PDA

Bekijk Volledige Versie : Confrontatie Marokkanen en skinheads voorkomen



Mark
13-07-04, 13:17
Confrontatie Marokkanen en skinheads voorkomen

- Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: dinsdag 13 juli 2004 @ 12:53
Rond half tien maandagavond verzamelden zo'n honderd skinheads en vijftig Marokkaanse jongeren zich op het stationsplein in het Brabantse Oisterwijk, om met elkaar op de vuist te gaan. Aanleiding was een incident vrijdag, toen een skinhead op de kermis in Oisterwijk zou zijn mishandeld door een groep Marokkanen. De politie kon gisteravond echter voorkomen dat de situatie escaleerde, aldus politiewoordvoerder Carel Bouman.

De politie stuurde direct alle eenheden in het district Tilburg naar het stationsplein om te voorkomen dat de twee groepen elkaar te lijf gingen. De agenten wisten de groepen uit elkaar te drijven, maar de skinheads en Marokkanen bleven nog geruime tijd rondhangen in de binnenstad. Omdat de politie hen in de gaten bleef houden, vertrokken ze uiteindelijk toch.

Mark
13-07-04, 13:18
Skinheads mjin reet, dat zullen wel lonsdale jongeren geweest zijn... die tieren welig in Brabant.

Marsipulami
13-07-04, 13:33
Geplaatst door Mark
Confrontatie Marokkanen en skinheads voorkomen

- Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: dinsdag 13 juli 2004 @ 12:53
Rond half tien maandagavond verzamelden zo'n honderd skinheads en vijftig Marokkaanse jongeren zich op het stationsplein in het Brabantse Oisterwijk, om met elkaar op de vuist te gaan. Aanleiding was een incident vrijdag, toen een skinhead op de kermis in Oisterwijk zou zijn mishandeld door een groep Marokkanen. De politie kon gisteravond echter voorkomen dat de situatie escaleerde, aldus politiewoordvoerder Carel Bouman.

De politie stuurde direct alle eenheden in het district Tilburg naar het stationsplein om te voorkomen dat de twee groepen elkaar te lijf gingen. De agenten wisten de groepen uit elkaar te drijven, maar de skinheads en Marokkanen bleven nog geruime tijd rondhangen in de binnenstad. Omdat de politie hen in de gaten bleef houden, vertrokken ze uiteindelijk toch.


Pff, waarschijnlijk gewoon wat Marokkanen die op de bus stonden te wachten aan het stationsplein. In de fantasierijke verbeelding van de ordehandhavers waren ze natuurlijk uit op een confrontatie. Misschien wilden die vijftig wel een terroristische aanslag plegen op het station ? Of nog: een groepsverkrachting of een antisemitische steekpartij plegen, wie weet ?

Bofko
13-07-04, 13:42
Geplaatst door Mark
Confrontatie Marokkanen en skinheads voorkomen

- Bron: Nieuws.nl
Gepubliceerd: dinsdag 13 juli 2004 @ 12:53
Rond half tien maandagavond verzamelden zo'n honderd skinheads en vijftig Marokkaanse jongeren zich op het stationsplein in het Brabantse Oisterwijk, om met elkaar op de vuist te gaan. Aanleiding was een incident vrijdag, toen een skinhead op de kermis in Oisterwijk zou zijn mishandeld door een groep Marokkanen. De politie kon gisteravond echter voorkomen dat de situatie escaleerde, aldus politiewoordvoerder Carel Bouman.

De politie stuurde direct alle eenheden in het district Tilburg naar het stationsplein om te voorkomen dat de twee groepen elkaar te lijf gingen. De agenten wisten de groepen uit elkaar te drijven, maar de skinheads en Marokkanen bleven nog geruime tijd rondhangen in de binnenstad. Omdat de politie hen in de gaten bleef houden, vertrokken ze uiteindelijk toch.

Komende vrijdag begint de 'grote' kermis in Tilburg.
En die wraak moet toch genomen worden natuurlijk.
De Marokkanen zullen zich wel weer groeperen bij de botsauto's...

Marsipulami
13-07-04, 13:47
Geplaatst door Bofko
Komende vrijdag begint de 'grote' kermis in Tilburg.
En die wraak moet toch genomen worden natuurlijk.
De Marokkanen zullen zich wel weer groeperen bij de botsauto's...

Georganiseerde collectieve wraakakties zijn aan Marokkanen volgens mij niet besteed. Die gaan hooguit op de vuist ten persoonlijken titel als ze zich onheus bejegend voelen. Als er nog meer Marokkanen aanwezig zijn, dan doen die meestal hun best om het heethoofd tot bedaren te brengen.

Is@@c
13-07-04, 14:12
Geplaatst door Marsipulami
Georganiseerde collectieve wraakakties zijn aan Marokkanen volgens mij niet besteed. Die gaan hooguit op de vuist ten persoonlijken titel als ze zich onheus bejegend voelen. Als er nog meer Marokkanen aanwezig zijn, dan doen die meestal hun best om het heethoofd tot bedaren te brengen.

Geloof je het zelf?

Arvid
13-07-04, 15:48
Geplaatst door Marsipulami
Georganiseerde collectieve wraakakties zijn aan Marokkanen volgens mij niet besteed. Die gaan hooguit op de vuist ten persoonlijken titel als ze zich onheus bejegend voelen. Als er nog meer Marokkanen aanwezig zijn, dan doen die meestal hun best om het heethoofd tot bedaren te brengen.

En toen ging de wekker....

observer
13-07-04, 15:57
goh hier in de stad is het meestal zo dat hoe meer vrienden hoe groter de bek

laatst was er ook 1 opstandig op het metrostation, en schelden en dreigen tegen ret personeel

toen merkte hij pas dat zijn vrienden ingestapt waren

leek wel een pauw waar een grasmaaier overheen was gereden

taouanza
13-07-04, 18:04
Geplaatst door Arvid
En toen ging de wekker....

Waar zou je zijn zonder je vooroordelen?:moe:

RinC
13-07-04, 21:46
Geplaatst door Ronald36
Doe je nou zo dom of ben je het ook werkelijk? :moe:


Marsipulami zit dicht bij de realiteit dan jij in je zolderkamertje met je opgekropte frustratie :rolleyes:

Simon
13-07-04, 22:41
Is dat inderdaad zo'n Brabo fenomeen die skinheads? Hier in amsterdam zie ik ze eigenlijk niet. Ik dacht dat ze uitgestorven waren.

Bofko
13-07-04, 22:47
Geplaatst door Simon
Is dat inderdaad zo'n Brabo fenomeen die skinheads? Hier in amsterdam zie ik ze eigenlijk niet. Ik dacht dat ze uitgestorven waren.

Mark had het over lonsdale-jongeren als Brabants fenomeen. :confused:
Maar ook skinheads. Of ze hier nog veel voorkomen ? Geen idee. Verdwaalde punkers vallen me meer op.

taouanza
13-07-04, 22:52
Geplaatst door RinCoonie
Marsipulami zit dicht bij de realiteit dan jij in je zolderkamertje met je opgekropte frustratie :rolleyes:

Realiteit is niet zo interessant: Blijken die Marokkanen ook mensen te zijn. Motte we nie hebbe.brrrr

Orakel
13-07-04, 23:07
Geplaatst door Is@@c
Geloof je het zelf?

Beetje impertinente vraag voor een atheist, vinje niet?

850
13-07-04, 23:07
Geplaatst door Marsipulami
Als er nog meer Marokkanen aanwezig zijn, dan doen die meestal hun best om het heethoofd tot bedaren te brengen.

:haha:
Je bedoelt zoals vorig jaar voor mn deur toen 2 parkeerwachters gepakt werden door een groepje van zo'n 10 - 15 Marokkanen en die jongens elkaar juist liepen aan te moedigen en ervoor zorgden dat die 2 parkeerwachters geen hulp van andere konden krijgen.........

Orakel
13-07-04, 23:08
Geplaatst door Ronald36
Doe je nou zo dom of ben je het ook werkelijk? :moe:

Elaborate please, wat is er zo dom aan die opmerking?

850
13-07-04, 23:09
Geplaatst door Simon
Is dat inderdaad zo'n Brabo fenomeen die skinheads? Hier in amsterdam zie ik ze eigenlijk niet. Ik dacht dat ze uitgestorven waren.

Er zitten een kliek vlakbij de metro eindhalte Gaasperplas.
Wel ironisch als je bedenkt dat er in de nabije omgeving veel zwarte mensen wonen.

Is@@c
13-07-04, 23:11
Geplaatst door Orakel
Beetje impertinente vraag voor een atheist, vinje niet?

Impertinentie is my middle name! :watte?:

taouanza
13-07-04, 23:15
Geplaatst door 850
:haha:
Je bedoelt zoals vorig jaar voor mn deur toen 2 parkeerwachters gepakt werden door een groepje van zo'n 10 - 15 Marokkanen en die jongens elkaar juist liepen aan te moedigen en ervoor zorgden dat die 2 parkeerwachters geen hulp van andere konden krijgen.........

Ja wat voor jou voordeur gebeurd is maatstaaf voor Marokkanen.
Zoek niet verder 850 weet het t best.:haha:





:moe: