PDA

Bekijk Volledige Versie : barfly,freya,isaac,lennart,mark,marsipulami,nl-x,touanza,tinkelbel,observer,orakel,



hassan1111
13-07-04, 18:10
.....simon,zbaqzbaq,zwarte schaap.....en andere 'zieken' die ik niet heb opgenoemd.

het enige wat jullie hier doen is................BLA BLA BLA BLA BLA !!!!!!!!

en deze 'bla bla-ziekte' heeft jullie stevig in de greep...

voor jullie bla bla'' geef ik jullie een 10

maak jezelf nuttig in deze samenleving en hou op met klagen,,,,,,

forumverslaafden van de 21-e eeuw.....

Rabi'ah.
13-07-04, 18:13
Geplaatst door hassan1111
.....simon,zbaqzbaq,zwarte schaap.....en andere 'zieken' die ik niet heb opgenoemd.

het enige wat jullie hier doen is................BLA BLA BLA BLA BLA !!!!!!!!

en deze 'bla bla-ziekte' heeft jullie stevig in de greep...

voor jullie bla bla'' geef ik jullie een 10

maak jezelf nuttig in deze samenleving en hou op met klagen,,,,,,

forumverslaafden van de 21-e eeuw.....

Ach jij was toch die gozer die alleen op het forum kwam als er iets te zeiken viel over de AEL? :moe:

nl-x
13-07-04, 18:13
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Simon
13-07-04, 18:15
Geplaatst door hassan1111
.....simon,zbaqzbaq,zwarte schaap.....en andere 'zieken' die ik niet heb opgenoemd.

het enige wat jullie hier doen is................BLA BLA BLA BLA BLA !!!!!!!!

en deze 'bla bla-ziekte' heeft jullie stevig in de greep...

voor jullie bla bla'' geef ik jullie een 10

maak jezelf nuttig in deze samenleving en hou op met klagen,,,,,,

forumverslaafden van de 21-e eeuw.....

Bedankt voor de tip !

hassan1111
13-07-04, 18:16
weer een 'BLA BLA'zieke.........blijf uit mijn buurt...

Mill
13-07-04, 18:23
Geplaatst door hassan1111
weer een 'BLA BLA'zieke.........blijf uit mijn buurt...

Blablabla, blablablabla, blablablabla, geen enkel probleeeeemmm!!!

Joesoef
13-07-04, 18:23
Waar zijn de andere 1110 hassans?

Sarit
13-07-04, 18:31
Bla.

:ego:

850
13-07-04, 18:37
:blowen: Ik sta er niet tussen.

:fuckit: Je hebt gelijk hassan 1111, die gasten kwekken teveel.......

barfly
13-07-04, 18:39
Geplaatst door hassan1111
.....simon,zbaqzbaq,zwarte schaap.....en andere 'zieken' die ik niet heb opgenoemd.

het enige wat jullie hier doen is................BLA BLA BLA BLA BLA !!!!!!!!

en deze 'bla bla-ziekte' heeft jullie stevig in de greep...

voor jullie bla bla'' geef ik jullie een 10

maak jezelf nuttig in deze samenleving en hou op met klagen,,,,,,

forumverslaafden van de 21-e eeuw.....

Maarreh wat zou ik in de ogen van alle Hassans dan moeten doen? En ik klaag bijna nooit!

freya
13-07-04, 18:47
Geplaatst door hassan1111
voor jullie bla bla'' geef ik jullie een 10


Das aardig van je, dank je :strik:

kspeciaal
13-07-04, 18:48
Geplaatst door hassan1111
.....simon,zbaqzbaq,zwarte schaap.....en andere 'zieken' die ik niet heb opgenoemd.

het enige wat jullie hier doen is................BLA BLA BLA BLA BLA !!!!!!!!

en deze 'bla bla-ziekte' heeft jullie stevig in de greep...

voor jullie bla bla'' geef ik jullie een 10

maak jezelf nuttig in deze samenleving en hou op met klagen,,,,,,

forumverslaafden van de 21-e eeuw.....

Helaas voor jou Meneer Hassan NIET BLA! Tegenwoordig is je bla toch het enige wat telt en dat hoeft niet altijd verkeerd te zijn!
Ik heb wel respect voor het Bla van dit forum en met name de NVDD! Ik ga ga heel wat Fora langs, maar als het gaat om inhoud en niveau vind ik het hier wel goed! Ik leer SOMS ook wel wat van, je moet dan wel een goede filter hebben voor onzin! Maar ja het is een Forum toch!!
Minder vind ik wel het feit dat het hier toch wel een soort kliekje is die soms alleen op elkaar reageren! Als je geen +1000 berichten achter je Avatar hebt, dan tel je blijkbaar niet mee!

Een vraagje uit nieuwsgierigheid: Als ik die "debaters" hier zie schrijven , dan heb ik niet het gevoel dat het allemaal werkloze uitkeringstrekkers, bijstandsmoeders of internetverslaafden die hun tijd doodden en zeker niet allemaal studenten met te veel vrije tijd! Dus Waar halen jullie in godsnaam die tijd vandaan om die records van 5000 of 6000 berichten te halen? Ik vind het wel leuk om af en toe mee te doen maar dat lukt me pas ergens na 11 uur in de avond of ergens op een van die zeldzame rustige werkdagen en zeker niet elke dag?

mulan
13-07-04, 19:05
Geplaatst door kspeciaal
Minder vind ik wel het feit dat het hier toch wel een soort kliekje is die soms alleen op elkaar reageren! Als je geen +1000 berichten achter je Avatar hebt, dan tel je blijkbaar niet mee!

Een vraagje uit nieuwsgierigheid: Als ik die "debaters" hier zie schrijven , dan heb ik niet het gevoel dat het allemaal werkloze uitkeringstrekkers, bijstandsmoeders of internetverslaafden die hun tijd doodden en zeker niet allemaal studenten met te veel vrije tijd! Dus Waar halen jullie in godsnaam die tijd vandaan om die records van 5000 of 6000 berichten te halen? Ik vind het wel leuk om af en toe mee te doen maar dat lukt me pas ergens na 11 uur in de avond of ergens op een van die zeldzame rustige werkdagen en zeker niet elke dag?

Student die de tijd dood!! :zozo: Of eigenlijk niet hoort te doden maar altijd afleiding zoekt om niet te doen wat ze hoort te doen.De rest zit volgens mij onder werktijd te maroc.nlen,stelletje fraudeurs!

En ja dat kliekje vind ik ook niets :jammer: (behalve als ik er zelf wel bij hoor :zozo: ).....

barfly
13-07-04, 19:05
Geplaatst door kspeciaal
Helaas voor jou Meneer Hassan NIET BLA! Tegenwoordig is je bla toch het enige wat telt en dat hoeft niet altijd verkeerd te zijn!
Ik heb wel respect voor het Bla van dit forum en met name de NVDD! Ik ga ga heel wat Fora langs, maar als het gaat om inhoud en niveau vind ik het hier wel goed! Ik leer SOMS ook wel wat van, je moet dan wel een goede filter hebben voor onzin! Maar ja het is een Forum toch!!
Minder vind ik wel het feit dat het hier toch wel een soort kliekje is die soms alleen op elkaar reageren! Als je geen +1000 berichten achter je Avatar hebt, dan tel je blijkbaar niet mee!

Een vraagje uit nieuwsgierigheid: Als ik die "debaters" hier zie schrijven , dan heb ik niet het gevoel dat het allemaal werkloze uitkeringstrekkers, bijstandsmoeders of internetverslaafden die hun tijd doodden en zeker niet allemaal studenten met te veel vrije tijd! Dus Waar halen jullie in godsnaam die tijd vandaan om die records van 5000 of 6000 berichten te halen? Ik vind het wel leuk om af en toe mee te doen maar dat lukt me pas ergens na 11 uur in de avond of ergens op een van die zeldzame rustige werkdagen en zeker niet elke dag?

Ik begrijp die mensen ook niet hoor die 5000 plus berichten hebben, allemaal werkloos gok ik! Ik zelf ben ITjer en dan mag je de hele dag internetten :p

Bofko
13-07-04, 19:12
Geplaatst door kspeciaal

Een vraagje uit nieuwsgierigheid: Als ik die "debaters" hier zie schrijven , dan heb ik niet het gevoel dat het allemaal werkloze uitkeringstrekkers, bijstandsmoeders of internetverslaafden die hun tijd doodden en zeker niet allemaal studenten met te veel vrije tijd! Dus Waar halen jullie in godsnaam die tijd vandaan om die records van 5000 of 6000 berichten te halen? Ik vind het wel leuk om af en toe mee te doen maar dat lukt me pas ergens na 11 uur in de avond of ergens op een van die zeldzame rustige werkdagen en zeker niet elke dag?

Werkend. In de IT. Maar met een hele grote sik. Werk bevalt totaal niet.
Reorganisatie etc. Dus stel ik me heel defensief op en hou daardoor wat meer tijd over om te prikken.Ik hoop niet dat deze situatie nog lang gaat duren.
En om het gezeik op het werk te ontvluchten is dit forum prima geschikt.

kspeciaal
13-07-04, 19:13
Geplaatst door barfly
Ik begrijp die mensen ook niet hoor die 5000 plus berichten hebben, allemaal werkloos gok ik! Ik zelf ben ITjer en dan mag je de hele dag internetten :p
Wordt wel jaloers op mensen jij, als ik zie mensen gretig prikken op sappige topics als die van Ali enz...Heb wel een relaxe baas die ik eens op de 2 dagen zie , maar toch niet relax genoeg om dagelijks te gaan prikken! Nu biiv. zit nog op mijn werk, kan ik eindelijk wat "prikken"

kspeciaal
13-07-04, 19:15
Geplaatst door Bofko

En om het gezeik op het werk te ontvluchten is dit forum prima geschikt. Mee eens, maar ja als je een deadline hebt, dan wordt toch iets moeilijker ontvluchten voor mij ! he!

mulan
13-07-04, 19:17
Geplaatst door Bofko
Werkend. In de IT. Maar met een hele grote sik. Werk bevalt totaal niet.
Reorganisatie etc. Dus stel ik me heel defensief op en hou daardoor wat meer tijd over om te prikken.Ik hoop niet dat deze situatie nog lang gaat duren.
En om het gezeik op het werk te ontvluchten is dit forum prima geschikt.

Ga dan solliciteren waar Barfly werkt! :boogie:

kspeciaal
13-07-04, 19:19
Geplaatst door mulan
Student die de tijd dood!! :zozo: Of eigenlijk niet hoort te doden maar altijd afleiding zoekt om niet te doen wat ze hoort te doen.De rest zit volgens mij onder werktijd te maroc.nlen,stelletje fraudeurs!

En ja dat kliekje vind ik ook niets :jammer: (behalve als ik er zelf wel bij hoor :zozo: ).....
+2000 berichten en Afleiding zoeken Hahaha. Die afleiding noemen ze ook VERSLAVING soms in specialere gevallen ook wel Obsessief-compulsief gedrag ! bekend?? :hihi: :hihi:

Is@@c
13-07-04, 19:21
De komende tijd schakel ik zelfs nog een tandje bij. Sinds kort ben ik gestopt met het twee dagen in de week lesgeven op een VMBO. Nu zit ik dus 5 dagen per week achter een computer voor mijn promotie.

Dat betekent dus in het ene raam mijn simulaties draaien, en in het andere maroc.nl-ers op de kast jagen. :D

Taouanza hou je vast... :hihi:

mulan
13-07-04, 19:22
Geplaatst door kspeciaal
+2000 berichten en Afleiding zoeken Hahaha. Die afleiding noemen ze ook VERSLAVING soms in specialere gevallen ook wel Obsessief-compulsief gedrag ! bekend?? :hihi: :hihi:

Wel verdeeld over bijna 3 jaar he!!En tijdens mijn havo laatste jaar ging ik bijna nooit naar school en zat ik hier,volgens mij heb ik toen in de laatste 3 maanden van school de helft van wat ik hier gepost heb toen gepost....hele vreemde zin :maf:

Zit ik nu genoeg in de ontkenning...ik geloof het zelf bijna :handbang:

mulan
13-07-04, 19:23
Geplaatst door Is@@c
De komende tijd schakel ik zelfs nog een tandje bij. Sinds kort ben ik gestopt met het twee dagen in de week lesgeven op een VMBO. Nu zit ik dus 5 dagen per week achter een computer voor mijn promotie.

Dat betekent dus in het ene raam mijn simulaties draaien, en in het andere maroc.nl-ers op de kast jagen. :D

Taouanza hou je vast... :hihi:

Ja ja...en onder welke nick was jij hier eerst actief :moe:

Bofko
13-07-04, 19:25
Geplaatst door mulan
Ga dan solliciteren waar Barfly werkt! :boogie:

Gooise matras ?
En bovendien, ik heb jarenlang in Utrecht, Uithoorn en Amsterdam gezeten en hele lange reistijden gehad. En dat wil ik niet meer.
Afstand Tilburg - Eindhoven nu is prima. Is cru, eerst werk ok en afstand niet en nu afstand ok en werk niet. :droef:

kspeciaal
13-07-04, 19:29
Geplaatst door Bofko
Gooise matras ?
En bovendien, ik heb jarenlang in Utrecht, Uithoorn en Amsterdam gezeten en hele lange reistijden gehad. En dat wil ik niet meer.
Afstand Tilburg - Eindhoven nu is prima. Is cru, eerst werk ok en afstand niet en nu afstand ok en werk niet. :droef: WW uitkering en later promotie tot Bijstand: gegarandeerd geen werk en ook geen afstand, dan heb je de gewenste combinatie :lekpuh: !!

