PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouwen worden steeds luier



Mark
12-07-04, 12:51
Steeds minder vrouwen werken voltijd 12-07-2004



Steeds minder vrouwen hebben een voltijdbaan. Tweederde van de werkende vrouwen heeft deeltijdbaan. Ook het aantal mannen met een deeltijdbaan groeit. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag publiceerde.

Ruim eenderde van de totale beroepsbevolking werkt nu in deeltijd. Dat is bijna anderhalf keer zoveel als in 1993. Een kwart van de vrouwen boven de 35 jaar werkt nog in voltijd. Meer dan de helft van deze groep heeft een deeltijdbaan voor meer dan 20 uur

Mill
12-07-04, 12:52
Geplaatst door Mark
Steeds minder vrouwen werken voltijd 12-07-2004



Steeds minder vrouwen hebben een voltijdbaan. Tweederde van de werkende vrouwen heeft deeltijdbaan. Ook het aantal mannen met een deeltijdbaan groeit. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag publiceerde.

Ruim eenderde van de totale beroepsbevolking werkt nu in deeltijd. Dat is bijna anderhalf keer zoveel als in 1993. Een kwart van de vrouwen boven de 35 jaar werkt nog in voltijd. Meer dan de helft van deze groep heeft een deeltijdbaan voor meer dan 20 uur

Goddank, de satanisten zijn aan de verliezende hand. :duim:

David
12-07-04, 12:54
Vind je het gek? De dames lopen al sinds hun dertiende naakt rond, om zich aan iedereen aan te bieden, en moeten op universiteiten voortdurend hun geest laten verzieken met feministisch gif. En dan ook nog tijd hebben voor een full time job? Bijna niet te doen. Gelukkig verwaarlozen ze het moederschap, dat is dan wel weer tijdwinst.

Mark
12-07-04, 13:07
En waar waren jullie toen ik in debat was met ZS? :giechel:

Mill
12-07-04, 13:09
Geplaatst door Mark
En waar waren jullie toen ik in debat was met ZS? :giechel:

Ik zat eerder in dat debat dan jij! :ego:

David
12-07-04, 13:09
Geplaatst door Mark
En waar waren jullie toen ik in debat was met ZS? :giechel:

Vol verbazing de discussie aan het volgen.

Mark
12-07-04, 13:10
Geplaatst door Mill
Ik zat eerder in dat debat dan jij! :ego:

Vooruit dan :cheefbek:

BiL@L
12-07-04, 13:10
Vrouwen krijgen het steeds zwaarder.

Mark
12-07-04, 13:12
Geplaatst door BiL@L
Vrouwen krijgen het steeds zwaarder.

Het enige wat die luilakken hoeven te doen is de hele dag bonbons vreten en Oprah kijken op kosten van hun hardwerkende man :ego:

sienia
12-07-04, 13:33
Kword binnenkort nog luier. :zozo:

Is@@c
12-07-04, 13:41
Geplaatst door Mark
Het enige wat die luilakken hoeven te doen is de hele dag bonbons vreten en Oprah kijken op kosten van hun hardwerkende man :ego:

Ik krijg hier spontaan beelden van een Peggy Bundy look-a-like binnen die bij jouw thuis op de bank zit. :D

taouanza
12-07-04, 13:45
Luiheid its a way of life.:wijs: