PDA

Bekijk Volledige Versie : Sylvain Ephimenco gaat grandioos op zijn bek met zijn haatzaaierij tegen moslims..



Zwarte Schaap
14-07-04, 01:54
Predators

door Sylvain Ephimenco

De hele zondag zat ik gekluisterd aan mijn radiotoestel, luisterend naar de Franse zenders. Met name op France Info werd de sidderende en weerzinwekkende aanslag op een jonge vrouw in een trein bij Parijs breed uitgemeten. Om het kwartier de opening van het nieuwsblok: jonge vrouw met baby wordt door haar belagers voor jodin aangezien en met messen bewerkt.

De Franse president maakt in een officiële verklaring zijn afschuw kenbaar. Organisaties en vooraanstaanden wordt om commentaar gevraagd. Binnen enkele uren zijn de Europese media gealarmeerd: nieuwe onvoorstelbare daad van antisemitisme in Frankrijk. Pas maandag wordt het duidelijk dat het hier primair niet om antisemitisme gaat maar om een daad van barbarij tegen een vrouw zoals er de laatste tijd steeds meer in Frankrijk plaatsvinden. De jodenhaat is later door (volgens de vrouw) de Afrikaanse en Noord-Afrikaanse predators van stal gehaald om hun slachtoffer nog dieper te verwonden en te vernederen. Pas nadat de zes belagers hun prooi hadden beroofd (van 200 euro en bankpasje) haar tas en andere bezittingen aan stuk gesneden, merkten ze op dat zij uit de zestiende Parijse arrondissement kwam. 'Daar wonen alleen maar rijken en joden', schreeuwen ze haar toe. De mishandeling die daarop volgde droeg inderdaad alle kenmerken van jodenhaat. Voor velen zal die volgorde er niet toedoen. Toch is het van belang deze zaak niet onmiddellijk te rangschikken bij de schrikbarende toegenomen daden van neo-antisemitisme, die voornamelijk door jongeren worden gepleegd met een sterke verwantschap met de Palestijnse zaak. Daardoor zou een een ander verschijnsel verborgen blijven dat nog veel wijder verspreid is. Het gaat om de devaluatie van de status van de vrouw in onze multi-etnische samenlevingen. De vrouw die in de ogen van bepaalde groepen jongeren er alleen is om geminacht en beroofd te worden. De 'zwakke schakel' die een ideale prooi vormt. De slavin als lust en verkrachtobject in de hel van de Franse voorsteden. Dat ze wit of donker zijn doet er niet toe: van 'vieze blanke teef' tot 'kankernegerin'. Maar wellicht is het voor de barbarse predators een soort rechtvaardiging achteraf van hun misdaad wanneer een (vermeende) jodin in hun klauwen terecht komt. Ik wil zeker niet het gelegenheidsantisemitisme van de Parijse bruten relativeren. Maar het zou naïef zijn om te denken dat wat deze jonge vrouw overkwam alleen een lid van een specifieke etnische of religieuze gemeenschap kon overkomen. Deze nieuwe vorm van barbarij tegen vrouwen kent geen beperkingen.


Bron: Trouw 13/07/04

Pixelshade
14-07-04, 01:59
te vroeg conclusies trekken he, islamofobie

MokroMike
14-07-04, 02:12
k hoop dat die haatzaaier vroeg of laat tegen zijn eigen demonen loopt.

en dat stuk vuil durft te roepen dat anderen haatzaaien.

taouanza
14-07-04, 11:51
Nou ik heb het gelezen en hij heeft gelijk. De MTVgeneratie heeft inderdaad niet echt een hoog pet van vrouwen. Zeker niet door MTVgeneratie die het nog aanvullen door een verwrongen beeld over vrouwen in de islam. MTV zegt vrouwen zijn sletten en hoeren. En die gasten denken volgens de islam moeten sletten en hoeren dood.
Waar hij geen gelijk in heeft is dat hij denkt dat die cultuur uit de geboorteland is geimporteerd. Maar het is hier ontstaan het is een mix van het slechtse uit 2 culturen.
Dit geval mag dan wel verzonnen zijn maar er zijn zat van gevallen die niet de media halen. Wat ook weer benadrukt dat vrouwen geen prioriteit zijn. Het antismetisme das was schokkend. Dat een vrouw wordt belaagd en mishandeld dat gebeurd aan de lopende band overal ter wereld daar ligt niemand wakker van.
En daarom is het laf en hypocriet om het aan de moslims toeschrijven.
Als de Fransen of andere westerlingen het zo erg vinden voor de vrouwen waarom laten ze het gebeuren?

freya
14-07-04, 12:07
Geplaatst door taouanza
Waar hij geen gelijk in heeft is dat hij denkt dat die cultuur uit de geboorteland is geimporteerd. Maar het is hier ontstaan het is een mix van het slechtse uit 2 culturen.


