PDA

Bekijk Volledige Versie : Anti-semitisch" geweld: vrouwelijk slachtoffer gearresteerd



S@deeQ.
13-07-04, 17:29
Buitenland


13/07 "Anti-semitisch" geweld: vrouwelijk slachtoffer gearresteerd


De jonge vrouw die claimt het slachtoffer te zijn geweest van een antisemitische aanval in de buurt van Parijs, is dinsdagnamiddag gearresteerd.
Eerder op de dag was ze opnieuw ondervraagd over de gebeurtenissen omdat er tegenstrijdigheden waren in haar verhaal, zo is vernomen in politiekringen.

Een 23-jarige vrouw met een baby van dertien maanden werd vrijdag naar eigen zeggen omringd door zes met messen gewapende Noord-Afrikaanse jongeren. Die namen haar handtas en aan de hand van haar identiteitspapieren dachten ze dat de vrouw joodse was. Daarop maakten ze sneden in haar kleren en knipten haar haar kort. Met een viltstift werden drie hakenkruisen op haar buik getekend. De buggy met het kind werd omver gegooid. Niemand in de trein had gereageerd, aldus het verhaal dat in Frankrijk tot in de hoogste politieke kringen voor beroering zorgde.
Omdat er zich geen getuigen meldden van het voorval, werd getwijfeld aan het verhaal. Nadere ondervraging van de vrouw bracht duidelijkheid.


BRON (http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={8FD420EB-D3D2-4728-963C-151137A07891})

ZbaqZbaq
13-07-04, 17:36
Er had maar 1 vuile-zionist op moeten staan om haar verhaal te bevestigen en als getuige op te treden en het zou legitimiteit scheppen voor ander zionistische-honden om dit fanta-verhaal toe te passen op een moslim vrouw.

ZbaqZbaq
13-07-04, 17:40
Ik denk dat binnen enkele dagen er weer een Kakk****k opstaat om te roepen dat deze vrouw door Al-Qaida is gestuurd om zionisten in discrediet te brengen.


Of breng ik "mensen" nu ideeën ? :wat?!:

S@deeQ.
13-07-04, 17:42
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik denk dat binnen enkele dagen er weer een Kakk****k opstaat om te roepen dat deze vrouw door Al-Qaida is gestuurd om zionisten in discrediet te brengen.


Of breng ik "mensen" nu ideeën ? :wat?!:

:stomp: hadden die kut zionisten wel crediet dan :eek:

850
13-07-04, 17:43
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik denk dat binnen enkele dagen er weer een Kakk****k opstaat om te roepen dat deze vrouw door Al-Qaida is gestuurd om zionisten in discrediet te brengen.

Of breng ik "mensen" nu ideeën ? :wat?!:

Nee hoor wees maar niet bang. Je bent gewoon paranoia.

ZbaqZbaq
13-07-04, 17:44
je weet tog..asahbi....je weet togg....ze3ma...je weet, ze3ma

Marsipulami
13-07-04, 17:51
Geplaatst door S@deeQ.
Buitenland


13/07 "Anti-semitisch" geweld: vrouwelijk slachtoffer gearresteerd


De jonge vrouw die claimt het slachtoffer te zijn geweest van een antisemitische aanval in de buurt van Parijs, is dinsdagnamiddag gearresteerd.
Eerder op de dag was ze opnieuw ondervraagd over de gebeurtenissen omdat er tegenstrijdigheden waren in haar verhaal, zo is vernomen in politiekringen.

Een 23-jarige vrouw met een baby van dertien maanden werd vrijdag naar eigen zeggen omringd door zes met messen gewapende Noord-Afrikaanse jongeren. Die namen haar handtas en aan de hand van haar identiteitspapieren dachten ze dat de vrouw joodse was. Daarop maakten ze sneden in haar kleren en knipten haar haar kort. Met een viltstift werden drie hakenkruisen op haar buik getekend. De buggy met het kind werd omver gegooid. Niemand in de trein had gereageerd, aldus het verhaal dat in Frankrijk tot in de hoogste politieke kringen voor beroering zorgde.
Omdat er zich geen getuigen meldden van het voorval, werd getwijfeld aan het verhaal. Nadere ondervraging van de vrouw bracht duidelijkheid.


BRON (http://www.gva.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={8FD420EB-D3D2-4728-963C-151137A07891})


Op grond waarvan is die vrouw nu gearresteerd ? Is fantasie hebben een strafbaar feit in Frankrijk ?

S@deeQ.
13-07-04, 17:56
Geplaatst door Marsipulami
Op grond waarvan is die vrouw nu gearresteerd ? Is fantasie hebben een strafbaar feit in Frankrijk ?


------------------------------------------------------
NOS-TT 125 di 13 jul 18:51:16
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vrouw verhoord over anti-joodse rel
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
PARIJS De Francaise die vrijdag grote
beroering wekte met het verhaal dat ze
het slachtoffer was geworden van een
antisemitische aanval,is voor verhoor
aangehouden.Ze wordt ervan verdacht een
valse verklaring te hebben afgelegd.

De 23-jarige vrouw verklaarde tegen de
politie dat zes Noord-Afrikaanse mannen
die haar voor een jodin aanzagen,haar
in de trein hadden belaagd.Ze zouden
hakenkruizen op haar buik hebben gezet,
nadat ze haar kleren hadden verscheurd.

De politie vindt het vreemd dat niemand
zich als getuige heeft gemeld.Bovendien
is er op videobeelden van het bewuste
station niets verdachts te zien.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,




:fucyc:

Marsipulami
13-07-04, 18:04
Geplaatst door S@deeQ.
Ze wordt ervan verdacht een
valse verklaring te hebben afgelegd.


Waarschijnlijk aangehouden door een onderzoeksrechter met lange tenen die is gaan beseffen dat hij een blunder heeft begaan door het incident voorbarig aan de media vrij te geven. Tot en met de Franse president hebben hun 'heilige verontwaardiging' geuit over het gebeuren.

S@deeQ.
13-07-04, 18:07
Geplaatst door Marsipulami
Waarschijnlijk aangehouden door een onderzoeksrechter met lange tenen die is gaan beseffen dat hij een blunder heeft begaan door het incident voorbarig aan de media vrij te geven. Tot en met de Franse president hebben hun 'heilige verontwaardiging' geuit over het gebeuren.

:boos: geen wonder dat ik zo een bloedhekel heb aan die kut-slakkenvreters


Julien voorop :fuckit2:


zou me niets verbazen als blijt dat die rechter dat verhaaltje zelf verzonnen heeft :zegniets:

Julien
13-07-04, 18:41
Geplaatst door S@deeQ.
:boos: geen wonder dat ik zo een bloedhekel heb aan die kut-slakkenvreters


Julien voorop :fuckit2:


zou me niets verbazen als blijt dat die rechter dat verhaaltje zelf verzonnen heeft :zegniets:

hahah zeg dat maar in mijn gezicht als je zo'n bloedhekel aan me hebt :cheefbek:

en dat 1 wijf zo gestoord is, wil niet zeggen dat dat geldt voor een heel volk. Dat zou uitgerekend een Marokkaan moeten weten!

(wie werden ook al weer k.ut........... genoemd? )

S@deeQ.
13-07-04, 19:52
Geplaatst door Dingo
Ik zou maar niet te hard van de toren blazen, Nabil. Of ben je dat Marokkaanse krantenjochie alweer vergeten die zogenaamd ontvoerd was door een stel racisten maar in werkelijk zelf iets had uitgevreten? Als je het vergeten bent wil ik graag je slachtofferachtige en opruiende reacties nog eens citeren hoor. :D

Is je -lachwekkend slecht- rappende broertje van DHC al weer vrij trouwens? Ik hoorde dat er nog eentje vastzit wegens drugshandel. "Dat moet er wel eentje van de familie Marmouch zijn" dacht ik direct. Ben benieuwd of jullie strafblad nog op 1 a4-tje past!

:D nog steeds je AEL trauma niet te boven , varkensboertje :o

Rabi'ah.
13-07-04, 21:16
Geplaatst door Dingo

Is je -lachwekkend slecht- rappende broertje van DHC al weer vrij trouwens? Ik hoorde dat er nog eentje vastzit wegens drugshandel. "Dat moet er wel eentje van de familie Marmouch zijn" dacht ik direct. Ben benieuwd of jullie strafblad nog op 1 a4-tje past!

Ach Andries, je kunt de misselijke haatzaaiende persoonlijke aanvallen weer eens niet achterwege laten he? :)

Vertel eens, hoe is het nou om zo'n zieke, geobsedeerde en verwrongen geest te hebben? :)

Is@@c
13-07-04, 21:20
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald 'm wel.

Aan het waarheidsgehalte van al die andere anti-semitische incidenten, hoeven we dus niet meer te twijfelen. :D

nard
14-07-04, 10:49
Het is dus wel knap aso dat deze dame dat heeft verzonnen. Ze heeft gebruik gemaakt van een bijzonder vervelende tendens in de maatschappij om zelf aandacht te krijgen.

Ook als is fantasie op zich niet strafbaar, het misbruik maken van een maatschappelijke beweging is dat wel. Moet je zien hoe de gemoederen aan allerlei kanten in beweging zijn gebracht door dit incident.

Overigens:
Was het incident (behoudens het vermeende jood-zijn van de dame) verder wel waar? Ik bedoel scheuren van kleren, snijden van haren, hakenkruizen op lichaam, de noord-afrikaanse nationaliteit van de daders, enz?