PDA

Bekijk Volledige Versie : Topless zonnen mag nu ook in Turkije



Simon
08-07-04, 14:50
NU komen ze zeker in de EU !

Laatst gewijzigd: 08-07-2004 14:34

Topless zonnen mag nu ook in Turkije


Goed nieuws voor zonaanbidsters die vakantie willen gaan vieren in Turkije. Het land wil topless zonnebaden nu officieel toestaan.


Strand
De regering van het overwegend islamitische land wil een bepaling die topless zonnebaden verbiedt, schrappen uit het wetboek voor strafrecht. Het tonen van ontblote borsten op straat blijft verboden, maar op het strand mag het straks wel.


Het Turkse parlement zal de gewijzigde wet naar verwachting later dit jaar goedkeuren. Topless zonnebaden is in Turkije vrij gewoon, zeker op stranden die worden gefrequenteerd door westerse toeristen. Het is ook alweer een aantal jaren geleden dat vrouwen ervoor werden vervolgd.

Lees ook:
Meer opmerkelijke berichten

©RTLNieuws.nl

nl-x
08-07-04, 15:01
Geplaatst door Simon
NU komen ze zeker in de EU !

Laatst gewijzigd: 08-07-2004 14:34

Topless zonnen mag nu ook in Turkije


Goed nieuws voor zonaanbidsters die vakantie willen gaan vieren in Turkije. Het land wil topless zonnebaden nu officieel toestaan.


Strand
De regering van het overwegend islamitische land wil een bepaling die topless zonnebaden verbiedt, schrappen uit het wetboek voor strafrecht. Het tonen van ontblote borsten op straat blijft verboden, maar op het strand mag het straks wel.


Het Turkse parlement zal de gewijzigde wet naar verwachting later dit jaar goedkeuren. Topless zonnebaden is in Turkije vrij gewoon, zeker op stranden die worden gefrequenteerd door westerse toeristen. Het is ook alweer een aantal jaren geleden dat vrouwen ervoor werden vervolgd.

Lees ook:
Meer opmerkelijke berichten

©RTLNieuws.nl
Dus 't blijkt dat in voorbeeldland Turkije de hoofddoek op universiteiten al langer verboden was, maar dat naaktzwemmen in de zee wel verboden is ?! Daar moeten we heen met Europa! :moe:

Turkish_boy
08-07-04, 15:35
Ik zie daar geen Turkse vrouwen Topless rondlopen. Het zijn meer toeristen. En Turkse mannen die graag kijken gaan daar ook naar toe.
Trouwens Toploss is al veel langer aanwezig dan hier staat. Ik zie op Turkse Magazin programma's dagelijks opnamen vanaf het strand met manequins die daar toploss rondzwerven.

Zwarte Schaap
08-07-04, 15:38
Geplaatst door Turkish_boy
Ik zie daar geen Turkse vrouwen Topless rondlopen. Het zijn meer toeristen. En Turkse mannen die graag kijken gaan daar ook naar toe.
Trouwens Toploss is al veel langer aanwezig dan hier staat. Ik zie op Turkse Magazin programma's dagelijks opnamen vanaf het strand met manequins die daar toploss rondzwerven.

Europese vrouwen hebben in Turkije meer rechten dan Islamitische Turkse vrouwen.

freya
08-07-04, 15:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Europese vrouwen hebben in Turkije meer rechten dan Islamitische Turkse vrouwen.

Wat een onzin :moe:

Europeze vrouwen mogen ook geen hoofddoek op als ze daar studeren en Islamitische vrouwen mogen ook toplesszonnen als ze dat willen.

In fact heb ik dat al lang geleden gedaan, met een Turks islamitische vriendin op een stil stukje strand (die had je in Turkije voor de grote toeristenboom)

Ze had een grote handdoek los naast zich liggen om onder weg te duiken in het geval er mensen aan kwamen :D

Ik had geen flauw idee dat we toen illegaal bezig waren :wow: :haha:

Bofko
08-07-04, 16:07
Geplaatst door Simon
NU komen ze zeker in de EU !

Topless zonnen mag nu ook in Turkije

Het tonen van ontblote borsten op straat blijft verboden


Gemiste kans !
Ze hadden in een klap West Europa qua vooruitstrevendheid kunnen overtreffen. En daarmee onmiddellijk in de EU kunnen komen.

Mark
08-07-04, 17:21
Het halve strand ligt daar topless, turkse en westerse vrouwen door elkaar...