PDA

Bekijk Volledige Versie : Opa eindelijk vervolgd



Isaac
07-07-04, 23:53
8-07-2004
Man vervolgd voor verkrachten dochter en kleindochters

Door Peter Groenendijk

De 70-jarige Mimoen Y. uit Rotterdam wordt aangeklaagd wegens de herhaaldelijke verkrachting van zijn drie kleindochters en een dochter.

Hij moet later deze maand voor de rechter verschijnen. De Marokkaan heeft zijn kleinkinderen tussen 1990 en 2002 stelselmatig misbruikt, stelt het Openbaar Ministerie.
De drie kleindochters van Y. zijn nu 12, 17 en 20 jaar oud. Ze deden in februari aangifte tegen hun grootvader, die korte tijd later werd gearresteerd.
Later deed ook een dochter van Y. aangifte.
Volgens het OM heeft hij de slachtoffers sinds 1990 vele malen misbruikt.
De oudste van de kleindochters zou voor het eerst zijn verkracht toen ze zes jaar oud was. Zij reageert opgelucht op de aanklacht van het OM. ,
,Ik hoop dat hij krijgt wat hij verdient'', zegt ze. ,,Ik vind het wel jammer dat mijn oma niet wordt vervolgd. Zij wist alles, en ze deed de deur op slot als we door opa werden misbruikt.''
Volgens de drie heeft Mimoen Y. tientallen van zijn kleinkinderen jarenlang misbruikt. Maar alle andere kinderen ontkennen dat sprake is van misbruik.
Y. ontkent alle beschuldigingen. ,,Hij begrijpt niet waar zijn kleinkinderen deze verhalen vandaan halen'', zegt zijn advocaat, mr. Jongsma.
Als de rechter hem schuldig bevindt, kan de 70-jarige tot twaalf jaar cel worden veroordeeld. Ook tegen twee zoons van Y., 28 en 30 jaar oud, loopt een onderzoek wegens misbruik van minderjarige familieleden.

Rabi'ah.
07-07-04, 23:56
Geplaatst door Isaac
8-07-2004
Man vervolgd voor verkrachten dochter en kleindochters

Door Peter Groenendijk

De 70-jarige Mimoen Y. uit Rotterdam wordt aangeklaagd wegens de herhaaldelijke verkrachting van zijn drie kleindochters en een dochter.

Hij moet later deze maand voor de rechter verschijnen. De Marokkaan heeft zijn kleinkinderen tussen 1990 en 2002 stelselmatig misbruikt, stelt het Openbaar Ministerie.
De drie kleindochters van Y. zijn nu 12, 17 en 20 jaar oud. Ze deden in februari aangifte tegen hun grootvader, die korte tijd later werd gearresteerd.
Later deed ook een dochter van Y. aangifte.
Volgens het OM heeft hij de slachtoffers sinds 1990 vele malen misbruikt.
De oudste van de kleindochters zou voor het eerst zijn verkracht toen ze zes jaar oud was. Zij reageert opgelucht op de aanklacht van het OM. ,
,Ik hoop dat hij krijgt wat hij verdient'', zegt ze. ,,Ik vind het wel jammer dat mijn oma niet wordt vervolgd. Zij wist alles, en ze deed de deur op slot als we door opa werden misbruikt.''
Volgens de drie heeft Mimoen Y. tientallen van zijn kleinkinderen jarenlang misbruikt. Maar alle andere kinderen ontkennen dat sprake is van misbruik.
Y. ontkent alle beschuldigingen. ,,Hij begrijpt niet waar zijn kleinkinderen deze verhalen vandaan halen'', zegt zijn advocaat, mr. Jongsma.
Als de rechter hem schuldig bevindt, kan de 70-jarige tot twaalf jaar cel worden veroordeeld. Ook tegen twee zoons van Y., 28 en 30 jaar oud, loopt een onderzoek wegens misbruik van minderjarige familieleden.

Isaac, je bent een sukkel. :moe:

Isaac
08-07-04, 00:02
Geplaatst door Rabi'ah.
Isaac, je bent een sukkel. :moe:

Schelden doet geen pijn... :p

Rabi'ah.
08-07-04, 00:39
Geplaatst door Isaac
Schelden doet geen pijn... :p

Het zal bij jou wel geen pijn doen omdat het de simpele vaststelling van een feit is..........geen belediging dus. :duivels:

Joesoef
08-07-04, 06:29
Isaac,

Ik begrijp de koppeling met Shaheed niet helemaal.

Goodnight
08-07-04, 07:48
Geplaatst door Joesoef
Isaac,

Ik begrijp de koppeling met Shaheed niet helemaal.

dat je dat nog niet snapt.
Er zijn mensen die er op kicken om iemand jarenlang stelsematig bepaalde zaken onder de neus te wrijven.

Joesoef
08-07-04, 08:48
Geplaatst door Goodnight
dat je dat nog niet snapt.
Er zijn mensen die er op kicken om iemand jarenlang stelsematig bepaalde zaken onder de neus te wrijven.


Af en toe geef ik mensen het voordeel van de twijfel. Zo ook deze ochtend. :rolleyes:

Isaac
08-07-04, 11:14
Geplaatst door Goodnight
dat je dat nog niet snapt.
Er zijn mensen die er op kicken om iemand jarenlang stelsematig bepaalde zaken onder de neus te wrijven.

Als iemand z'n lesje nog niet heeft geleerd wel ja.

Waterval
08-07-04, 11:39
Jeetje...


nooit geweten dat Isaac een Marokkaanse opa is.