PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie zijn julllie? Oproep aan alle gebruikers van Maroc.NL

Juneblues
14-07-04, 13:45
http://www.lifeonscreen.com

Hallo iedereen!!!

ik vermoed dat jullie waarschijnlijk wel vaker aanvragen krijgen om mee te werken aan een onderzoek, maar toch hoop ik dat jullie mijn mailtje effe lezen, en mijn voorstel in overweging nemen.

Ik zal mezelf even voorstellen: ik ben Ida Veldeman, 25 en mijn eindwerk aan het schrijven.

Ik doe dat over identiteitsvorming op het internet. Ik ben specifiek in sites voor moslims ge´nteresseerd omdat mijn interesse hiervoor tijdens discussies bij El Jadid in Lokeren hiervoor werd gewekt.

Wat maakt het succes van deze sites dat zoveel jongeren - vooral - er hun vragen stellen, en antwoorden zoeken?
Ik had graag in samenwerking met jullie even onderzocht wie jullie als gebruikers nu eigenlijk zijn...

Zijn jullie vooral jongeren? Welke leeftijd? Wat motiveert jullie om van dit forum gebruik te maken? En zo verder!

Ik stelde hiervoor een vrij eenvoudige, korte vragenlijst samen, die je op www.lifeonscreen.com kan vinden.

Het duurt helemaal niet lang om ze in te vullen, en eens ik de resultaten heb geanalyseerd, kunnen jullie erop rekenen dat jullie ze ook in handen krijgen.

In afwachting, alvast heel erg bedankt!
Groetjes,
Ida - alias Juneblues

Juneblues
14-07-04, 14:03
Hey!
Je mag deze website www.lifeonscreen.com ook bij iedereen die je kent bekend maken! Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn!

toedeloe!

gatarlijk
16-07-04, 15:32
:fpetaf:

Ik heb alles naar waarheid ingevuld :student:

Ghiezzoe
16-07-04, 16:32
ik ook, succes..

seniorita1988
16-07-04, 18:48
haha ik ook