Heldere analyse :duim:

Mark
14-07-04, 12:46
Geplaatst door taouanza
Nou ik heb het gelezen en hij heeft gelijk. De MTVgeneratie heeft inderdaad niet echt een hoog pet van vrouwen. Zeker niet door MTVgeneratie die het nog aanvullen door een verwrongen beeld over vrouwen in de islam. MTV zegt vrouwen zijn sletten en hoeren. En die gasten denken volgens de islam moeten sletten en hoeren dood.
Waar hij geen gelijk in heeft is dat hij denkt dat die cultuur uit de geboorteland is geimporteerd. Maar het is hier ontstaan het is een mix van het slechtse uit 2 culturen.
Dit geval mag dan wel verzonnen zijn maar er zijn zat van gevallen die niet de media halen. Wat ook weer benadrukt dat vrouwen geen prioriteit zijn. Het antismetisme das was schokkend. Dat een vrouw wordt belaagd en mishandeld dat gebeurd aan de lopende band overal ter wereld daar ligt niemand wakker van.
En daarom is het laf en hypocriet om het aan de moslims toeschrijven.
Als de Fransen of andere westerlingen het zo erg vinden voor de vrouwen waarom laten ze het gebeuren?

ja dit vind ik ook wel

ps: interessanter dan een moe smiley dit ;)

taouanza
14-07-04, 12:46
Geplaatst door Mark
ja dit vind ik ook wel

ps: interessanter dan een moe smiley dit ;)

Vindt je?:p

Mark
14-07-04, 12:51
Geplaatst door taouanza
Vindt je?:p

yep :nijn:

taouanza
14-07-04, 12:54
Geplaatst door Mark
yep :nijn:

pssssst tegen niemand vertellen maar ik plaats wel vaker meer dan een moesmiley :knipoog: :knipoog:

Goodnight
14-07-04, 12:57
Het is idd de norm om in ieder nummer ( zeker een rapnummer) de termen bitch en ho te gebruiken.De vrouwen worden in de clips ge-etaleerd als een stuk weerloos vlees...en die bitches laten het ook gewoon toe.

Mark
14-07-04, 13:06
Geplaatst door taouanza
pssssst tegen niemand vertellen maar ik plaats wel vaker meer dan een moesmiley :knipoog: :knipoog:

dat blijft ons geheimpje

Simon
14-07-04, 13:08
Geplaatst door Goodnight
Het is idd de norm om in ieder nummer ( zeker een rapnummer) de termen bitch en ho te gebruiken.De vrouwen worden in de clips ge-etaleerd als een stuk weerloos vlees...en die bitches laten het ook gewoon toe.

Die rappers weten zelf ook nauwelijk wat ze er van moeten denken van hun teksten. Ik hoorde gisteren Ali B op TV naar aanleiding van de commotie rond DHC. Hij zei dat 'bitch' zeggen helemaal niks voorstelt. Er wordt niks mee bedoelt. En hij zei ook dat als hij persoonlijk bedreigd zou worden in een rap ook justitie zou inschakelen. Maar ook weer dat die gasten van DHC waarschijnlijk niks van plan waren.

taouanza
14-07-04, 13:11
Geplaatst door Simon
Die rappers weten zelf ook nauwelijk wat ze er van moeten denken van hun teksten. Ik hoorde gisteren Ali B op TV naar aanleiding van de commotie rond DHC. Hij zei dat 'bitch' zeggen helemaal niks voorstelt. Er wordt niks mee bedoelt. En hij zei ook dat als hij persoonlijk bedreigd zou worden in een rap ook justitie zou inschakelen. Maar ook weer dat die gasten van DHC waarschijnlijk niks van plan waren.

Wie heeft het over Ali B? Ali B is niks vergeleken bij die grote 'sterren' uit Amerika.

Simon
14-07-04, 13:12
Geplaatst door taouanza
Wie heeft het over Ali B? Ali B is niks vergeleken bij die grote 'sterren' uit Amerika.

IK ! Ja in amerika is alles beter inderdaad. Daar schieten de rappers elkaar tenminste echt overhoop.

Mark
14-07-04, 13:15
Geplaatst door Simon
IK ! Ja in amerika is alles beter inderdaad. Daar schieten de rappers elkaar tenminste echt overhoop.

Alleen als ze geen respect krijgen of als een nigger naar hun hoeren kijkt.

taouanza
14-07-04, 13:15
Geplaatst door Simon
IK ! Ja in amerika is alles beter inderdaad. Daar schieten de rappers elkaar tenminste echt overhoop.

Inderdaad en Amerika is ook het grote voorbeeld dus......

nl-x
14-07-04, 13:23
Wie is nou de echte predator?

a) De jongens die de dame niet aanvielen
b) De dame die ongeprovoceerd een bevolkingsgroep een klap toedeelde
c) De enige echte Sylvie Ephimenco met zn lijkenprikkerij?

(Zonder het even over het verschil van predator en aasgier te hebben :P)

Mark
14-07-04, 13:26
Yo, Ice-cube is tha preadtor :ergleuk:

taouanza
14-07-04, 13:26
Geplaatst door nl-x
Wie is nou de echte predator?

a) De jongens die de dame niet aanvielen
b) De dame die ongeprovoceerd een bevolkingsgroep een klap toedeelde
c) De enige echte Sylvie Ephimenco met zn lijkenprikkerij?

(Zonder het even over het verschil van predator en aasgier te hebben :P)

Maar daar ging het niet over. Het gaat over geweld tegen vrouwen dat wel gebeurd.

Julien
14-07-04, 20:23
Geplaatst door taouanza
Nou ik heb het gelezen en hij heeft gelijk. De MTVgeneratie heeft inderdaad niet echt een hoog pet van vrouwen. Zeker niet door MTVgeneratie die het nog aanvullen door een verwrongen beeld over vrouwen in de islam. MTV zegt vrouwen zijn sletten en hoeren. En die gasten denken volgens de islam moeten sletten en hoeren dood.
Waar hij geen gelijk in heeft is dat hij denkt dat die cultuur uit de geboorteland is geimporteerd. Maar het is hier ontstaan het is een mix van het slechtse uit 2 culturen.
Dit geval mag dan wel verzonnen zijn maar er zijn zat van gevallen die niet de media halen. Wat ook weer benadrukt dat vrouwen geen prioriteit zijn. Het antismetisme das was schokkend. Dat een vrouw wordt belaagd en mishandeld dat gebeurd aan de lopende band overal ter wereld daar ligt niemand wakker van.
En daarom is het laf en hypocriet om het aan de moslims toeschrijven.
Als de Fransen of andere westerlingen het zo erg vinden voor de vrouwen waarom laten ze het gebeuren?

:duim: Touanza, hier ben ik het helemaal mee eens!

Zwarte Schaap
14-07-04, 20:56
Geplaatst door taouanza
Maar daar ging het niet over. Het gaat over geweld tegen vrouwen dat wel gebeurd.
Nee taouanza daar ging het wel over.

Meneer Sylvain misbruikt geweld tegen vrouwen om specifieke groepen er uit te lichten en legt de oorzaak bij de multi-etnische samenleving.


Het gaat om de devaluatie van de status van de vrouw in onze multi-etnische samenlevingen


De vrouw die in de ogen van bepaalde groepen jongeren er alleen is om geminacht en beroofd te worden. De 'zwakke schakel' die een ideale prooi vormt. De slavin als lust en verkrachtobject in de hel van de Franse voorsteden. Dat ze wit of donker zijn doet er niet toe: van 'vieze blanke teef' tot 'kankernegerin'.

Het gaat hem dus niet over geweld tegen vrouwen in het algemeen maar over een nieuwe vorm, die in zijn ogen veel erger is want het kent geen beperkingen:


Deze nieuwe vorm van barbarij tegen vrouwen kent geen beperkingen.

Je vraagt je dan af wie zijn die bepaalde groepen jongeren? De enige aanwijzing die we krijgen is dat het wel uit de multi-etnische hoek moet komen. Mischien vormt deze beschrijving wel een aanwijzing:

...de Afrikaanse en Noord-Afrikaanse predators...
..de barbarse predators..

taouanza
14-07-04, 21:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee taouanza daar ging het wel over.

Meneer Sylvain misbruikt geweld tegen vrouwen om specifieke groepen er uit te lichten en legt de oorzaak bij de multi-etnische samenleving.





Het gaat hem dus niet over geweld tegen vrouwen in het algemeen maar over een nieuwe vorm, die in zijn ogen veel erger is want het kent geen beperkingen:



Je vraagt je dan af wie zijn die bepaalde groepen jongeren? De enige aanwijzing die we krijgen is dat het wel uit de multi-etnische hoek moet komen. Mischien vormt deze beschrijving wel een aanwijzing:

Maar dat heb ik toch ook uitgelegd in mijn reactie.
Hij kaart een probleem aan maar wijst de verkeerde als daders aan.

Zwarte Schaap
14-07-04, 21:41
Geplaatst door taouanza
Maar dat heb ik toch ook uitgelegd in mijn reactie.
Hij kaart een probleem aan maar wijst de verkeerde als daders aan.

Daarom komt sylvain meer de titel predator toe (eigenlijk meer aasgier en lijkenpikker).

Ten koste van de vrouwen die mishandelt zijn pikt hij zijn aas weg, namelijk de ''multi-etnische samenleving''. En als je zijn stukjes kent weet je welke soort barbarijse allochtonen.

Julien
14-07-04, 21:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
Daarom komt sylvain meer de titel predator toe (eigenlijk meer aasgier en lijkenpikker).

Ten koste van de vrouwen die mishandelt zijn pikt hij zijn aas weg, namelijk de ''multi-etnische samenleving''. En als je zijn stukjes kent weet je welke soort barbarijse allochtonen.

kortom, hij mag niet over een probleem praten.. ook niet als allochtonen zich daar ook schuldig aan maken..

leve de censuur!

taouanza
14-07-04, 21:47
Geplaatst door Julien
kortom, hij mag niet over een probleem praten.. ook niet als allochtonen zich daar ook schuldig aan maken..

leve de censuur!

Nee hij mag niet vals beschuldigen. Hij mag geen haatzaaien.

Julien
14-07-04, 21:53
Geplaatst door taouanza
Nee hij mag niet vals beschuldigen. Hij mag geen haatzaaien.

nauurlijk mag hij dat niet.. maar aan de andere kant, Ephimenco is geen God die in de toekomst had kunnen kijken en had kunnen zien dat deze vrouw een leugenaar was.. :rolleyes:

ik vind trouwens de haatzaaierij van hem wel meevallen, mijn kritiek op hem is wel dat hij het teveel over Moslims heeft in zijn columns.. daarmee maakt hij zichzelf zwak.. er zijn genoeg andere onderwerpen. maar in zijn columns zit wel vaak een kern van waarheid.

ZS en Bilal: wat klopt er dan nog meer niet aan deze column behalve dan dat deze Franse stinkhoer helemaal niet mishandeld is?

S@deeQ.
14-07-04, 21:58
Geplaatst door Julien


ZS en Bilal: wat klopt er dan nog meer niet aan deze column behalve dan dat deze Franse stinkhoer helemaal niet mishandeld is?

Wat er niet aan klopt ?


die column is geschreven door een franse stinkhond :student: kan nooit wat zijn dus :kotsen:

taouanza
14-07-04, 21:59
Geplaatst door Julien
nauurlijk mag hij dat niet.. maar aan de andere kant, Ephimenco is geen God die in de toekomst had kunnen kijken en had kunnen zien dat deze vrouw een leugenaar was.. :rolleyes:

ik vind trouwens de haatzaaierij van hem wel meevallen, mijn kritiek op hem is wel dat hij het teveel over Moslims heeft in zijn columns.. daarmee maakt hij zichzelf zwak.. er zijn genoeg andere onderwerpen. maar in zijn columns zit wel vaak een kern van waarheid.

ZS en Bilal: wat klopt er dan nog meer niet aan deze column behalve dan dat deze Franse stinkhoer helemaal niet mishandeld is?

Stinkhoer???:verward:

En wat er mis is aan zijn topic heb jezelf hierboven beschreven.

Julien
14-07-04, 22:03
Geplaatst door taouanza
Stinkhoer???:verward:

En wat er mis is aan zijn topic heb jezelf hierboven beschreven.

maar wat hij over moslims schrijft, vind ik geen haatzaaierij

en ja, een wijf dat heel France en alle mede-fransen (de noord-afrikanen) voor schut zet, noem ik een Stinkhoer ;)

Zwarte Schaap
14-07-04, 22:05
Geplaatst door taouanza
Stinkhoer???:verward:


De vrouw die in de ogen van bepaalde groepen jongeren er alleen is om geminacht en beroofd te worden. De 'zwakke schakel' die een ideale prooi vormt. De slavin als lust en verkrachtobject in de hel van Leiden. Dat ze wit of donker zijn doet er niet toe: van 'vieze blanke teef' tot 'kankernegerin'.

Julien
14-07-04, 22:13
:confused: nou breekt mijn klomp! :D

ik mag haar geen stinkhoer noemen, terwijl haar al tientallen doodverwensingen geven zijn via dit forum! :jammer:

lennart
14-07-04, 22:21
Geplaatst door Julien
nauurlijk mag hij dat niet.. maar aan de andere kant, Ephimenco is geen God die in de toekomst had kunnen kijken en had kunnen zien dat deze vrouw een leugenaar was.. :rolleyes:


Dat had hij kunnen zien aankomen, het is in Frankrijk namelijk al diverse malen gebeurt dat vermeende anti-semitische aanvallen later niet waar bleken of helemaal niets met anti-semitisme van doen hadden.

Zoals zovele media, trok ook de nazi Sylvain veel te vroeg conclusies. Op 13 juli, toen dit stuk werd gepubliseerd, was overigens al bekend dat die vrouw een leugenares was, dus de Trouw is weer eens zeer laakbaar bezig. Nu is dat niet verwonderlijk, de Trouw is de krant in Nederland met de meeste anti-Islamitische uitingen. Dit heeft waarschijnlijk te maken met hun protestantse achtergrond, protestanten zijn de grootste religieuse rascisten die je kan bedenken.

Julien
14-07-04, 22:25
Geplaatst door lennart
Dat had hij kunnen zien aankomen, het is in Frankrijk namelijk al diverse malen gebeurt dat vermeende anti-semitische aanvallen later niet waar bleken of helemaal niets met anti-semitisme van doen hadden.

Zoals zovele media, trok ook de nazi Sylvain veel te vroeg conclusies. Op 13 juli, toen dit stuk werd gepubliseerd, was overigens al bekend dat die vrouw een leugenares was, dus de Trouw is weer eens zeer laakbaar bezig. Nu is dat niet verwonderlijk, de Trouw is de krant in Nederland met de meeste anti-Islamitische uitingen. Dit heeft waarschijnlijk te maken met hun protestantse achtergrond, protestanten zijn de grootste religieuse rascisten die je kan bedenken.

15 uur geleden was dat nog de Telegraaf.. :aanwal:

lennart
14-07-04, 22:32
Geplaatst door Julien
15 uur geleden was dat nog de Telegraaf.. :aanwal:

Nou, dat zal ik toch niet beweerd hebben, al is de Telegraaf ook behoorlijk anti-Islamitisch.

Maar de Trouw is al 2 jaar in overdrive om de Islam zwart te maken. Dat GJ voornamelijk Trouw berichten plaatst zegt eigenlijk wel genoeg.

Iwan
15-07-04, 00:03
Geplaatst door lennart
Dat had hij kunnen zien aankomen, het is in Frankrijk namelijk al diverse malen gebeurt dat vermeende anti-semitische aanvallen later niet waar bleken of helemaal niets met anti-semitisme van doen hadden.
.
Zou het toevallig zijn of is spraak van een georganiseerde groep die een bepaalde groep zwart willen maken?

Hylke
15-07-04, 00:34
Daardoor zou een een ander verschijnsel verborgen blijven dat nog veel wijder verspreid is. Het gaat om de devaluatie van de status van de vrouw in onze multi-etnische samenlevingen. De vrouw die in de ogen van bepaalde groepen jongeren er alleen is om geminacht en beroofd te worden. De 'zwakke schakel' die een ideale prooi vormt. De slavin als lust en verkrachtobject in de hel van de Franse voorsteden. Dat ze wit of donker zijn doet er niet toe: van 'vieze blanke teef' tot 'kankernegerin'.


Zelfde primaire reaktie als een Nabil Marmouch na de ontvoering van die vrome islamitische jongen (anti-islamitische daad) een na de zelfverdediging van die Turkse Politieagent t.a.v. die messentrekkende Driss in Amsterdam.

Hij zou er wel even op terug moeten komen, maar dat vertrouw ik hem wel toe :fpimp: