PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoetermeer

DH_elmagrib
13-07-04, 19:31
Ik ga Verhuizen naar ZOETERMEER is saai daar..geen een marokaan alleen tata's en nikkers...niet dat ik was tegen ze heb maar k ken beter met mocro's opsgieten :kwaad: :kwaad: :kwaad: :terrorist

seniorita1988
13-07-04, 19:43
Geplaatst door DH_elmagrib
Ik ga Verhuizen naar ZOETERMEER is saai daar..geen een marokaan alleen tata's en nikkers...niet dat ik was tegen ze heb maar k ken beter met mocro's opsgieten :kwaad: :kwaad: :kwaad: :terrorist

hahahah ja ik ken veel n*gers daarow, zijn wel aardig howr

suc-6 :p

Ghiezzoe
13-07-04, 19:47
Jawel hoor er is daar 1 marokkanen famillie die haar uiterste best doet om zo nederlands mogelijk te zijn. Roepen hun dochter NOUELA (zema nouhaila), doen supermodern om in te passen enz... Kijk ik vind dat iedereen moet doen wat ie niet laten kan maar ben allergisch voor hypocrisie.

G3M|N|
13-07-04, 22:10
Leuk!. :cheefbek:

17-07-04, 12:59

Er is daar maar 1 moskee, en ik heb ook maar 1 Islamitische slagerij gevonden. So u know.
:duim: