PDA

Bekijk Volledige Versie : Gaza's Killing School



TheoF
13-07-04, 14:14
SkyNews report: http://www.sky.com/skynews/article/0,,30000-13154917,00.html

GAZA'S KILLING SCHOOL

Children as young as 10 are being recruited to fight for the Palestinian
cause.
Sky News has gained access to a young people's camp in Gaza, where the only
lesson taught is how to kill Israelis.
Sky's Middle East Correspondent Emma Hurd said the camp, at an undisclosed
location, had been set up to drill children in the ways of war.
The recruits, some of whom are dwarfed by their AK-47 assault rifles, are
taught how to carry out ambushes.
They are also made to do an obstacle course, crawling under barbed wire and
leaping through hoops of fire while their instructors fire live bullets
overhead.
Hurd witnessed one training session in which a militant, dressed as a Jewish
settler complete with yarmulke skull cap, was ambushed in his car.Gunmen
pulled the "settler" from his vehicle and Hurd was told if this had been
real he would have been killed.
She spoke to two 10-year-old recruits.
One of them, Mustafa, said he wanted to shoot down Israeli aircraft and blow
up tanks.
The camp is run by a group called the Popular Resistance Committee, which
said the next generation of Palestinians needed to know how to fight the
Israeli "occupation".
The boys even "graduate" at the end of their training, receiving a
certificate from the camp commander.

See the pictures:
http://www.sky.com/skynews/picture_gallery/picture_gallery/0,,30200-1142864-1,00.html

taouanza
13-07-04, 14:19
Geplaatst door TheoF
SkyNews report: http://www.sky.com/skynews/article/0,,30000-13154917,00.html

GAZA'S KILLING SCHOOL

Children as young as 10 are being recruited to fight for the Palestinian
cause.
Sky News has gained access to a young people's camp in Gaza, where the only
lesson taught is how to kill Israelis.
Sky's Middle East Correspondent Emma Hurd said the camp, at an undisclosed
location, had been set up to drill children in the ways of war.
The recruits, some of whom are dwarfed by their AK-47 assault rifles, are
taught how to carry out ambushes.
They are also made to do an obstacle course, crawling under barbed wire and
leaping through hoops of fire while their instructors fire live bullets
overhead.
Hurd witnessed one training session in which a militant, dressed as a Jewish
settler complete with yarmulke skull cap, was ambushed in his car.Gunmen
pulled the "settler" from his vehicle and Hurd was told if this had been
real he would have been killed.
She spoke to two 10-year-old recruits.
One of them, Mustafa, said he wanted to shoot down Israeli aircraft and blow
up tanks.
The camp is run by a group called the Popular Resistance Committee, which
said the next generation of Palestinians needed to know how to fight the
Israeli "occupation".
The boys even "graduate" at the end of their training, receiving a
certificate from the camp commander.

See the pictures:
http://www.sky.com/skynews/picture_gallery/picture_gallery/0,,30200-1142864-1,00.html



Zoiets als het IDF?:vreemd:

TheoF
13-07-04, 14:27
Geplaatst door taouanza
Zoiets als het IDF?:vreemd:

Nou, kom maar op met je reportage en fotoserie over de opleiding van de IDF.

taouanza
13-07-04, 14:29
Geplaatst door TheoF
Nou, kom maar op met je reportage en fotoserie over de opleiding van de IDF.

Moet je ook nog een reportage over regen in Nederland en Brittanie?:moe:

TheoF
13-07-04, 14:42
Geplaatst door taouanza
Moet je ook nog een reportage over regen in Nederland en Brittanie?:moe:

Je hebt dus geen vergelijkbaar materiaal over de IDF... Zeg dat dan meteen ipv zomaar met onzinnige vergelijkingen te komen.

akram
13-07-04, 15:27
wat wil je hiermee zeggen?
het is toch erg moedig van die kinderen dat ze nooit onderworpen willen worden aan israelische terreur en dat ze leren zich zelf te verdedigen

taouanza
13-07-04, 15:27
Geplaatst door TheoF
Je hebt dus geen vergelijkbaar materiaal over de IDF... Zeg dat dan meteen ipv zomaar met onzinnige vergelijkingen te komen.

:moe:

taouanza
13-07-04, 15:28
Geplaatst door akram
wat wil je hiermee zeggen?
het is toch erg moedig van die kinderen dat ze nooit onderworpen willen worden aan israelische terreur en dat ze leren zich zelf te verdedigen

Ben je mal het is alleen maar dapper en nobel als Iraelisch leren hoe ze huizen moeten platwalsen en op iedereen schieten die beweegt.:moe:

akram
13-07-04, 15:30
Geplaatst door taouanza
Ben je mal het is alleen maar dapper en nobel als Iraelisch leren hoe ze huizen moeten platwalsen en op iedereen schieten die beweegt.:moe:

oh sorry was ik even vergeten
alleen pisraeliers hebben dat recht

mijn oprechte excuses

taouanza
13-07-04, 15:33
:melk: :verward: :tranen: :haha: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :schok: :melk: :wink: :tranen: :gechoquee :tranen: :gechoquee :wink: :haha: :ego: :wow: :verward: :aanwal: :melk: :schok: :blij: :strik: :fpetaf: :gechoquee :haha: :ego: :wow: :wink: :tranen: :haha: :verward: :wow: :haha: :schok: :fpetaf: :strik: :strik: :blij: :strik: :blij: :strik: :blij: :strik: :fpetaf: :gechoquee :haha: :ego: :wow: :ego: :haha: :verward: :wow: :haha: :tranen:
Geplaatst door sjeng
tjonge jonge taouanza hoe zielig kan je zijn?
en kom nou niet met die domme smileys aanzetten.

:moe: :gechoquee :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :ego: :wow: :wink: :haha: :gechoquee :tranen: :strik: :blij: :fpetaf: :strik: :blij: :schok: :verward: :wow: :wink: :wow: :wink: :wow: :wink:
:haha: :gechoquee :wink: :wow: :fpetaf: :strik: :verward: :aanwal: :melk: :schok: :laser: :blij: :fpetaf: :strik: :gechoquee :ego:







































































:fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :fpetaf: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik: :strik:











:fpetaf:

taouanza
13-07-04, 15:34
Geplaatst door akram
oh sorry was ik even vergeten
alleen pisraeliers hebben dat recht

mijn oprechte excuses

Das Godsvolk dat moet je niet vergeten,foei!:student:

akram
13-07-04, 15:41
journalisten worden niet toegelaten om docu's te maken in israel
over de opleiding van het israelische terreur netwerk
dat terzijde

wat is mis met het feit dat deze kinderen leren hoe ze zich moeten verdedigen tegen deze terroristen?

taouanza
13-07-04, 15:49
Geplaatst door sjeng
twee tegensputterende pubers later is er nog geen bewijs dat het idf kinderen leert hoe ze mensen moeten vermoorden.


Wie is er nou hier zielig?really?:moe:

akram
13-07-04, 15:50
niemand laat graag zijn kind afschieten jij vuile hond
niemand wil in onderdrukking leven en niemand wil dat zijn kind
systematisch vernederd wordt zoals de palestijnen dagelijks vernederd worden door joodjes vvan net 17 jaar

taouanza
13-07-04, 15:53
Geplaatst door akram
niemand laat graag zijn kind afschieten jij vuile hond
niemand wil in onderdrukking leven en niemand wil dat zijn kind
systematisch vernederd wordt zoals de palestijnen dagelijks vernederd worden door joodjes vvan net 17 jaar

Maar dat gebeurt niet joden doen zulke dingen niet hoor.Dat zijn brave vrome mensen. Het zijn geen tasjesdieven zoals Marokkanen.
Zij vervullen alleen maar Godsboodschap.:strik:

TheoF
13-07-04, 16:12
Geplaatst door akram
niemand laat graag zijn kind afschieten jij vuile hond

Inderdaad geven de Palestijnen vrij weinig om de levens van hun kinderen. Jij gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit de beelden hebt gezien van de trotste moeders wier kind zich net heeft opgeblazen in een Israëlische bus? En jij kent toch ook de bekende Palestijnse leuze dat "onze sterkste wapens de baarmoeders van de Palestijnse vrouwen zijn"?


Geplaatst door akram
niemand wil dat zijn kind systematisch vernederd wordt zoals de palestijnen dagelijks vernederd worden door joodjes vvan net 17 jaar

Oooo ja, dit ligt zooo gevoelig, DE kern van het probleem. Dat er 12 miljoen moslims sinds WOII in de Arabisch/islamitische wereld de dood hebben gevonden is totaal irrelevant. De miljoenen burgers in Soedan zijn totaal irrelevant.

MAAR... die Palestijnen die in de tang worden gehouden door JODEN! Door JODEN!!! SCHANDE!!!

Jij bent helemaal niet begaan met slachtoffers. Of er ergens een dode valt doet er niet toe, of er 1 miljoen vallen ook niet. Nee, de DADERS, daar gaat het om. En dan vooral JOODSE of Amerikaanse daders.
Een obsessie is het.

Die miljoenen Soedanezen hebben ongelooflijke pech dat ze door Arabisch/islamitische milities worden uitgeroeid en niet door JODEN.

taouanza
13-07-04, 16:22
Geplaatst door TheoF
Inderdaad geven de Palestijnen vrij weinig om de levens van hun kinderen. Jij gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit de beelden hebt gezien van de trotste moeders wier kind zich net heeft opgeblazen in een Israëlische bus? En jij kent toch ook de bekende Palestijnse leuze dat "onze sterkste wapens de baarmoeders van de Palestijnse vrouwen zijn"?



Oooo ja, dit ligt zooo gevoelig, DE kern van het probleem. Dat er 12 miljoen moslims sinds WOII in de Arabisch/islamitische wereld de dood hebben gevonden is totaal irrelevant. De miljoenen burgers in Soedan zijn totaal irrelevant.

MAAR... die Palestijnen die in de tang worden gehouden door JODEN! Door JODEN!!! SCHANDE!!!

Jij bent helemaal niet begaan met slachtoffers. Of er ergens een dode valt doet er niet toe, of er 1 miljoen vallen ook niet. Nee, de DADERS, daar gaat het om. En dan vooral JOODSE of Amerikaanse daders.
Een obsessie is het.

Die miljoenen Soedanezen hebben ongelooflijke pech dat ze door Arabisch/islamitische milities worden uitgeroeid en niet door JODEN.

Nee das geloofwaardig dat je wel om Soedanezen geeft maar niet om Palestijnen.
Soedanezen worden niet uitgemoord door een zogenaamd democratisch land.


En dat Palestijnen niet om hun kinderen geven is gewetensusser voor bloeddorstige kille moordenaars.

Hitler riep ik ook niet : Ik ben een vreslijke man en ik ga vreselijke dingen doen. Nee hij had volgens hem ook goede redenen om te doen wat hij gedaan heeft.En dankzij zieke mensen zoals jij is hem dat ook gelukt.Dus je mag trots zijn op je zieke geest.Mensen zoals schrijven de geschiedenis.

Rabi'ah.
13-07-04, 16:27
Geplaatst door sjeng
het is tegen dezelfde verdragen als waarmee jij israel om de oren probeert te slaan.
Maar het laat ook goed zien hoe weinig de palestijnen om hun eigen kdis geven. Geef ze een wapen stuur ze naar de frontlinie en hoop dat een israeli ze overhoop knalt want dan is
A: het kind een martelaar ilililililililiili!!!!
b: prachtige propaganda ' ze vermoorden onze kiendjes terwijl ze met knikers aan het spelen waren'.

Jij bent echt te walgelijk voor woorden :kotsen:

Google maar es ff op de naam "Mohammed al Dura" en kom dan maar eens terug. :moe:

Sarit
13-07-04, 16:32
Geplaatst door taouanza

Hitler riep ik ook niet : Ik ben een vreslijke man en ik ga vreselijke dingen doen. Nee hij had volgens hem ook goede redenen om te doen wat hij gedaan heeft.En dankzij zieke mensen zoals jij is hem dat ook gelukt.Dus je mag trots zijn op je zieke geest.Mensen zoals schrijven de geschiedenis.

Ik vind het echt een belachelijke redenatie van je, taouanza!
Hoe dúrf je Sharon met Hitler te vergelijken!
Ik snap best dat jij de Palestijntjes zo ontzettend zielig vind, ze worden natuurlijk onderdrukt en uitgemoord door Israeliers (Ahum, dat zegt de grote propagandamachine, maar dat is niet zo), maar dat geeft je nog geen enkel recht om de nazis met de israelis te vergelijken!
Zo ontzettend krom.

En waarom is TheoF ziek? Omdat hij wél nuance kan opmaken.
Hij is absoluut niet pro-Israel, hij nuanceert de boel.

Toverwoord. :tover:
Nuanceren. Op Maroc.NL vrijwel onbekend.

taouanza
13-07-04, 16:34
Geplaatst door sjeng
Als de palestijnen genoegen namen met het originele verdelingsplan was er niks aan de hand geweest, ze hadden niet eens een eigen land. Maat theof heeft gelijk het gaat niet om het bezet zijn het gaat om bezet zijn door joden. De arabische wereld heeft een joden fetish waar freya en maarten nog wat van kunnen leren. Waarom is de arabische wetreld stil als saddam kinderen vermoord, toen khomeini kinderen als mijnenvegers gebruikte? toen de taliban kinderen vermoordde? Als kinderen als slaaf worden ontvoerd in mauretanie en sudan?
nergens zijn ze dan, mondje dicht. Maar als joden het doen dan breekt de arabische trots. Heeft weinig met islam te maken, de indonesische en surinaamse moslims die ik ken moeten er zelf niets van hebben. De arabische tak van de islam met zijn preoccupatie van eer en trots edoch weinig bereiken heeft dringend een zondebok nodig.

Als de joden moslim waren geweest hadden de palestijnen geen enkel probleem gehad met de bezetting. Kijk maar naar de rest van de arabische wereld, dictatuur en onderdrukking is daar nooit uit de mode geweest en toch nog volstrekt acceptabel. Daar worden geen protestmarsen tegen gehouden, daar is geen freya of maarten in geinteresseerd. Maar als he ipv moslims om joden gaat dan is de wereld ineens te klein.

wat lachwekkend allemaal. 4


Ja inderdaad een belachelijke relaas.:moe:

Goed ik ga die pm cancelen

Rabi'ah.
13-07-04, 16:40
Geplaatst door sjeng
wat wilde je nu mailen????? ik bijt niet hoor
onder al dat afzichtelijk zionisten vlees zit zowaar nog een mens.

Heeft iemand dat hier ontkend dan? :moe:

taouanza
13-07-04, 16:41
Geplaatst door sjeng
wat wilde je nu mailen????? ik bijt niet hoor
onder al dat afzichtelijk zionisten vlees zit zowaar nog een mens.

Dat dacht ik ook vandaar dat ik je ook vanochtend een mailtje stuurde.

Sarit
13-07-04, 16:41
Geplaatst door sjeng
Als de palestijnen genoegen namen met het originele verdelingsplan was er niks aan de hand geweest, ze hadden niet eens een eigen land. Maat theof heeft gelijk het gaat niet om het bezet zijn het gaat om bezet zijn door joden. De arabische wereld heeft een joden fetish waar freya en maarten nog wat van kunnen leren. Waarom is de arabische wetreld stil als saddam kinderen vermoord, toen khomeini kinderen als mijnenvegers gebruikte? toen de taliban kinderen vermoordde? Als kinderen als slaaf worden ontvoerd in mauretanie en sudan?
nergens zijn ze dan, mondje dicht. Maar als joden het doen dan breekt de arabische trots. Heeft weinig met islam te maken, de indonesische en surinaamse moslims die ik ken moeten er zelf niets van hebben. De arabische tak van de islam met zijn preoccupatie van eer en trots edoch weinig bereiken heeft dringend een zondebok nodig.

Als de joden moslim waren geweest hadden de palestijnen geen enkel probleem gehad met de bezetting. Kijk maar naar de rest van de arabische wereld, dictatuur en onderdrukking is daar nooit uit de mode geweest en toch nog volstrekt acceptabel. Daar worden geen protestmarsen tegen gehouden, daar is geen freya of maarten in geinteresseerd. Maar als he ipv moslims om joden gaat dan is de wereld ineens te klein.

wat lachwekkend allemaal.

Inderdaad.
Het gaat om het feit dat het JODEN zijn.
Ik bedoel, heb je ooit iemand horen klagen over de muur tussen Jemen en Saudi Arabie? (Kom aub niet met 'deze staat op palastijnse gron', want die 10m² kan niemand feitelijk schelen, je slaapt er niet meer of minder om).
Er zijn zat muren op de wereld waar niemand om geeft.
De EU subsidieert zelfs ZELF een muur om immigranten buiten de deur te houden (In Noord-Afrika, in de Spaanse anclave, zie link: http://www.israelnn.com/news.php3?id=65055).

Het gaat alleen om het feit dat het hier JODEN betreft, en dat gaat natuurlijk niet!

taouanza
13-07-04, 16:41
Geplaatst door Rabi'ah.
Heeft iemand dat hier ontkend dan? :moe:

Ach hij ziet toch alleen maar wat hij wil zien.:moe: