PDA

Bekijk Volledige Versie : Spanningen tussen Georgie en Rusland lopen op



lennart
10-07-04, 16:50
Georgia separatists fuel tensions

Georgian President Mikhail Saakashvili has warned Russia not to give military support to separatists in the breakaway Georgian region of South Ossetia.

The territory split from Georgia after the collapse of the Soviet Union, but the Georgian leader has vowed to bring it back under central authority.

Peace talks between Russia, Georgia and South Ossetia ended in failure this week amid growing tension.

Four Georgian soldiers were wounded in the latest fighting on Saturday.

Violence broke out when separatist forces opened fire at Georgian troops in an ethnically-Georgian village in South Ossetia.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/3882917.stm

Rusland heeft reeds een grote troepenmacht in de regio (immers Tjetsjenie en Georgie grenzen aan elkaar). De Russen klagen al jaren over vermeende moslimterroristen die zich schuilen houden in de Paktiki valei in Georgie. Deze moslimterroristen worden al jaren gesteund door de Amerikanen (voornamelijk door de nwo mensen) en onlangs is dus NWO pop Saakashvili (aan de macht gekomen door zijn Nederlandse vrouw en de George Soros foundation) aan de macht gekomen in Georgie. Een toekomstig balkanisering van het zuid-westen van Rusland kan dus uitstekend vanuit Georgie worden ontketend. De reden voor strijd in Zuid-Westen Rusland is uiteraard weer: olie.

Bofko
10-07-04, 17:42
Geplaatst door lennart
Georgia separatists fuel tensions
Deze moslimterroristen worden al jaren gesteund door de Amerikanen

Dus een bekend strijdtoneel uit de de koude oorlog (Afghanistan jaren 80) heeft zich verplaats naar Georgie nu ? USA versus Rusland ?

Türk_Gücü
10-07-04, 18:26
Geplaatst door lennart moslimterroristen[/B]

tjsetjseense REBELLEN moet het zijn :boos:

lennart
10-07-04, 19:39
Geplaatst door Türk_Gücü
tjsetjseense REBELLEN moet het zijn :boos:

Zolang de tjsetsjeense seperatisten zich laten gebruiken als poppen voor het plezier van de globale financiele elite zijn het voor mij terroristen. Dezelfde tjetsjeense terroristen hebben onlangs nog moslims kinderen en vrouwen afgeslacht in Ingustjetinia.

barneveld
10-07-04, 22:26
Geplaatst door lennart
Zolang de tjsetsjeense seperatisten zich laten gebruiken als poppen voor het plezier van de globale financiele elite zijn het voor mij terroristen. Dezelfde tjetsjeense terroristen hebben onlangs nog moslims kinderen en vrouwen afgeslacht in Ingustjetinia.


uzbekstan

mark61
10-07-04, 23:34
Of toch maar gewoon Ingoesjetië?

barneveld
10-07-04, 23:39
Geplaatst door mark61
Of toch maar gewoon Ingoesjetië?

turkmanistan

Türk_Gücü
11-07-04, 08:11
nee azerbaidjan :dood:

Türk_Gücü
11-07-04, 08:47
of zat bla bla :auw2: :rolleyes:

Mark
11-07-04, 13:34
Ik hoop wel dat ze zich een beetje rustig houden als ik mijn reis langs de oude zijderoute begin :)

Daarna kunnen ze weer los.

lennart
11-07-04, 15:25
Geplaatst door Mark
Ik hoop wel dat ze zich een beetje rustig houden als ik mijn reis langs de oude zijderoute begin :)

Daarna kunnen ze weer los.

Je bedoelt de nieuwe olieroute :tik: