PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse Godin werkzaam in de Mexx

elrhamir_habibi
14-07-04, 20:58
Wie o wie kent een bloedmooie marokkaanse dame die werkzaam is bij de Mexx Rotterdam. Ze is echt oogverblindend mooi. Ze heeft lang krullend haar en is altijd mooi en verzorgd gekleed.
Sinds ik haar voor het eerst zag moet ik constant aan haar denken. Ik ben al een keer langs geweest maar toen bleek ze niet te werken. Ik hoop dat iemand haar kent. Ik zou graag kennis met haar willen maken.

elrhamir_habibi
19-07-04, 16:00
Kom op mensen er zijn vast wel mensen die haar kennen. Let me know aight....

Mohaa
25-07-04, 19:35
Yeah ik weet wie je bedoelt, ik ken haar.
Check dit, ik kan je met haar in contakt brengen onder 1 voorwaarde.

En die luidt...

pass me 5 van de beste/nieuwste Berberse liedjes die je hebt.

Simpel toch :zwaai:

elrhamir_habibi
25-07-04, 23:54
Zo heb je geen andere voorwaarde? Ik wou dat ik ze voor je had maar ik heb die niet sorry. Je zou me ook een vriendendienst kunnen doen en zeggen hoe ik met haar in contact kan komen.

Mohaa
26-07-04, 01:19
Geplaatst door elrhamir_habibi
Zo heb je geen andere voorwaarde? Ik wou dat ik ze voor je had maar ik heb die niet sorry. Je zou me ook een vriendendienst kunnen doen en zeggen hoe ik met haar in contact kan komen.

Ik ken geen vriendendienst, laat staan vrienden.

ZOEK en gij zult vindennnnnnn (5 mp3tjes :D)

elrhamir_habibi
26-07-04, 20:22
uhmmm.... in dat geval wacht ik gewoon nog even af. Succes met je mp3tjes :haha:

Mohaa
27-07-04, 00:25
Geplaatst door elrhamir_habibi
uhmmm.... in dat geval wacht ik gewoon nog even af. Succes met je mp3tjes :haha:

Nou is ook meteen duidelijk hoe waardevol dat meisje voor je is.

elrhamir_habibi
27-07-04, 11:27
Oh, maar zij heeft zeker meer waarde dan die mp3tjes die jij wil. Geef gewoon die info zodat ik in contact kan komen met haar. En zoek je eigen muziek.

ZEELIM
04-08-04, 10:06
Yo it's simpel.....by the way this is doc speaking to ya, ga gewoon nog een keer naar mexx en kijk of ze er is, liefst op koopavond of zaterdag dan werken ze :roken: meestal of ze is nog op vakantie. Anders als ze er niet is dan vraag je gewoon aan een van die mensen waneer ze wel werkt. Don't be shy just do it and fly.
Eh what's up doc.... :rood:

elrhamir_habibi
04-08-04, 17:08
Hey bedankt voor het advies. Ik had al een keer een poging gewaagd maar ze werkte toen niet. Ik ga binnenkort nog een poging wagen. Thanks Doc.....

haihai
26-08-04, 15:43
astaghfiroelah, Hoe kun je een nietig mens de naam God geven. Je bent wel erg ver afgedwaald. Maar ja Shaitan werkt non stop.