PDA

Bekijk Volledige Versie : Bal gemiste strafschop Beckham te koop



Bofko
13-07-04, 22:04
MADRID (ANP) - De bal waarmee David Beckham voor Engeland een strafschop miste bij het afgelopen EK in Portugal is te koop via internet. De Spanjaard die de bal op de tribune ving, heeft hem in de verkoop gedaan.

Pablo Carral heeft van een Britse krant inmiddels een bod gehad van 18.000 euro, maar hij hoopt op meer. Beckham miste de strafschop in de kwartfinales tegen Portugal. Zijn falen leidde tot de uitschakeling van Engeland. Op de bal staat de datum van het duel en kwartfinales gedrukt.

www.home.nl
---------------------------------------------------

Alles bij Beckham levert geld op.
Een geluidsopname van een bierscheet van hem kan nog verzilverd worden, volgens mij !

Joesoef
13-07-04, 22:11
Jaja.

barfly
13-07-04, 22:13
Geplaatst door Bofko
MADRID (ANP) - De bal waarmee David Beckham voor Engeland een strafschop miste bij het afgelopen EK in Portugal is te koop via internet. De Spanjaard die de bal op de tribune ving, heeft hem in de verkoop gedaan.

Pablo Carral heeft van een Britse krant inmiddels een bod gehad van 18.000 euro, maar hij hoopt op meer. Beckham miste de strafschop in de kwartfinales tegen Portugal. Zijn falen leidde tot de uitschakeling van Engeland. Op de bal staat de datum van het duel en kwartfinales gedrukt.

www.home.nl
---------------------------------------------------

Alles bij Beckham levert geld op.
Een geluidsopname van een bierscheet van hem kan nog verzilverd worden, volgens mij !

In plastic zakjes van 25 euro 1 keer ruiken :duim:

Joesoef
13-07-04, 22:14
Geplaatst door barfly
In plastic zakjes van 25 euro 1 keer ruiken :duim:

:hihi: Ik dacht dat ik ziek was....

Bofko
13-07-04, 22:20
Geplaatst door barfly
In plastic zakjes van 25 euro 1 keer ruiken :duim:

Geluidsopname ,staat er Barfly .
Geen gebakken lucht.....

barfly
13-07-04, 22:24
Geplaatst door Bofko
Geluidsopname ,staat er Barfly .
Geen gebakken lucht.....

Ik heb net zo'n reorganisatie achter de rug waar jij in lijkt te zitten.... Go figure...

Bofko
13-07-04, 22:35
Geplaatst door barfly
Ik heb net zo'n reorganisatie achter de rug waar jij in lijkt te zitten.... Go figure...

Dan zal de volgende er weldra weer aankomen. :roker:

barfly
13-07-04, 22:41
Geplaatst door Bofko
Dan zal de volgende er weldra weer aankomen. :roker:

Dat is inherent aan reorganisaties. Als het eenmaal is begonnen dan houdt het niet meer op. Veranderingen zijn dan dagelijkse kost :)

S@deeQ.
14-07-04, 17:19
Beckhams bal goed voor miljoenen
door onze redactie
AMSTERDAM - De voetbal die David Beckham hoog over het doel schoot tijdens de verloren penaltyronde in de kwartfinale tegen Portugal, wordt via veilingsite e-bay te koop aangeboden. Momenteel is het hoogste bod een bedrag van 10 miljoen euro.


Kwartfinale Portugal - Engeland: David Beckham mist zijn penalty

Hoewel Beckhams misser er toe bijdroeg dat Engeland uitgeschakeld werd, hebben fanatieke verzamelaars de jacht geopend op de bal die symbool staat voor het dramatische einde van de voetbalaspiraties van het land op het Europees kampioenschap Voetbal.

De Spaanse voetbalfan die de bal ving in rij Q van het Luz Stadion in Lissabon, besloot de trofee via internet te veilen nadat een Engelse krant de man op het spoor kwam en 18.000 euro bood.

Het bieden op de bal, versierd met de namen van de beide teams, de datum en de locatie van de wedstrijd, begon maandag met een startbod van 1 euro. Nu, ruim achtenveertig uren later, staat het hoogste bod op precies 10.000.000 euro.

Pablo Carral, een 25-jarige supporter van de Spaanse voetbalclub Deportivo La Coruna, kon zijn geluk niet op toen Beckhams bal in zijn handen belandde: "Het was ongelooflijk dat de bal precies bij ons terecht kwam, omdat we zo ver achter het doel zaten."

Via www.es.ebay.com kan er nog tot 22 juli geboden worden.