Bofko
13-07-04, 19:30
Geplaatst door kspeciaal
Mee eens, maar ja als je een deadline hebt, dan wordt toch iets moeilijker ontvluchten voor mij ! he!

Dat klopt. Met dit prikken loop je ook het gevaar te laat iets aan te pakken. Net als vroeger het studeren voor tentamens. !

kspeciaal
13-07-04, 19:31
Geplaatst door mulan
Wel verdeeld over bijna 3 jaar he!!En tijdens mijn havo laatste jaar ging ik bijna nooit naar school en zat ik hier,volgens mij heb ik toen in de laatste 3 maanden van school de helft van wat ik hier gepost heb toen gepost....hele vreemde zin :maf:
: Poging tot redeneren is een van de symptomen van dat gedrag! :hihi:

mulan
13-07-04, 19:32
Geplaatst door Bofko
Net als vroeger het studeren voor tentamens. !

In mijn geval het niet studeren voor tentamens.... :wohaa:
Maar wel rot...er zal toch ongetwijfeld wel een ander baantje zijn in omstreken?

Bofko
13-07-04, 19:32
Geplaatst door kspeciaal
WW uitkering en later promotie tot Bijstand: gegarandeerd geen werk en ook geen afstand, dan heb je de gewenste combinatie :lekpuh: !!

Het lijkt me heerlijk om 1 a 2 jaar niet te werken. :jumping:
Geen verplichtingen.
Maar waarschijnlijk kun je daar alleen maar van genieten als je weet dat je daarna weer aan de bak kunt.

mulan
13-07-04, 19:33
Geplaatst door kspeciaal
Poging tot redeneren is een van de symptomen van dat gedrag! :hihi:

Echt.....hmmm het zit dus dieper dan ik dacht :p

Bofko
13-07-04, 19:33
Geplaatst door mulan
In mijn geval het niet studeren voor tentamens.... :wohaa:
Maar wel rot...er zal toch ongetwijfeld wel een ander baantje zijn in omstreken?

Nee. :D

Olive Yao
13-07-04, 19:41
Geplaatst door nl-x
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Uit esthetisch oogpunt een mooi bericht. Ik kijk uit naar je volgende creatie.

barfly
13-07-04, 20:15
Geplaatst door kspeciaal
Wordt wel jaloers op mensen jij, als ik zie mensen gretig prikken op sappige topics als die van Ali enz...Heb wel een relaxe baas die ik eens op de 2 dagen zie , maar toch niet relax genoeg om dagelijks te gaan prikken! Nu biiv. zit nog op mijn werk, kan ik eindelijk wat "prikken"

Ik mag niet klagen maar er worden wel doelstellingen gesteld die ik dien te halen dus het is niet zo dat ik hier de hele dag zit te prikken.... Als ik een uurtje op een dag prik dan moet ik dat uurtje echt wel rond krijgen qua werk. Gelukkig kan ik meestal wel een browser open houden en af en toe meekijken :)

Mark
13-07-04, 22:17
Geplaatst door kspeciaal

Minder vind ik wel het feit dat het hier toch wel een soort kliekje is die soms alleen op elkaar reageren! Als je geen +1000 berichten achter je Avatar hebt, dan tel je blijkbaar niet mee!

10.000 he ;)

Vind je dat serieus? Ik wist niet dat we dat deden, ik vind juist wel dat er meer mensen bij mogen komen.... ik ken ondertussen elke mening van iedereen hier wel.


Geplaatst door kspeciaal

Een vraagje uit nieuwsgierigheid: Als ik die "debaters" hier zie schrijven , dan heb ik niet het gevoel dat het allemaal werkloze uitkeringstrekkers, bijstandsmoeders of internetverslaafden die hun tijd doodden en zeker niet allemaal studenten met te veel vrije tijd! Dus Waar halen jullie in godsnaam die tijd vandaan om die records van 5000 of 6000 berichten te halen? Ik vind het wel leuk om af en toe mee te doen maar dat lukt me pas ergens na 11 uur in de avond of ergens op een van die zeldzame rustige werkdagen en zeker niet elke dag?

Ik werk inderdaad, en het is te combineren vanwege het werk dat ik doe. Maar eerlijk is eerlijk ik zit hier te vaak.

