PDA

Bekijk Volledige Versie : Draadje weg??



nard
12-07-04, 16:15
Hm, waar is dat realitische stuk van die islamitische militaire operatie in S. Arabie ,gedrenkt in bloed? Geplaatst door Azzam24.

Ik vond t eigenlijk wel een realistisch stuk ...

Mill
12-07-04, 16:16
Geplaatst door nard
Hm, waar is dat realitische stuk van die islamitische militaire operatie ,gedrenkt in bloed?

Ik vond t eigenlijk wel een realistisch stuk ...

Zwijg, hindu hond!

Mark
12-07-04, 16:17
De held angkor heeft de keel van de topic doorgesneden?

nard
12-07-04, 16:18
Ik ben een christenhond.
Dus als je 't me niet kwalijk neemt vond ik dat stukje van die zuivering van christenen het meest belangwekkend.
Christenen zijn in de ogen van de moslim dus niet slechts tweederangs burgers. Blijkbaar mag je ze verdrinken in hun eigen bloed.

850
12-07-04, 16:49
Geplaatst door Mark
De held angkor heeft de keel van de topic doorgesneden?

:rolleyes: Als ik hetzelfde zou schrijven met inplaats van Angkor, de naam RinCoonie, dan zou ik nu een ban aan mn broek hebben.........

850
12-07-04, 17:18
Geplaatst door nard
Ik ben een christenhond.
Dus als je 't me niet kwalijk neemt vond ik dat stukje van die zuivering van christenen het meest belangwekkend.
Christenen zijn in de ogen van de moslim dus niet slechts tweederangs burgers. Blijkbaar mag je ze verdrinken in hun eigen bloed.

Ik word nu wel erg nieuwsgierig naar die topic.

Mark
12-07-04, 18:17
Geplaatst door 850
:rolleyes: Als ik hetzelfde zou schrijven met inplaats van Angkor, de naam RinCoonie, dan zou ik nu een ban aan mn broek hebben.........

Angkor was niet online vandaag :)

RinC
12-07-04, 18:21
Berichten van Azzam24 zijn verwijderd. Zulke gasten zijn hier niet welkom!

850, de volgende keer niet gaan janken wanneer er iemand topic dat tot haat aanzet plaatst hier op PB

barfly
12-07-04, 18:22
Geplaatst door 850
:rolleyes: Als ik hetzelfde zou schrijven met inplaats van Angkor, de naam RinCoonie, dan zou ik nu een ban aan mn broek hebben.........

Waar heb je Rincoonie voor uitgemaakt dan dat je ineens iedereen voorbij bent geschoten qua strafpunten?

Mark
12-07-04, 18:38
azzam24 was natuurlijk niemand anders dan good old yehi :wink:

850
12-07-04, 19:05
Geplaatst door barfly
Waar heb je Rincoonie voor uitgemaakt dan dat je ineens iedereen voorbij bent geschoten qua strafpunten?

Ik noemde hem een sukkel en een eikel omdat hij Nobelien ten onrechte strafpunten gaf voor antisemitisme. Sindsdien zit ie in mn nek.

nard
12-07-04, 19:11
Geplaatst door 850
Ik word nu wel erg nieuwsgierig naar die topic.

Vanwaar die plotse interesse ......



:cool:

850
12-07-04, 19:16
Geplaatst door nard
Vanwaar die plotse interesse ......



:cool:

:student: Als mens moet je een breed scala aan interesses hebben.

nard
12-07-04, 19:22
Geplaatst door 850
:student: Als mens moet je een breed scala aan interesses hebben.

Aha, mijn nieuwsgierigheid hoort nu bevredigd te zijn ....

barfly
12-07-04, 19:33
Geplaatst door 850
Ik noemde hem een sukkel en een eikel omdat hij Nobelien ten onrechte strafpunten gaf voor antisemitisme. Sindsdien zit ie in mn nek.

Flauw dat ie daar niet tegen kan.

850
12-07-04, 20:04
Geplaatst door barfly
Flauw dat ie daar niet tegen kan.

Zeg dat wel......
Bij Nobelien ging het een graadje erger.
Zij kreeg 30 strafpunten omdat ze hem een lamstraal noemde en kritiek had op zn modereerbeleid.

:o Maar ik heb afgelopen zaterdag een klacht ingediend bij het beheer omtrent het selectieve banbeleid van RinCoonie.

barfly
12-07-04, 20:18
Geplaatst door 850
Zeg dat wel......
Bij Nobelien ging het een graadje erger.
Zij kreeg 30 strafpunten omdat ze hem een lamstraal noemde en kritiek had op zn modereerbeleid.

:o Maar ik heb afgelopen zaterdag een klacht ingediend bij het beheer omtrent het selectieve banbeleid van RinCoonie.

Ach Nobelien is er wel aan gewent, die weet niet beter dan dat ze d'r na een paar weken weer afligt.

850
12-07-04, 20:32
Geplaatst door barfly
Ach Nobelien is er wel aan gewent, die weet niet beter dan dat ze d'r na een paar weken weer afligt.

Het gaat mij ook niet om Nobelien. Zij mag haar eigen boontjes doppen. Maar ik irriteer me eraan wanneer er om een reden van niets iemand eraf gegooid wordt omdat het toevalig een mod niet aanstaat. Dat is waar ik me aan erger.
Maar gelukkig hebben we ook mods als Allure, Kid Capri en Sou.
:engel: Dat zijn top-mods.

barfly
12-07-04, 20:49
Geplaatst door 850
Het gaat mij ook niet om Nobelien. Maar ik irriteer me eraan wanneer er om een reden van niets iemand eraf gegooid wordt omdat het toevalig een mod niet aanstaat. Dat is waar ik me aan stoor.
Maar gelukkig hebben we ook mods als Allure, Kid Capri en Sou.
:engel: Dat zijn top-mods.

Ikzelf was een groot liefhebber van el3arbi :duim:

freya
12-07-04, 20:54
Geplaatst door 850
Het gaat mij ook niet om Nobelien. Zij mag haar eigen boontjes doppen. Maar ik irriteer me eraan wanneer er om een reden van niets iemand eraf gegooid wordt omdat het toevalig een mod niet aanstaat. Dat is waar ik me aan erger.


Nobelien zat vanaf minuut 1 dat hier weer online was te zieken en mensen persoonlijk aan te vallen en te beledigen.

Dat jij dat niet door hebt........................


:rolleyes:

freya
12-07-04, 20:55
.

Ghiezzoe
12-07-04, 21:01
Wie IS Nobelien... Klinkt als een Keigave meid..

850
12-07-04, 21:03
Geplaatst door barfly
Ikzelf was een groot liefhebber van el3arbi :duim:

:maf2: Ja nothing can beat El3arbi.

Wortel
12-07-04, 21:12
Wie IS Nobelien... Klinkt als een Keigave meid..

Om Freya bij te vallen: Nobelien had er inderdaad een handje van anderen moedwillig te beledigen. Zij was er een keer zelfs verbaasd over dat ze mij al ettelijke keren had beledigd, terwijl ik er desondanks toch aardig onder bleef.

Maar haar vergelijking dat iets rammelde als twee copulerende skeletten in een zinken dakgoot, blijf ik onbetaalbaar vinden. :haha:

850
12-07-04, 21:16
Geplaatst door freya
Nobelien zat vanaf minuut 1 dat hier weer online was te zieken en mensen persoonlijk aan te vallen en te beledigen.

Dat jij dat niet door hebt........................


:rolleyes:

Ze had een grote bek en was soms onbeschoft naar jou toe maar ze probeerde wel degelijk een punt naar voren te brengen.

:duivels: En beledigen doen we allemaal. Dat is normaal op NVDD.
Ik ben vandaag een stuk of 3x uitgekafferd voor dombo
:fuckit: Hoe heet die prikker ook alweer die me maar persoonlijk zat te beledigen............

freya
12-07-04, 21:23
Geplaatst door 850
Ze had een grote bek en was soms onbeschoft naar jou toe maar ze probeerde wel degelijk een punt naar voren te brengen.

:duivels: En beledigen doen we allemaal. Dat is normaal op NVDD.
Ik ben vandaag een stuk of 3x uitgekafferd voor dombo :fuckit: Hoe heet die prikker ook alweer die me maar persoonlijk zat te beledigen............

Ja hoor out of the bleu iemand beschuldigen van jodenhaat is heel goed te vergelijken met gebruik van het woord dombo.

Welk woord me nu dus alweer van toepassing lijkt.

Mark
12-07-04, 21:27
Royce/Al3arbi was de beste mod en altijd online :)

Maar rincoonie is er ook vaak dus dat is ook goed en KidKapri is ook een uitstekende mod :)

Ghiezzoe
12-07-04, 21:29
Ben je bang om gebanned te worden of meen je dit echt?

850
12-07-04, 21:36
Geplaatst door freya
Ja hoor out of the bleu iemand beschuldigen van jodenhaat is heel goed te vergelijken met gebruik van het woord dombo.

Welk woord me nu dus alweer van toepassing lijkt.

:fplet: Je moet het per prikker bekijken en er rekening meehouden dat elke prikker anders prikt.
151 gaat er met vuur en vlam tegenin. Ze is grof gebekt maar daar zit voor de rest niet veel achter.
En het kwam niet echt out of the blue dat ze jou uitkafferde. Ik ben het er niet mee eens wat ze flikte maar het is niet out of the blue.
:ego: Daarintegen kwam jij wel ineens out of the blue met dat ik een dombo ben.

:o Maar laten we er maar een einde aan breien anders zitten we weer 30 pagina's te mierenneuken...........

850
12-07-04, 21:39
Geplaatst door Mark
Royce/Al3arbi was de beste mod en altijd online :)

Maar rincoonie is er ook vaak dus dat is ook goed en KidKapri is ook een uitstekende mod :)

:eek:
Royce was de aller aller aller aller ergste. Daarmee vergeleken is RinCoonie een lieve schat.



:tik: Okey, en nu ga ik TV kijken
ik ben uitgeklaagt voor vandaag

freya
12-07-04, 21:44
Geplaatst door 850
En het kwam niet echt out of the blue dat ze jou uitkafferde.

:mad:

Ik heb je al eerder gevraagd om dat dan maar eens te bewijzen.

Lees op pagina 1 hoe ze meteen over racisme begint en op pag 2 hoe ze mij beschuldigd van jodenhaat en geef mij daar dan maar de aanleiding voor aan :moe:

Ik wil dit nu voor eens en altijd de wereld uit hebben.

Of je leest het na en je biedt je excuses aan, of je houd er nu over op.

850
12-07-04, 21:49
Geplaatst door freya
:mad:

Ik wil dit nu voor eens en altijd de wereld uit hebben.

Of je leest het na en je biedt je excuses aan, of je houd er nu over op.

:auw2: Jij begon erover. Ik niet.
En ik zeg toch dat ik het er niet mee eens was dat 151 je zo noemde.

:o Ik wil excuses omdat je mij 3x dombo hebt genoemd.

:kwaad: Ik mis op deze manier Jambers 10 jaar later op RTL4..........

freya
12-07-04, 21:56
Geplaatst door 850
:auw2: Jij begon erover. Ik niet.
En ik zeg toch dat ik het er niet mee eens was dat 151 je zo noemde.

:o Ik wil excuses omdat je mij 3x dombo hebt genoemd.

:kwaad: Ik mis op deze manier Jambers 10 jaar later op RTL4..........

Je zegt:


En het kwam niet echt out of the blue dat ze jou uitkafferde. Ik ben het er niet mee eens wat ze flikte maar het is niet out of the blue.

Waar zeg je dat je het er niet mee eens was. Lees die eerste 2 pagina's nou maar eens over als je durft :mad:

Zolang jij dit soort dommem tegenstrijdige beweringen zit te doen, kan je excuses van mijn kant wel vergeten :moe:

850
12-07-04, 22:10
Geplaatst door freya
Waar zeg je dat je het er niet mee eens was.

Je citeert notabene zelf de tekst waarin ik schreef dat ik het er niet mee eens was dat 151 die opmerkingen maakte:

"En het kwam niet echt out of the blue dat ze jou uitkafferde. Ik ben het er niet mee eens wat ze flikte maar het is niet out of the blue."

:roker: Niks tegenstrijdigs.
En excuses krijg je van mij niet want ik heb jou niet uitgekaffert voor jodenhater en je begon er zelf over dat je zo genoemd werd.......
:schrik: Ik ben alleen zo'n dombo dat ik er iedere keer weer op inga op jouw postings.........

:boos: Ik heb er zelfs Jambers door gemist

barfly
12-07-04, 22:16
Tis maar goed dat ik hier geen moderator ben :tik: