PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse moslima

naseerah
11-07-04, 19:57
Een nederlands meisje die vroeger veel slechte dingen heeft gedaan, heeft de ware religie gevonden.
Sindsdien heeft ze haar leven verbeterd en is ze in een proces een goede moslima te worden.
Helaas zijn er veel mensen die haar het geluk niet gunnen en maar over vroeger blijven praten, en wat voor dingen zij allemaal wel niet gedaan heeft.
Wat zouden jullie doen als jullie haar zouden kennen.
Haar helpen met het vergroten van de kennis over de islam of haar negeren en slecht over haar praten.

Hallo bedankt voor jullie reacties.
Het verhaal ging over mijzelf en ondanks dat ik niet als moslima geboren ben weet ik dat ik gestraft wordt voor de dingen die ik in mijn leven als niet moslim heb gedaan.
Door jullie weet ik dat er mensen zijn die me steunen, en jullie hebben voor mij bevestigd wat ik zelf al dacht.

En voor godfather het heeft niks met seksualiteit te maken maar met liefde.
Liefde voor je mede mens.
Groetjes

TheGodfather
11-07-04, 21:48
Wat heeft dit met seksualiteit te maken??

nari
12-07-04, 21:40
Geplaatst door naseerah
Een nederlands meisje die vroeger veel slechte dingen heeft gedaan, heeft de ware religie gevonden.
Sindsdien heeft ze haar leven verbeterd en is ze in een proces een goede moslima te worden.
Helaas zijn er veel mensen die haar het geluk niet gunnen en maar over vroeger blijven praten, en wat voor dingen zij allemaal wel niet gedaan heeft.
Wat zouden jullie doen als jullie haar zouden kennen.
Haar helpen met het vergroten van de kennis over de islam of haar negeren en slecht over haar praten.

Allah vergeeft alles.kijk naar de toekomst en niet naar de verledenheid.

ricknick3
14-07-04, 14:11
ook al heb je overspel gepleegd mensen vermoord allemaal slechte dingen gedaan dan wordt je door god vergeven als je maar berouw toont god vergeeft iedereen die om vergiftennis vraagt!

kultoom
15-07-04, 09:31
:love: Ik zou van haar houden omdat ze mijn zus in islam is.Als iemand moslim wordt is het net alsof diegene opnieuw wordt geboren.de bladzijdes zijn dan helemaal leeg.wat diegene ook gedaan mag hebben in zijn of haar leven.Allah weet het beste wat in een mensen hart is.De mensen die over haar oordelen hebbne gewoon een zwart hart zonder liefde voor hun broeders en zusters.Ik heb een groot hart met liefde voor al mijn broeders en zusters,dat Allah mij daar inchallah voor moge belonen.

Joesoef
15-07-04, 12:05
Verleden is verleden. Je broeder en je zuster helpen doe je altijd.