijven is omdat de turkse mannen misschien beter voor hun vrouwen kunnen zorgen.

Eelke
07-07-04, 07:04
Geplaatst door [email protected]
Het is niet zo fijn om dit soort berichten te horen dan wel te zien, met de wetenschap dat het tegen onze overtuiging in gaat.

Onze overtuiging? Het is zeker niet de mijne en misschien ook wel niet van de mensen waar leukejongen het over had. Waarom wordt er van elke marokkaan verwacht dat hij/zij moslim is. Laat die mensen toch gewoon hun eigen leven bepalen.

Maar wat we niet moeten vergeten is dat het een zonde is, weliswaar een grote maar het blijft een zonde. En wel eentje die met de Barmhartigheid van Allah vergeven kan worden.

Als we dat weten dan, zal de pientere zich automatisch af moeten vragen, wat dan een nog grotere zonde zou zijn als dit?

De meesten weten dat niet, of hun kennis hieromtrend is te mager. Dat komt door het tekort aan kwalitatieve kennis in de Nederlandse taal enerzijds, maar ook door desinteresse anderzijds. Terwijl de kennis van wat shirk is en van wat Tawheed is, het fundament voor het moslim-zijn inhoudt.

Er wordt hier gesproken over marokkanen en turken niet over moslims. Als je overal de religie bij betrekt vind je het dan gek dat mensen het zat worden.

Daar het plegen van shirk de grootste zonde is. En ook de enige zonde die niet vergeven kan worden, wanneer er geen berouw voor wordt getoond. Dit is dan hetgeen waar er prioriteit aan gegeven moet worden. Pas als de kennis hierover in voldoende mate aanwezig is, pas dan is het van nut om op andere zaken te wijzen als zina, drugs, diefstal, roken enz.

:duim:

* Tawheed is de kennis over de eenheid van Allaah, Zijn namen, Zijn eigenschappen, Zijn heerschappij...

* Shirk is het tegenovergestelde van Tawheed, wat betekent dat er van de Tawheed wordt afgeweken. Hierdoor worden er deelgenoten toegekent aan Allaah wat iemand tot een ongelovige maakt indien deze niet onwetend erover is

* Onwetendheid wordt door Allaah de Alwijze beoordeeld.

Stond er ook niet iets over (ver)oordelen in de Koran?

Groet, groet Eelke

seniorita1988
07-07-04, 12:04
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
als jij toevallig een neger en een marokkaanse over straat ziet lopen hand in hand, wil dat niet zeggen dat ze NIET allebei islamitisch en GETROUWD zijn...tsja vooroordelen........

ze kunnen toch owk getrouwd zijn ? en toch islamitisch...........

selma15
07-07-04, 13:43
Ik vind dat je aan de ene kant wel gelijk hebt maar aan de andere kant jongens zijn ook niet altijd even braaf en ik ken heel veel marokaanse meisjes die wel het goed voorbeeld geven.!

Lwarda
07-07-04, 18:59
Geplaatst door leukejongen
Diep en diep triest.

JIJ bent hier het trieste geval. :jammer: