PDA

Bekijk Volledige Versie : kansloos



delirious
14-07-04, 21:18
Frapant hoe de meeste hier ( ik nieuw op dit forum) dit onderwerp als (Standpunt Bush homohuwelijk afgewezen) als de tering vermijden. Gezeik over isr/pales.( als of een Palestijn zich intersseert voor een maroc) moslim geen moslim. Irak/iran ,ieder heeft er zijn woordje over klaar liggen. Bush volksvijand no1 keert zich tegen het Homowuwelijk. En guess what... niemand zal reageren. Vrij kansloos in mij ogen. Op elkaars f..ing reacties reageren als bezetenen. Is er een doos geslaagd voor haar VWO. Staat dit hele forum op zijn kop. Big deal(you suppose to get it) !! Heb mijn VWO al in mijn pocket. 850 or what ever he calls him self R.E.S.P.EC.T. jij slaat de spijker op zijn kop.
En dan ben ik nog helemaal niet klaar met de AEL dude KANSLOZE extremist. Met aan top een Libanees die ze kansloos volgen, alsof hij zich interesseert voor Marokkanen (gelijk aan Philip de F..ing Winter....Michel )( ik kom nog effe niet uit de kast) Smits.

Laterzzz en misschien tot NOOIT

S@deeQ.
14-07-04, 21:20
Geplaatst door delirious
Frapant hoe de meeste hier ( ik nieuw op dit forum) dit onderwerp als (Standpunt Bush homohuwelijk afgewezen) als de tering vermijden. Gezeik over isr/pales.( als of een Palestijn zich intersseert voor een maroc) moslim geen moslim. Irak/iran ,ieder heeft er zijn woordje over klaar liggen. Bush volksvijand no1 keert zich tegen het Homowuwelijk. En guess what... niemand zal reageren. Vrij kansloos in mij ogen. Op elkaars f..ing reacties reageren als bezetenen. Is er een doos geslaagd voor haar VWO. Staat dit hele forum op zijn kop. Big deal(you suppose to get it) !! Heb mijn VWO al in mijn pocket. 850 or what ever he calls him self R.E.S.P.EC.T. jij slaat de plank op zijn kop.
En dan ben ik nog helemaal niet klaar met de AEL dude KANSLOZE extremist. Met aan top een Libanees die ze kansloos volgen, alsof hij zich interesseert voor Marokkanen (gelijk aan Philip de F..ing Winter....Michel )( ik kom nog effe niet uit de kast) Smits.

Laterzzz en misschien tot NOOIT

is al je derde post met dezelfde inhoud, kun je niet simpelwg op kankeren :moe:

idioten genoeg hiero, eentje meer of minder maakt geen reet uit :lekpuh:

Sarit
14-07-04, 21:21
euh, en nu?

:moe:

Julien
14-07-04, 21:23
en wat is nou jouw mening over het homohuwelijk dan?

blijkbaar komt Bush veel overeen met gastjes als Bilal en ZS :D ;)

delirious
14-07-04, 21:23
correctie ....jij bent de idioot.
Ik moet ergens beginnen.
raakt het je?

barfly
14-07-04, 21:24
Geplaatst door delirious
Laterzzz en misschien tot NOOIT

Ik zal je verdere bijdragen missen :zwaai:

delirious
14-07-04, 21:30
Geplaatst door barfly
Ik zal je verdere bijdragen missen :zwaai:


Stoer Barfly....like flies on shit!!! :schok:

mark61
14-07-04, 21:31
Is Hassan1111 nu al weer aan een nieuwe nick toe? Gaat snel tegenwoordig.

delirious
14-07-04, 21:40
Geplaatst door Julien
en wat is nou jouw mening over het homohuwelijk dan?

blijkbaar komt Bush veel overeen met gastjes als Bilal en ZS :D ;)

Mijn Menig Julien is : Ieder zijn zijn ding


Bush waait met alle winden mee. The San Fransisco lobby zal em aanpakken.
Als een homo zich happy voelt d.m.v. een huwelijk dan zeg... ik let it be.
Het boeit me weinig wat menig hier :kotsen: over denkt. As long he or she is happy ( oooeee gevoelige snaar). En als ik hier word afgerekend doordat ik maar een x aantal posts op mijn naam heb staan. Des te zieliger..........

delirious
14-07-04, 21:48
Geplaatst door mark61
Is Hassan1111 nu al weer aan een nieuwe nick toe? Gaat snel tegenwoordig.

Wie is Hassan 111?

Laat me raden....vreemde in het hok.....weg ermee weg ermee. Diep triest ....deeeeeeeeep triest...jammer dat er mensen zijn die niet in de pas lopen...( he?)....t valt me zwaar tegen hier. Believe me ik ben een blijver.

mark61
14-07-04, 21:56
Geplaatst door delirious
Wie is Hassan 111?

Laat me raden....vreemde in het hok.....weg ermee weg ermee. Diep triest ....deeeeeeeeep triest...jammer dat er mensen zijn die niet in de pas lopen...( he?)....t valt me zwaar tegen hier. Believe me ik ben een blijver.

Hé je ging toch weg? Je loopt prima in de pas anders. Dr wordt gescholden dat het een lieve lust is.

delirious
14-07-04, 22:11
Geplaatst door mark61
Hé je ging toch weg? Je loopt prima in de pas anders. Dr wordt gescholden dat het een lieve lust is.

Beste beste Mark. Ik vind dat ieder , maar dan ook ieder hier zijn mening, goed of slecht mag verkondigen. En dan hebben we het niet over het zogenaamde ( ooee jij hebt maar 10 reacties gepost , dus jij bent niet een van ons) hier heb ik dus geen zin in. Waar het mij om gaat is de esssentie van het vraagstuk. Respect voor elkaars mening ...goed of slecht ...nogmaals ik kan een hoop hebben, dat moet toch kunnen toch?. :boos:

Julien
14-07-04, 22:12
Geplaatst door delirious
Wie is Hassan 111?

Laat me raden....vreemde in het hok.....weg ermee weg ermee. Diep triest ....deeeeeeeeep triest...jammer dat er mensen zijn die niet in de pas lopen...( he?)....t valt me zwaar tegen hier. Believe me ik ben een blijver.

heeeej we hebben genoeg prikkers die niet in de pas lopen hoor :D .. wat dacht je van Barneveld of Veerapen.. Maroc.nl kent ook een eigen gekkenhuis ;) :D

delirious
14-07-04, 22:16
Geplaatst door Julien
heeeej we hebben genoeg prikkers die niet in de pas lopen hoor :D .. wat dacht je van Barneveld of Veerapen.. Maroc.nl kent ook een eigen gekkenhuis ;) :D


Heel flauw Julien!!
Ik beantwoord net je vraag.
Who the F is barneveld? :boeps:

Julien
14-07-04, 22:20
Geplaatst door delirious
Heel flauw Julien!!
Ik beantwoord net je vraag.
Who the F is barneveld? :boeps:

man neem toch niet alles zo serieus! ik maakte een grapje. en barneveld is een prikker die behoorlijk uit de pas loppt en alleen maar reageert op zijn eigen topics en kickt op kippen.

delirious
14-07-04, 22:26
Geplaatst door Julien
man neem toch niet alles zo serieus! ik maakte een grapje. en barneveld is een prikker die behoorlijk uit de pas loppt en alleen maar reageert op zijn eigen topics en kickt op kippen.

Oke ...ieder het zijne!! Nogmaals ik sta achter mijn mening ....hoe dan ook!! :hardlach: AEL sucks big times :jumping:

Hylke
14-07-04, 22:28
Bush waait met alle winden mee. The San Fransisco lobby zal em aanpakken.

Zonder een delier ben ik het toch met delirious eens!

Iglo
14-07-04, 22:32
Eerst dacht ik dat de titel van deze topic op de topic-starter zelf sloeg. Maar na zijn reacties is het wel duidelijk. Niemand kan zo kansloos wezen, hij zit gewoon te flamebaiten.

delirious
14-07-04, 22:57
flamebaiten...hahaha laat me niet lachen...Jij ...daar gaan we weer jij, bent het opper kansloos wezen....( ik wil dit niet, but i iam forced) Oooh look at me i have got 158 posts ....Damn jij weet niet eens wat flambaiten is laat staan om het heel stoer te posten....Nogmaals het stoort menig vriendeclubje hier, mijn uitsparaken hier. Go for the brownarm!!!! Ik wil dit niet!!!! drijf mij niet tot het uiterste. Ik heb nog geen een rukker hier zien komen met feiten. I rest my case!! :vlammen:

delirious
14-07-04, 23:49
Makkelijk..........naai een clubje op...! en de ergste vijanden zijn broeders tegen het kwaad .....DELIRIOUS......wat een verschikkelijke vent.....echt niet normaal...hoe deze rukker komt binnen vallen...in ons clubje?? Another one bytes to dust.. KANSLOOs... op en top ----MAROC---- :blij:

S@deeQ.
14-07-04, 23:58
Geplaatst door delirious
kijk hier ...makkelijk..........naai een clubje op...! en de ergste vijanden zijn broeders tegen het kwaad .....DELIRIOUS......wat een verschikkelijke vent.....echt niet normaal...hoe deze rukker komt binnen vallen...in ons clubje?? Alles vergeven en vergeten....deze gozer past absoluut niet in ons stramien!!!! snel weg ermee.........Another one bytes to dust.. KANSLOOs... op en top ----MAROC---- :blij:
:schok:

het moet haast wel een shock zijn voor je , denk je eindelijk een marokkaanse forum te hebben gevonden waar marokkanen te vinden zijn , vind je alleen maar maffe fransen, verdwaalde kaaskopen , geflipte zionisten en god weet wat er allemaal nog meer hier rond loopt . :droef: :droef:

euhh
15-07-04, 05:43
Geplaatst door Sarit
euh, en nu?

:moe:

u wenst?

Mark
15-07-04, 07:05
Geplaatst door delirious
Frapant hoe de meeste hier ( ik nieuw op dit forum) dit onderwerp als (Standpunt Bush homohuwelijk afgewezen) als de tering vermijden. Gezeik over isr/pales.( als of een Palestijn zich intersseert voor een maroc) moslim geen moslim. Irak/iran ,ieder heeft er zijn woordje over klaar liggen. Bush volksvijand no1 keert zich tegen het Homowuwelijk. En guess what... niemand zal reageren. Vrij kansloos in mij ogen. Op elkaars f..ing reacties reageren als bezetenen. Is er een doos geslaagd voor haar VWO. Staat dit hele forum op zijn kop. Big deal(you suppose to get it) !! Heb mijn VWO al in mijn pocket. 850 or what ever he calls him self R.E.S.P.EC.T. jij slaat de spijker op zijn kop.
En dan ben ik nog helemaal niet klaar met de AEL dude KANSLOZE extremist. Met aan top een Libanees die ze kansloos volgen, alsof hij zich interesseert voor Marokkanen (gelijk aan Philip de F..ing Winter....Michel )( ik kom nog effe niet uit de kast) Smits.

Laterzzz en misschien tot NOOIT

welkom op maroc.nl

er zou idd een soort negeerfunctie moeten komen voor alle berichten over israel