PDA

Bekijk Volledige Versie : Bil@l, deze heb ik speciaal voor jou opgezocht



Mark
08-07-04, 08:58
Rise in Anal Cancer Linked to Rise in Anal Sex

Researchers at the Fred Hutchinson Cancer Research Center say anal cancer has risen 78% in women and 160% in men over the last 30 years. In 90% of the tumors, they discovered human papillomavirus which can be sexually transmitted.
Risk factors for anal cancer are a history of having receptive anal sex, a history of having many sexual partners and men who have a gay or bisexual orientation. But, anal sex appears to be the biggest factor with more men and women engaging in it.
Researchers also discovered that many of those who came down with anal sex were also avid smokers. They speculate that smoking either prevents the body from killing cancerous cells or it lowers the immune system.
Source: www.eurekalert.org

Mark
08-07-04, 08:59
Om je een beetje te helpen je standpunt te verdedigen, want je argumenten tot nu toe vond ik niet zo sterk ;)

BiL@L
08-07-04, 09:01
Ah tx. Een beetje backup van mijn heidense landgenoten kan geen kwaad dacht ik zo.

Ben ik ff blij dat het in de Islam verboden is om anaal sex te bedrijven.
:)

Mark
08-07-04, 09:03
Zoals ik het lees moet je gewoon zorgen dat je niet de ontvangende partij bent ;)

ps. is roken eigenlijk haram of niet?

BiL@L
08-07-04, 09:05
Geplaatst door Mark
Zoals ik het lees moet je gewoon zorgen dat je niet de ontvangende partij bent ;)

ps. is roken eigenlijk haram of niet?

Ja natuurlijk. Maar de ergste zonde is shirk, het toekennen van deelgenoten aan Allah. Roken kan vergeven worden, zelfs als je er geen vergiffenis voor vraagt. Dit i.t.t. shirk.
:duim:

Mark
08-07-04, 09:07
Geplaatst door BiL@L
Ja natuurlijk. Maar de ergste zonde is shirk, het toekennen van deelgenoten aan Allah. Roken kan vergeven worden, zelfs als je er geen vergiffenis voor vraagt. Dit i.t.t. shirk.
:duim:

Het toekennen van deelgenoten aan Allah?? ik snap niet wat je bedoelt.

Daarnaast vind ik dat vergeven zonder vergiffenis vragen een beetje slap, soort gedoogbeleid dus. Maar aan de andere kant ben ik blij voor al die waterpijprokers die ik heb ontmoet in Egypte dat ze niet naar de hel gaan daarvoor.

BiL@L
08-07-04, 09:50
Geplaatst door Mark
Het toekennen van deelgenoten aan Allah?? ik snap niet wat je bedoelt.

Daarnaast vind ik dat vergeven zonder vergiffenis vragen een beetje slap, soort gedoogbeleid dus. Maar aan de andere kant ben ik blij voor al die waterpijprokers die ik heb ontmoet in Egypte dat ze niet naar de hel gaan daarvoor.

Tjah. Ik kan er ook niets aan doen dat onze Schepper de Barmhartige en de Genadevolle is. Zo zeer zelfs dat je er beter aan zou doen om Allaah over jou te laten oordelen i.p.v. je eigen ouders.:)

Het toekennen van deelgenoten houdt in dat je een ander eenzelfde rang geeft als die je aan Allaah de Verhevene zou geven. Dat heet shirk, en dat is het tegenovergestelde van tawheed. Tawheed is de kennis over de eenheid van Allaah. De kennis daarover zorgt ervoor dat mensen weten wat shirk is, waardoor ze zich ertegen kunnen beschermen. En de vruchten hiervan zijn ontelbaar, zowel in dit leven als in het volgende.