PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie vindt zichzelf neutraal en objectief?



Mark
15-07-04, 08:36
Meldt jezelf hier en leg uit :p


Ik vind mijzelf redelijk neutraal en objectief :)

zeker vergeleken met de jullie stelletje debielen :hihi:

Sarit
15-07-04, 08:41
Geplaatst door sjeng
ik niet, ik ben keihard pro-hamas.

taouanza
15-07-04, 08:45
Ik vind mijzelf objectief.

Mark
15-07-04, 08:47
Ok, Sjeng vindt zich niet objectief, Taouanza wel, Sarit weigert commentaar te leveren.

Overigens ben ik NIET objectief zodra de discussie over het bestaan van God, het milieu, bouwfraude en hypotheekrente gaat.

dat je het ff weet....

Goodnight
15-07-04, 08:57
Geplaatst door sjeng
:duim: :wohaa: :duim: :wohaa: :duim:
feit van algemene bekendheid: mensen wiens naam met een t begint zijn niet objectief. En als het eindigt op aouanza , dan zijn dat de ergste.
:duim: :wohaa: :duim: :wohaa: :duim:

Ik ben super objectief.
Ik zijn mijn eigen fouten en vooral die van de buurman.
Ik erken die ook af en toe en anderen wijs ik op hun fouten zonder onderscheid te maken....ze maken wel meer fouten dan ik en ja dan moet je ze als objectieve persoon corrigeren.

Mark
15-07-04, 09:01
Geplaatst door Goodnight
Ik zijn mijn eigen fouten en vooral die van de buurman.


Ik denk dat je een foutje maakte in deze zin :)

Ghiezzoe
15-07-04, 09:02
iemand die zichzelf objectief vindt heeft te weinig zelfkennis.
wat ik wel ben iha is redelijk.


Geplaatst door Mark
Meldt jezelf hier en leg uit :p


Ik vind mijzelf redelijk neutraal en objectief :)

zeker vergeleken met de jullie stelletje debielen :hihi:

Mark
15-07-04, 09:10
Geplaatst door sjeng
wanneer mogen we nou over israel beginnen te klagen?

NIet in deze topic, ik wil weten wie zich objectief vind! :zweep:

Bofko
15-07-04, 09:11
Geplaatst door Goodnight
Ik ben super objectief.
Ik zijn mijn eigen fouten en vooral die van de buurman.
Ik erken die ook af en toe en anderen wijs ik op hun fouten zonder onderscheid te maken....ze maken wel meer fouten dan ik en ja dan moet je ze als objectieve persoon corrigeren.

Fouten maken is menselijk.
Hoe meer fouten je maakt hoe menselijker je bent.

freya
15-07-04, 09:34
In het dagelijks leven ben ik heel objectief.

Maar hier op het forum ben ik vooral bezig met de onzin van anderen te weerleggen en blijft mijn andere kant zwaar onderbelicht.

Mijn objectiviteit neemt dus af naarmate de domheid en vooral kwaadaardigheid van anderen toeneemt :ego:

Mark
15-07-04, 09:36
Geplaatst door freya
In het dagelijks leven ben ik heel objectief.

Maar hier op het forum ben ik vooral bezig met de onzin van anderen te weerleggen en blijft mijn andere kant zwaar onderbelicht.

Mijn objectiviteit neemt dus af naarmate de domheid en vooral kwaadaardigheid van anderen toeneemt :ego:

[jambers mode] overdag is zij een links militante prikker, altijd bereid om het voor de Palestijnen op te nemen.... maar 's nachts komt haar andere kant naar voren en veranderd zij in Freya.... godin der liefde en meesteres van de club exotica [/jambers mode]


;)

Simon
15-07-04, 09:36
Ik ben subjectief. Net als God.

Mark
15-07-04, 09:37
Geplaatst door Simon
Ik ben subjectief. Net als God.

Toch vind ik jou vaak een van de meer objectievere prikkers

Goodnight
15-07-04, 09:38
Geplaatst door Mark
Ik denk dat je een foutje maakte in deze zin :)

ja hallo ik werk tussen het internetten door...:ego: Dan mag ik fouten maken ja!

David
15-07-04, 09:44
Ik doe mijn best om objectief te zijn, maar ik vrees dat het niet altijd lukt. Ik probeer om mezelf te lachen en mezelf niet altijd serieus te nemen, maar ik vrees dat ook dat niet altijd lukt. Maar gelukkig zeg ik zelden iets zinnigs, dat scheelt weer.

En toch werd ik gisteren weer beschuldigd van een koloniaal, rascistisch denkpatroon. Shit. Mark, kan ik nog zionistisch satanist worden? Laat maar gaan, die objectiviteit, ik wil macht.

Mark
15-07-04, 10:08
Geplaatst door sjeng
HAHA ons globaal netwerk groeit.
jij mag zo lid worden , voor mark hadden we allemaal bullshit eisen omdat ons observatie team had vastgesteld dat hij zomaar omaatjes helpt oversteken en snoep uitdeeld aan kinderen en dat soort ongein! en daar houden wij niet van!

er zaten scheermesjes in dat snoep :duim:



Geplaatst door sjeng

O voor ik het vergeet aanstaande zondag is het weer nationale gehandicapten omver duw dag, komt allen!!!

Ik prefereer rijdt-eendekuikentjes-expres-plat-met-je-auto-dag.

David
15-07-04, 10:08
Geplaatst door sjeng


O voor ik het vergeet aanstaande zondag is het weer nationale gehandicapten omver duw dag, komt allen!!!



Mooi, dan mep ik zondag gelijk mijn moeder tegen het parket. Dat zal haar leren.

David
15-07-04, 11:05
Geplaatst door sjeng
satanistische zionisten award van de maand gaat naar : david, wegens exemplarisch satanistisch gedrag , je bent een voorbeeld voor ons allen. ....snif......snik :huil: :huil:
waarom lijk ik niet meer op david.


In ruil voor je ziel, wil ik je wel enige schriftelijke lessen geven.

mulan
15-07-04, 11:06
IK vind dat iedereen objectief is...... :maf:

Julien
15-07-04, 11:37
ik vind mezelf redelijk objectief, vooral in de Israel-discussie. Ik kies geen partij. Ook wat betreft de problemen met moslims in Nederland vind ik mezelf redelijk objectief; aan de ene kant kan ik de autochtonen best begrijpen, want ik ben ook een Westerling, aan de andere kant kan ik de Moslim-allochtonen best begrijpen want ik ben zelf ook allochtoon.

Alleen wat betreft Frankrijk geef ik toe dat ik niet meer objectief ben ;) als iemand mijn roots beledigt, dan krijgt ie met mij te maken :p :D

Simon
15-07-04, 11:45
Geplaatst door Julien
ik vind mezelf redelijk objectief, vooral in de Israel-discussie. Ik kies geen partij.

En dat noem je objectief ?

akram
15-07-04, 12:18
ik ben de meest objectieve prikker hier

mark61
15-07-04, 12:22
Geplaatst door akram
ik ben de meest objectieve prikker hier

Krijg je daar 16 strafpunten voor? Amaai wat een forum.

850
15-07-04, 12:46
Geplaatst door freya
Maar hier op het forum ben ik vooral bezig met de onzin van anderen te weerleggen en blijft mijn andere kant zwaar onderbelicht.

Mijn objectiviteit neemt dus af naarmate de domheid en vooral kwaadaardigheid van anderen toeneemt :ego:

:engel: Das toevallig. Ik ben met precies hetzelfde bezig

Bofko
15-07-04, 13:36
De meesten vinden zichzelf redelijk objectief .

Dat kan helemaal niet !
Je kunt jezelf ook niet aan je haren omhoogtrekken.

Marsipulami
15-07-04, 13:40
Ik was een kritisch neutrale prikker alvorens ik een regenboogbounty werd. :p

Bofko
15-07-04, 13:47
Geplaatst door Marsipulami
Ik was een kritisch neutrale prikker alvorens ik een regenboogbounty werd. :p

:duim: De eerste logisch korrekte uitspraak hierover in deze thread.

taouanza
15-07-04, 13:51
Geplaatst door Bofko
De meesten vinden zichzelf redelijk objectief .

Dat kan helemaal niet !
Je kunt jezelf ook niet aan je haren omhoogtrekken.

Oja? Waarom zou ik niet objectief kunnen zijn?

David
15-07-04, 13:52
Geplaatst door taouanza
Oja? Waarom zou ik niet objectief kunnen zijn?

Jezelf objectief noemen is een subjectieve interpretatie van het begrip objectief.

Waar ik me als Zionistische Satanistische Sodomiet niets van aantrek natuurlijk. Ik ben pas écht objectief. En unaniem.

taouanza
15-07-04, 13:53
Geplaatst door David
Jezelf objectief noemen is een subjectieve interpretatie van het begrip objectief.

Waar ik me als Zionistische Satanistische Sodomiet niets van aantrek natuurlijk. Ik ben pas écht objectief. En unaniem.

:moe:
Ik maak geen grap.

Wortel
15-07-04, 13:53
Zodra ik zou beweren dat ik objectief ben is dat ingegeven door een subjectieve wens om zoveel mogelijk objectief te willen zijn, waarmee ik echter direct door de mand van mijn veronderstelde objectiviteit zou vallen omdat deze onderhuidse, want subjectieve, actietendentie toch altijd een inherente zweem van subjectiviteit in zich zou bergen, waardoor de door mij nagestreefde objectiviteit ten allen tijde omfloerst zou zijn door verholen subjectiviteit. Wanneer ik dit echter in de media zou debiteren zouden deze zelfde media mij veroordelen tot saaineus en slaphans, omdat ik veel te uitgebalanceerde en verstandige dingen zeg om "nieuws" te kunnen zijn; maar dat laatste is natuurlijk weer erg subjectief.

Hoewel!!?? :rolleyes:

David
15-07-04, 13:56
Geplaatst door taouanza
:moe:
Ik maak geen grap.


Ik ook niet. :vreemd:

Jezelf objectief noemen ís nu eenmaal subjectief. Het is je eigen mening en da's altijd subjectief.

taouanza
15-07-04, 14:11
Geplaatst door David
Ik ook niet. :vreemd:

Jezelf objectief noemen ís nu eenmaal subjectief. Het is je eigen mening en da's altijd subjectief.

Ben het niet met je eens.
Mijn mening over tasjes das subjectief.
Mijn mening over mensenrechten niet.

David
15-07-04, 14:12
Geplaatst door taouanza
Ben het niet met je eens.
Mijn mening over tasjes das subjectief.
Mijn mening over mensenrechten niet.

Het is eerder een taalkundige kwestie, vrees ik.

taouanza
15-07-04, 14:15
Geplaatst door David
Het is eerder een taalkundige kwestie, vrees ik.

Das fijn!:loens:

David
15-07-04, 14:16
Geplaatst door taouanza
Das fijn!:loens:


Don't blame me, blame Meneer Van Dale

akram
15-07-04, 14:26
Geplaatst door mark61
Krijg je daar 16 strafpunten voor? Amaai wat een forum.

ik weet niet hoe ik aan die strafpunten kom...waarschijnlijk vanwege
mijn objectiviteit

Al Sawt
15-07-04, 16:51
Geplaatst door sjeng
wanneer mogen we nou over israel beginnen te klagen? Als we een einde hebben gemaakt aan de klaag gezang, over verwrongen beeld van de VN.

Beëlzebub
15-07-04, 17:44
Geplaatst door Mark
Meldt jezelf hier en leg uit :p
Ik vind mijzelf redelijk neutraal en objectief :)

Zeg Mark, dit is toch niet voor je spreadsheet, hè? :hihi:

Ik streef ernaar objectief te zijn (en dat zal heus niet altijd lukken). Naar neutraliteit hoef je geloof ik niet altijd te streven, want als je iets 'objectief' beziet, kun je eventueel tot de conclusie komen, dat je voor één van twee (of meer) mogelijkheden 'moet' kiezen, omdat je dat om een of andere reden (bv. een morele) beter vindt.

De Autochtoon
15-07-04, 18:00
Ik ben in zoverre objectief dat ik me meestal laat leiden door wetenschappelijk onderzoek.

Veel andere prikkers echter, redeneren vanuit hun eigen belang.

Mark
15-07-04, 18:08
Geplaatst door De Autochtoon
Veel andere prikkers echter, redeneren vanuit hun eigen belang.

is het heus? :tik:

S@deeQ.
15-07-04, 18:08
:fpimp:

zolang het niet gaat om zionisten,fransen, kaaskoppen, sex en geiten, ben ik objectiever dan objectief :nerd:

De Autochtoon
15-07-04, 18:11
Geplaatst door Mark
is het heus? :tik:

Yep, dat heb ik objectief vastgesteld.

Julien
17-07-04, 02:58
Geplaatst door S@deeQ.
:fpimp:

zolang het niet gaat om zionisten,fransen, kaaskoppen, sex en geiten, ben ik objectiever dan objectief :nerd:

hahah ben je al zindelijk trouwens? :aanwal:

nard
17-07-04, 03:17
Geplaatst door Bofko
Fouten maken is menselijk.
Hoe meer fouten je maakt hoe menselijker je bent.


Niet de hoeveelheid fouten maakt de man-vrouw, maar de mate waarin je je fouten (h)erkent ......


Ik geloof persoonlijk dat er een absolute objectieve Waarheid is, maar t lukt me zelden om er ook maar enigszins in de buurt te komen.
En dat spijt mij bijzonder.....

Ik heb wel meningen.
Maar zelfs die blijven subjectief. Onafhankelijk van onderbouwing.
Ben bang dat subjectiviteit en betrokkenheid met de mens verweven zijn, als was het zijn bloed.

Rabi'ah.
17-07-04, 10:48
Objectief ben ik niet altijd, maar ik probeer wel eerlijk te blijven en uit te gaan van feite i.p.v. onderbuikgevoelens, dit itt. een aantal prikkers hier. :rolleyes:

In het dagelijks leven denk ik net als Freya genuanceerder dan wat ik op het prikbord schrijf, maar meestal krijg ik niet de kans om die nuance tot uitdrukking te brengen, vanwege de zieke standpunten die hier af en toe door MPS-jes en zionisten worden geformuleerd, waardoor ik in de verdediging word gedwongen. :moe:

Dus als ik niet objectief ben is het altijd de schuld van een ander :D :jeweetog: :p


Groetjes,

Rabiah.

S@deeQ.
17-07-04, 11:01
Geplaatst door Julien
hahah ben je al zindelijk trouwens? :aanwal:


plassex sla ik nooit over :handbang:

MootjeAmien
17-07-04, 11:05
Ik ben objectief zolang ik het kan :blij:

Iwan
17-07-04, 12:04
Mijn gevoel en mijn verstand dat bepalen de mate van mijn objectiviteit.
Gevoel: als ik kwaad ben, bedreig voel, verliefd ben….enz, dan neem mijn objectiviteit af.

Verstand: als ik mijn eigen belangen wil behartigen dan neemt mijn objectiviteit af.
Onwetendheid: De informatie die ik gekregen heb die bepalen mijn objectiviteit.

Helaas, ik ben te zwak om altijd objectief ben. Het blijft een opname moment die door de omstandigheden bepaald.

..zapper
17-07-04, 17:08
Ik streef er naar neutraal en objectief te zijn. Zodra ik van mezelf zou zeggen dat ik dat ben, zou dat noch neutraal, noch objectief zijn :).

Mark
17-07-04, 17:28
Ik hou er trouwens wel van om af en toe wat olie op het vuur te gooien :)

Zeker als Rabiah mijn voorouders ergens van durft te beschuldigen (ze zijn compleet onschuldig van wat dan ook namelijk) :hihi:

Rabi'ah.
17-07-04, 18:11
Geplaatst door Mark
Ik hou er trouwens wel van om af en toe wat olie op het vuur te gooien :)

Ja inderdaad dan maak je graag de geschiedenis van mijn voorouders en het continent waar ze vandaankwamen belachelijk. :moe:

En mss vind je jezelf heel grappig, maar voor jouw informatie: Je hebt me echt gekwetst met je zogenaamd objectieve historisch relativistische opmerkingen van "de mensen in Afrika zouden willen dat hun voorouders slaaf waren geweest, dan hadden ze nu in Amerika gewoond."

Gefeliciteerd dus. :moe:

Als je niet weet waar je het over hebt of het leed van anderen je geen fuck interesseert, prima, maar laat mij dan met rust en houd je mond over zaken waar je geen kennis van hebt.

Voor jouw informatie is de oma van mijn overgrootmoeder nog slavin geweest en mocht mijn vader als kind zijn eigen taal niet op school spreken, want dan was je "vernegerd" en moest je je mond spoelen. :moe:

En zo kan ik nog legio voorbeelden bedenken. Of waarom denk je dat het komt dat vandaag de dag nog legers zwarte vrouwen hun haar ontkroezen en hun huid proberen te bleken?

Waarom denk je dat het is dat vrouwen van de generatie van mijn moeder in huilen uitbarsten als er een slavernijmonument wordt onthuld?

Je denkt zeker dat Westerlingen de enigen zijn met trauma's, nou, die hebben wij dus ook en die hebben we aan het Westen te danken. :moe:

Dus een beetje begrip en inlevingsvermogen van jouw kant zou niet misplaatst zijn, dat begrip kan ik namelijk wel opbrengen voor bepaalde Indianen die niet zo dol op creolen zijn omdat de cultuur van de creolen de dominante cultuur is geworden in hun land. :moe:


Geplaatst door Mark

Zeker als Rabiah mijn voorouders ergens van durft te beschuldigen (ze zijn compleet onschuldig van wat dan ook namelijk) :hihi:

Ik heb jouw voorouders nooit ergens van beschuldigd.


Groetjes,

Rabiah.

..zapper
17-07-04, 19:51
Als je veelal ernaar toe werkt om neutraal en objectief te zijn, is het overigens des te lekkerder als je je een keertje lekker laat gaan.

krakeb
17-07-04, 20:16
Geplaatst door Mark
Ik hou er trouwens wel van om af en toe wat olie op het vuur te gooien :)


:hihi: En Angkor houdt ervan om jouw vuurtjes te blussen met puntjes