PDA

Bekijk Volledige Versie : nou wat ik vraag is niet zoveel..alleen dat ik een bint a nas zoek..

araboy29
10-07-04, 19:16
salaam,

tja wat zal ik zeggen of wat zal ik vragen???? ik zoek gewoon een normaal meid die wat wat ze wil en haar eigen mening heeft..vooral niet bang te zijn om je iegen te binden..

het maakt mij nx uit of je nou schoonmakster bent of een hoge baan hebt als je maar een goed hart hebt...

daarbij vraag ik ook je moet eerst 3 keer nadenken <liefs 100 keer want ik wil een serieuze vrouw die sterk is en die wil hechten..zodat ze nx te kort krijgt van haar man ...op elke gebied liefde,huishouding en samen van elke kaar genieten..maar ja je moet er voor opstaan hahahahah>

het interseert me ook niet of je nou een verleden hebt of je getrouwd bent geweest..ik vind het tenminste als je mee eens bent ""iedereen moet een niewe kans krijgen...

tenslot ik zal mij eigen heel snel voorstellen ik ben jongeman van 29 hier geboren en getogen..kom uit het zuide van het land en uit maroc ook..ik ben 100% arab maar het maakt mij nx uit of je nou berber bent of arab tenslot wij zijn allemaal moslim..
ik ben van beroep fotolasser , woon op mij eigen dus je kan wel zeggen dat ik een hele goede kok ben en nette huisman ben..ik zier goed uit hamdoela<1.72,bruingetint,bruine ogen,zwart haar zie er goed gekleed en netjes verzorgend.....ohhh mij god ik moet er zelf om lachen dat ik dit doe..lijkt het je wat moet jes mij maile naar [email protected]

haloumaatje
25-08-04, 15:34
nou je spreek me wel aan ,of ben je ondertussen al voorzien??