Orakel
13-07-04, 22:55
Geplaatst door hassan1111
.....simon,zbaqzbaq,zwarte schaap.....en andere 'zieken' die ik niet heb opgenoemd.

het enige wat jullie hier doen is................BLA BLA BLA BLA BLA !!!!!!!!

en deze 'bla bla-ziekte' heeft jullie stevig in de greep...

voor jullie bla bla'' geef ik jullie een 10

maak jezelf nuttig in deze samenleving en hou op met klagen,,,,,,

forumverslaafden van de 21-e eeuw.....

:D

Allesh goet, habiebie?

Weet juh, over het algemeen is het in de meeste gevallen gemiddeld genomen een feitelijk vaststaand onontkombaar gegeven, dat velen van de door jou genoemden veelal meestentijds een shitload aan reacties plaatsen uit een idealistische bevlogen gedrevenheid, maar tenlangenleste uiteindelijk toch verzanden in een antagonistisch destructief spiraalproces.

:maf3:

freya
13-07-04, 23:13
Geplaatst door Orakel
:D

Allesh goet, habiebie?

Weet juh, over het algemeen is het in de meeste gevallen gemiddeld genomen een feitelijk vaststaand onontkombaar gegeven, dat velen van de door jou genoemden veelal meestentijds een shitload aan reacties plaatsen uit een idealistische bevlogen gedrevenheid, maar tenlangenleste uiteindelijk toch verzanden in een antagonistisch destructief spiraalproces.

:maf3:

:vreemd: goh :argwaan:

Orakel
13-07-04, 23:20
Geplaatst door freya
:vreemd: goh :argwaan:

Jah sjorrie, 'kheb net ff me Bonu-man gebeld en na een paar drumsticks is de djin wel verdreven. Ik gaat nu weer gewoon normaal doen.

kspeciaal
14-07-04, 01:10
Geplaatst door Mark



ik ken ondertussen elke mening van iedereen hier wel. Dat is me inderdaad opgevallen. Iedereen verwijst iedereen naar andere discussies of eigen statements in andere topics van enkele maanden (of in jou geval jaren ) geleden :wink:


Maar eerlijk is eerlijk ik zit hier te vaak. [/B][/QUOTE] I just don't want to lie to you. That's correct!

observer
14-07-04, 13:39
een board zonder prikkers is als een vel papier zonder tekst:

leeg en zonder betekenis

kspeciaal
14-07-04, 15:48
Geplaatst door observer
een board zonder prikkers is als een vel papier zonder tekst:

leeg en zonder betekenis
Wow wat een wijsheid!! ERRRRRRR poetisch!!

850
14-07-04, 16:07
Geplaatst door observer
een board zonder prikkers is als een vel papier zonder tekst:

leeg en zonder betekenis

:cool: Is dit weer zo'n Chinese wijsheden spreuk uit de I-ching spreukengids?



Een board zonder prikkers is als een maaltijd bij McDonalds.
Leeg en zonder betekenis

Mark
14-07-04, 16:09
Geplaatst door 850
:cool: Is dit weer zo'n Chinese wijsheden spreuk uit de I-ching spreukengids?



Een board zonder prikkers is als een maaltijd bij McDonalds.
Leeg en zonder betekenis

Een board zonder prikkers is als een reactie van (vul hier je favo prikker in).
Leeg en zonder betekenis

850
14-07-04, 16:12
Geplaatst door Mark
Een board zonder prikkers is als een reactie van (vul hier je favo prikker in).
Leeg en zonder betekenis

:) Ik vind dat mn medeprikkers nooit zonder betekenis prikken.
Diegene die dat wel doen staan in mn negeerlijst :)

Rabi'ah.
14-07-04, 16:55
Geplaatst door Orakel
Jah sjorrie, 'kheb net ff me Bonu-man gebeld en na een paar drumsticks is de djin wel verdreven. Ik gaat nu weer gewoon normaal doen.

:haha:

Al3arbi
14-07-04, 18:27
Geplaatst door Orakel
:D

Allesh goet, habiebie?

Weet juh, over het algemeen is het in de meeste gevallen gemiddeld genomen een feitelijk vaststaand onontkombaar gegeven, dat velen van de door jou genoemden veelal meestentijds een shitload aan reacties plaatsen uit een idealistische bevlogen gedrevenheid, maar tenlangenleste uiteindelijk toch verzanden in een antagonistisch destructief spiraalproces.

:maf3:


Word!!! :lol:

BiL@L
14-07-04, 18:34
Hahaha. Wat is er met Orakel gebeurd. Heeft ie een woordenboek opgegeten ofzo?
:D