PDA

Bekijk Volledige Versie : vraagje

boldie
14-07-04, 15:39
hallo allemaal!!!

Een vriendin van mij die wil dit jaar in marokko trouwen.
Nu heb ik van haar begrepen dat voor dat ze daadwerkelijk mag trouwen een maagdelijkheids verklaring moet kunnen aantonen. Klopt dat? Zo ja. Waar moet dat dan gebeuren moet ze zich dan laten nakijken door een arts in nederland of in marokko. Kan je dat zo makkelijk zien dan? Ik heb namelijk begrepen dat het alleen maar om een SOA test gaat.

Misschien heb ik wel ongelijk.

Om daar te trouwen heb je naast je geboorteakte en onhuwelijksverklaring vanuit nederland nog ander documenten nodig? Hoelang blijven de bovenstaande documenten eigenlijk geldig(3 of 6 maanden) en moeten ze vetraald zijn in het frans neem aan van wel?

Het zijn misschien veel en domme vragen maar voor mij is het allemaal nieuw.

Ik hoop echt dat iemand hier meer over weet.

alvast bedankt allen voor jullie eventuele antwoorden.

groetjes.

Nesrine18
14-07-04, 17:38
Nooit van gehoord......:confused:

kultoom
14-07-04, 19:25
wat een onzin,een maagdelijkheidsverklaring? hahahaahahaahahahaahahahaaaa....nieuwe wet in maroc? of was het altijd al zo? ze kunnen toch met het laken gaan rondrennen na de huwelijksnacht?waar gaat het toch naartoe met deze wereld?

oujdaaa
14-07-04, 20:55
een maagedelijkheisverklaring kun je idd laten doen
ik ken mensen die het hebben gedaan omdat er over ze geroddelt werd dus vandaar ik zelf vind het onzin ik bedoel je weet van je zelf wel of je maagd bent of niet en als ze dat niet geloven ja hebben ze een probleem maar HET MOET NIET dat is onzin je kiest er zelf voor

over de andere documenten weet ik niets sorry :o

boldie
15-07-04, 07:19
bedankt voor jullie antwoorden.

Ze zeggen dat ze het in het leven hebben geroepen omdat het vaak voorkomt dat mannen van vrouwen toch nog scheiden na de huwelijksnacht omdat er geen bloed vrij is gekomen. Ondanks dat het meisje nog maagd is.
Iedereen weet langzamerhand dat het voor kan komen dat een meid niet perse hoeft te bloeden. Maar '' sommige ' (niet alle mannen voor dat ik commentaar krijg van aangesproken mannen/jongens die weer niet zo zijn) mannen zijn en blijven dom om daar in te geloven. En om voor te komen dat dat gebeurt(scheiden van een vrouw na geen bloeding) hebben ze die maagdelijkhieds verklaring in het leven geroepen.

Ik vond het ook al een stom verhaal. Zo zie je maar weer een man mag ballen aan alle kanten en een vrouw moet zich continue bewijzen. in alle opzichten.

boldie
15-07-04, 07:21
oujdaaa,

citaat: een maagedelijkheisverklaring kun je idd laten doen

misschien een stomme vraag maar waar staat idd voor.

oujdaaa
15-07-04, 21:48
Geplaatst door boldie
oujdaaa,

citaat: een maagedelijkheisverklaring kun je idd laten doen

misschien een stomme vraag maar waar staat idd voor.

idd is iderdaad :D veel succes meid en allah y kemel bel gair insa allah

mark61
16-07-04, 10:06
Geplaatst door boldie
Ze zeggen dat ze het in het leven hebben geroepen omdat het vaak voorkomt dat mannen van vrouwen toch nog scheiden na de huwelijksnacht omdat er geen bloed vrij is gekomen.

Wie wil er nou met zo'n domme man trouwen?

0uiam
16-07-04, 14:54
Geplaatst door mark61
Wie wil er nou met zo'n domme man trouwen?

Mijn woorden.

boldie
19-07-04, 08:45
Helaas kom je na het trouwen met zo een man er achter met wie je eigenlijk echt getrouwd bent.

Dan is het meestal te laat.

boldie
19-07-04, 08:46
Ik weet nog steeds niet wat IDD betekent

IDD is

achie25
19-07-04, 08:54
Geplaatst door boldie
Ik weet nog steeds niet wat IDD betekent

IDD is IDD = Inderdaad

boldie
19-07-04, 09:10