PDA

Bekijk Volledige Versie : Johnny Depp koopt privé-eiland.



mulan
12-07-04, 11:53
Johnny Depp koopt privé-eiland
7 juli 2004

Johnny Depp is het bakken op het strand met duizenden tegelijk helemaal zat. Vanaf nu heeft hij het hele strand alleen voor zichzelf, zijn vriendin Vanessa Paradis en hun twee kinderen. De acteur heeft namelijk een exotisch privé-eiland gekocht.
Johnny en Vanessa hebben het hele strand voor zichzelf (Foto: Kathy Hutchins/Cyberimage)

Paradijsje
Voor bijna 3 miljoen euro heeft de populaire acteur - die onder meer speelde in Pirates of the Caribbean, Edward Scissorhands en Sleepy Hollow - een paradijselijk eilandje gekocht. Het eiland behoort tot de Bahama's en ligt op ongeveer 100 kilometer ten zuiden van de hoofdstad Nassau.

Goed toeven
En het is goed toeven op het eiland: het is bijna twee kilometer lang en heeft zes parelwitte stranden. Ook is er een door palmbomen omringde lagune, een eigen haventje en een verblijf voor het personeel.

Bron: Telegraaf.nl

Waarom niet he..... :schok:

taouanza
12-07-04, 12:04
Is dat arme kind al een beetje aangekomen?


Trouwens ik heb nog meer boeiend nieuws.


'Jamie Oliver verwaarloost huwelijk'


Het huwelijk van de bekende Engelse tv-kok Jamie Oliver staat op de tocht. Dit beweert een vriend van het echtpaar in de Sunday Mirror. Jamies vrouw Jools zou haar man door zijn drukke werkzaamheden nauwelijks meer zien.

Jools heeft thuis haar handen vol aan hun twee kinderen Poppy Honey en Daisy Boo. Jamie zou zich hier bewust van zijn: "Jamie werkt met hart en ziel. Maar hij realiseert zich dat hij meer tijd in zijn gezin moet steken , omdat anders zijn huwelijk in gevaar komt", aldus de huisvriend.

Jamie en Jools, beiden 29 jaar oud, waren afgelopen weekend samen met de kinderen in hun tweede huisje op het Engelse platteland. In reactie op dit nieuws zegt Jamie op zijn website dat er niets aan de hand is: "Met mij en Jools gaat alles prima, we zijn gelukkig, net zoals afgelopen week, net zoals afgelopen jaar en het jaar daarvoor."

Jamie leerde Jools kennen in 1993, lang voor hij een ster werd. Ze trouwden in 2000. Behalve een succesvol tv-programma runt Jamie ook een aantal restaurants, waaronder het succesvolle River Cafe in Londen. Hier komt maandagavond voormalig president Bill Clinton eten. Binnenkort opent Jamie een restaurant in Amsterdam.

mulan
12-07-04, 12:10
Vanessa Paradis inderdaad........dan heb je al het geld van de wereld en dan eet je een slablaadje per dag of zo? :rolleyes:

Ik vind kookprogramma's altijd leuk alhoewel ik van zijn kookkunsten niet echt honger kreeg :zegniets: ...........dat hij al kinderen heeft :confused:

taouanza
12-07-04, 12:15
Geplaatst door mulan
Vanessa Paradis inderdaad........dan heb je al het geld van de wereld en dan eet je een slablaadje per dag of zo? :rolleyes:

Ik vind kookprogramma's altijd leuk alhoewel ik van zijn kookkunsten niet echt honger kreeg :zegniets: ...........dat hij al kinderen heeft :confused:

Inderdaad allemaal gebakken lucht.Hij doet of hij heel iets bijzonders snel in elkaar flitst maar heeft gewoon ADHD en dan lijkt een boterham met pindakaas al een karwei.:moe:
Dankzij hem ben ik mijn recept voor aubergineze3louki vergeten.Ging zijn recept proberen nou de prullenbak heeft gesmuld.:moe:

Mark
12-07-04, 12:17
niet verkeerd zo'n eilandje met Vanessa Paradis erop :)

taouanza
12-07-04, 13:26
Geplaatst door Mark
niet verkeerd zo'n eilandje met Vanessa Paradis erop :)

Moet je haar wel te eten geven tot ze eruit ziet als in die videoclip met een lege zwembad in de herfst.

Mark
12-07-04, 13:30
Geplaatst door taouanza
Moet je haar wel te eten geven tot ze eruit ziet als in die videoclip met een lege zwembad in de herfst.

Zat zij niet in zo'n kooitje als een vogeltje in een clip of reclame?

Ze moet wel een beetje een ass kweken, platte konten dat is niks

David
12-07-04, 13:31
Geplaatst door Mark
niet verkeerd zo'n eilandje met Vanessa Paradis erop :)

Een eilandje met Johnny Depp er op: nog beter! :stout:

Mark
12-07-04, 13:31
Geplaatst door David
Een eilandje met Johnny Depp er op: nog beter! :stout:

We delen het eiland in tweeen en als jij johnny weglokt dan zorg ik dat Vanessa jullie niet stoort :)

Bofko
12-07-04, 13:32
Geplaatst door David
Een eilandje met Johnny Depp er op: nog beter! :stout:

Waarschijnlijk staan ze allebei op dat eilandje. Dus iedereen tevreden! :cool:

David
12-07-04, 13:34
Geplaatst door Mark
We delen het eiland in tweeen en als jij johnny weglokt dan zorg ik dat Vanessa jullie niet stoort :)


Deal!

Mark
12-07-04, 13:36
Geplaatst door David
Deal!

En ondertussen kunnen jouw man en mijn vrouw over vrouwendingen kletsen :haha:

David
12-07-04, 13:37
Geplaatst door Mark
En ondertussen kunnen jouw man en mijn vrouw over vrouwendingen kletsen :haha:


En zich nuttig maken in de keuken.