PDA

Bekijk Volledige Versie : De dood van NVDD



Julien
14-07-04, 21:49
stel je voor dat het conflict in Israel over een aantal jaar wordt opgelost (dus stel...!!!), en er dus VREDE is tussen Israeli's en Palestijnen..

Wat een dooie boel zal het dan worden op NVDD!! :D

5 van de 10 topics gaan immers over Israel lijkt het zo :(

S@deeQ.
14-07-04, 21:51
Geplaatst door Julien
stel je voor dat het conflict in Israel over een aantal jaar wordt opgelost (dus stel...!!!), en er dus VREDE is tussen Israeli's en Palestijnen..

Wat een dooie boel zal het dan worden op NVDD!! :D

5 van de 10 topics gaan immers over Israel lijkt het zo :(

:corcky: niet zo zeiken slakkenvreeter, als we niet over die kut zionisten lopen te lullen ,moeten we het weer over die smerige franse racisten hebben en hun trauma's met hoofddoeken.

taouanza
14-07-04, 21:51
Geplaatst door Julien
stel je voor dat het conflict in Israel over een aantal jaar wordt opgelost (dus stel...!!!), en er dus VREDE is tussen Israeli's en Palestijnen..

Wat een dooie boel zal het dan worden op NVDD!! :D

5 van de 10 topics gaan immers over Israel lijkt het zo :(


Nou je hebt nog altijd de hoofddoekjes. :lole:

Net op Netwerk weer een muts die denkt 20 jaar achterstelling van allochtonen kan verhelpen door verbod op hoofddoekjes.
Geniaal!Had het zelf niet kunnen bedenken.:duim:

Julien
14-07-04, 21:56
ach.. de hoofddoekjes :moe:

ben benieuwd hoe de discussies zijn op Joodse fora, want die worden net zo goed getroffen als de moslims (geen keppeltjes).. hier op maroc.nl wordt er echter net gedaan alsof France het gemunt heeft op alleen die onschuldige zielige moslimas.

mark61
14-07-04, 22:06
Geplaatst door Julien
stel je voor dat het conflict in Israel over een aantal jaar wordt opgelost (dus stel...!!!), en er dus VREDE is tussen Israeli's en Palestijnen..(...)

Ik denk het niet, want 'Palestina' en 'hoofddoekje' zijn symbolen voor iets anders, dieper liggends. Tenslotte is vrijwel niemand hier persoonlijk betrokken bij Palestina en ligt het tamelijk ver weg. Je mag zelf bedenken waar die discussies symbool voor zijn of eigenlijk over gaan.

Julien
14-07-04, 22:08
Geplaatst door mark61
Ik denk het niet, want 'Palestina' en 'hoofddoekje' zijn symbolen voor iets anders, dieper liggends. Tenslotte is vrijwel niemand hier persoonlijk betrokken bij Palestina en ligt het tamelijk ver weg. Je mag zelf bedenken waar die discussies symbool voor zijn of eigenlijk over gaan.

mwa als ik soms de felheid lees waarmee sommigen Palestijnen of Zionisten verdedigen, dan vraag ik mij dat af..

Er zijn maar weinig prikkers hier die neutraal naar het conflict kijken. De meesten zijn niet objectief meer te noemen.

Rabi'ah.
14-07-04, 22:10
Geplaatst door mark61
Ik denk het niet, want 'Palestina' en 'hoofddoekje' zijn symbolen voor iets anders, dieper liggends. Tenslotte is vrijwel niemand hier persoonlijk betrokken bij Palestina en ligt het tamelijk ver weg. Je mag zelf bedenken waar die discussies symbool voor zijn of eigenlijk over gaan.

Waar gaat het volgens jou dan over?

mark61
14-07-04, 22:12
Geplaatst door Julien
mwa als ik soms de felheid lees waarmee sommigen Palestijnen of Zionisten verdedigen, dan vraag ik mij dat af..

Er zijn maar weinig prikkers hier die neutraal naar het conflict kijken. De meesten zijn niet objectief meer te noemen.

Die felheid komt juist door iets anders. Het gaat niet over de kwestie zelf. Daarom kom je ook geen neutraliteit tegen. Niemand is geïnteresseerd in een objectieve of neutrale beschouwing, omdat het niet over het 'geval' zelf gaat maar over associaties die mensen ermee hebben.

freya
14-07-04, 22:17
Geplaatst door mark61
Die felheid komt juist door iets anders. Het gaat niet over de kwestie zelf. Daarom kom je ook geen neutraliteit tegen. Niemand is geïnteresseerd in een objectieve of neutrale beschouwing, omdat het niet over het 'geval' zelf gaat maar over associaties die mensen ermee hebben.

:moe:

mark61
14-07-04, 22:23
Geplaatst door Rabi'ah.
Waar gaat het volgens jou dan over?

Grof gezegd, het gevoel van de één (persoon of groep) door een vijandige, zich superieur voelende en oppermachtige omgeving te worden vernederd, niet erkend, niet geaccepteerd, en van de ander (persoon of groep) belaagd te worden door de aanstormende wilden.

To put it in simple terms. Maar aangezien de meeste mensen niet het lef of het vermogen hebben hun diepste gevoelens bloot te geven, gaat de 'discussie' dan maar ergens anders over. Dat ontaardt dan ook steevast in veronderstellingen over en weer over de vermeende achterliggende ideeën van de ander. Een zinloze gang van zaken die gewoonlijk ontaardt in beledigingen.

De waarheid is dat je door een paar one-liners op een forum nooit achter de 'werkelijke bedoelingen' of overtuigingen van de ander kan komen. En misschien interesseert dat ook niemand wat. Als er maar gehakt kan worden, dan heb je je dagelijkse portie frustratie weer afgereageerd.

Als iedereen bang is om zijn genuanceerde individuele positie bloot te geven, en, zoals het er nu naar uitziet, er wordt gestreefd naar blokken van de 'goeden' en de 'fouten', dan hoop ik dat dit geen weergave is van de maatschappij waarin ik leef, maar alleen een uitlaatklep die het mogelijk maakt 'buiten' wat normaler te doen.

Zwarte Schaap
14-07-04, 22:28
Geplaatst door Julien
mwa als ik soms de felheid lees waarmee sommigen Palestijnen of Zionisten verdedigen, dan vraag ik mij dat af..

Er zijn maar weinig prikkers hier die neutraal naar het conflict kijken. De meesten zijn niet objectief meer te noemen.

Dat is meestal de Europese houding inzake de beroving en misdaden tegen de Palestijnen. Dat is strategisch gezien de meest ideale positie voor ze. Maar een misdaad blijft een misdaad.

Het westen verstopt zich doelbewust achter die houding omdat zij in feite verantwoordelijk zijn voor de zionistische landroof en de misdaden die daar uit voortvloeien.

De nog over gebleven joden die H.itler overleefd hadden konden ze zo op vreedzame wijze kwijt en tegelijkertijd profileren ze zich ten koste van de stelletje wilden die niet objectief kunnen zijn en daarom alleen maar oorlog kunnen voeren. Oh wat zijn we beschaafd en objectief en daarom het meest geschikt om deze wilden te kunnen leiden tot de weg van de vrede.

Ook fungeren de hoofdverantwoordelijken als een soort uithuilschouder voor beide partijen.

Als het westen zich veel eerder serieus bemoeit hadden met Israel en deze niet openlijk, en in het geniep, massaal hadden gesteund dan zou israel nooit zo ver zijn gekomen.

mark61
14-07-04, 22:28
Geplaatst door freya
:moe:

Pfff begin je nou ook al? Heb je geen zinniger commentaar?

taouanza
14-07-04, 22:51
Geplaatst door mark61
Die felheid komt juist door iets anders. Het gaat niet over de kwestie zelf. Daarom kom je ook geen neutraliteit tegen. Niemand is geïnteresseerd in een objectieve of neutrale beschouwing, omdat het niet over het 'geval' zelf gaat maar over associaties die mensen ermee hebben.

