PDA

Bekijk Volledige Versie : Tieners opgepakt voor verkrachting 14-jarige



..zapper
13-07-04, 20:17
ROERMOND - De politie heeft vier jongens uit Roermond van 15 tot 18 jaar aangehouden op verdenking van de verkrachting van een 14-jarig meisje. De verkrachting vond in de nacht van zaterdag op zondag plaats bij het uitgaansgebied in Roermond. Dat meldde de politie Limburg-Noord dinsdag.

De politie kon de verdachten nog diezelfde nacht aanhouden na een tip van een vrouw die haar hond uitliet en getuige was van het voorval. Twee van de verdachten zijn 18 jaar oud, de anderen zijn 15 en 17. Ze zouden het meisje verkracht hebben in een portiek aan de Godsweerdersingel. De verdachten zijn in verzekering gesteld en worden woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.


bron telegraaf-i

S@deeQ.
13-07-04, 20:23
Geplaatst door zapper
ROERMOND - De politie heeft vier jongens uit Roermond van 15 tot 18 jaar aangehouden op verdenking van de verkrachting van een 14-jarig meisje. De verkrachting vond in de nacht van zaterdag op zondag plaats bij het uitgaansgebied in Roermond. Dat meldde de politie Limburg-Noord dinsdag.

De politie kon de verdachten nog diezelfde nacht aanhouden na een tip van een vrouw die haar hond uitliet en getuige was van het voorval. Twee van de verdachten zijn 18 jaar oud, de anderen zijn 15 en 17. Ze zouden het meisje verkracht hebben in een portiek aan de Godsweerdersingel. De verdachten zijn in verzekering gesteld en worden woensdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.


bron telegraaf-i

Wat doet een 14 jarige alleen met 4 geile varkens en ook nog in de late uurtjes verveeld

delirious
13-07-04, 20:24
Daar gaan we weer. Centraal-Afrikanen ? :fpotver:

S@deeQ.
13-07-04, 20:28
Geplaatst door delirious
Daar gaan we weer. Centraal-Afrikanen ? :fpotver:

De telegraaf kennende had dat meteen op de voorpagina vermeld dan :lachu:

euhh
13-07-04, 20:31
Geplaatst door delirious
Daar gaan we weer. Centraal-Afrikanen ? :fpotver:

limburgers of centraal-afrikanen, 1 pot nat

Is@@c
13-07-04, 20:33
Geplaatst door delirious
Daar gaan we weer. Centraal-Afrikanen ? :fpotver:

Eerder Noord-Afrikanen. Mischien dat er nog een verdwaalde Turk of Antiliaan tussenliep.

Allochtonen zijn nou eenmaal groepsverkrachters, en autochtonen soloverkrachters.

Het kan toevallig zo zijn dat dit net die ene keer is, van de tien, waarbij het wel autochtonen zijn.

Maar hier op maroc.nl discussieren we niet over incidenten, maar over de grote lijnen. :duivels:

Rabi'ah.
13-07-04, 20:45
Geplaatst door Is@@c
Eerder Noord-Afrikanen. Mischien dat er nog een verdwaalde Turk of Antiliaan tussenliep.

Allochtonen zijn nou eenmaal groepsverkrachters, en autochtonen soloverkrachters.

Het kan toevallig zo zijn dat dit net die ene keer is, van de tien, waarbij het wel autochtonen zijn.

Maar hier op maroc.nl discussieren we niet over incidenten, maar over de grote lijnen. :duivels:

Wat ben jij toch weer misselijk bezig. :moe:

Lekker olie op het vuur gooien he? :)

Bah! :kotsen:

Is@@c
13-07-04, 21:02
Geplaatst door Rabi'ah.

Lekker olie op het vuur gooien he? :)


Je kent me toch? :D

Rabi'ah.
13-07-04, 21:08
Geplaatst door Is@@c
Je kent me toch? :D

Helaas maar al te goed, ja. :moe:

Is@@c
13-07-04, 21:14
Geplaatst door Rabi'ah.
Helaas maar al te goed, ja. :moe:

Ik hou ook van jou! :love:

En mocht je het echt menen, doe als Taouanza, en pleur me in je negeerlijst, dan ben je zo van me af. :huil:

Rabi'ah.
13-07-04, 21:18
Geplaatst door Is@@c
Ik hou ook van jou! :love:

En mocht je het echt menen, doe als Taouanza, en pleur me in je negeerlijst, dan ben je zo van me af. :huil:

Lag het maar zo simpel. :moe:

Is@@c
13-07-04, 21:23
Geplaatst door Rabi'ah.
Lag het maar zo simpel. :moe:

Die negeerlijst schijnt anders behoorlijk goed te werken hoor.