PDA

Bekijk Volledige Versie : Iran strijdt tegen de satanisten



Mark
12-07-04, 11:50
Iran jaagt op onzedelijk geklede vrouwen

Uitgegeven: 12 juli 2004 12:19

TEHERAN - In Iran lijkt de politie weer meer jacht te maken op onzedelijk geklede vrouwen. Politiemannen en -vrouwen (in chadors) doen invallen in winkelcentra in Teheran. Volgens ooggetuigen hebben zij zondag tientallen jonge vrouwen opgepakt die niet volgens de islamitische voorschriften waren gekleed.

Ook heeft de politie kledingstukken uit boetieks en winkels in beslag genomen omdat die te doorschijnend of te strak waren. Een man zei dat hij zijn nicht mocht ophalen bij het politiebureau, op voorwaarde dat ze les zou nemen in islamitische normen en waarden.

In de afgelopen weken zijn meer van dergelijke invallen gemeld. Ook bezoekt de politie steeds vaker feesten waar mogelijk alcohol wordt geschonken of waar jongens en meisjes met elkaar dansen.

BiL@L
12-07-04, 12:18
Dat gebied is verloren als ze niet snel de kennis van Tawheed de nodige aandacht geven. Je kunt geen hand afhakken van een persoon die om komt van de honger. En dus kun je de sharia niet handhaven als de 'aqeedah (geloofsleer) corrupt is...

:duim:

850
12-07-04, 13:47
Geplaatst door Mark
op voorwaarde dat ze les zou nemen in islamitische normen en waarden.

:zozo: Onschuldige mensen van de straat plukken en meesleuren naar het politieburo en dan gaan reppen over islamitische normen en waarden.............

Bofko
12-07-04, 13:53
Geplaatst door 850
:zozo: Onschuldige mensen van de straat plukken en meesleuren naar het politieburo en dan gaan reppen over islamitische normen en waarden.............

Rappen is provocatiever.

850
12-07-04, 14:04
Geplaatst door Bofko
Rappen is provocatiever.

Ook als het islamitische normen en waarden teksten zijn?
Dan mag het toch wel?

GroteWolf
12-07-04, 15:25
Op elke revolutie volge een revolutie. Geen enkel systeem houdt onbeperkt stand.

850
12-07-04, 15:29
Geplaatst door GroteWolf
Op elke revolutie volge een revolutie. Geen enkel systeem houdt onbeperkt stand.

:student: Vertel dat maar tegen de jeugd in Iran die verlost wilt worden van het schijnheilige juk dat hen belemmert in het leiden van een gezond leven.

Mark
12-07-04, 15:34
Geplaatst door 850
:student: Vertel dat maar tegen de jeugd in Iran die verlost wilt worden van het schijnheilige juk dat hen belemmert in het leiden van een gezond leven.

satanist :moe:

850
12-07-04, 15:43
Geplaatst door Mark
satanist :moe:

:stout: I know

Mark
12-07-04, 15:47
Geplaatst door 850
:stout: I know

Schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap ik heb er 1 ontmaskerd!!!!!

:eek:

850
12-07-04, 15:51
Geplaatst door Mark
Schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap ik heb er 1 ontmaskerd!!!!!

:eek:

:slapen: Dat weet Schapie alang al.
Hij heeft mijn website al eens als satanisch bestempelt omdat er een afbeelding van een pentagram op stond.

Turkish_boy
12-07-04, 16:11
Ligt het aan mijn pc of hoor ik Ilahi (Sorry ik weet arabische woord niet)op het achtergrond?