Ja hoor daar gaattie weer!
Spreek voor jezelf!

taouanza
14-07-04, 22:52
Geplaatst door mark61
Grof gezegd, het gevoel van de één (persoon of groep) door een vijandige, zich superieur voelende en oppermachtige omgeving te worden vernederd, niet erkend, niet geaccepteerd, en van de ander (persoon of groep) belaagd te worden door de aanstormende wilden.

To put it in simple terms. Maar aangezien de meeste mensen niet het lef of het vermogen hebben hun diepste gevoelens bloot te geven, gaat de 'discussie' dan maar ergens anders over. Dat ontaardt dan ook steevast in veronderstellingen over en weer over de vermeende achterliggende ideeën van de ander. Een zinloze gang van zaken die gewoonlijk ontaardt in beledigingen.

De waarheid is dat je door een paar one-liners op een forum nooit achter de 'werkelijke bedoelingen' of overtuigingen van de ander kan komen. En misschien interesseert dat ook niemand wat. Als er maar gehakt kan worden, dan heb je je dagelijkse portie frustratie weer afgereageerd.

Als iedereen bang is om zijn genuanceerde individuele positie bloot te geven, en, zoals het er nu naar uitziet, er wordt gestreefd naar blokken van de 'goeden' en de 'fouten', dan hoop ik dat dit geen weergave is van de maatschappij waarin ik leef, maar alleen een uitlaatklep die het mogelijk maakt 'buiten' wat normaler te doen.


:slapen:

Orakel
14-07-04, 22:52
Geplaatst door mark61
[B]Grof gezegd, het gevoel van de één (persoon of groep) door een vijandige, zich superieur voelende en oppermachtige omgeving te worden vernederd, niet erkend, niet geaccepteerd, en van de ander (persoon of groep) belaagd te worden door de aanstormende wilden.

To put it in simple terms. Maar aangezien de meeste mensen niet het lef of het vermogen hebben hun diepste gevoelens bloot te geven, gaat de 'discussie' dan maar ergens anders over.

:hihi: Damn, sharp thinking! Tis echter geen kwestie (m.i.) van lef of vermogen, maar van bewustzijn. Onderbewustijn is wellicht beter. Introspectie is niet alleen moeilijk, maar ook eng en beangstigend.



De waarheid is dat je door een paar one-liners op een forum nooit achter de 'werkelijke bedoelingen' of overtuigingen van de ander kan komen.
Als iedereen bang is om zijn genuanceerde individuele positie bloot te geven,

Okeey, kut de krap. Hoe heet ze? Wanneer heeft ze je gegijzeld? Ff testen of ze je volledig gedeprogrameerd heeft:
- wie heeft het EK gewonnen?
- wat kost een kratje bier?
- wie staat er deze maand in de playboy?

mark61
14-07-04, 22:54
Geplaatst door taouanza
Ja hoor daar gaattie weer!
Spreek voor jezelf!

??? Kan het iets uitvoeriger?

Julien
14-07-04, 22:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is meestal de Europese houding inzake de beroving en misdaden tegen de Palestijnen. Dat is strategisch gezien de meest ideale positie voor ze. Maar een misdaad blijft een misdaad.

Het westen verstopt zich doelbewust achter die houding omdat zij in feite verantwoordelijk zijn voor de zionistische landroof en de misdaden die daar uit voortvloeien.

De nog over gebleven joden die H.itler overleefd hadden konden ze zo op vreedzame wijze kwijt en tegelijkertijd profileren ze zich ten koste van de stelletje wilden die niet objectief kunnen zijn en daarom alleen maar oorlog kunnen voeren. Oh wat zijn we beschaafd en objectief en daarom het meest geschikt om deze wilden te kunnen leiden tot de weg van de vrede.

Ook fungeren de hoofdverantwoordelijken als een soort uithuilschouder voor beide partijen.

Als het westen zich veel eerder serieus bemoeit hadden met Israel en deze niet openlijk, en in het geniep, massaal hadden gesteund dan zou israel nooit zo ver zijn gekomen.

ik heb nooit beweerd dat het Westen objectief is in dit conflict. Alhoewel ik landen als Belgie, Frankrijk en Noorwegen tegenwoordig wel redelijk objectief vindt overkomen in dit conflict (i.t.t. de VS of Egypte)..

maar ik doelde op prikkers die zich zo geidentificeerd voelen met de Palestijnen of de Israeli's, dat er niet meer naar elkaar wordt geluisterd. Want hoe je het went of keert, beide partijen maken fouten.

Julien
14-07-04, 23:00
Geplaatst door Olive Yao
Moet helaas stoppen. Jammer van al die andere leuke topics. Maartens schuld! (of is dat misleidende reductie?)

Bonne nuit

salut amie, j't'souhaite une bonne nuit aussi !! aaah totalement oublié

JOYEUX 14 JUILLET!!

gelukkig 14 juli..

leuke dag gehad?

mark61
14-07-04, 23:01
Geplaatst door Julien
leuke dag gehad?

Virenque wel.

taouanza
14-07-04, 23:01
Geplaatst door mark61
??? Kan het iets uitvoeriger?


Nee you got the point.

mark61
14-07-04, 23:02
Geplaatst door taouanza
Nee you got the point.

No I did not.

S@deeQ.
14-07-04, 23:06
Geplaatst door Olive Yao
Nu je het zegt, wil nog naar Frankrijk bellen.

ben alweer terug in nederland ,schat :zwaai:

taouanza
14-07-04, 23:09
Geplaatst door mark61
No I did not.

Yes you do!

Mark
14-07-04, 23:11
Ik ben geheel neutraal, het zal me allemaal worst wezen :duim:

Julien
14-07-04, 23:15
Geplaatst door Olive Yao
Nu je het zegt, wil nog naar Frankrijk bellen.

nog niet gedaan dan? :watte?: mn familie zit nu nog aan een groot diner daar.

Zwarte Schaap
14-07-04, 23:16
Geplaatst door Julien
ik heb nooit beweerd dat het Westen objectief is in dit conflict. Alhoewel ik landen als Belgie, Frankrijk en Noorwegen tegenwoordig wel redelijk objectief vindt overkomen in dit conflict (i.t.t. de VS of Egypte)..

maar ik doelde op prikkers die zich zo geidentificeerd voelen met de Palestijnen of de Israeli's, dat er niet meer naar elkaar wordt geluisterd. Want hoe je het went of keert, beide partijen maken fouten.

Wat is jouw objectieve mening dan? Waar twee vechten hebben 2 schuld? Mooi niet ! Diefstal met geweld blijft diefstal met geweld en als de dief niet eens zijn misdaad wil toegeven valt er niets te bepraten.

Julien
14-07-04, 23:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat is jouw objectieve mening dan? Waar twee vechten hebben 2 schuld? Mooi niet ! Diefstal met geweld blijft diefstal met geweld en als de dief niet eens zijn misdaad wil toegeven valt er niets te bepraten.

bewijs dat jij niet objectief bent!

en ZS, hoe gaat het in de neutrale rechtspraak?

Een dief steelt jouw bezittingen, en jij probeert die bezittingen terug te krijgen door die dief te verminken en proberen te vermoorden..

dan krijgen zowel de dief als het slachtoffer straf; want ook al is de dief begonnen, iemand verminken of vermoorden mag je nog steeds niet.

Inderdaad, waar 2 vechten hebben 2 schuld. Zowel de Israeli's als de Palestijnen maken domme fouten, dat is mijn mening.

Hoewel ik moet toegeven, dat ik steeds meer sympathie krijg voor de Palestijnen omdat ze het moeten opnemen tegen een veel sterkere macht. Maar toch blijft het verzet van Hamas fout.

Zwarte Schaap
14-07-04, 23:33
Geplaatst door Julien
bewijs dat jij niet objectief bent!

en ZS, hoe gaat het in de neutrale rechtspraak?

Een dief steelt jouw bezittingen, en jij probeert die bezittingen terug te krijgen door die dief te verminken en proberen te vermoorden..

dan krijgen zowel de dief als het slachtoffer straf; want ook al is de dief begonnen, iemand verminken of vermoorden mag je nog steeds niet.

Inderdaad, waar 2 vechten hebben 2 schuld. Zowel de Israeli's als de Palestijnen maken domme fouten, dat is mijn mening.

Hoewel ik moet toegeven, dat ik steeds meer sympathie krijg voor de Palestijnen omdat ze het moeten opnemen tegen een veel sterkere macht. Maar toch blijft het verzet van Hamas fout.

Ik had het over diefstal met geweld, dan mag je je verweren tegen deze dief en kun je en hoef je hem niet alleen staande te houden.

Hoe dachten de Fransen toen Hitler hun land binnenviel?

taouanza
14-07-04, 23:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik had het over diefstal met geweld, dan mag je je verweren tegen deze dief en kun je en hoef je hem niet alleen staande te houden.

Hoe dachten de Fransen toen Hitler hun land binnenviel?

Laten we het bespreken bij een lekkere cafe laite.

Marsipulami
14-07-04, 23:47
Geplaatst door mark61
Grof gezegd, het gevoel van de één (persoon of groep) door een vijandige, zich superieur voelende en oppermachtige omgeving te worden vernederd, niet erkend, niet geaccepteerd, en van de ander (persoon of groep) belaagd te worden door de aanstormende wilden.

To put it in simple terms. Maar aangezien de meeste mensen niet het lef of het vermogen hebben hun diepste gevoelens bloot te geven, gaat de 'discussie' dan maar ergens anders over. Dat ontaardt dan ook steevast in veronderstellingen over en weer over de vermeende achterliggende ideeën van de ander. Een zinloze gang van zaken die gewoonlijk ontaardt in beledigingen.

De waarheid is dat je door een paar one-liners op een forum nooit achter de 'werkelijke bedoelingen' of overtuigingen van de ander kan komen. En misschien interesseert dat ook niemand wat. Als er maar gehakt kan worden, dan heb je je dagelijkse portie frustratie weer afgereageerd.

Als iedereen bang is om zijn genuanceerde individuele positie bloot te geven, en, zoals het er nu naar uitziet, er wordt gestreefd naar blokken van de 'goeden' en de 'fouten', dan hoop ik dat dit geen weergave is van de maatschappij waarin ik leef, maar alleen een uitlaatklep die het mogelijk maakt 'buiten' wat normaler te doen.

Hé je moet eens wat vaker mijn kritisch, creatieve, fundamenteel katholieke, grens- en groepsbewustzijnsoverstijgende postings lezen. Het zijn er al meer dan 6000. Daar zitten hier en daar soms wel een paar nuances in.

Julien
14-07-04, 23:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik had het over diefstal met geweld, dan mag je je verweren tegen deze dief en kun je en hoef je hem niet alleen staande te houden.

Hoe dachten de Fransen toen Hitler hun land binnenviel?

teken van zwakte om WO2 er weer bij te halen. Je geeft geen antwoord op mijn vergelijking. Als iemand jou besteelt met geweld, mag je dan volgens de wet die dief mishandelen en doden?

En als je WO2 er bij haalt, dan kun je nergens meer over praten. Want zo kun je elk partij in een kwaad daglicht zetten. WO2 stond op zichzelf en dat staat het nog steeds.

Zwarte Schaap
15-07-04, 00:04
Geplaatst door Julien
teken van zwakte om WO2 er weer bij te halen. Je geeft geen antwoord op mijn vergelijking. Als iemand jou besteelt met geweld, mag je dan volgens de wet die dief mishandelen en doden?

En als je WO2 er bij haalt, dan kun je nergens meer over praten. Want zo kun je elk partij in een kwaad daglicht zetten. WO2 stond op zichzelf en dat staat het nog steeds.

Volgens de wet mag je je verweren als je lijf en leden in gevaar komen en als je ook nog bedreigd wordt met de dood en daarbij lands souvereiniteit met geweld wordt geschonden dan is het geoorloofd volgens het oorlogsrecht.

De tweede wereld-oorlog is een goede vergelijking omdat soortgelijke zaken speelden. De fransen werden onder doodsbedreigingen van hun lands soevereiniteit beroofd en mensen die daar tegen waren werden vermoord. Als de Fransen zich niet verweerd hadden en de Duitsers niet hadden doodgeschoten zou je nu Duits spreken.

Als mijn vergelijking niet klopt dan is dat omdat de Fransen niet zo lang hebben hoeven te lijden. Vijf jaar is niets als je dat vergelijkt met meer als 55 jaar leed.

Julien
15-07-04, 00:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens de wet mag je je verweren als je lijf en leden in gevaar komen en als je ook nog bedreigd wordt met de dood en daarbij lands souvereiniteit met geweld wordt geschonden dan is het geoorloofd volgens het oorlogsrecht.

De tweede wereld-oorlog is een goede vergelijking omdat soortgelijke zaken speelden. De fransen werden onder doodsbedreigingen van hun lands soevereiniteit beroofd en mensen die daar tegen waren werden vermoord. Als de Fransen zich niet verweerd hadden en de Duitsers niet hadden doodgeschoten zou je nu Duits spreken.

Als mijn vergelijking niet klopt dan is dat omdat de Fransen niet zo lang hebben hoeven te lijden. Vijf jaar is niets als je dat vergelijkt met meer als 55 jaar leed.

ja, en zo kunnen de Tibetanen, Basken, Noord-Ieren, Corsicanen, Serviers, Kosovaren, Albanezen, Tsjetsjenen, Molukkers, Oost-Timorezen, Westelijk Sahara, Zuod-Soedanezen, Tamil-tijgers, Taiwanezen en ga zo maar door ook de Tweede Wereldoorlog er bij halen :moe:

Zwarte Schaap
15-07-04, 00:56
Geplaatst door Julien
ja, en zo kunnen de Tibetanen, Basken, Noord-Ieren, Corsicanen, Serviers, Kosovaren, Albanezen, Tsjetsjenen, Molukkers, Oost-Timorezen, Westelijk Sahara, Zuod-Soedanezen, Tamil-tijgers, Taiwanezen en ga zo maar door ook de Tweede Wereldoorlog er bij halen :moe:

Geef nou eens aan wat er verkeerd aan is om de tweede wereld oorlog te gebruiken als voorbeeld van onrecht?

S@deeQ.
15-07-04, 01:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Geef nou eens aan wat er verkeerd aan is om de tweede wereld oorlog te gebruiken als voorbeeld van onrecht?

dat mogen alleen zionisten doen :student:

~Panthera~
15-07-04, 01:02
Geplaatst door mark61
dan hoop ik dat dit geen weergave is van de maatschappij waarin ik leef, maar alleen een uitlaatklep die het mogelijk maakt 'buiten' wat normaler te doen.
---------------------


Helaas.
DAT is precies waarin je leeft dus. :moe:

Al Sawt
15-07-04, 01:29
Geplaatst door Julien
bewijs dat jij niet objectief bent!

en ZS, hoe gaat het in de neutrale rechtspraak?
Een rechtspraak over Israel is nooit neutraal.
Zie de uitspraak van het Int. hof. Pas na 37 jr. Palestijnse ontheemding, onderdrukking en landjespikkerij, gaan ze de bezetting en verjoodsing van Palestijnse gebieden als illegaal kwalificieren.

Geplaatst door Julien

Een dief steelt jouw bezittingen, en jij probeert die bezittingen terug te krijgen door die dief te verminken en proberen te vermoorden.. Daar hebben de Palestijnen volgens die zelfde Int. recht, alle recht voor. Vooral als je beseft dat de dief nog steeds met militaire middelen bezig is, om zijn rooftochten voor te zetten.

Geplaatst door Julien

dan krijgen zowel de dief als het slachtoffer straf; want ook al is de dief begonnen, iemand verminken of vermoorden mag je nog steeds niet. Wel als de dief illegaal en met slechte bedoelingen, zijn aanwezigheid op mijn grond laten voortduren.

Geplaatst door Julien

Inderdaad, waar 2 vechten hebben 2 schuld. Zowel de Israeli's als de Palestijnen maken domme fouten, dat is mijn mening.
Alleen komen de andere uit alle windstreken van de wereld, om te vechten.

Geplaatst door Julien

Hoewel ik moet toegeven, dat ik steeds meer sympathie krijg voor de Palestijnen omdat ze het moeten opnemen tegen een veel sterkere macht. Maar toch blijft het verzet van Hamas fout. Verzet van Hamas is misschien fout, maar niet laakbaar.

sjaen
15-07-04, 01:31
Geplaatst door taouanza
Nou je hebt nog altijd de hoofddoekjes. :lole:

Net op Netwerk weer een muts die denkt 20 jaar achterstelling van allochtonen kan verhelpen door verbod op hoofddoekjes.
Geniaal!Had het zelf niet kunnen bedenken.:duim:

Heb naar de herhaling van Netwerk gekeken. Waarom jij uit het hele topic tot deze achterlijke conclusie komt?!
Wow, dit getuigt even van werkelijk inzicht.

Les 1 van TAO hoe kleineer ik een integere vrouw. Ik noem haar muts en daarmee bagateliseer ik gewoon het hele topic, probleem opgelost, alles koek en ei binnen de maroccultuur door de radicale islam. En eenieder die wat anders durft te beweren is een Muts.
Geniaal zeg, dus zo doe je dat. :duim:

P.S. Muts heeft ook een naam: Loubna Méliane, zij strijdt tegen de opkomende radicale islam in de Franse getto’s.

850
15-07-04, 01:36
Geplaatst door S@deeQ.
dat mogen alleen zionisten doen :student:

:student: Tot nu toe zie ik het alleen de anti-zionisten doen.....

Zwarte Schaap
15-07-04, 01:46
Geplaatst door sjaen
Heb naar de herhaling van Netwerk gekeken. Waarom jij uit het hele topic tot deze achterlijke conclusie komt?!
Wow, dit getuigt even van werkelijk inzicht.

Les 1 van TAO hoe kleineer ik een integere vrouw. Ik noem haar muts en daarmee bagateliseer ik gewoon het hele topic, probleem opgelost, alles koek en ei binnen de maroccultuur door de radicale islam. En eenieder die wat anders durft te beweren is een Muts.
Geniaal zeg, dus zo doe je dat. :duim:

P.S. Muts heeft ook een naam: Loubna Méliane, zij strijdt tegen de opkomende radicale islam in de Franse getto’s.

Het programma was een verward verhaaltje waar ze haar persoonlijke ervaringen mixt met maatschappelijke achterstelling van de allochtonen/sociale misstanden veroorzaakt door uitsluiting en discriminatie maar afreageert op de hijaabdragende moslima.

Verder zegt ze ook dat ze alles doet voor haar vermoorde moeder, maar mij is niet duidelijk waarom haar moeder is vermoord en hoe ze dat nu rijmt met het Hoofdoekverbod?

Ach ze komt er later wel achter dat ze gewoon misbruikt is door de Franse Islamhaters.

sjaen
15-07-04, 01:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het programma was een verward verhaaltje waar ze haar persoonlijke ervaringen mixt met maatschappelijke achterstelling van de allochtonen/sociale misstanden veroorzaakt door uitsluiting en discriminatie maar afreageert op de hijaabdragende moslima.

Verder zegt ze ook dat ze alles doet voor haar vermoorde moeder, maar mij is niet duidelijk waarom haar moeder is vermoord en hoe ze dat nu rijmt met het Hoofdoekverbod?

Ach ze komt er later wel achter dat ze gewoon misbruikt is door de Franse Islamhaters.

Tip: herhaling van netwerk net zolang bekijken tot je het snapt!! verveeld
Of doorgaan met navelstaren :engel:

Zwarte Schaap
15-07-04, 02:02
Geplaatst door sjaen
Tip: herhaling van netwerk net zolang bekijken tot je het snapt!! verveeld
Of doorgaan met navelstaren :engel:

Over welk deel van mijn reaktie heb je het?

sjaen
15-07-04, 02:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het programma was een verward verhaaltje waar ze haar persoonlijke ervaringen mixt met maatschappelijke achterstelling van de allochtonen/sociale misstanden veroorzaakt door uitsluiting en discriminatie maar afreageert op de hijaabdragende moslima.

Verder zegt ze ook dat ze alles doet voor haar vermoorde moeder, maar mij is niet duidelijk waarom haar moeder is vermoord en hoe ze dat nu rijmt met het Hoofdoekverbod?

Ach ze komt er later wel achter dat ze gewoon misbruikt is door de Franse Islamhaters.

Begrijp je nu zelfs je eigen bijdrage niet meer?? :lachu:

Zwarte Schaap
15-07-04, 02:12
Geplaatst door sjaen
Begrijp je nu zelfs je eigen bijdrage niet meer?? :lachu: Nee ik begrijp je reaktie niet en daarom vraag ik je over welk deel mijn reaktie je het hebt?

sjaen
15-07-04, 02:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het programma was een verward verhaaltje waar ze haar persoonlijke ervaringen mixt met maatschappelijke achterstelling van de allochtonen/sociale misstanden veroorzaakt door uitsluiting en discriminatie maar afreageert op de hijaabdragende moslima.

Dat jij het een verward verhaaltje vond wil niet zeggen dat het ook een verward verhaaltje was!


Verder zegt ze ook dat ze alles doet voor haar vermoorde moeder, maar mij is niet duidelijk waarom haar moeder is vermoord en hoe ze dat nu rijmt met het Hoofdoekverbod?

Doe jezelf een lol en bekijk de uitzending nogeens!


Ach ze komt er later wel achter dat ze gewoon misbruikt is door de Franse Islamhaters.

Tuurlijk joh.!
Je intelligentie is werkelijk "verblindend"! :handbang:

mark61
15-07-04, 02:36
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------


Helaas.
DAT is precies waarin je leeft dus. :moe:

:moe: besmettelijk nah? Leven we daar echt in? Brrr.

Zwarte Schaap
15-07-04, 02:42
Geplaatst door sjaen
Dat jij het een verward verhaaltje vond wil niet zeggen dat het ook een verward verhaaltje was!

Ja dus?


Doe jezelf een lol en bekijk de uitzending nogeens! Zeg het nou maar want na 2 uur heb je geen herhaling meer.


Tuurlijk joh.!
Je intelligentie is werkelijk "verblindend"! :handbang: Dat heeft niet zoveel met mijn intelligentie te maken.

Julien
15-07-04, 12:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
Geef nou eens aan wat er verkeerd aan is om de tweede wereld oorlog te gebruiken als voorbeeld van onrecht?

omdat je het dan misbruikt. wat in WO2 is gebeurd, is zo extreem dat je dat niet zomaar met elke situatie kan vergelijken die je goed uitkomt. dan heb ik het niet alleen over de jodenvervolging, maar ook over de oorlogsslachtoffers.

vind jij het dan ook niet irritant als Joden steeds WO2 er bij halen als Palestijnen een bus omver blazen?

Zwarte Schaap
15-07-04, 22:45
Geplaatst door Julien
omdat je het dan misbruikt. wat in WO2 is gebeurd, is zo extreem dat je dat niet zomaar met elke situatie kan vergelijken die je goed uitkomt. dan heb ik het niet alleen over de jodenvervolging, maar ook over de oorlogsslachtoffers.

vind jij het dan ook niet irritant als Joden steeds WO2 er bij halen als Palestijnen een bus omver blazen?

Kennelijk kun je niet objectief omgaan met de tweede wereld-oorlog. Voor mij is de tweede wereld-oorlog niet veel meer bijzonderder dan andere oorlogen.

Mijn hoofdreden dat ik de tweede wereldoorlog gebruik als voorbeeld is omdat jij Fransman bent en het enige voorbeeld wat ik kon bedenken was dat Duitsland Frankrijk was binnen gevallen en haar souvereiniteit kwijt geraakt was net als bij de Palestijnen.