PDA

Bekijk Volledige Versie : Terreurdreiging in praktijk



Bofko
14-07-04, 23:15
Een paar agenten staan verveeld een sigaretje te roken bij een tunnel en staan verdwaasd voor zich uit te staren. Ze hebben geen idee wat ze staan te doen.
Ze hebben geen instructies gehad en weten niet welke procedures gevolgd moeten worden. Ze weten niet wat ze moeten doen.
Ze hebben van Remkes te horen gekregen dat ze gewaarschuwd worden als er terroristen in een auto langskomen.
(Radio 1)


PS
Hee, ik heb toch echt verv.eeld geschreven en geen smiley (verv.eeld tussen trema´s)

taouanza
14-07-04, 23:22
Geplaatst door Bofko
Een paar agenten staan verveeld een sigaretje te roken bij een tunnel en staan verdwaasd voor zich uit te staren. Ze hebben geen idee wat ze staan te doen.
Ze hebben geen instructies gehad en weten niet welke procedures gevolgd moeten worden. Ze weten niet wat ze moeten doen.
Ze hebben van Remkes te horen gekregen dat ze gewaarschuwd worden als er terroristen in een auto langskomen.
(Radio 1)


PS
Hee, ik heb toch echt verv.eeld geschreven en geen smiley (verv.eeld tussen trema´s)


Ik heb net bij Netwerk gezien dat de politie via de krant heeft vernomen van een terreurdreiging. Hoezo angsthype?

Orakel
14-07-04, 23:29
:hihi: sukkels.
Hoe hebben we in vredesnaam zo'n kabinet bij elkaar kunnen stemmen?
Waren we massaal dronken en dachten we: "kom, laten we es gek doen. We gaan de boel in de zeik nemen en stemmen op Balkenende en de LPF. Hah, wat zullen ze morgen raar opkijken, wat een bak zal dat zijn zeg".

delirious
14-07-04, 23:32
Geplaatst door taouanza
Ik heb net bij Netwerk gezien dat de politie via de krant heeft vernomen van een terreurdreiging. Hoezo angsthype?

Terreur aanslag my ass Balken f...ing ende ...moet weer zo nodig een bruine arm scoren bij Bush.thats all folks!!! :terrorist