PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush zal staatsgreep plegen bij aanslag tijdens verkiezingen



Mark
12-07-04, 08:41
VS maken noodplan uitstel verkiezingen

Uitgegeven: 12 juli 2004 07:21

WASHINGTON - De Amerikaanse autoriteiten bereiden voor het geval van een ernstige terroristische aanslag, uitstel van de verkiezingen voor. Het weekblad Newsweek bericht komende week dat de regering noodmaatregelen treft voor de verkiezingen die voor 2 november staan gepland. In het geval van een aanslag kort voor die datum, wordt de volksraadpleging verschoven.

Het ministerie van Justitie en dat van Binnenlandse Veiligheid hebben hierover volgens Newsweek overlegd ten einde het juridische kader voor uitstel te scheppen.

De Amerikaanse overheid heeft geen aanwijzingen voor een terroristische aanslag vlak voor de presidentsverkiezingen, maar is bezorgd als gevolg van de Spaanse parlementsverkiezingen in maart.

Madrid werd opgeschrikt door bloedige aanslagen kort voor de verkiezingen. De aanslagen hebben het stemgedrag volgens waarnemers radicaal veranderd. De verreweg favoriete regeringspartij verloor tegen alle verwachtingen in van de oppositie.

taouanza
12-07-04, 09:02
Oja is dat zo?
Ik dacht dat de Spanjaarden allang tegen de oorlog waren?
Ik dacht dat 'favoriete regeringspartij' verloor om dat ze logen?
Dus het enige wat Bush hoeft te doen is niet liegen.
*proest*

Als ik het zo lees dan denk dat er zeker wel een aanslag komt alleen is het niet zeker door wie.:rolleyes: