PDA

Bekijk Volledige Versie : Die wijven ook altijd



David
15-07-04, 11:47
Egyptenaar steekt kletsende voruwen in brand


Cairo - Een Egyptenaar heeft vijf kletsende vrouwen in brand gestoken. Hij ergerde zich dood aan hun luide gezwets in een wachtrij voor een bakkerij. De man, die boven de bakkerij woont, gooide een brandende bundel stof en plastic uit een raam op de vrouwen.

De vrouwen raakten zwaargewond, meldde de plaatselijke krant al-Ahram donderdag. De man vluchtte, maar de politie kon hem arresteren.

Bron: Nu.nl

mulan
15-07-04, 11:50
Waarom ook niet,als ik in de trein probeer te slapen en er zitten van die oude mensjes die een dagje uit zijn en zitten te kletsen over de meest onzinnige dingen terwijl ik die nacht geen oog dicht heb gedaan, schiet ik ze gewoon neer en slaap ik lekker verder :slapen:

David
15-07-04, 11:51
Geplaatst door mulan
Waarom ook niet,als ik in de trein probeer te slapen en er zitten van die oude mensjes die een dagje uit zijn en zitten te kletsen over de meest onzinnige dingen terwijl ik die nacht geen oog dicht heb gedaan, schiet ik ze gewoon neer en slaap ik lekker verder :slapen:


En gelijk heb je!

mulan
15-07-04, 11:56
Geplaatst door David
En gelijk heb je!

Ja...alleen doet de conducteur daar altijd zo moeilijk over :aanwal:

Sarit
15-07-04, 11:56
Kun je ze niet aan, steek ze gewoon in brand. Lekker makkelijk! :boogie:

Bofko
15-07-04, 11:58
Geplaatst door mulan
Ja...alleen doet de conducteur daar altijd zo moeilijk over :aanwal:


Die zou ik dan ook maar een enkele reis naar boven geven, als ik jou was. Zonder kaartje.

David
15-07-04, 11:58
Geplaatst door Sarit
Kun je ze niet aan, steek ze gewoon in brand. Lekker makkelijk! :boogie:


Een heel warme manier van doen.

Sarit
15-07-04, 12:01
Mijn vader zegt altijd dat hij nog 'ns stokdoof wordt van mijn gekwebbel, maar dat terzijde...

mulan
15-07-04, 12:02
Geplaatst door Bofko
Die zou ik dan ook maar een enkele reis naar boven geven, als ik jou was. Zonder kaartje.

Waar zie je me voor aan,ik ga zijn gezag als conducteur toch niet ondermijnen,ik heb ook normen en waarden meegekregen hoor :o

Bofko
15-07-04, 12:09
Geplaatst door mulan
Waar zie je me voor aan,ik ga zijn gezag als conducteur toch niet ondermijnen,ik heb ook normen en waarden meegekregen hoor :o

Dat weet jij. Dat weet ik. Maar dat hoeft hij toch niet te weten. :cool:

mulan
15-07-04, 12:14
Geplaatst door Bofko
Dat weet jij. Dat weet ik. Maar dat hoeft hij toch niet te weten. :cool:

Hmm...das waar......even kijken of ik nog kan achterhalen wie die conducteur is. :D

Rabi'ah.
15-07-04, 13:21
Geplaatst door mulan
Hmm...das waar......even kijken of ik nog kan achterhalen wie die conducteur is. :D

:hihi:

Ze'tje2
15-07-04, 13:45
Geplaatst door mulan
Waar zie -(....)- meegekregen hoor :o

:lol:

gEwE!

Hak
15-07-04, 14:39
Geplaatst door David
Egyptenaar steekt kletsende voruwen in brand


Cairo - Een Egyptenaar heeft vijf kletsende vrouwen in brand gestoken. Hij ergerde zich dood aan hun luide gezwets in een wachtrij voor een bakkerij. De man, die boven de bakkerij woont, gooide een brandende bundel stof en plastic uit een raam op de vrouwen.

De vrouwen raakten zwaargewond, meldde de plaatselijke krant al-Ahram donderdag. De man vluchtte, maar de politie kon hem arresteren.

Bron: Nu.nl

Moge Allah deze vrouwen voor eeuwig in de hel gloeiend hete stenen laten kwebbelen.

Voorwaar, Allah neemt geen Halve Maatregelen!

Ghiezzoe
15-07-04, 16:05
De kunst van communicatie is je ergernis uiten voordat je je ergert of zelfs boos wordt... Dan kan je altijd daarna iemand afmaken als ie je niet begrijot of schijt aan je heeft.

Ik ben nog steeds aan het oefenen om het eerste gedaan te krijgen aangezien ik gehandicapt ben met het Marokaanse temperamen gen.

Mark
15-07-04, 18:34
Ik heb hier geen mening over, ik ben er nog niet helemaal uit.

Ghiezzoe
16-07-04, 13:42
duurt wel lang :p


Geplaatst door Mark
Ik heb hier geen mening over, ik ben er nog niet helemaal uit.

Mark
16-07-04, 13:43
Ik neem mijn tijd ervoor :)

mrz
16-07-04, 23:16
Hmmm... Was je in Egypte op vakantie ofzoiets beste Mark? :watte?:

Rabi'ah.
16-07-04, 23:35
Geplaatst door Hak
Moge Allah deze vrouwen voor eeuwig in de hel gloeiend hete stenen laten kwebbelen.

Voorwaar, Allah neemt geen Halve Maatregelen!

Welcome back, Puk. :moe:

barneveld
17-07-04, 00:20
Geplaatst door Mark
Ik heb hier geen mening over, ik ben er nog niet helemaal uit.


beter eigenwijs dan geen menig hebben